Ik weet niet of je daar blij mee moet zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 09:29 schreef Rossdale het volgende:
Hai hai
Alles gaat goed, ik heb gisteren oog in oog gestaan met Ellen ten Damme
ik zat al te zoeken naar het topicquote:Op donderdag 4 december 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
aan gezien Rossdale geen nieuwe maakte, nam ik het lot in handen
runx voor die mediaplayer check deze eensquote:Op donderdag 4 december 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naar benden scrollen enzo dan zie je download pag enzi
Als je niet weet waar je mee bezig bent blijf er dan ook van af>_<
rAy=ouT >_O
je gaat wel naar dublin ?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
heb jij ook zo'n dreig mail gehad van jurgens ?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
Dude, dat mens is zo geilquote:Op donderdag 4 december 2008 09:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn
Ik ben lui en jullie proberen ze toch steeds zo snel mogelijk te maken?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 09:43 schreef Aho het volgende:
[..]
runx voor die mediaplayer check deze eenswat ik bedoel is ik mag niet via een player streamen , dus bijvoorbeeld winap,WM etc, maar ik mag wel via de browser streamen, dus daarom dacht misschien bestaat een media player die je online bij kunt met playlist supportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naar benden scrollen enzo dan zie je download pag enzi![]()
![]()
ik mag de muziek ook op me hd hebben alleen om al die liedjes handmatig van de server downloaden duurt te lang
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Zo zie je maar weer, smaken verschillenquote:
jaquote:Op donderdag 4 december 2008 09:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je gaat wel naar dublin ?
ben je toevallig een allochtoon ?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben lui en jullie proberen ze toch steeds zo snel mogelijk te maken?
mee eens! gedver.. ik heb wel veel knappere gezien!quote:Op donderdag 4 december 2008 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, smaken verschillen
Ik vind het namelijk echt een afschuwelijk mensch IMHO
[ afbeelding ]
Hier gaat mijn zevengranenknuppel niet van stijgeren
na 5 min dacht is wel genoeg geweestquote:Op donderdag 4 december 2008 09:41 schreef renedis het volgende:
[..]
ik zat al te zoeken naar het topicechter kon ik het niet vinden omdat ie er simpelweg niet was
Maar hey, iedereen zo zijn dingquote:Op donderdag 4 december 2008 09:50 schreef renedis het volgende:
[..]
mee eens! gedver.. ik heb wel veel knappere gezien!
idd, en het is gewoon echt een tof wijf, die gewoon schijt aan iedereen heeft met wat ze doet.quote:
jij ook al?!quote:Op donderdag 4 december 2008 09:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb jij ook zo'n dreig mail gehad van jurgens ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
aha kijk dat verklaard een boel dat je lui bentquote:
Zie ondertitel "Zeeuwsch-Vlaams export product"quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
aha kijk dat verklaard een boel dat je lui bent
morgenquote:Op donderdag 4 december 2008 09:50 schreef Runx het volgende:
[..]
na 5 min dacht is wel genoeg geweestik ga er een maken
oja goedemorgen Renedisalles goed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |