hoi droxz!quote:Op maandag 8 december 2008 21:34 schreef Droxz.nl het volgende:
Echt, sommige mensen hier zijn nog triester als ik dacht
Ej Draakje!quote:
hadden elkaar toch ook al ff gesproken op hyvesquote:Op maandag 8 december 2008 21:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej Draakje!
Stuurde je net nog een berichtje op hyves, vroeg me af (al meerdere keren) of je vakantie nog leuk was?
Wie wie wiequote:Op maandag 8 december 2008 21:34 schreef Droxz.nl het volgende:
Echt, sommige mensen hier zijn nog triester als ik dacht
Omgquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Oh dit gaat weer een geweldige dag worden
Weer zo ongeveer de hele nacht wakker gelegen!
Als klap op de vuurpijl wil ik uiteindelijk richting m'n werk gaan, is opeens de voordeur met geen mogelijkheid van het slot af te krijgen. De schutting achter het huis is dusdanig slap dat ik daar niet op durf te klimmen met m'n 96kg. Uiteindelijk maar door de tuin van de buren geklommen, die zich ongetwijfeld gaan afvragen waarom hun hele tuin vernield is
en het is officeel zelfs nog herfstquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:37 schreef Sgele het volgende:
Winter in Nederland... NS faalt heel hard... En het is koud!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in Sgele?
Of dat alle raampjes openstaan, en niet dicht kunnen ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:45 schreef Sgele het volgende:
Eindelijk een trein... Even opwarmenzal ik het weer meemaken dat die verwarming niet aanstaat
Dat you eigenlijk wel heel klote zijn jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of dat alle raampjes openstaan, en niet dicht kunnen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |