Omg jij woont gewoon in dezelfde stad als ikquote:
Had je anders verwacht dan?quote:Op maandag 8 december 2008 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geweldig die KLB... voor puur vermaak moet je af en toe daar eens een onzin topic openen... je lacht je meteen krom om de hoeveelheid reacties die er binnen stroomt en welke conclusies er getrokken worden...
Nee, eigenlijk niet, maar had niet gedacht dat het zo snel zou gaan...quote:
Hahahaquote:Op maandag 8 december 2008 15:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar had niet gedacht dat het zo snel zou gaan...
gast van die dingen kan je niet echt posten hier, omdat veel mensen op hun werk zittenquote:Op maandag 8 december 2008 14:58 schreef el_godi het volgende:
[..]
Zo iets?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoeveel reacties er nu op mijn reactie komen... Het voelt een beetje als dat je in een vijver vol met vissen een stuk brood gooit en dan alle vissen als een gek erop afzwemmen...quote:
Ach dan worden de reacties alleen maar beterquote:Op maandag 8 december 2008 15:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel reacties er nu op mijn reactie komen... Het voelt een beetje als dat je in een vijver vol met vissen een stuk brood gooit en dan alle vissen als een gek erop afzwemmen...
heb je geen voicemail ?quote:Op maandag 8 december 2008 15:07 schreef Crazy-p het volgende:
ik word echt gek van dat gebeld worden iedere keer..
Scherpquote:Op maandag 8 december 2008 15:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
niet als je in een callcenter werkt
ja één moet het voortouw nemen, toevallig ben jij de gelukkigequote:Op maandag 8 december 2008 15:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
niet als je in een callcenter werkt
idd... jonge strakke sletjes is no prob... maar Gilfs gaat me wat te verquote:Op maandag 8 december 2008 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast van die dingen kan je niet echt posten hier, omdat veel mensen op hun werk zitten
ja ik heb ooit eens een hele smerige gezien, die staat nog op mn netvlies gebrand.quote:Op maandag 8 december 2008 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd... jonge strakke sletjes is no prob... maar Gilfs gaat me wat te ver
en nu ophoudenquote:
nou noem het maar de ongelukkigequote:Op maandag 8 december 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja één moet het voortouw nemen, toevallig ben jij de gelukkige
net als die 2 invalide dingen die seks hadden een tijdje terug... weet niet eens meer wie de link dropte maar ik zie het nog voor mequote:Op maandag 8 december 2008 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb ooit eens een hele smerige gezien, die staat nog op mn netvlies gebrand.
dat was gewoon echt te ranzig, heb er dagen echt aan moeten denken.
pics verwijderd op verzoek.... mijn excuses!quote:Op maandag 8 december 2008 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb ooit eens een hele smerige gezien, die staat nog op mn netvlies gebrand.
dat was gewoon echt te ranzig, heb er dagen echt aan moeten denken.
Kloptquote:Op maandag 8 december 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
tering wat duurt de dag lang vandaag
Schiet ook echt niet op:quote:Op maandag 8 december 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
tering wat duurt de dag lang vandaag
ok thanksquote:Op maandag 8 december 2008 15:28 schreef el_godi het volgende:
[..]
pics verwijderd op verzoek.... mijn excuses!
kijk zon klok heb ik hier ook nodigquote:Op maandag 8 december 2008 15:33 schreef el_godi het volgende:
[..]
Schiet ook echt niet op:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |