Lijkt mij een nog beter moment voor contractbeëindigingenquote:Op maandag 8 december 2008 16:13 schreef BertMaalderink het volgende:
Lijkt me een uitstekend moment voor contractverlenging. Deden ze bij Mario Been ook en zie wat er van komt
Tering, zo lelijk zie je ze maar weinig...quote:Op maandag 8 december 2008 16:45 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van de nieuwe tenue's?
Vind ze tegenvallen eerlijk gezegd.
Ik vind ze toch niet onaardigquote:Op maandag 8 december 2008 16:45 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat dit nog niet officieel is maar een fotoshop van een creatieve supporter met een slecht gevoel voor humor.quote:Op maandag 8 december 2008 16:45 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf?quote:Op maandag 8 december 2008 16:45 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.feyenoord.nl/p(...)ntcode=20081208_pumaquote:Op maandag 8 december 2008 16:49 schreef Putdeksels het volgende:
Die foto is een hele slechte photoshop, toch?
Gruwelijk lelijk zeg.quote:Op maandag 8 december 2008 16:45 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Feyenoord en de nieuwe kledingsponsor PUMA hebben maandag de ontwerpen van de nieuwe thuis- en uittenues voor het seizoen 2008/2009 bekend gemaakt. De Rotterdammers zullen volgend seizoen aantreden in een klassiek thuistenue, waarbij vooral de V-vorm rond de hals opvalt. Het uitshirt is qua ontwerp identiek aan het thuisshirt, alleen is de kleurstelling zwart-groen in plaats van rood-wit.
De details nemen ze mee, maar het grote geheel verpesten ze.quote:‘De details die de supporter graag in de tenues wil terugzien, hebben we in de ontwerpen meegenomen’, zegt Sander van Gelder, General Manager van PUMA Benelux.
Zonder de lijnen, zie de animatie op feyenoord.nl ziet het er idd nog best ok uit.quote:Op maandag 8 december 2008 17:02 schreef Crane het volgende:
Met name die lijnen boven de borst.Volgens mij heeft Bosz ze zelf ontworpen omdat die pauper geen geld meer voor een designer had.
Serieus, dit ziet er toch goedkoop en nep uit?quote:Op maandag 8 december 2008 17:00 schreef Zjakkie het volgende:
Ben ik nou de enige die ze wel mooi vind?
Ik vind het wel mooi en modernquote:Op maandag 8 december 2008 17:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Serieus, dit ziet er toch goedkoop en nep uit?
quote:Op maandag 8 december 2008 17:02 schreef Crane het volgende:
Met name die lijnen boven de borst.Volgens mij heeft Bosz ze zelf ontworpen omdat die pauper geen geld meer voor een designer had.
Daar zit nog een flinke kern van waarheid in.quote:Op maandag 8 december 2008 16:59 schreef Crane het volgende:
Alleen het stadion is nog over van wat ik ooit allemaal mooi vond van Feyenoord.En zelfs dat verdwijnt.
quote:Op maandag 8 december 2008 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord is echt een tering club geworden, blij dat ik niet meer ga zeg
quote:Op maandag 8 december 2008 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Joden lopen altijd wegquote:Op maandag 8 december 2008 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Het voetbal is slecht, de sfeer is al tijden minder (en ja, ondanks dat ik niet elke week ga kwam en kom ik er vaak genoeg om dat te beoordelen) er is geen inzet meer en nu zijn de shirts ook nog eens lelijk.quote:Op maandag 8 december 2008 17:22 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Daar zit nog een flinke kern van waarheid in.
Misschien dat die wat verder kijken naar voetbal dan alleen Feyenoord?quote:Op maandag 8 december 2008 18:28 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Joden lopen altijd weg![]()
Ik zit hier nu misschien een jaartje maar wat ik opvallend vind is dat de mensen die geen wedstrijd bezoeken, het vaakst kritiek uiten.
pleur toch op man. Zo'n figuur als een jorien is een even grote schande voor Feyenoord als een charisteas was.quote:Op maandag 8 december 2008 18:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Misschien dat die wat verder kijken naar voetbal dan alleen Feyenoord?
pleur zelf opquote:Op maandag 8 december 2008 19:30 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
pleur toch op man. Zo'n figuur als een jorien is een even grote schande voor Feyenoord als een charisteas was.
Theo stond net achter de gokautomaat? Of waar issie?quote:Op maandag 8 december 2008 17:11 schreef Danninho het volgende:
Vraag?
Hoe zou het toch komen dat de trainingen zo zwaar gevonden worden door Timmer, Cler en Lucius
Antwoord:
[ afbeelding ]
Hij is toch de TD? Intern klopt het totaal niet bij Feyenoord. Zijn plan was toch om bij Feyenoord een topsportklimaat te kweken? Het gaat alleen maar bergafwaards met Feyenoord. Of had je dat nog niet door? Ik zie geen centimeter vooruitgang.quote:Op maandag 8 december 2008 19:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Prachtig hoe Bosz overal de schuld van krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |