quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Okee, nu ben ik weer vrolijk!
Vakantie van 20 t/m 28 december
goede morgen WLquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wat geef jij nou om die tuin ? die date is veel belangrijker vandaag![]()
Goeiemorgen Sm0kez,Sgele en draakje
ow ja die moest er ook nog bijquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, voor ik het vergeet;
Ik heb geen zin meer!
Jeweetschquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja die moest er ook nog bij
goede morgen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
![]()
Bijna vakantie
Ennnnn we hebben een Beller!quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
![]()
Bijna vakantie
De enige echtequote:Op dinsdag 9 december 2008 08:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ennnnn we hebben een Beller!
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit wat broodkorsten op de grond
Mogguh
ja je mag je wel eens wassen zeg.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit wat broodkorsten op de grond
Mogguh
Lees maar even terugquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De enige echte![]()
![]()
Alles goed Smokez?
Ja dáhag, dat heb ik zaterdag nog gedaan voordat ik naar de kroeg ging.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je mag je wel eens wassen zeg.![]()
mogguh beller en maleduck
Mogguh WLquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je mag je wel eens wassen zeg.![]()
mogguh beller en maleduck
Ehr ik heb Sgele voorbij zien vliegen met een vuurpijl in z'n holquote:
Dat dus, plus dat we weer vrolijk verder gaan met niet slapenquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr ik heb Sgele voorbij zien vliegen met een vuurpijl in z'n hol
Je haaaifs doet kut
En ingesloten zijn in je eigen huis
Ja dat wel, maar wat was het boeiendquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gister met training / cursus alles nog goed gegaan?
Youtube momentquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat dus, plus dat we weer vrolijk verder gaan met niet slapenDat kon ik écht goed gebruiken vandaag
Daarentegen was Sgele wel grappig, die als een gillende keukenmeid voorbij kwam vliegen terwijl er allerlei rare groene en rode vuurkogels uit z'n achterste kwamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |