Ergo: Supporters van Feyenoord hebben ook geen verstand van stijl en tenues.quote:De nieuwe tenues zijn tot stand gekomen in samenspraak met de supporters.
quote:Op maandag 8 december 2008 17:02 schreef Fortitudo het volgende:
het is net een matrozen pakje
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Als je even verder leest staat er eigenlijk alleen dat de supporters wilden dat groen terugkwam in het uitshirt en er een logotje van Rotterdam op de mouw kwam.quote:Op maandag 8 december 2008 17:25 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ergo: Supporters van Feyenoord hebben ook geen verstand van stijl en tenues.
Ik verkies dat te negeren als het om Feyenoorders gaat.quote:Op maandag 8 december 2008 17:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je even verder leest staat er eigenlijk alleen dat de supporters wilden dat groen terugkwam in het uitshirt en er een logotje van Rotterdam op de mouw kwam.
Het zit met klittenband vast en is dus afneembaar.quote:Op maandag 8 december 2008 17:29 schreef belanov het volgende:
Waarom die kraagAls die er niet was geweest waren het best mooie shirts
Dat shirt is zo lelijk dat ie weer mooi is, dat shirt is cultquote:Op maandag 8 december 2008 17:15 schreef keeper het volgende:
Nou ik weet er ook nog wel eentje:
[ afbeelding ]
Maar echt fraai is het niet.
Die tweedequote:Op maandag 8 december 2008 18:47 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn ook niet allemaal even mooi, al is Jorge Campos gewoon cult.
quote:Op maandag 8 december 2008 18:58 schreef TC03 het volgende:
Volgend seizoen komen er ook nieuwe spelersauto's. Het schijnt dat spelers kunnen kiezen tussen de Toyota Prius en Fiat Multipla.
quote:Op maandag 8 december 2008 18:09 schreef jna het volgende:
Waarschijnlijk was dit gewoon een lolletje op de ontwerpafdeling van Puma![]()
Vrijdagmiddag 4 uur:
"hier, moet je kijken..."
"hahaha, bluf dat je die naar de chef stuurt"
"Wedden voor een kratje bier?"
"Deal"
*klikt op send*
Bij de klantenservice drukken ze meteen op de delete knop hoor als ze zo'n bericht zienquote:Op maandag 8 december 2008 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
* mail naar puma en Feyenoord is de deur uit
Toch niet weer van je moeder hé?quote:Op maandag 8 december 2008 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop niet dat Puma je pizza's stuurt!quote:Op maandag 8 december 2008 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Je staat ook bekend om je slechte smaak.quote:Op maandag 8 december 2008 20:16 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen.
trollquote:Op maandag 8 december 2008 20:16 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |