Nee, ondertiteling bestond toen al hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 23:20 schreef Wup het volgende:
Ha, thanks for sharing:)
werd dat nagesynchroniseerd?
En Paul Verhoeven heeft er met Flors rijkelijk uit geleendquote:Op maandag 8 december 2008 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ondertiteling bestond toen al hoor.
aha okay, ik schrik altijd als ik nagesynchroniseerde kinderseries of tekenfilms terugzie:)quote:Op maandag 8 december 2008 23:22 schreef golfer het volgende:
Nee, ondertiteling bestond toen al hoor.
komt iequote:Op maandag 8 december 2008 23:19 schreef golfer het volgende:
Flikker op met die Raboman. Ik wil Moore zien.
Ja, dit is het leven, valt het tegen?quote:Op maandag 8 december 2008 23:26 schreef Wup het volgende:
is dit wel life?
ik snap de ondertitleling niet... ze hebben het al vertaald voordat hij het gezegd heeft
haha ja sorry daarvoor, ik had het stiekem al aangepast:)quote:Op maandag 8 december 2008 23:27 schreef starla het volgende:
Ja, dit is het leven, valt het tegen?
Er zit natuurlijk iets van 10 seconden vertraging in.
Z'n grapjes gaan alleen voorbij aan Pauw & Witteman, beetje jammer.quote:Op maandag 8 december 2008 23:35 schreef golfer het volgende:
Voor een vent van 81 jaar is ie nog lekker adrem.
Absoluut. Het is toch nog steeds een leuke man, zo Engels ook, series mogen ze nog wel herhalen, zoals The Saint en De Versierders.quote:Op maandag 8 december 2008 23:35 schreef golfer het volgende:
Ja echt wel ! Geweldige man is Roger.quote:Op maandag 8 december 2008 23:35 schreef golfer het volgende:
Misschien zien ze er in jouw familie zo uit als ze 60 zijn.....quote:Op maandag 8 december 2008 23:40 schreef cultheld het volgende:
Is die man echt 81? Ik zou zeggen een vroege 60.
Een van de laatste echte gentlemen.quote:Op maandag 8 december 2008 23:34 schreef tong80 het volgende:
Roger stelt me niet teleur. Heerlijke man.
Dat wel ja, maar who cares, ze spreken 'James Bond-Engels.'quote:Op maandag 8 december 2008 23:42 schreef Jed1Gam het volgende:
Beschamend niveau Engels van de presentatoren.
Mjahquote:Op maandag 8 december 2008 23:40 schreef cultheld het volgende:
Is die man echt 81? Ik zou zeggen een vroege 60.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |