Ja dág, dan heb ik zeker de hele dag voor niks gewerktquote:
Details, niet te veel op lettenquote:Op maandag 8 december 2008 16:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dág, dan heb ik zeker de hele dag voor niks gewerkt
En ik wil morgen ook nog ff naar de bios
Hoiquote:Op maandag 8 december 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
hey Runx! alles goed man ?
kan je filmpje helaas niet zien.
Ik weet niet? Hier doet hij het gewoonquote:Op maandag 8 december 2008 16:31 schreef draculettetje het volgende:
wrom doet mn pm dinges het niet?
hier niet grrrquote:Op maandag 8 december 2008 16:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik weet niet? Hier doet hij het gewoon![]()
F5? Of even de pagina opnieuw laden?quote:Op maandag 8 december 2008 16:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier niet grrr
weet je hie frustrerend, staat er zo'n leuk envelopje te knipperen met 1 bericht en als ik er op klik zegt ie doodvriendelijk kan deze pagina niet openen!
James Bondquote:Op maandag 8 december 2008 16:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Details, niet te veel op letten
Naar welke film ga je?
helemaal als je bedenkt dat dat envelopje er al een half uur ofzo staat!quote:Op maandag 8 december 2008 16:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
F5? Of even de pagina opnieuw laden?
Best wel frustrerend ja als je dat bericht dan niet kan lezen
Is volgens mij wel een leuke film hoorquote:Op maandag 8 december 2008 16:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
James Bond
Niet de beste film in dit geval, maar k denk eigenlijk niet dat er nog een film nodig is om te stemming erin te krijgen
Hmmm dan is het zeker vervelend jaquote:Op maandag 8 december 2008 16:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
helemaal als je bedenkt dat dat envelopje er al een half uur ofzo staat!
en ik gewoon heeeeeel nieuwsgierig ben , ow nee alles gewoon wil weten!
ik en geduld niet de juiste combinatiequote:Op maandag 8 december 2008 16:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmmm dan is het zeker vervelend jaBen bang dat je dan toch geduld moet hebben
Vast welquote:Op maandag 8 december 2008 16:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is volgens mij wel een leuke film hoor
Smerigquote:Op maandag 8 december 2008 16:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb vandaag nog 14 PieMels gehad
Gastquote:Op maandag 8 december 2008 16:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vast wel
Vorige week was ik nog naar Body of Lies geweest met iemand anders. Jammer genoeg is dat weer zo'n film waarbij je je aandacht ook echt op de film moet houden
Geen succes dus.
Haha what else is newquote:Op maandag 8 december 2008 16:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik en geduld niet de juiste combinatie
playerquote:Op maandag 8 december 2008 16:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vast wel
Vorige week was ik nog naar Body of Lies geweest met iemand anders. Jammer genoeg is dat weer zo'n film waarbij je je aandacht ook echt op de film moet houden
Geen succes dus.
hij is viessss conjoo|!!!!!quote:
Hoi jijquote:
Jeweetschquote:Op maandag 8 december 2008 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij is viessss conjoo|!!!!!
Maar doet hij het nu alweer?quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 16:52 schreef debbie_19 het volgende:hallooow ik ben nog niet aangenomen, maar het gesprek was goed
Debbie!quote:Op maandag 8 december 2008 16:52 schreef debbie_19 het volgende:hallooow ik ben nog niet aangenomen, maar het gesprek was goed
ey logiquote:
Jaaah ik hoor het uiterlijk woensdag...dus..duimen maar!quote:Op maandag 8 december 2008 16:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Debbie!
Ben benieuwd, ben iig blij voor je dat het goed ging
zal ik doenquote:Op maandag 8 december 2008 16:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaah ik hoor het uiterlijk woensdag...dus..duimen maar!
fijn dat in ieder geval het gesprek goed is gegaan!quote:Op maandag 8 december 2008 16:52 schreef debbie_19 het volgende:hallooow ik ben nog niet aangenomen, maar het gesprek was goed
Ja indeedquote:Op maandag 8 december 2008 16:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn dat in ieder geval het gesprek goed is gegaan!
Hoiiiiquote:Op maandag 8 december 2008 16:57 schreef Crazy-p het volgende:
logiiiiiiiiiiiii
ik wil niet meer werken
Oeh PM..
Checked pm
Nog maar een uurtjequote:
Kijk dat zijn berichtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |