Heb ik dat toch een medestander?quote:Op maandag 8 december 2008 20:16 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen.
Hadden we vorig seizoen.quote:Op maandag 8 december 2008 17:46 schreef Putdeksels het volgende:
Het is toch gewoon triest. Als je voor Feyenoord of Ajax het thuisshirt moet ontwerpen heb je zowat het makkelijkste baantje in heel Nederland.
Bij beide geidt: less is more. Dat hebben ze bij Ajax dit seizoen goed begrepen.
[ afbeelding ]
Zó moeilijk is het toch niet? Rood/Wit, V-halsje, mouwen en kraagje tegenovergesteld. Klaar.
haha.. dit is de beste grap van het hele topic!quote:Op maandag 8 december 2008 17:19 schreef Yi-Long het volgende:
Die groen-zwarte zijn inderdaad lelijk, maar die rood-witte zijn 'gewoon' Niet mooi, maar ook niet echt lelijk.
waarschijnlijk kunnen ze beter degraderen dan die shirtjes dragen!quote:Op maandag 8 december 2008 20:36 schreef Staanplaats het volgende:
Vind dit nog droeviger dan de 1-3 van gisteren...
quote:Een deel van de supporters van Feyenoord is niet gecharmeerd van de shirts die Puma voor de Rotterdamse club heeft ontworpen. Op het forum van FR12.nl wordt er vooral gesproken over de zogenaamde V-vorm op de tricots, en de ontbrekende witte rand om de letters Fortis heen. Ook zijn fans van mening dat het ontwerp een goedkope uitstraling heeft.
Enkele bezoekers hebben een alternatief shirt ontworpen die in hun ogen wel Feyenoord waardig is, al blijft het natuurlijk altijd een kwestie van smaak.
Dit vind ik dan wel weer mooi, al zou ik bij het uitshirt liever een zwart broekje hebben. Door die witte rand die ontbreekt bij het officiële ontwerp lijken die letters er opgeplakt alsof het een shirt uit Turkije is. Zonder die gekke witte V ziet het er een stuk beter uit.quote:Op maandag 8 december 2008 21:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is zo simpel.
zien er zo stuk beter uitquote:Op maandag 8 december 2008 21:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is zo simpel.
Zo moeten ze idd zijn. Weg met die witte rand.quote:Op maandag 8 december 2008 21:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is zo simpel.
Het past dus perfect bij het imago van die club uit Rotterdam.quote:Een deel van de supporters van Feyenoord is niet gecharmeerd van de shirts die Puma voor de Rotterdamse club heeft ontworpen. Op het forum van FR12.nl wordt er vooral gesproken over de zogenaamde V-vorm op de tricots, en de ontbrekende witte rand om de letters Fortis heen. Ook zijn fans van mening dat het ontwerp een goedkope uitstraling heeft.
Enkele bezoekers hebben een alternatief shirt ontworpen die in hun ogen wel Feyenoord waardig is, al blijft het natuurlijk altijd een kwestie van smaak.
Zullen ze bij jullie ff die sterren moeten veranderen in andere sterren.1 volstaat denk ik.quote:Op maandag 8 december 2008 22:11 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het past dus perfect bij het imago van die club uit Rotterdam.
Dat zijn prima shirts inderdaad. Vooral het uitshirt vind ik mooi.quote:Op maandag 8 december 2008 21:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is zo simpel.
Net zoals bij jullie dus.quote:Op maandag 8 december 2008 22:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zullen ze bij jullie ff die sterren moeten veranderen in andere sterren.1 volstaat denk ik.
Precies opzich vind ik het zwart-groen niet eens zo'n lelijke combinatie, maar die hals of wat het moet wezen ziet er gewoon niet uit. Buitendat vind ik ook dat Feijenoord op elke thuis en uitshirt een orgineel (niet dat slappe vlaggetje) Rotterdams logo op de mouw moet hebben.quote:Op maandag 8 december 2008 21:38 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer mooi, al zou ik bij het uitshirt liever een zwart broekje hebben. Door die witte rand die ontbreekt bij het officiële ontwerp lijken die letters er opgeplakt alsof het een shirt uit Turkije is. Zonder die gekke witte V ziet het er een stuk beter uit.
En die van jullie achterop het broekje.quote:Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Alleen die van jullie hoort op de mouw
Wat heeft dat met de nieuwe shirts te maken?quote:Op maandag 8 december 2008 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Werken voor je geld was het toch?
Dat dus.quote:Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Precies opzich vind ik het zwart-groen niet eens zo'n lelijke combinatie, maar die hals of wat het moet wezen ziet er gewoon niet uit. Buitendat vind ik ook dat Feijenoord op elke thuis en uitshirt een orgineel (niet dat slappe vlaggetje) Rotterdams logo op de mouw moet hebben.
het is een nogal lelijk shirtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |