quote:
Geweldig spelquote:
quote:
quote:
quote:
ik zie je plaatje niet, maar heb het wel vaak gespeeld. 80hit comboquote:
En die stem die Ultra schreeuwde door de boxenquote:Op maandag 8 december 2008 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie je plaatje niet, maar heb het wel vaak gespeeld. 80hit combo
hoi! koffie / thee / limonade / mn moeder ?quote:Op maandag 8 december 2008 14:27 schreef el_godi het volgende:
La la la: Ik heb geen zin meer!
je bied wel erg snel je moeder aan!quote:Op maandag 8 december 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! koffie / thee / limonade / mn moeder ?
laat me raden , je wilt mn moeder ?quote:Op maandag 8 december 2008 14:32 schreef Crazy-p het volgende:
dr was iets in het vorige topic waar ik op wou reageren.. maar dat ben ik nu alweer vergeten..
Macht der gewoontequote:Op maandag 8 december 2008 14:33 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
je bied wel erg snel je moeder aan!
neej dank jequote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat me raden , je wilt mn moeder ?![]()
ja ze is zo geweldig , ik wil haar met iedereen delen.quote:Op maandag 8 december 2008 14:33 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
je bied wel erg snel je moeder aan!
ja, je KLB topic was echt een succes... echt positieve reacties gekregenquote:
Hahahaquote:Op maandag 8 december 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ze is zo geweldig , ik wil haar met iedereen delen.
sm0k3z nam dat iets té letterlijk trouwens
middagquote:
ik weetquote:Op maandag 8 december 2008 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, je KLB topic was echt een succes... echt positieve reacties gekregen
door de smsjes?quote:Op maandag 8 december 2008 14:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik weet
nog leuker, ik heb weer met dr
haha neequote:
Ik nam je moeder, letterlijk!quote:Op maandag 8 december 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ze is zo geweldig , ik wil haar met iedereen delen.
sm0k3z nam dat iets té letterlijk trouwens
Ik hoop dat je moeder er nog een beetje lekker eruit ziet...quote:Op maandag 8 december 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! koffie / thee / limonade / mn moeder ?
Hier een uitleg gaan geven wat een milf isquote:Op maandag 8 december 2008 14:46 schreef el_godi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je moeder er nog een beetje lekker eruit ziet...
[ afbeelding ]
Misschien kun je haar dan verkopen aan:
www.milfhunter.com/
http://www.milffox.com/
http://www.milf.com/
En voor de mensen die niet weten wat een MILF is:
(slang) Mother(s) I('d) like to fuck: A (putative) mother found sexually attractive.
Aaaaight!!!quote:
Sorry Muppet! Ik probeer een beetje aardig te doen hoorquote:Op maandag 8 december 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hier een uitleg gaan geven wat een milf is
Fail, you haz
Je moet je niet zo snel op je teentjes getrapt voelen johquote:Op maandag 8 december 2008 14:50 schreef el_godi het volgende:
[..]
Sorry Muppet! Ik probeer een beetje aardig te doen hoor
gastquote:Op maandag 8 december 2008 14:46 schreef el_godi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een milf zeg je? nee nooit van gehoordquote:Op maandag 8 december 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hier een uitleg gaan geven wat een milf is
Fail, you haz
Niks mis met milf's hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 14:46 schreef el_godi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kun je haar dan verkopen aan:
www.milfhunter.com/
http://www.milffox.com/
http://www.milf.com/
En voor de mensen die niet weten wat een MILF is:
(slang) Mother(s) I('d) like to fuck: A (putative) mother found sexually attractive.
Valt wel mee hoor, βελλεροφῶν!quote:Op maandag 8 december 2008 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moet je niet zo snel op je teentjes getrapt voelen joh
quote:Op maandag 8 december 2008 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een milf zeg je? nee nooit van gehoord
Wel fijn dat hij het dan even uitlegt voor onsquote:Op maandag 8 december 2008 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een milf zeg je? nee nooit van gehoord
lastige ex....quote:Op maandag 8 december 2008 14:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik weet
nog leuker, ik heb weer met dr
Geweldig die KLB... voor puur vermaak moet je af en toe daar eens een onzin topic openen... je lacht je meteen krom om de hoeveelheid reacties die er binnen stroomt en welke conclusies er getrokken worden...quote:
haha, ja had het al gezien...quote:
Zo iets?quote:
hehe thnxquote:Op maandag 8 december 2008 14:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
haha, ja had het al gezien...nice link!
Omg jij woont gewoon in dezelfde stad als ikquote:
Had je anders verwacht dan?quote:Op maandag 8 december 2008 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geweldig die KLB... voor puur vermaak moet je af en toe daar eens een onzin topic openen... je lacht je meteen krom om de hoeveelheid reacties die er binnen stroomt en welke conclusies er getrokken worden...
Nee, eigenlijk niet, maar had niet gedacht dat het zo snel zou gaan...quote:
Hahahaquote:Op maandag 8 december 2008 15:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar had niet gedacht dat het zo snel zou gaan...
gast van die dingen kan je niet echt posten hier, omdat veel mensen op hun werk zittenquote:Op maandag 8 december 2008 14:58 schreef el_godi het volgende:
[..]
Zo iets?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoeveel reacties er nu op mijn reactie komen... Het voelt een beetje als dat je in een vijver vol met vissen een stuk brood gooit en dan alle vissen als een gek erop afzwemmen...quote:
Ach dan worden de reacties alleen maar beterquote:Op maandag 8 december 2008 15:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel reacties er nu op mijn reactie komen... Het voelt een beetje als dat je in een vijver vol met vissen een stuk brood gooit en dan alle vissen als een gek erop afzwemmen...
heb je geen voicemail ?quote:Op maandag 8 december 2008 15:07 schreef Crazy-p het volgende:
ik word echt gek van dat gebeld worden iedere keer..
Scherpquote:Op maandag 8 december 2008 15:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
niet als je in een callcenter werkt
ja één moet het voortouw nemen, toevallig ben jij de gelukkigequote:Op maandag 8 december 2008 15:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
niet als je in een callcenter werkt
idd... jonge strakke sletjes is no prob... maar Gilfs gaat me wat te verquote:Op maandag 8 december 2008 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast van die dingen kan je niet echt posten hier, omdat veel mensen op hun werk zitten
ja ik heb ooit eens een hele smerige gezien, die staat nog op mn netvlies gebrand.quote:Op maandag 8 december 2008 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd... jonge strakke sletjes is no prob... maar Gilfs gaat me wat te ver
en nu ophoudenquote:
nou noem het maar de ongelukkigequote:Op maandag 8 december 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja één moet het voortouw nemen, toevallig ben jij de gelukkige
net als die 2 invalide dingen die seks hadden een tijdje terug... weet niet eens meer wie de link dropte maar ik zie het nog voor mequote:Op maandag 8 december 2008 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb ooit eens een hele smerige gezien, die staat nog op mn netvlies gebrand.
dat was gewoon echt te ranzig, heb er dagen echt aan moeten denken.
pics verwijderd op verzoek.... mijn excuses!quote:Op maandag 8 december 2008 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb ooit eens een hele smerige gezien, die staat nog op mn netvlies gebrand.
dat was gewoon echt te ranzig, heb er dagen echt aan moeten denken.
Kloptquote:Op maandag 8 december 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
tering wat duurt de dag lang vandaag
Schiet ook echt niet op:quote:Op maandag 8 december 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
tering wat duurt de dag lang vandaag
ok thanksquote:Op maandag 8 december 2008 15:28 schreef el_godi het volgende:
[..]
pics verwijderd op verzoek.... mijn excuses!
kijk zon klok heb ik hier ook nodigquote:Op maandag 8 december 2008 15:33 schreef el_godi het volgende:
[..]
Schiet ook echt niet op:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2008 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
helaas heb ik hier ook 3fm aanstaanalthans ik vindt het een goeie zender, alleen dit nr niet
Almeloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op maandag 8 december 2008 15:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Omg jij woont gewoon in dezelfde stad als ikWie ben je? Misschien ken ik je
Arco Baars...ken ik niet...quote:Op maandag 8 december 2008 15:41 schreef el_godi het volgende:
[..]
Almelooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
misschien zijn jullie tweelingbroers ?quote:Op maandag 8 december 2008 15:46 schreef el_godi het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet.
Het enige wat wij delen is ons geboortejaar en geslacht
lekker belangrijkquote:Op maandag 8 december 2008 15:40 schreef el_godi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"vind is zonder een t"
En je zusje niet te vergetenquote:Op maandag 8 december 2008 15:46 schreef el_godi het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet.
Het enige wat wij delen is ons geboortejaar en geslacht
Pics!!quote:Op maandag 8 december 2008 15:52 schreef el_godi het volgende:
[..]
Als jij het maar lekker vond, want ik kan me dat niet voorstellen
Dat dusquote:
Oh dan was 't je nichtje waarschijnlijkquote:Op maandag 8 december 2008 15:52 schreef el_godi het volgende:
[..]
Als jij het maar lekker vond, want ik kan me dat niet voorstellen
Kansloos: iedereen is lelijk behalve mijn vrouw, mijn kinderen en ikquote:Op maandag 8 december 2008 15:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Oh dan was 't je nichtje waarschijnlijk
als je maar wel de auto wast ernaquote:Op maandag 8 december 2008 15:58 schreef Crazy-p het volgende:
*moord pleeg*
was niet van plan het bij een auto in de buurt te doen..quote:Op maandag 8 december 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je maar wel de auto wast erna
[ afbeelding ]
NEE!quote:Op maandag 8 december 2008 16:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Sterfquote:Op maandag 8 december 2008 16:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Ja dįg, dan heb ik zeker de hele dag voor niks gewerktquote:
Details, niet te veel op lettenquote:Op maandag 8 december 2008 16:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dįg, dan heb ik zeker de hele dag voor niks gewerkt
En ik wil morgen ook nog ff naar de bios
Hoiquote:Op maandag 8 december 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
hey Runx! alles goed man ?
kan je filmpje helaas niet zien.
Ik weet niet? Hier doet hij het gewoonquote:Op maandag 8 december 2008 16:31 schreef draculettetje het volgende:
wrom doet mn pm dinges het niet?
hier niet grrrquote:Op maandag 8 december 2008 16:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik weet niet? Hier doet hij het gewoon![]()
F5? Of even de pagina opnieuw laden?quote:Op maandag 8 december 2008 16:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier niet grrr
weet je hie frustrerend, staat er zo'n leuk envelopje te knipperen met 1 bericht en als ik er op klik zegt ie doodvriendelijk kan deze pagina niet openen!
James Bondquote:Op maandag 8 december 2008 16:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Details, niet te veel op letten
Naar welke film ga je?
helemaal als je bedenkt dat dat envelopje er al een half uur ofzo staat!quote:Op maandag 8 december 2008 16:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
F5? Of even de pagina opnieuw laden?
Best wel frustrerend ja als je dat bericht dan niet kan lezen
Is volgens mij wel een leuke film hoorquote:Op maandag 8 december 2008 16:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
James Bond
Niet de beste film in dit geval, maar k denk eigenlijk niet dat er nog een film nodig is om te stemming erin te krijgen
Hmmm dan is het zeker vervelend jaquote:Op maandag 8 december 2008 16:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
helemaal als je bedenkt dat dat envelopje er al een half uur ofzo staat!
en ik gewoon heeeeeel nieuwsgierig ben , ow nee alles gewoon wil weten!
ik en geduld niet de juiste combinatiequote:Op maandag 8 december 2008 16:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmmm dan is het zeker vervelend jaBen bang dat je dan toch geduld moet hebben
Vast welquote:Op maandag 8 december 2008 16:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is volgens mij wel een leuke film hoor
Smerigquote:Op maandag 8 december 2008 16:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb vandaag nog 14 PieMels gehad
Gastquote:Op maandag 8 december 2008 16:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vast wel
Vorige week was ik nog naar Body of Lies geweest met iemand anders. Jammer genoeg is dat weer zo'n film waarbij je je aandacht ook echt op de film moet houden
Geen succes dus.
Haha what else is newquote:Op maandag 8 december 2008 16:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik en geduld niet de juiste combinatie
playerquote:Op maandag 8 december 2008 16:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vast wel
Vorige week was ik nog naar Body of Lies geweest met iemand anders. Jammer genoeg is dat weer zo'n film waarbij je je aandacht ook echt op de film moet houden
Geen succes dus.
hij is viessss conjoo|!!!!!quote:
Hoi jijquote:
Jeweetschquote:Op maandag 8 december 2008 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij is viessss conjoo|!!!!!
Maar doet hij het nu alweer?quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 16:52 schreef debbie_19 het volgende:hallooow ik ben nog niet aangenomen, maar het gesprek was goed
Debbie!quote:Op maandag 8 december 2008 16:52 schreef debbie_19 het volgende:hallooow ik ben nog niet aangenomen, maar het gesprek was goed
ey logiquote:
Jaaah ik hoor het uiterlijk woensdag...dus..duimen maar!quote:Op maandag 8 december 2008 16:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Debbie!
Ben benieuwd, ben iig blij voor je dat het goed ging
zal ik doenquote:Op maandag 8 december 2008 16:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaah ik hoor het uiterlijk woensdag...dus..duimen maar!
fijn dat in ieder geval het gesprek goed is gegaan!quote:Op maandag 8 december 2008 16:52 schreef debbie_19 het volgende:hallooow ik ben nog niet aangenomen, maar het gesprek was goed
Ja indeedquote:Op maandag 8 december 2008 16:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn dat in ieder geval het gesprek goed is gegaan!
Hoiiiiquote:Op maandag 8 december 2008 16:57 schreef Crazy-p het volgende:
logiiiiiiiiiiiii
ik wil niet meer werken
Oeh PM..
Checked pm
Nog maar een uurtjequote:
Kijk dat zijn berichtenquote:
met slechte mensen gaat het altijd goedquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 16:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nog maar een uurtje...als ik aangenomen word heb ik dat waarschijnlijk ook
Kijk dat is helemaal goed nieuwsquote:
Wat ga je voor me maken?quote:Op maandag 8 december 2008 17:03 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie gaat ff eten maken enzo
Latur
waar heb je gesolliciteerd dan ?quote:Op maandag 8 december 2008 16:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nog maar een uurtje...als ik aangenomen word heb ik dat waarschijnlijk ook
ow ja ik ben nog steeds vergeten te etenquote:Op maandag 8 december 2008 17:03 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie gaat ff eten maken enzo
Latur
Heyquote:Op maandag 8 december 2008 16:52 schreef debbie_19 het volgende:hallooow ik ben nog niet aangenomen, maar het gesprek was goed
Haha jij ook?quote:Op maandag 8 december 2008 17:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
p00p miste ook de foto van piep!
*proest* Dudequote:Op maandag 8 december 2008 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
piep en p00p sitting in a tree..
F
U
C
K
I
N
G
had ze wel eens eerder gezienquote:
Het spijt me voor jequote:Op maandag 8 december 2008 17:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
had ze wel eens eerder gezien
Ik volgens mij ook, maar volgens mij was 't niet zo speciaal anders wist ik 't nog welquote:Op maandag 8 december 2008 17:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
had ze wel eens eerder gezien
its bout time?quote:Op maandag 8 december 2008 18:01 schreef Sgele het volgende:
Nou dan ga ik ook maar eens richting huis![]()
Godver wat flauwquote:Op maandag 8 december 2008 18:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ laat een bout in Barra's gezicht
quote:
Das lekker dan ... En jij je maar afvragen waar die putlucht vandaan komtquote:Op maandag 8 december 2008 18:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]ik moest 3x lezen voor ik het doorhad
ik dacht dat het smokez zn moeder wasquote:Op maandag 8 december 2008 18:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Das lekker dan ... En jij je maar afvragen waar die putlucht vandaan komt
Wegens darmgasintoxicatie was zijn denkvermogen even wat verminderdquote:Op maandag 8 december 2008 18:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Das lekker dan ... En jij je maar afvragen waar die putlucht vandaan komt
hoi droxz!quote:Op maandag 8 december 2008 21:34 schreef Droxz.nl het volgende:
Echt, sommige mensen hier zijn nog triester als ik dacht
Ej Draakje!quote:
hadden elkaar toch ook al ff gesproken op hyvesquote:Op maandag 8 december 2008 21:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej Draakje!
Stuurde je net nog een berichtje op hyves, vroeg me af (al meerdere keren) of je vakantie nog leuk was?
Wie wie wiequote:Op maandag 8 december 2008 21:34 schreef Droxz.nl het volgende:
Echt, sommige mensen hier zijn nog triester als ik dacht
Omgquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Oh dit gaat weer een geweldige dag worden
Weer zo ongeveer de hele nacht wakker gelegen!
Als klap op de vuurpijl wil ik uiteindelijk richting m'n werk gaan, is opeens de voordeur met geen mogelijkheid van het slot af te krijgen. De schutting achter het huis is dusdanig slap dat ik daar niet op durf te klimmen met m'n 96kg. Uiteindelijk maar door de tuin van de buren geklommen, die zich ongetwijfeld gaan afvragen waarom hun hele tuin vernield is
en het is officeel zelfs nog herfstquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:37 schreef Sgele het volgende:
Winter in Nederland... NS faalt heel hard... En het is koud!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in Sgele?
Of dat alle raampjes openstaan, en niet dicht kunnen ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:45 schreef Sgele het volgende:
Eindelijk een trein... Even opwarmenzal ik het weer meemaken dat die verwarming niet aanstaat
Dat you eigenlijk wel heel klote zijn jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of dat alle raampjes openstaan, en niet dicht kunnen ofzo
quote:
Stoute Hyvesquote:
Feest!quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:51 schreef draculettetje het volgende:
wat positiviteit en gezelligheid hier
Oja, voor ik het vergeet;quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:51 schreef draculettetje het volgende:
wat positiviteit en gezelligheid hier
Wat geef jij nou om die tuin ? die date is veel belangrijker vandaagquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Oh dit gaat weer een geweldige dag worden
Weer zo ongeveer de hele nacht wakker gelegen!
Als klap op de vuurpijl wil ik uiteindelijk richting m'n werk gaan, is opeens de voordeur met geen mogelijkheid van het slot af te krijgen. De schutting achter het huis is dusdanig slap dat ik daar niet op durf te klimmen met m'n 96kg. Uiteindelijk maar door de tuin van de buren geklommen, die zich ongetwijfeld gaan afvragen waarom hun hele tuin vernield is
Ik dacht, laat me dat nou eens een keer niet doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik had eigenlijk een "Hyves" reactie verwacht
Die tuin boeit me ook niet, ik heb namelijk een grondige hekel aan m'n buren. Stiekem hoop ik dat ze vanmiddag nog even langskomen om te klagen. Dan ben ik namelijk éxtra 'vrolijk'quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wat geef jij nou om die tuin ? die date is veel belangrijker vandaag![]()
Goeiemorgen Sm0kez,Sgele en draakje
quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Okee, nu ben ik weer vrolijk!
Vakantie van 20 t/m 28 december
goede morgen WLquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wat geef jij nou om die tuin ? die date is veel belangrijker vandaag![]()
Goeiemorgen Sm0kez,Sgele en draakje
ow ja die moest er ook nog bijquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, voor ik het vergeet;
Ik heb geen zin meer!
Jeweetschquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja die moest er ook nog bij
goede morgen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
![]()
Bijna vakantie
Ennnnn we hebben een Beller!quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
![]()
Bijna vakantie
De enige echtequote:Op dinsdag 9 december 2008 08:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ennnnn we hebben een Beller!
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit wat broodkorsten op de grond
Mogguh
ja je mag je wel eens wassen zeg.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit wat broodkorsten op de grond
Mogguh
Lees maar even terugquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De enige echte![]()
![]()
Alles goed Smokez?
Ja dįhag, dat heb ik zaterdag nog gedaan voordat ik naar de kroeg ging.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je mag je wel eens wassen zeg.![]()
mogguh beller en maleduck
Mogguh WLquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je mag je wel eens wassen zeg.![]()
mogguh beller en maleduck
Ehr ik heb Sgele voorbij zien vliegen met een vuurpijl in z'n holquote:
Dat dus, plus dat we weer vrolijk verder gaan met niet slapenquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr ik heb Sgele voorbij zien vliegen met een vuurpijl in z'n hol
Je haaaifs doet kut
En ingesloten zijn in je eigen huis
Ja dat wel, maar wat was het boeiendquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gister met training / cursus alles nog goed gegaan?
Youtube momentquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat dus, plus dat we weer vrolijk verder gaan met niet slapenDat kon ik écht goed gebruiken vandaag
Daarentegen was Sgele wel grappig, die als een gillende keukenmeid voorbij kwam vliegen terwijl er allerlei rare groene en rode vuurkogels uit z'n achterste kwamen
Lawinepijl naar binnen gooien = probleem opgelostquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
Er is nu weer een of andere stichting die consumentenvuurwerk wil verbieden
mogguh fubarquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
** waarschuwing**
* _F.U.B.A.R_ heeft momenteel een onweers bui boven zich hangen !!!
.... moggel all
Hey Draakjequote:
beter gewoon op tijd naar huis gekund?!quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar wat was het boeiend
vooral koud!quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey Draakjehoe bevalt de eerste paar dagen zo weer thuis?
Mogguh, fijn dat je een positief gesprek had gister!quote:
Mja, tussen afgelopen zaterdag en de 6 dagen ervoor heb ik bij elkaar zo'n 5 uur geslapen. Weekend ging al beter, en nu kom ik gewoon wéér niet in slaapquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Youtube moment
Maar slaap je zo slecht dan? En drukke dag vandaag?
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh, fijn dat je een positief gesprek had gister!
Ja echt hoor, gelukkig was ik nog wel rond 21.00 thuisquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beter gewoon op tijd naar huis gekund?!
En zij ondertussen het Thrillerdansje doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, tussen afgelopen zaterdag en de 6 dagen ervoor heb ik bij elkaar zo'n 5 uur geslapen. Weekend ging al beter, en nu kom ik gewoon wéér niet in slaapMaar vandaag is het extra welkom omdat ik nog gezellig een date heb vanavond. Ik zie het alweer gebeuren, kom ik daar aan met vette wallen onder m'n ogen
Liever een lapdancequote:Op dinsdag 9 december 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zij ondertussen het Thrillerdansje doen
quote:
Hoi Fubar..niet zo vrolijk vandaag?quote:
ow ja jij hebt een date vanavondquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, tussen afgelopen zaterdag en de 6 dagen ervoor heb ik bij elkaar zo'n 5 uur geslapen. Weekend ging al beter, en nu kom ik gewoon wéér niet in slaapMaar vandaag is het extra welkom omdat ik nog gezellig een date heb vanavond. Ik zie het alweer gebeuren, kom ik daar aan met vette wallen onder m'n ogen
da's nog wel aardig te doen jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt hoor, gelukkig was ik nog wel rond 21.00 thuis
is het zo erg fubar?quote:
Fair enoughquote:
Alleen zit er wel een verschil tussen 16.45 en 21.00quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's nog wel aardig te doen ja
Sm0keZquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh debbie en fubar!Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
vooral als je in de tussen tijd niet echt nuttig bezig bent enzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen zit er wel een verschil tussen 16.45 en 21.00![]()
Gelukkig heb ik m'n trouwe GRTDOJW vriendjes en vriendinnetjes nog die me met raad en daad bijstaan in moeilijke tijdenquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sm0keZsterf
![]()
Las net je verhaaltje btw...
heerlijke ochtend heb je gehad
voor jou altijd hequote:Op dinsdag 9 december 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik m'n trouwe GRTDOJW vriendjes en vriendinnetjes nog die me met raad en daad bijstaan in moeilijke tijden
Preciesquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vooral als je in de tussen tijd niet echt nuttig bezig bent enzo
Fo Shoquote:
* Bellerophon z'n water schiet over het beeldschermquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik m'n trouwe GRTDOJW vriendjes en vriendinnetjes nog die me met raad en daad bijstaan in moeilijke tijden
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
dat geloof ik graag!quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
PreciesHad mijn tijd wel beter kunnen besteden
Weet het niet zeker, ik denk dat m'n lichaam misschien eindelijk ontwenningsverschijnselen begint te vertonen. Ik ben met nogal wat slechte gewoontes gestopt de laatste tijdquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fo Sho![]()
![]()
Maar heeft het een reden dat je zo slecht slaapt?
Al die afvalstoffen rennen het lichaam uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, ik denk dat m'n lichaam misschien eindelijk ontwenningsverschijnselen begint te vertonen. Ik ben met nogal wat slechte gewoontes gestopt de laatste tijd
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon z'n water schiet over het beeldscherm
Dan kan ik het toch beter op Beller's manier doen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Al die afvalstoffen rennen het lichaam uit natuurlijk.
Ga sporten dan dwaasquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, ik denk dat m'n lichaam misschien eindelijk ontwenningsverschijnselen begint te vertonen. Ik ben met nogal wat slechte gewoontes gestopt de laatste tijd
Ach heb me nog weten te vermaken tot een uurtje of vijfquote:
quote:
moet je daarna de boel ook weer opruimen hequote:Op dinsdag 9 december 2008 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan kan ik het toch beter op Beller's manier doen!
Die schiet het gewoon over z'n monitor heen
quote:'Simpsons zijn ook mensen'
Een man is veroordeeld voor het bezit van kinderporno omdat hij plaatjes op zijn computer had waarop de tekenfilmfiguren Bart en Lisa Simspon seks hadden...
The Simpsons.
De Australiėr Alan John McEwan kreeg een boete van drieduizend dollar en daarbij ook nog een proeftijd van twee jaar. De man ging in beroep omdat tekenfilmfiguren volgens hem geen personen zijn.
Maar ook in het hoger beroep bevestigde de rechter dat fictieve karakters, zoals The Simpsons, in de Australische wet onder de term personen vallen. Dus vallen beelden van seksende Simpsons onder kinderporno, en het bezit daarvan is strafbaar...
dat scheelt weer!quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach heb me nog weten te vermaken tot een uurtje of vijf![]()
Ja daaromquote:
Echt sporten gastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |