Je hebt blijkbaar ook je tijd op school verspild.quote:Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef BlueSymphony het volgende:
Jullie zullen het waarschijnlijk niet op prijs stellen dat ik zoiets schrijf, maar serieus, dit land is echt focking achterlijk... Lees wel, het land. Dat wil zeggen, regering, scholen, politie, justitie en alles, met uitzondering van de mensen. Ik zeg niet dat het jullie schuld is, ik leg alleen de schuld bij hun en gedeeltelijk bij jullie...
Ik heb nu al 19 jaar verspilt in dit land en nog steeds niets ook maar in verste verte van de moeite waard gevonden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
Wil je zeggen dat je op de scholen hier in Nederland ook écht iets kunt leren dan? Als je dat echt denkt, heb ik medelijden met je.quote:Op maandag 1 december 2008 21:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar ook je tijd op school verspild.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:04 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
lekker makkelijk om te zeggen dat het allemaal achterlijk is, maar steekhoudende argumenten heb ik je nog niet horen noemenWaarom zou ik argumenten opnoemen? Je bent toch waarschijnlijk een of andere nationalistische idioot die gewoon school heeft gedaan en denkt dat Nederland een oke land is, alleen om je daar bij toeval woont. Ik ga daar mijn tijd niet aan verspillen. Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En even voor je informatie, als jij zelfs geen argumenten kunt zien voor mijn mening, dan moet je echt eens leren kijken.
Ja, want in het leven heb je natuurlijk alleen maar de keuze tussen een dictator, smerig drinkwater en malaria land als keuze A. En een achterlijk knudde land als Nederland als keuze B. In zo'n geval kies ik toch, na twijfel voor die dictator.quote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef BasEnAad het volgende:
Dus je hebt liever een dictator, smerig drinkwater en malaria?
Citeer eens waar ik dat heb gezegd, geschreven, vertelt of geillustreerd. Ik heb alleen duidelijk gemaakt dat IK geen enkele factor hier in Nederland zie dat ook maar een beetje de moeite waard is.quote:Op maandag 1 december 2008 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Naïeve TS denkt dat het in andere landen wel helemaal tiptoppie geregeld is.
Nou, dan ga je toch weg? Doei! Ben je al weg?quote:Op maandag 1 december 2008 @ 21:11 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Citeer eens waar ik dat heb gezegd, geschreven, vertelt of geillustreerd. Ik heb alleen duidelijk gemaakt dat IK geen enkele factor hier in Nederland zie dat ook maar een beetje de moeite waard is.
Je richt je in je klacht duidelijk op Nederland dus ik ga er automatisch vanuit dat je denkt dat het buiten Nederland wél oke is.quote:Op maandag 1 december 2008 21:11 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Citeer eens waar ik dat heb gezegd, geschreven, vertelt of geillustreerd. Ik heb alleen duidelijk gemaakt dat IK geen enkele factor hier in Nederland zie dat ook maar een beetje de moeite waard is.
Als je zoiets beweert, dan weet je kennelijk nog helemaal niets van het leven.. doeg hé?quote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, dan ga je toch weg? Doei! Ben je al weg?
Je bent gewoon een verwende huillie.quote:Op maandag 1 december 2008 21:11 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Dan ga je er automatisch de mist mee in. Ik richt mijn klacht duidelijk op Nederland omdat ik dit land ben geboren en getogen. En buiten Nederland zijn er inderdaad plaatsen die véél beter geregeld zijn. Om een paar op te noemen: Amerika, Dubai, Japan, Zuid-Afrika en Canada.quote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je richt je in je klacht duidelijk op Nederland dus ik ga er automatisch vanuit dat je denkt dat het buiten Nederland wél oke is.
Dacht het toch echt van niet...quote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je bent gewoon een verwende huillie.
lekker makkelijk dan. ik vind jou een achterlijke tyfusmongool, maar ik zeg niet waaromquote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Waarom zou ik argumenten opnoemen? Je bent toch waarschijnlijk een of andere nationalistische idioot die gewoon school heeft gedaan en denkt dat Nederland een oke land is, alleen om je daar bij toeval woont. Ik ga daar mijn tijd niet aan verspillen. Sorry.
En even voor je informatie, als jij zelfs geen argumenten kunt zien voor mijn mening, dan moet je echt eens leren kijken.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Dan ga je er automatisch de mist mee in. Ik richt mijn klacht duidelijk op Nederland omdat ik dit land ben geboren en getogen. En buiten Nederland zijn er inderdaad plaatsen die véél beter geregeld zijn. Om een paar op te noemen: Amerika, Dubai, Japan, Zuid-Afrika en Canada.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |