Lichtinstallatie voor het gras.quote:Op maandag 8 december 2008 16:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Nogal lelijk ja. Maar mijn vraag is, wat is dat rechts bovenin de hoek op het veld?
quote:08-12-2008 ONTWERPEN NIEUWE WEDSTRIJDSHIRTS BEKEND
Feyenoord en de nieuwe kledingsponsor PUMA hebben maandag de ontwerpen van de nieuwe thuis- en uittenues voor het seizoen 2008/2009 bekend gemaakt. De Rotterdammers zullen volgend seizoen aantreden in een klassiek thuistenue, waarbij vooral de V-vorm rond de hals opvalt. Het uitshirt is qua ontwerp identiek aan het thuisshirt, alleen is de kleurstelling zwart-groen in plaats van rood-wit.
‘Een shirt zegt veel over een team. Dit tenue straalt echt iets uit’, zegt Diego Biseswar. De aanvaller paste de nieuwe ontwerpen samen met Jon Dahl Tomasson, Georginio Wijnaldum en Andwélé Slory. ‘Belangrijkste van een tenue is dat je er lekker in kunt voetballen’, zegt Slory. ‘Dit voelt goed aan en zit lekker. Het zit niet zo strak en dat bevalt me wel.’
De nieuwe tenues zijn tot stand gekomen in samenspraak met de supporters. Die hadden bij de ontwerpers van PUMA de wens neergelegd om de kleur groen terug te laten komen in het uitshirt. Daarnaast is in de kraag van beide shirts het stadslogo van Rotterdam geplaatst. ‘De details die de supporter graag in de tenues wil terugzien, hebben we in de ontwerpen meegenomen’, zegt Sander van Gelder, General Manager van PUMA Benelux. ‘Wij zijn dan ook zeer blij met het uiteindelijke resultaat.’
Feyenoord en PUMA kondigden eerder aan dat zij een langdurige samenwerking aangaan vanaf 1 juli 2009. De Rotterdamse club zal met ingang van het nieuwe voetbalseizoen het gezicht worden voor het sportlifestyle merk in Nederland. Naast deze Nederlandse club heeft PUMA o.a. ook samenwerkingsovereenkomsten met Tottenham Hotspur, VfB Stuttgart, Zenit Sint-Petersburg, de regerend wereldkampioen Italië en diverse Afrikaanse landen waaronder Kameroen, Egypte, Marokko, Ghana en Ivoorkust.
Feyenoord Domino Day.quote:Op maandag 8 december 2008 16:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Nogal lelijk ja. Maar mijn vraag is, wat is dat rechts bovenin de hoek op het veld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Als dit shirt een weergave is van het team, dan heeft Feyenoord nog een lange weg te gaan.quote:‘Een shirt zegt veel over een team. Dit tenue straalt echt iets uit’, zegt Diego Biseswar.
Er komt ASR op toch?quote:Op maandag 8 december 2008 17:15 schreef M0NTANA het volgende:
En dan ook nog eens ABN Amro in plaats van Fortis!
Ajax speelde toch tegen VfL Bochum toen ze in die shirts liepen, toch?quote:Op maandag 8 december 2008 17:15 schreef keeper het volgende:
Nou ik weet er ook nog wel eentje:
[ afbeelding ]
Maar echt fraai is het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
quote:Op maandag 8 december 2008 17:17 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax speelde toch tegen VfL Bochum toen ze in die shirts liepen, toch?
Waarschijnlijk willen ze zo snel mogelijk weer promoverenquote:Op maandag 8 december 2008 17:05 schreef Adidah het volgende:
Ze willen de tegenstanders gaan afschrikken met afzichtelijke shirts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |