Ik weet niet of je daar blij mee moet zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 09:29 schreef Rossdale het volgende:
Hai hai
Alles gaat goed, ik heb gisteren oog in oog gestaan met Ellen ten Damme
ik zat al te zoeken naar het topicquote:Op donderdag 4 december 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
aan gezien Rossdale geen nieuwe maakte, nam ik het lot in handen
runx voor die mediaplayer check deze eensquote:Op donderdag 4 december 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naar benden scrollen enzo dan zie je download pag enzi
Als je niet weet waar je mee bezig bent blijf er dan ook van af>_<
rAy=ouT >_O
je gaat wel naar dublin ?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
heb jij ook zo'n dreig mail gehad van jurgens ?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
Dude, dat mens is zo geilquote:Op donderdag 4 december 2008 09:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn
Ik ben lui en jullie proberen ze toch steeds zo snel mogelijk te maken?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 09:43 schreef Aho het volgende:
[..]
runx voor die mediaplayer check deze eenswat ik bedoel is ik mag niet via een player streamen , dus bijvoorbeeld winap,WM etc, maar ik mag wel via de browser streamen, dus daarom dacht misschien bestaat een media player die je online bij kunt met playlist supportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naar benden scrollen enzo dan zie je download pag enzi![]()
![]()
ik mag de muziek ook op me hd hebben alleen om al die liedjes handmatig van de server downloaden duurt te lang
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Zo zie je maar weer, smaken verschillenquote:
jaquote:Op donderdag 4 december 2008 09:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je gaat wel naar dublin ?
ben je toevallig een allochtoon ?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben lui en jullie proberen ze toch steeds zo snel mogelijk te maken?
mee eens! gedver.. ik heb wel veel knappere gezien!quote:Op donderdag 4 december 2008 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, smaken verschillen
Ik vind het namelijk echt een afschuwelijk mensch IMHO
[ afbeelding ]
Hier gaat mijn zevengranenknuppel niet van stijgeren
na 5 min dacht is wel genoeg geweestquote:Op donderdag 4 december 2008 09:41 schreef renedis het volgende:
[..]
ik zat al te zoeken naar het topicechter kon ik het niet vinden omdat ie er simpelweg niet was
Maar hey, iedereen zo zijn dingquote:Op donderdag 4 december 2008 09:50 schreef renedis het volgende:
[..]
mee eens! gedver.. ik heb wel veel knappere gezien!
idd, en het is gewoon echt een tof wijf, die gewoon schijt aan iedereen heeft met wat ze doet.quote:
jij ook al?!quote:Op donderdag 4 december 2008 09:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb jij ook zo'n dreig mail gehad van jurgens ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
aha kijk dat verklaard een boel dat je lui bentquote:
Zie ondertitel "Zeeuwsch-Vlaams export product"quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
aha kijk dat verklaard een boel dat je lui bent
morgenquote:Op donderdag 4 december 2008 09:50 schreef Runx het volgende:
[..]
na 5 min dacht is wel genoeg geweestik ga er een maken
oja goedemorgen Renedisalles goed ?
kun je eens eentje opsturen als voorbeeld aub?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:49 schreef Runx het volgende:
[..]
ja![]()
ja ik heb de mail gehad, maar boeit me niet hij komt maandag toch, en hij heeft me opdrachten nagekeken hij vond ze redelijk goedhij snapte mijn opzet
vettt , maar dude wat verwacht je ander van een Japanse autoquote:Op donderdag 4 december 2008 09:52 schreef renedis het volgende:
[..]
morgenjaa alles lekker
net een lange rit achter de rug met de lancer.
en hij heeft me niet in de steek gelatenzit nu in Belgie, tegen de grens aan van Frankrijk.
wat een mongolen hier zeg
ja maar ik heb het wel compleet anders gedaan , kijk dit zegt hijquote:Op donderdag 4 december 2008 09:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kun je eens eentje opsturen als voorbeeld aub?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
het bedrijf waar ik bij werk is internationaal. dus nederland, belgie, frankrijk, duitsland, engeland, zwitserland, zweden, denemarken en polenquote:Op donderdag 4 december 2008 09:55 schreef Runx het volgende:
[..]
vettt , maar dude wat verwacht je ander van een Japanse autodie gaan niet zomaar stuk hoar
maar wat doe je daar dan ?, lijkt me wel leuk hoar daaro
alsof ik dat nog niet wistquote:Op donderdag 4 december 2008 09:58 schreef Runx het volgende:
fak mijn naam staat in die spoiler, nooooo nu weten jullie hoe ik heet omg
naja rijden is wel leukquote:Op donderdag 4 december 2008 09:58 schreef renedis het volgende:
[..]
het bedrijf waar ik bij werk is internationaal. dus nederland, belgie, frankrijk, duitsland, engeland, zwitserland, zweden, denemarken en polen
belgie is een te klein land om zelf een ICT-beheer omgeving te hebben. voorheen deed Frankrijk dus ook onderhoud enzo van Belgie. nu wilt/kan frankrijk dat niet meer en moet Nederland het doen..
toen kwam ik in the picturedus 1 keer in de maand ongeveer naar belgie toe en me daar een beetje vervelen.
had ik ook een keer dat is zeeeeeeer kut , als ik online kom zal ik wat tegen je zeggen, maar de kans is klein, ik ga vandaag of morgen naar rotterdam na me zus en morgen avond naar dublinquote:Op donderdag 4 december 2008 10:00 schreef renedis het volgende:
[..]
alsof ik dat nog niet wist
trouwens.. zeg eens wat op msn tegen mij? mijn MSN lijst is zo goed als leeg opeens! (komt door een fout gelopen synchronisatie).
Fail you hazquote:Op donderdag 4 december 2008 10:00 schreef debbie_19 het volgende:omfg heb zojuist een half uur met een vriend aan de foon gezeten en me collega zit gewoon achter
FIRE MEEE!!!
hahah omdat het kanquote:Op donderdag 4 december 2008 10:00 schreef debbie_19 het volgende:omfg heb zojuist een half uur met een vriend aan de foon gezeten en me collega zit gewoon achter
FIRE MEEE!!!
Je kan het ook weer positief zijn..zat een half uur niet op foK!quote:
Indeed omdat het kanquote:Op donderdag 4 december 2008 10:02 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah omdat het kanwat wouden ze doen dan
je ontslaan
quote:Op donderdag 4 december 2008 09:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar ik heb het wel compleet anders gedaan , kijk dit zegt hijen wat zijn de 4 opdrachten die je moet uitvoeren? misschien heb ik nog wel wat voor je liggen kwa papierwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maoam is voor bazen!
lucky asshole!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:01 schreef Runx het volgende:
[..]
had ik ook een keer dat is zeeeeeeer kut , als ik online kom zal ik wat tegen je zeggen, maar de kans is klein, ik ga vandaag of morgen naar rotterdam na me zus en morgen avond naar dublin
nee zijn niet echt opdrachten , ik heb een stage opdracht en die moet ik zien te combineren met die kerntaken die ik moet halen , maar de meeste heb ik al , maar toch bedanktquote:Op donderdag 4 december 2008 10:03 schreef renedis het volgende:
[..]
en wat zijn de 4 opdrachten die je moet uitvoeren? misschien heb ik nog wel wat voor je liggen kwa papierwerk
in ons opzicht is dat juist slechtquote:Op donderdag 4 december 2008 10:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je kan het ook weer positief zijn..zat een half uur niet op foK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede morgen trouwens debbie
maoam is voor bazen!
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:05 schreef renedis het volgende:
[..]
in ons opzicht is dat juist slechteen half uur niet gefokt is een half uur niet geleeft
Das best wel heel erg wat jij daar zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede morgen trouwens debbie![]()
verslaafde
Mogguh Rene
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
jij hebt een bericht op je fobo hihihihiquote:
dat heb ik ook zo moeten doen.. heb gewoon printscreens gemaakt van wat ik aan het doen was als bewijs en KLAAR.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:04 schreef Runx het volgende:
[..]
nee zijn niet echt opdrachten , ik heb een stage opdracht en die moet ik zien te combineren met die kerntaken die ik moet halen , maar de meeste heb ik al , maar toch bedankt
je liegtttttttttt doe je toch nietquote:Op donderdag 4 december 2008 10:05 schreef Runx het volgende:
[..]
ik neem wel wat whiskey voor je mee
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:06 schreef Runx het volgende:
[..]
jij hebt een bericht op je fobo hihihihiook omdat het kan
hahah pvbquote:Op donderdag 4 december 2008 10:07 schreef renedis het volgende:
[..]
dat heb ik ook zo moeten doen.. heb gewoon printscreens gemaakt van wat ik aan het doen was als bewijs en KLAAR.
had in totaal 8 printscreens gemaakt en ik had 2 pvb's af.... (proeve van bekwaamheid?)
Dat is dan wel weer zoquote:Op donderdag 4 december 2008 10:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je kan het ook weer positief zijn..zat een half uur niet op foK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |