quote:Op donderdag 18 december 2008 10:09 schreef Suko het volgende:', hij deugt gewoonen leuk tegelijk, ik ga zeker kijken op nieuwjaarsavond.
Juist doordat hij wat 'saaier' is geworden komtie imo wat meer tot z'n recht, minder wild, meer doordacht. Maar ieder z'n meug hoor.quote:
Dolf is leuk.quote:
Die is nu juist niet leukquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:00 schreef qonmann het volgende:
Kijken of de heren P&W Balkenende met minstens evenveel respect behandelen als Bos.
Ik heb mijn twijfels, maar misschien hebben de heren bijgeleerd intussen.
Jij moet tegen kritiek tegen kunnen lullo! IK zeg dat Dolf jansen niks aan is dan vind ik hem niks. En Lebbis vind jij niks aan waarom niet? Omdat jij ook geen verstand van humor hebt.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dolf is leuk.
Maar jij herkent leuk of humor niet al zeg je tien keer achter elkaar tegen Vincent Bijlo trek eens aan m'n vinger als je op je handen loopt.
Ja dat is het.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij moet tegen kritiek tegen kunnen lullo! IK zeg dat Dolf jansen niks aan is dan vind ik hem niks. En Lebbis vind jij niks aan waarom niet? Omdat jij ook geen verstand van humor hebt.
Suko, jij respecteert dat ..dat ik niet zo dol op Dolf bent en ik respecteer dat jij hem goed vindquote:Op donderdag 18 december 2008 18:58 schreef Suko het volgende:
[..]
Juist doordat hij wat 'saaier' is geworden komtie imo wat meer tot z'n recht, minder wild, meer doordacht. Maar ieder z'n meug hoor.
Ik ga juist wel kijken.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:02 schreef golfer het volgende:
Ik sla over.
Overdosis Balkenende kan ik niet tegen.
Wat zei ik nou over die cursus nederlands ?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Suko, jij respecteert dat ..dat ik niet zo dol op Dolf bent en ik respecteer dat jij hem goed vind
Hoe was Paul?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Suko, jij respecteert dat ..dat ik niet zo dol op Dolf bent en ik respecteer dat jij hem goed vind
Je bek houden jijquote:Op donderdag 18 december 2008 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat is het.
En ik wil je de LOI cursus nederlands aanraden.
U voor jouquote:
Precies..juist de discussies tussen de gasten maken het programma leuk en onvoorspelbaar. Als je een soloaflevering wilt maken, nodig dan Bob Dylan ofzo uit, maar niet onze MP.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Solo-afleveringen moeten ze zo weinig mogelijk doen. Liever nog Ali B. tegenover de premier dan helemaal niemand.
Love is in the air.quote:
Wouter Bos heb ik toch wel helemaal af zitten kijken wat ik niet vantevoren had verwacht.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Precies..juist de discussies tussen de gasten maken het programma leuk en onvoorspelbaar. Als je een soloaflevering wilt maken, nodig dan Bob Dylan ofzo uit, maar niet onze MP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |