Echt heel lelijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:06 schreef BB-boy het volgende:
Ik bedoel meer een echte print:
[ afbeelding ]
Ik vind dat schitterend.
quote:
Lijkt wel een bankbiljet.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:06 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat schitterend.
Das geen gezichtquote:Op woensdag 10 december 2008 16:06 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat schitterend.
Die ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik wil weer zo'n Bonaventura Kalou-kraag ja.
[ afbeelding ]
Daar gaat het ook niet om, Feyenoordshirt hoor gewoon simplistisch te zijn net als het voetbal dat ze spelen, 2 banen, een logo, sponsorongein erop en klaar en alles wat erbij verzonnen wordt verkracht zo'n shirt alleen maar.quote:Op donderdag 11 december 2008 06:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de shirtjes mooiZowel de groene als de rood-witte. Die baan waarbij jullie aan een matrozendingetje denken vind ik juist stoer de bovenkant benadrukken.
De naam van degene die het kritische mailtje had gestuurd vond ik ook wel grappig; Peter Bosz uit Rotterdamquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:35 schreef Happel het volgende:
Derksen (teringhond, maar dat terzijde) weet de sentimenten van de supporter goed te verwoorden:
Ik wist niet wat ik zag, ik vind het een schande. Er wordt een ontwerper losgelaten op zo'n shirt en zo'n man, die geen enkele binding met de club heeft, mag zich uitleven en er allerlei tierelantijntjes bij bedenken. Ik vind het klassieke Feyenoord-shirt, dat is het clublogo, dat is heilig, daar mag niemand aankomen en Feyenoord moet dit ook niet toestaan.
Mensen met historisch besef die bewaken het traditionele Feyenoord-shirt en daar moeten geen toeters en bellen aankomen. De supporters zouden een actie teweeg moeten brengen door dit afschuwelijk lelijke shirt niet te kopen, maar alleen te verschijnen in het klassieke, oude, heilige, prachtige Feyenoord-shirt."
gewoon slim van Puma en Feyenoord want het draait om geld en als iedereen nu al zegt pleur op met die matrozenpakken gaan ze er wat aan doen. Puur voor de euro's en niet anders.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Een overwinning tegen het moderne voetbal.
Maar er wordt wel eens voor de verandering geluisterd naar de supporters.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gewoon slim van Puma en Feyenoord want het draait om geld en als iedereen nu al zegt pleur op met die matrozenpakken gaan ze er wat aan doen. Puur voor de euro's en niet anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |