Lawinepijl naar binnen gooien = probleem opgelostquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
Er is nu weer een of andere stichting die consumentenvuurwerk wil verbieden
mogguh fubarquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
** waarschuwing**
* _F.U.B.A.R_ heeft momenteel een onweers bui boven zich hangen !!!
.... moggel all
Hey Draakjequote:
beter gewoon op tijd naar huis gekund?!quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar wat was het boeiend
vooral koud!quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey Draakjehoe bevalt de eerste paar dagen zo weer thuis?
Mogguh, fijn dat je een positief gesprek had gister!quote:
Mja, tussen afgelopen zaterdag en de 6 dagen ervoor heb ik bij elkaar zo'n 5 uur geslapen. Weekend ging al beter, en nu kom ik gewoon wéér niet in slaapquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Youtube moment
Maar slaap je zo slecht dan? En drukke dag vandaag?
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh, fijn dat je een positief gesprek had gister!
Ja echt hoor, gelukkig was ik nog wel rond 21.00 thuisquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beter gewoon op tijd naar huis gekund?!
En zij ondertussen het Thrillerdansje doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, tussen afgelopen zaterdag en de 6 dagen ervoor heb ik bij elkaar zo'n 5 uur geslapen. Weekend ging al beter, en nu kom ik gewoon wéér niet in slaapMaar vandaag is het extra welkom omdat ik nog gezellig een date heb vanavond. Ik zie het alweer gebeuren, kom ik daar aan met vette wallen onder m'n ogen
Liever een lapdancequote:Op dinsdag 9 december 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zij ondertussen het Thrillerdansje doen
quote:
Hoi Fubar..niet zo vrolijk vandaag?quote:
ow ja jij hebt een date vanavondquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, tussen afgelopen zaterdag en de 6 dagen ervoor heb ik bij elkaar zo'n 5 uur geslapen. Weekend ging al beter, en nu kom ik gewoon wéér niet in slaapMaar vandaag is het extra welkom omdat ik nog gezellig een date heb vanavond. Ik zie het alweer gebeuren, kom ik daar aan met vette wallen onder m'n ogen
da's nog wel aardig te doen jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt hoor, gelukkig was ik nog wel rond 21.00 thuis
is het zo erg fubar?quote:
Fair enoughquote:
Alleen zit er wel een verschil tussen 16.45 en 21.00quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's nog wel aardig te doen ja
Sm0keZquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh debbie en fubar!Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
vooral als je in de tussen tijd niet echt nuttig bezig bent enzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen zit er wel een verschil tussen 16.45 en 21.00![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |