quote:
Geweldig spelquote:
quote:
quote:
quote:
ik zie je plaatje niet, maar heb het wel vaak gespeeld. 80hit comboquote:
En die stem die Ultra schreeuwde door de boxenquote:Op maandag 8 december 2008 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie je plaatje niet, maar heb het wel vaak gespeeld. 80hit combo
hoi! koffie / thee / limonade / mn moeder ?quote:Op maandag 8 december 2008 14:27 schreef el_godi het volgende:
La la la: Ik heb geen zin meer!
je bied wel erg snel je moeder aan!quote:Op maandag 8 december 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! koffie / thee / limonade / mn moeder ?
laat me raden , je wilt mn moeder ?quote:Op maandag 8 december 2008 14:32 schreef Crazy-p het volgende:
dr was iets in het vorige topic waar ik op wou reageren.. maar dat ben ik nu alweer vergeten..
Macht der gewoontequote:Op maandag 8 december 2008 14:33 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
je bied wel erg snel je moeder aan!
neej dank jequote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat me raden , je wilt mn moeder ?![]()
ja ze is zo geweldig , ik wil haar met iedereen delen.quote:Op maandag 8 december 2008 14:33 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
je bied wel erg snel je moeder aan!
ja, je KLB topic was echt een succes... echt positieve reacties gekregenquote:
Hahahaquote:Op maandag 8 december 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ze is zo geweldig , ik wil haar met iedereen delen.
sm0k3z nam dat iets té letterlijk trouwens
middagquote:
ik weetquote:Op maandag 8 december 2008 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, je KLB topic was echt een succes... echt positieve reacties gekregen
door de smsjes?quote:Op maandag 8 december 2008 14:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik weet
nog leuker, ik heb weer met dr
haha neequote:
Ik nam je moeder, letterlijk!quote:Op maandag 8 december 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ze is zo geweldig , ik wil haar met iedereen delen.
sm0k3z nam dat iets té letterlijk trouwens
Ik hoop dat je moeder er nog een beetje lekker eruit ziet...quote:Op maandag 8 december 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! koffie / thee / limonade / mn moeder ?
Hier een uitleg gaan geven wat een milf isquote:Op maandag 8 december 2008 14:46 schreef el_godi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je moeder er nog een beetje lekker eruit ziet...
[ afbeelding ]
Misschien kun je haar dan verkopen aan:
www.milfhunter.com/
http://www.milffox.com/
http://www.milf.com/
En voor de mensen die niet weten wat een MILF is:
(slang) Mother(s) I('d) like to fuck: A (putative) mother found sexually attractive.
Aaaaight!!!quote:
Sorry Muppet! Ik probeer een beetje aardig te doen hoorquote:Op maandag 8 december 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hier een uitleg gaan geven wat een milf is
Fail, you haz
Je moet je niet zo snel op je teentjes getrapt voelen johquote:Op maandag 8 december 2008 14:50 schreef el_godi het volgende:
[..]
Sorry Muppet! Ik probeer een beetje aardig te doen hoor
gastquote:Op maandag 8 december 2008 14:46 schreef el_godi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een milf zeg je? nee nooit van gehoordquote:Op maandag 8 december 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hier een uitleg gaan geven wat een milf is
Fail, you haz
Niks mis met milf's hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 14:46 schreef el_godi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kun je haar dan verkopen aan:
www.milfhunter.com/
http://www.milffox.com/
http://www.milf.com/
En voor de mensen die niet weten wat een MILF is:
(slang) Mother(s) I('d) like to fuck: A (putative) mother found sexually attractive.
Valt wel mee hoor, βελλεροφῶν!quote:Op maandag 8 december 2008 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moet je niet zo snel op je teentjes getrapt voelen joh
quote:Op maandag 8 december 2008 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een milf zeg je? nee nooit van gehoord
Wel fijn dat hij het dan even uitlegt voor onsquote:Op maandag 8 december 2008 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een milf zeg je? nee nooit van gehoord
lastige ex....quote:Op maandag 8 december 2008 14:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik weet
nog leuker, ik heb weer met dr
Geweldig die KLB... voor puur vermaak moet je af en toe daar eens een onzin topic openen... je lacht je meteen krom om de hoeveelheid reacties die er binnen stroomt en welke conclusies er getrokken worden...quote:
haha, ja had het al gezien...quote:
Zo iets?quote:
hehe thnxquote:Op maandag 8 december 2008 14:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
haha, ja had het al gezien...nice link!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |