Lichtinstallatie voor het gras.quote:Op maandag 8 december 2008 16:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Nogal lelijk ja. Maar mijn vraag is, wat is dat rechts bovenin de hoek op het veld?
quote:08-12-2008 ONTWERPEN NIEUWE WEDSTRIJDSHIRTS BEKEND
Feyenoord en de nieuwe kledingsponsor PUMA hebben maandag de ontwerpen van de nieuwe thuis- en uittenues voor het seizoen 2008/2009 bekend gemaakt. De Rotterdammers zullen volgend seizoen aantreden in een klassiek thuistenue, waarbij vooral de V-vorm rond de hals opvalt. Het uitshirt is qua ontwerp identiek aan het thuisshirt, alleen is de kleurstelling zwart-groen in plaats van rood-wit.
‘Een shirt zegt veel over een team. Dit tenue straalt echt iets uit’, zegt Diego Biseswar. De aanvaller paste de nieuwe ontwerpen samen met Jon Dahl Tomasson, Georginio Wijnaldum en Andwélé Slory. ‘Belangrijkste van een tenue is dat je er lekker in kunt voetballen’, zegt Slory. ‘Dit voelt goed aan en zit lekker. Het zit niet zo strak en dat bevalt me wel.’
De nieuwe tenues zijn tot stand gekomen in samenspraak met de supporters. Die hadden bij de ontwerpers van PUMA de wens neergelegd om de kleur groen terug te laten komen in het uitshirt. Daarnaast is in de kraag van beide shirts het stadslogo van Rotterdam geplaatst. ‘De details die de supporter graag in de tenues wil terugzien, hebben we in de ontwerpen meegenomen’, zegt Sander van Gelder, General Manager van PUMA Benelux. ‘Wij zijn dan ook zeer blij met het uiteindelijke resultaat.’
Feyenoord en PUMA kondigden eerder aan dat zij een langdurige samenwerking aangaan vanaf 1 juli 2009. De Rotterdamse club zal met ingang van het nieuwe voetbalseizoen het gezicht worden voor het sportlifestyle merk in Nederland. Naast deze Nederlandse club heeft PUMA o.a. ook samenwerkingsovereenkomsten met Tottenham Hotspur, VfB Stuttgart, Zenit Sint-Petersburg, de regerend wereldkampioen Italië en diverse Afrikaanse landen waaronder Kameroen, Egypte, Marokko, Ghana en Ivoorkust.
Feyenoord Domino Day.quote:Op maandag 8 december 2008 16:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Nogal lelijk ja. Maar mijn vraag is, wat is dat rechts bovenin de hoek op het veld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Als dit shirt een weergave is van het team, dan heeft Feyenoord nog een lange weg te gaan.quote:‘Een shirt zegt veel over een team. Dit tenue straalt echt iets uit’, zegt Diego Biseswar.
Er komt ASR op toch?quote:Op maandag 8 december 2008 17:15 schreef M0NTANA het volgende:
En dan ook nog eens ABN Amro in plaats van Fortis!
Ajax speelde toch tegen VfL Bochum toen ze in die shirts liepen, toch?quote:Op maandag 8 december 2008 17:15 schreef keeper het volgende:
Nou ik weet er ook nog wel eentje:
[ afbeelding ]
Maar echt fraai is het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
quote:Op maandag 8 december 2008 17:17 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax speelde toch tegen VfL Bochum toen ze in die shirts liepen, toch?
Waarschijnlijk willen ze zo snel mogelijk weer promoverenquote:Op maandag 8 december 2008 17:05 schreef Adidah het volgende:
Ze willen de tegenstanders gaan afschrikken met afzichtelijke shirts?
Ergo: Supporters van Feyenoord hebben ook geen verstand van stijl en tenues.quote:De nieuwe tenues zijn tot stand gekomen in samenspraak met de supporters.
quote:Op maandag 8 december 2008 17:02 schreef Fortitudo het volgende:
het is net een matrozen pakje
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Als je even verder leest staat er eigenlijk alleen dat de supporters wilden dat groen terugkwam in het uitshirt en er een logotje van Rotterdam op de mouw kwam.quote:Op maandag 8 december 2008 17:25 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ergo: Supporters van Feyenoord hebben ook geen verstand van stijl en tenues.
Ik verkies dat te negeren als het om Feyenoorders gaat.quote:Op maandag 8 december 2008 17:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je even verder leest staat er eigenlijk alleen dat de supporters wilden dat groen terugkwam in het uitshirt en er een logotje van Rotterdam op de mouw kwam.
Het zit met klittenband vast en is dus afneembaar.quote:Op maandag 8 december 2008 17:29 schreef belanov het volgende:
Waarom die kraagAls die er niet was geweest waren het best mooie shirts
Dat shirt is zo lelijk dat ie weer mooi is, dat shirt is cultquote:Op maandag 8 december 2008 17:15 schreef keeper het volgende:
Nou ik weet er ook nog wel eentje:
[ afbeelding ]
Maar echt fraai is het niet.
Die tweedequote:Op maandag 8 december 2008 18:47 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn ook niet allemaal even mooi, al is Jorge Campos gewoon cult.
quote:Op maandag 8 december 2008 18:58 schreef TC03 het volgende:
Volgend seizoen komen er ook nieuwe spelersauto's. Het schijnt dat spelers kunnen kiezen tussen de Toyota Prius en Fiat Multipla.
quote:Op maandag 8 december 2008 18:09 schreef jna het volgende:
Waarschijnlijk was dit gewoon een lolletje op de ontwerpafdeling van Puma![]()
Vrijdagmiddag 4 uur:
"hier, moet je kijken..."
"hahaha, bluf dat je die naar de chef stuurt"
"Wedden voor een kratje bier?"
"Deal"
*klikt op send*
Bij de klantenservice drukken ze meteen op de delete knop hoor als ze zo'n bericht zienquote:Op maandag 8 december 2008 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
* mail naar puma en Feyenoord is de deur uit
Toch niet weer van je moeder hé?quote:Op maandag 8 december 2008 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop niet dat Puma je pizza's stuurt!quote:Op maandag 8 december 2008 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Je staat ook bekend om je slechte smaak.quote:Op maandag 8 december 2008 20:16 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen.
trollquote:Op maandag 8 december 2008 20:16 schreef RayMania het volgende:
Heb ik dat toch een medestander?quote:Op maandag 8 december 2008 20:16 schreef RayMania het volgende:
Hadden we vorig seizoen.quote:Op maandag 8 december 2008 17:46 schreef Putdeksels het volgende:
Het is toch gewoon triest. Als je voor Feyenoord of Ajax het thuisshirt moet ontwerpen heb je zowat het makkelijkste baantje in heel Nederland.
Bij beide geidt: less is more. Dat hebben ze bij Ajax dit seizoen goed begrepen.
[ afbeelding ]
Zó moeilijk is het toch niet? Rood/Wit, V-halsje, mouwen en kraagje tegenovergesteld. Klaar.
haha.. dit is de beste grap van het hele topic!quote:Op maandag 8 december 2008 17:19 schreef Yi-Long het volgende:
Die groen-zwarte zijn inderdaad lelijk, maar die rood-witte zijn 'gewoon' Niet mooi, maar ook niet echt lelijk.
waarschijnlijk kunnen ze beter degraderen dan die shirtjes dragen!quote:Op maandag 8 december 2008 20:36 schreef Staanplaats het volgende:
Vind dit nog droeviger dan de 1-3 van gisteren...
quote:Een deel van de supporters van Feyenoord is niet gecharmeerd van de shirts die Puma voor de Rotterdamse club heeft ontworpen. Op het forum van FR12.nl wordt er vooral gesproken over de zogenaamde V-vorm op de tricots, en de ontbrekende witte rand om de letters Fortis heen. Ook zijn fans van mening dat het ontwerp een goedkope uitstraling heeft.
Enkele bezoekers hebben een alternatief shirt ontworpen die in hun ogen wel Feyenoord waardig is, al blijft het natuurlijk altijd een kwestie van smaak.
Dit vind ik dan wel weer mooi, al zou ik bij het uitshirt liever een zwart broekje hebben. Door die witte rand die ontbreekt bij het officiële ontwerp lijken die letters er opgeplakt alsof het een shirt uit Turkije is. Zonder die gekke witte V ziet het er een stuk beter uit.quote:Op maandag 8 december 2008 21:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is zo simpel.
zien er zo stuk beter uitquote:Op maandag 8 december 2008 21:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is zo simpel.
Zo moeten ze idd zijn. Weg met die witte rand.quote:Op maandag 8 december 2008 21:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is zo simpel.
Het past dus perfect bij het imago van die club uit Rotterdam.quote:Een deel van de supporters van Feyenoord is niet gecharmeerd van de shirts die Puma voor de Rotterdamse club heeft ontworpen. Op het forum van FR12.nl wordt er vooral gesproken over de zogenaamde V-vorm op de tricots, en de ontbrekende witte rand om de letters Fortis heen. Ook zijn fans van mening dat het ontwerp een goedkope uitstraling heeft.
Enkele bezoekers hebben een alternatief shirt ontworpen die in hun ogen wel Feyenoord waardig is, al blijft het natuurlijk altijd een kwestie van smaak.
Zullen ze bij jullie ff die sterren moeten veranderen in andere sterren.1 volstaat denk ik.quote:Op maandag 8 december 2008 22:11 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het past dus perfect bij het imago van die club uit Rotterdam.
Dat zijn prima shirts inderdaad. Vooral het uitshirt vind ik mooi.quote:Op maandag 8 december 2008 21:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is zo simpel.
Net zoals bij jullie dus.quote:Op maandag 8 december 2008 22:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zullen ze bij jullie ff die sterren moeten veranderen in andere sterren.1 volstaat denk ik.
Precies opzich vind ik het zwart-groen niet eens zo'n lelijke combinatie, maar die hals of wat het moet wezen ziet er gewoon niet uit. Buitendat vind ik ook dat Feijenoord op elke thuis en uitshirt een orgineel (niet dat slappe vlaggetje) Rotterdams logo op de mouw moet hebben.quote:Op maandag 8 december 2008 21:38 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer mooi, al zou ik bij het uitshirt liever een zwart broekje hebben. Door die witte rand die ontbreekt bij het officiële ontwerp lijken die letters er opgeplakt alsof het een shirt uit Turkije is. Zonder die gekke witte V ziet het er een stuk beter uit.
En die van jullie achterop het broekje.quote:Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Alleen die van jullie hoort op de mouw
Wat heeft dat met de nieuwe shirts te maken?quote:Op maandag 8 december 2008 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Werken voor je geld was het toch?
Dat dus.quote:Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Precies opzich vind ik het zwart-groen niet eens zo'n lelijke combinatie, maar die hals of wat het moet wezen ziet er gewoon niet uit. Buitendat vind ik ook dat Feijenoord op elke thuis en uitshirt een orgineel (niet dat slappe vlaggetje) Rotterdams logo op de mouw moet hebben.
het is een nogal lelijk shirtquote:
Hooguit die mouwen iets korterquote:Op maandag 8 december 2008 21:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is zo simpel.
Kijk zie zien er een stuk beter uit..quote:Op maandag 8 december 2008 21:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is zo simpel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nieuw Europees uitshirt
Ondanks dat Feyenoord zich nog moet gaan plaatsen voor Europees voetbal heeft Feyenoord in samenwerking met Puma reeds een shirt ontwikkeld voor de Europese campagne 2009-10.
Het marineblauwe model ligt in dezelfde lijn als het nieuwe thuis- en uitshirt van het seizoen 2009-10.
zal een verbetering zijn tov De Cler.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:50 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste aankoop Feyenoord gepresenteerd.
Alle mail gaat standaard naar de Spam-boxquote:Op maandag 8 december 2008 20:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij de klantenservice drukken ze meteen op de delete knop hoor als ze zo'n bericht zien
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:30 schreef Trancelocator het volgende:
Eerste verbeteringen zijn uitgelekt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:30 schreef Trancelocator het volgende:
Eerste verbeteringen zijn uitgelekt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Die juten zak ook echt![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:50 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste aankoop Feyenoord gepresenteerd.
quote:
Ik kan er wel om lachen ja.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:42 schreef Zero2Nine het volgende:
De diverse shops zijn wel erg leuk, daar moeten ook de feyenoorders nog wel om kunnen lachen toch?
quote:“De nieuwe tenues zijn tot stand gekomen in samenspraak met de supporters. Die hadden bij de ontwerpers van PUMA de wens neergelegd om de kleur groen terug te laten komen in het uitshirt.” Aldus Feyenoord. “De details die de supporter graag in de tenues wil terugzien, hebben we in de ontwerpen meegenomen.” Aldus PUMA.
Open en transparant, zou je zeggen. Maar zoals zo veel bij Feyenoord is het niet wat het lijkt.
Wij zijn wel open en transparant. Wij zijn wel onafhankelijk en eerlijk, dus hierbij het ware verhaal van de betrokkenheid van supporters bij de totstandkoming van de nieuwe tenues:
In april en mei hebben drie supporters met vertegenwoordigers van Feyenoord en PUMA gesproken over de tenues voor het seizoen 2009-10. Met name het nieuwe uitshirt was onderwerp van gesprek. De aanwezige supporters kregen een aantal voorstellen – met de meest vreemde kleurencombinaties – voorgelegd, waarbij de groen-zwarte variant de voorkeur genoot.
Op dat moment was absoluut niet duidelijk dat er van die vreemde lijnen op het shirt zouden komen. Niet voor het uitshirt. En zeker niet voor het thuisshirt.
De nieuwe tenues zijn dus niet tot stand gekomen in samenspraak met de supporters, zoals Feyenoord trots meldde. Sterker nog, de bewuste supporters zagen het ontwerp gisteren ook pas voor het eerst. Op de officiële website van Feyenoord…
Bij Feyenoord schijnen ze inmiddels geschrokken te zijn van de vele negatieve reacties op de nieuwe tenues, dus hopelijk komt er nog een aanpassing op in ieder geval het thuisshirt. Voor de toekomst is het wellicht verstandig om ook daadwerkelijk eerst in overleg te treden met supporters en het Handvest Clubcultuur te raadplegen. Dan hoeft men ook niet achteraf te schrikken…
Openheid en transparantie, zo moeilijk is het niet!
Daar is geen geld meer voor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen ja.
Heb wel goede hoop dat de shirts aangepast worden.
[..]
Zo zullen de meeste ze al een stuk mooier vindenquote:Op maandag 8 december 2008 21:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is zo simpel.
quote:Op maandag 8 december 2008 16:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die strepen bovenaan moeten ze weghalen dan wordt het er al beter op , bij het uitshirt past die witte streep gewoon niet.
We weten nu wel dat je dom bent dat hoef je niet telkens te bewijzenquote:
Ik ben wel beter in Engels.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je dom bent dat hoef je niet telkens te bewijzen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik ben wel beter in Engels.
feyenoord is poor
"Toet Toet Boing Boing, Theo z’n strijkers, Henkie z’n Bier"quote:
"Toet Toet Boing Boing, Theo z’n strijkers, Henkie z’n Bier"quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:09 schreef Breach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt nog echt ook
Waarom is dat nou weer een teringhond? Wat heeft hij je ooit misdaan? Kun je dan echt niet verkroppen dat hij af en toe een andere mening dan jou heeft, ben je echt zo beperkt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:35 schreef Happel het volgende:
Derksen (teringhond, maar dat terzijde) weet de sentimenten van de supporter goed te verwoorden:
Ik wist niet wat ik zag, ik vind het een schande. Er wordt een ontwerper losgelaten op zo'n shirt en zo'n man, die geen enkele binding met de club heeft, mag zich uitleven en er allerlei tierelantijntjes bij bedenken. Ik vind het klassieke Feyenoord-shirt, dat is het clublogo, dat is heilig, daar mag niemand aankomen en Feyenoord moet dit ook niet toestaan.
Mensen met historisch besef die bewaken het traditionele Feyenoord-shirt en daar moeten geen toeters en bellen aankomen. De supporters zouden een actie teweeg moeten brengen door dit afschuwelijk lelijke shirt niet te kopen, maar alleen te verschijnen in het klassieke, oude, heilige, prachtige Feyenoord-shirt."
Diezelfde vraag zou je aan Derksen kunnen stellen over zo'n 1824072 man.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:43 schreef Fetai het volgende:
Wat heeft hij je ooit misdaan?
Als Derksen gefrustreerd reageert moet je dat zelf ook maar doen?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:48 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Diezelfde vraag zou je aan Derksen kunnen stellen over zo'n 1824072 man.
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:52 schreef Fetai het volgende:
[..]
Als Derksen gefrustreerd reageert moet je dat zelf ook maar doen?
Die wilde ik zelf ook nog maken, maar deze is beterquote:
Ligt eraan hoever ze in de productiefase zitten van die dingen. Als er nog weinig gemaakt zijn lijkt het me een stuk rendabeler om met een nieuw shirt te komen gezien de negativiteit.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:17 schreef koningdavid het volgende:
De Kappa shirts van Feyenoord vond ik wel mooi altijd, ook dit seizoen weer.
Deze shirts zijn echt gruwelijk lelijk. Maar als supporters massaal gaan protesteren, en een 'machtig' opinileider als Derksen kraakt het finaal af, moet er toch verandering mogelijk zijn?
dat dusquote:Op woensdag 10 december 2008 12:56 schreef Scorpie het volgende:
Haha, ze lopen echt voor lul met die shirts
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:38 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe logo is ook onthuld.
Het schijnt ook dat Ismael "El Tanque" Urzaiz binnekort de opvolger van Mols wordt.
[ afbeelding ]
Mijn held, wat doe je
En David Seaman werd ook weer gepolst voor een terugkeer op de velden:
[ afbeelding ]
quote:NIEUWE WEDSTRIJDTENUE PUMA NADER BEKEKEN
Afgelopen maandag verschenen, onder andere op Feyenoords eigen website, ontwerpen van de nieuwe tenues van Feyenoord voor het seizoen 2009/2010. Deze presentatie heeft tot verdeelde reacties geleid. Nogal wat supporters hebben de club en de nieuwe kledingsponsor Puma laten weten vooral het gepresenteerde thuisshirt niet mooi te vinden. Een en ander is voor Puma en Feyenoord aanleiding te onderzoeken of, en zo ja welke, aanpassingen kunnen worden doorgevoerd om het nieuwe shirt zo te maken dat straks vrijwel alle supporters zich kunnen vinden in het nieuwe tenue.
Supporters die zich bij Puma melden om klachten of suggesties kenbaar te maken, krijgen van de nieuwe kledingsponsor te horen dat Puma ‘trots is op de toekomstige samenwerking’ en graag producten wil ontwerpen die passen bij Feyenoord en haar supporters. ‘We zullen daarom dus proberen rekening te houden met het commentaar, al is het lastig om elke individuele wens daarin te verwerken. We inventariseren nu alle reacties en commentaren en zullen daar proberen een goede opvolging aan te geven zodat de shirts voor volgend seizoen er goed en Feyenoord-waardig uit zien. Uiteraard gebeurt dit alles in goed overleg met alle mensen bij Feyenoord’, aldus Puma.
Als dat je ego streelt vind ik het prima.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:22 schreef sjimz het volgende:
Met dank aan dit topic zullen we maar zeggen
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als dat je ego streelt vind ik het prima.
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
U bent uitgenodigd voor de cursus:"Wat is een PI en waar vind ik die?"
Zou wel mooi zijn als ze het nog erger maken jaquote:Op woensdag 10 december 2008 15:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
Wel een terechte zaak trouwens dat ze het nogmaals gaan bestuderen, nu maar hopen dat ze niet nóg meer verneuken aan die shirts.
Precies, zo zie je maar dat als je met z'n allen je bek opentrekt je echt wel wat gedaan kan krijgen.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wel een terechte zaak trouwens dat ze het nogmaals gaan bestuderen, nu maar hopen dat ze niet nóg meer verneuken aan die shirts.
Dat is inderdaad het mooie aan het shirt. De simpelheid.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, zo zie je maar dat als je met z'n allen je bek opentrekt je echt wel wat gedaan kan krijgen.
Ajax = wit-rood-wit
Feyenoord = rood-wit
En daar moet iedereen met z'n poten vanaf blijven, dus geen adidasstreepjes, matrozenkraagjes en andere tierelantijntjes.
Dat hebben ze ook min of meer gedaan door de kleur groen.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:47 schreef BB-boy het volgende:
Ik snap niet dat ze niet net als vroeger bij Ajax (Amsterdam) en dit seizoen bij Twente (Grolsch Veste) het stadion of de stad in het shirt verwerken. Lijkt me een mooie binnenkomer voor Puma.
Of ben ik de enige die dat mooi vind?
Dat Ajax-shirt met die Westertoren erin, en die met die CL-logootjesquote:Op woensdag 10 december 2008 16:06 schreef BB-boy het volgende:
Ik bedoel meer een echte print:
[ afbeelding ]
Ik vind dat schitterend.
Dat hadden ze, naar eigen zeggen, al 'gedaan' de vorige keer.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:41 schreef BB-boy het volgende:
Maar het lijkt me dat ze nu eerst gaan checken bij de fans.
mwoah, die van Utrecht zijn toch niet zo gek?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:04 schreef Art_Core het volgende:
Tsja... als je met puma in zee gaat weet je dat je in belachelijke hansopjes gaat lopen.
De supporters hebben gelijk! die witte en rode schuine strepen op het shirt kunnen echt niet, we kunnen ze beter roze maken.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:41 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als ze het nog erger maken ja
Maar het lijkt me dat ze nu eerst gaan checken bij de fans.
Echt heel lelijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:06 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat schitterend.
quote:
Lijkt wel een bankbiljet.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:06 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat schitterend.
Das geen gezichtquote:Op woensdag 10 december 2008 16:06 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat schitterend.
Die ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik wil weer zo'n Bonaventura Kalou-kraag ja.
[ afbeelding ]
Daar gaat het ook niet om, Feyenoordshirt hoor gewoon simplistisch te zijn net als het voetbal dat ze spelen, 2 banen, een logo, sponsorongein erop en klaar en alles wat erbij verzonnen wordt verkracht zo'n shirt alleen maar.quote:Op donderdag 11 december 2008 06:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de shirtjes mooiZowel de groene als de rood-witte. Die baan waarbij jullie aan een matrozendingetje denken vind ik juist stoer de bovenkant benadrukken.
De naam van degene die het kritische mailtje had gestuurd vond ik ook wel grappig; Peter Bosz uit Rotterdamquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:35 schreef Happel het volgende:
Derksen (teringhond, maar dat terzijde) weet de sentimenten van de supporter goed te verwoorden:
Ik wist niet wat ik zag, ik vind het een schande. Er wordt een ontwerper losgelaten op zo'n shirt en zo'n man, die geen enkele binding met de club heeft, mag zich uitleven en er allerlei tierelantijntjes bij bedenken. Ik vind het klassieke Feyenoord-shirt, dat is het clublogo, dat is heilig, daar mag niemand aankomen en Feyenoord moet dit ook niet toestaan.
Mensen met historisch besef die bewaken het traditionele Feyenoord-shirt en daar moeten geen toeters en bellen aankomen. De supporters zouden een actie teweeg moeten brengen door dit afschuwelijk lelijke shirt niet te kopen, maar alleen te verschijnen in het klassieke, oude, heilige, prachtige Feyenoord-shirt."
gewoon slim van Puma en Feyenoord want het draait om geld en als iedereen nu al zegt pleur op met die matrozenpakken gaan ze er wat aan doen. Puur voor de euro's en niet anders.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Een overwinning tegen het moderne voetbal.
Maar er wordt wel eens voor de verandering geluisterd naar de supporters.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gewoon slim van Puma en Feyenoord want het draait om geld en als iedereen nu al zegt pleur op met die matrozenpakken gaan ze er wat aan doen. Puur voor de euro's en niet anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |