Hey Eric, alles goed? Een tijd niet gezien.quote:Op maandag 8 december 2008 14:02 schreef DGK-Eric het volgende:![]()
![]()
Er is er één zwanger hoera HOERA, dat kun je wel zien dat is Claire!!!!
![]()
![]()
Heb Gerda wel eens vaker langs zien komen in de afgelopen jaren en ook op het autistenforum dus ik heb een héél donkerbruin vermoeden.quote:Op maandag 8 december 2008 13:28 schreef Gerda het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon heet Gert
Hoogachtend,
Gerda
Ja klinkt idd goedquote:Op maandag 8 december 2008 14:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Hey Eric, alles goed? Een tijd niet gezien.
Oom Eric, klinkt goed.
Ik ben heul geen autist!quote:Op maandag 8 december 2008 14:05 schreef Coos het volgende:
Heb Gerda wel eens vaker langs zien komen in de afgelopen jaren en ook op het autistenforum dus ik heb een héél donkerbruin vermoeden.![]()
Het begint met een C
Hoi Eer, je hebt ons dus weer gevonden.quote:Op maandag 8 december 2008 14:02 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
In DGK was je ook al zo reuze handing....quote:Op maandag 8 december 2008 14:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja klinkt idd goedIk hou d'r van!!!!!!
Met mij ook alles goed: net een maand m'n nieuwe huis verbouwd (ja helemaal ZELF ja) en inmiddels verhuisd... Dus ik woon tussen de kartonnen dozen nu
Néééé........jij ben het niet!!!!quote:
Bij ons was er 1 versie zaterdag middag al opquote:Op maandag 8 december 2008 14:16 schreef Coos het volgende:
Boodschappie doen en ook even zo'n vogelhuisje halen Manu. Ik hoop dat ze ze nog hebben ik ben het zaterdag vergeten.
Ja, daar heb ik niks aan. Ik wil ook weten wie jij bedoelt.quote:Op maandag 8 december 2008 14:15 schreef Coos het volgende:
Néééé........jij ben het niet!!!!
Gert weet wel wie ik bedoel.
Volgens mij zijn dat minitietjes.quote:Op maandag 8 december 2008 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit nou eigenlijk pas een kritisch te kijken naar die Taart voor Ian. Maar wat zitten er nou voor tenen aan die tieten?
Wat voor vogelhuisje?quote:Op maandag 8 december 2008 14:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bij ons was er 1 versie zaterdag middag al op
Jaaaaa! Zo voelt het ook echt hehehe!! Ik kwam een paar weken geleden bij Claire d'r kapsalon ingewandeld en ze trok me meteen mee omdat ze iets moest vertellenquote:Op maandag 8 december 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Eer, je hebt ons dus weer gevonden.![]()
Echt leuk nieuws van Huub en Claire, je wordt toch een soort van oom hè?
Waar woon je nu dan, toch nog wel in Leiden?
Dat zijn toch ook tieten?quote:Op maandag 8 december 2008 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit nou eigenlijk pas een kritisch te kijken naar die Taart voor Ian. Maar wat zitten er nou voor tenen aan die tieten?
Óók raarquote:
Jaja! Ik ken die verbouwspecial ook nog hahahaha!quote:Op maandag 8 december 2008 14:14 schreef akveor het volgende:
[..]
In DGK was je ook al zo reuze handing....![]()
Nog steeds in Leiden?
LOLquote:Op maandag 8 december 2008 14:27 schreef Juud79 het volgende:
Middag all!
Dat is goed nieuws, Huub & Claire in verwachting. Van harte gefeliciteerd!
Even een aanrader voor Huub, koop onderstaand boekje![]()
![]()
[ afbeelding ]
En wanneer moeten we je huis op komen warmen?quote:Op maandag 8 december 2008 14:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jaja! Ik ken die verbouwspecial ook nog hahahaha!
Maar goed, witten kon ik alen parket liggen gaat me ook goed af
Tis echt zo'n heerlijk huis!!
Dus toch in leiden blijven wonen. Je hebt gelijk is ook een leuke stad om in te wonen. En voor het stappen gewoon naar amsterdam toe.quote:Op maandag 8 december 2008 14:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jaja! Ik ken die verbouwspecial ook nog hahahaha!
Maar goed, witten kon ik alen parket liggen gaat me ook goed af
Tis echt zo'n heerlijk huis!!
Hey Erik.quote:Op maandag 8 december 2008 14:02 schreef DGK-Eric het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
ja en ik kan het weer financieren zekerquote:Op maandag 8 december 2008 14:31 schreef Scandalous het volgende:
Jongens we worden allemaal ooms en tantesIk ga alvast namen verzinnen
![]()
Hey Eer schatje!quote:Op maandag 8 december 2008 14:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey Erik.
Dat wisten we al een paar dagen
Dat kan ik me voorstellen en die Amanda reactie negeer ik maar even.quote:Op maandag 8 december 2008 14:23 schreef DGK-Eric het volgende:
Jaaaaa! Zo voelt het ook echt hehehe!! Ik kwam een paar weken geleden bij Claire d'r kapsalon ingewandeld en ze trok me meteen mee omdat ze iets moest vertellen:D Ik heb d'r echt met open mond staan aankijken en ben toen echt heel erg gaan gillen (soort van Amanda-reactie
)! En ik ben blij dat ik eht nu EINDELIJK aan iedereen kan vertellen
Ja ik woon nog steeds in Leiden, ben bijna 3km verderop gaan wonen.. Eindelijk weg uit de veeeeel te kleine studentenkamer en nu lekker een huisje met tuin aan de rand van het centrum! En ik heb zo'n leuke nieuwe buurvrouw!! Marielle!![]()
Hahaha, ik denk dat ik 19 januari een feestje geefquote:Op maandag 8 december 2008 14:31 schreef akveor het volgende:
[..]
En wanneer moeten we je huis op komen warmen?(Foto's zijn anders ook welkom).
En is Marielle ook blij met d'r nieuwe buurman?
Uit eigen doosch zeker?quote:
*rookt een 'ik ben zwanger' jointjequote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Hey Eer schatje!
jezus Lekker Simpel, t is weer lekker simpel
sigaren anyone?
Ik rook wel maar geen sigaren, dank je. Die moet je trouwens pas uitdelen ná de bevalling.quote:
Studeren?!?! Oja.. dat deed ik ook nogquote:Op maandag 8 december 2008 14:31 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dus toch in leiden blijven wonen. Je hebt gelijk is ook een leuke stad om in te wonen. En voor het stappen gewoon naar amsterdam toe.
Gaat het studeren nog een beetje vlot voor je.
Wordt stoppen met roken voor jullie. Tegenwoordig krijg je bijna de doodstraf als je nog rookt als je een kind hebt of krijgt. Of een afdakje bouwen achter het huis wil ook wel lukkenquote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Hey Eer schatje!
sigaren anyone?
Hey zwangere kerelquote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Hey Eer schatje!
sigaren anyone?
Amanda is zo dadelijk toch niet ook zwanger, hè?quote:Op maandag 8 december 2008 14:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Bel dan 'ns terug gek: dat je met Manny in de kroeg zat is geen excuus
Is weer 'ns wat anders dan een boze buurvrouwquote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen en die Amanda reactie negeer ik maar even.Ik zie dat Palma José ook blij is voor Huub en Claire. Leuk hoor, al die oudgedienden.
Wat leuk, Marielle als buuv. Jullie zullen wel veel lol hebben samen.
quote:Op maandag 8 december 2008 14:41 schreef Suikeroom het volgende:
oh ja Eric zit je nog steeds in het 1e jaar van je studie, geil heh al die 18 jarige ventjes in je klas
Meneer Coos, u leeft nog. Dat doet mij deugd.quote:Op maandag 8 december 2008 14:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb Gerda wel eens vaker langs zien komen in de afgelopen jaren en ook op het autistenforum dus ik heb een héél donkerbruin vermoeden.![]()
Het begint met een C
Zo'n hofje bij het levendaal of bij de singels. Echt zo lekker achter een toegangsdeur. Dat zou wel echt te gek zijn als je daar in woont.quote:Op maandag 8 december 2008 14:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Is weer 'ns wat anders dan een boze buurvrouwWe wonen in een hofje en alle bewoners kijken ons met argusogen aan
dat zegt genoeg toch
Inmiddels ben ik al 3e jaars, maar heb al geen 3 maanden geen klaslokaal van binnen gezien... Daarnaast zitten er maar 3 gozers in mn klas, waarvan ik één ben (typisch geval van wijvenopleiding).. En die gozertjes zijn inmiddels 20, maar mij nogsteeds te jongquote:Op maandag 8 december 2008 14:41 schreef Suikeroom het volgende:
oh ja Eric zit je nog steeds in het 1e jaar van je studie, geil heh al die 18 jarige ventjes in je klas
Ja leuk al die reacties om te lezen.quote:Op maandag 8 december 2008 14:45 schreef Huubdgk het volgende:
@ BQ ach sigaren kunnen altjid enne idd, wat een kutreactie was dat, maar ach
1 op 83 negatief, ik doe het ervoor
Huubje, nu moet je me toch eens vertellen hoe je dat doet... Ik probeer al jáááááren zwanger te worden en mij lukt het gewoon niet en jou gewoon wel!! Hoe DOE je dat?!!?!quote:Op maandag 8 december 2008 14:45 schreef Huubdgk het volgende:
@ BQ ach sigaren kunnen altjid enne idd, wat een kutreactie was dat, maar ach
1 op 83 negatief, ik doe het ervoor
Hey Hupert, gefeliciteerd. Of....of.....heeft Oom Twan, die schijnt vaker te hand- en spandiensten te verrichten, een handje geholpenquote:
Wij hebben geen toegangsdeur, maar wel autovrij en een hele tuin voor de deur... Die hofjes bestaan nog allemaal hoor!!quote:Op maandag 8 december 2008 14:45 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Zo'n hofje bij het levendaal of bij de singels. Echt zo lekker achter een toegangsdeur. Dat zou wel echt te gek zijn als je daar in woont.
Of zijn die allemaal gesloopt tegenwoordig. Woon al zo lang niet meer in leiden dus weet het eigenlijk niet.
Andere gaatjequote:Op maandag 8 december 2008 14:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Huubje, nu moet je me toch eens vertellen hoe je dat doet... Ik probeer al jáááááren zwanger te worden en mij lukt het gewoon niet en jou gewoon wel!! Hoe DOE je dat?!!?!
Jij ? meer oefenenquote:Op maandag 8 december 2008 14:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ik zit ook al jaren fout![]()
En anders John of Johnny.quote:Op maandag 8 december 2008 14:48 schreef Suikeroom het volgende:
Huub voor als het een meisje wordt, misschien is Lieke of Hedda een leuke naam
Das ist ja ganz toll!quote:
Even ergens anders uploaden. Bij tinypic.com bv.quote:
Gaat niet werken schat. Hotlink beveiligingquote:
Geachte meneer,quote:
Beste (Gerd)a,quote:Op maandag 8 december 2008 15:03 schreef Gerda het volgende:
[..]
Geachte meneer,
Ik heb nog een gaatje waar risicoloos en tevens naar hartelust geoefend kan worden.
Hoogachtend,
Gerda
Arbeitquote:Op maandag 8 december 2008 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom ben je nog niet dronken....
Was al bezig maar zit niet achter m'n eigen PC.... anyway, photobucket ftwquote:Op maandag 8 december 2008 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even ergens anders uploaden. Bij tinypic.com bv.
Mooi!quote:Op maandag 8 december 2008 15:10 schreef Leandra het volgende:
Was al bezig maar zit niet achter m'n eigen PC.... anyway, photobucket ftw
Kijk dan gewoon nog een keer, al die haast bij de jeugdquote:
Gewoon waarheidquote:Op maandag 8 december 2008 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet toch dat wij ouden van dagen wat meer tijd nodig hebben enzo![]()
Misschien is dat het, langer oefenenquote:
Voordat je zover bent duurt het al uren bij sommigenquote:Op maandag 8 december 2008 15:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien is dat het, langer oefenen
Je moet ook wel achter fok! vandaanquote:Op maandag 8 december 2008 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voordat je zover bent duurt het al uren bij sommigen
Laat mij nou altijd denken dat je babies moet Fok!ken.quote:Op maandag 8 december 2008 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet ook wel achter fok! vandaan
Ah, vraag mij wel af, gezien Huub's agenda, hoe hij een gaatje heeft kunnen vindenquote:Op maandag 8 december 2008 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet ook wel achter fok! vandaan
Het is Huub ook gelukt zonder te Fok!kenquote:Op maandag 8 december 2008 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Laat mij nou altijd denken dat je babies moet Fok!ken.
Heb jij jouw koters zo verkregen?quote:Op maandag 8 december 2008 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Laat mij nou altijd denken dat je babies moet Fok!ken.
Kwestie van gaatje prikkenquote:Op maandag 8 december 2008 15:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, vraag mij wel af, gezien Huub's agenda, hoe hij een gaatje heeft kunnen vinden
Er stond hier vorige week al een felicitatie naar jou en Claire. Die had iemand gelezen op je blog of op je hyves ofzo.quote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Hey Eer schatje!
sigaren anyone?
quote:Op maandag 8 december 2008 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er stond hier vorige week al een felicitatie naar jou en Claire. Die had iemand gelezen op je blog of op je hyves ofzo.
(ik ben te lui die terug te gaan zoeken)
Valt mee, wacht maar tot de luiers komenquote:Op maandag 8 december 2008 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't is al met al wel een gedoe, dat blijkt wel weer......
Kut, Manu!! Naar twee Aldi's geweest en UITVERKOCHT.quote:Op maandag 8 december 2008 15:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]en die had het gehoord van de broer van Claire
Voor jou niet zo leuk, maar positieve eraan is dat er nog genoeg mensen zijn die zich om de vogels bekommeren in de winter.quote:Op maandag 8 december 2008 15:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Kut, Manu!! Naar twee Aldi's geweest en UITVERKOCHT.
Ik heb wel een paar van die pakken voer gekocht.quote:Op maandag 8 december 2008 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voor jou niet zo leuk, maar positieve eraan is dat er nog genoeg mensen zijn die zich om de vogels bekommeren in de winter.
Oeh, die is écht tofquote:Op maandag 8 december 2008 14:58 schreef Leandra het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ian
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
Edit: plaatje gegapt, opgeslagen en in photobucket gegooid, dan maar zo![]()
fokking ongeloveloos,quote:Op maandag 8 december 2008 15:43 schreef Manu82 het volgende:
Die dus. Toch gevonden...quote:Op maandag 8 december 2008 15:43 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou Popje zwanger zijn?
1
Hoi Huub, van harte gefeliciteerd en Claire natuurlijk ook!! Ik hoorde het grote nieuws gisteren al van Bram. Geweldig zeg!! Jullie gaan nu alweer een hele nieuwe fase van jullie leven in. Is trouwens gelijk ook een mooie aanleiding voor jou om te stoppen met roken, nu Claire dat ook moet.. Ik wens jullie heel veel vreugde samen de komende maanden, hoewel het natuurlijk ook best wel spannend is allemaal. Geef Claire ook mijn hartelijke felicitaties en natuurlijk voor jullie allebei een dikke pakkerd. Liefs, Dina
Gepubliceerd door: Dina | op: 2008-12-04 | om: 17:59
Bron
Mooi klotenquote:Op maandag 8 december 2008 15:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Kut, Manu!! Naar twee Aldi's geweest en UITVERKOCHT.
Heeft De Telegraaf het nieuws inmiddels al opgepikt?quote:Op maandag 8 december 2008 15:51 schreef Huubdgk het volgende:
fokking ongeloveloos,
iemand postte dat, pure bluf, en het klopt ook nog, maar goed, vnvnd wel allemaal naar rtl boulevard kijken en naar shownieuws, party kopen, etc etc. toch grappig hoe dat molentje altijd werkt
Maar je reageerde niet op dat bericht om het te ontkennen, noch te bevestigen.quote:Op maandag 8 december 2008 15:51 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
fokking ongeloveloos,
iemand postte dat, pure bluf, en het klopt ook nog, maar goed, vnvnd wel allemaal naar rtl boulevard kijken en naar shownieuws, party kopen, etc etc. toch grappig hoe dat molentje altijd werkt
nee, vanessa is beetje overtijd iddquote:Op maandag 8 december 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft De Telegraaf het nieuws inmiddels al opgepikt?
nee, maar was er echt neit blij meequote:Op maandag 8 december 2008 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar je reageerde niet op dat bericht om het te ontkennen, noch te bevestigen.
Ook al?quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft De Telegraaf het nieuws inmiddels al opgepikt?
Moest je geen persconferrentie geven?quote:Op maandag 8 december 2008 15:51 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
fokking ongeloveloos,
quote:Op maandag 8 december 2008 15:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, ff teruggelezen. Wat een consternatie weer over Huub z'n site.
Ik vind het alleen beetje dom om het hier te gaan vermelden. Diegene die op Huub zijn blog zit te klootviolen is er juist op uit dat het ook op FOK! wordt gelezen of doorgegeven.
Ik zou er gewoon geen melding van maken, dan heeft zo'n ziek figuur er ook geen lol meer in, als er geen respons op komt op FOK!.
En ik zou er op Huub z'n blog ook gewoon niet op reageren, dan stopt het vanzelf. Toch?
Ja! En dan ook meteen een kalender uitbrengen.quote:
Had je mijn reactie nog gelezen op je blog?quote:Op maandag 8 december 2008 15:54 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nee, maar was er echt neit blij mee
Oeh een kookkalender van Clairequote:Op maandag 8 december 2008 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! En dan ook meteen een kalender uitbrengen.
Ik zet ¤ 50 in op Huub, en ik wil DNA test als bewijsquote:Op maandag 8 december 2008 16:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zet een tientje in op Nathanael.
Welke 7e plaats?quote:Op maandag 8 december 2008 16:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je voorlopige 7e plaats.
Hoe bedoel je weer beter?quote:Op maandag 8 december 2008 16:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heyyy ben je weer beter?
Nog gefeliciteerd met je voorlopige 7e plaats.
Ik hoop wel dat het van Huub is en ook dat het een jongetje wordt.quote:Op maandag 8 december 2008 16:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zet ¤ 50 in op Huub, en ik wil DNA test als bewijs
Ik weet niet meer wie die scherpe opmerking maakte, dat jij fan ziekelijk vond met zoveel posts, terwijl jij torenhoog boven haar uitsteekt op de totale lijst.quote:Op maandag 8 december 2008 16:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe bedoel je weer beter?
Volgend jaar zal ik hooguit ergens tussen de 400 a 500 belanden.
nou check alle tabloids programma's vnvnd,quote:Op maandag 8 december 2008 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Huub, je post toch wel de echo hé![]()
* HiDiHo gelooft het pas als ie het ziet
quote:
beetje variant van die autocoeureur baby in de buik toch?quote:Op maandag 8 december 2008 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoorde via via dat op de echo te zien was dat de feut hikkend een fles wodka in de hand had. 't Moet dan welhaast van Huub zijn. 't Zocht ook al ruzie met de moeder, beetje duwen, schoppen enzo....
Zat er ook een hoertje in het water?quote:Op maandag 8 december 2008 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoorde via via dat op de echo te zien was dat de feut hikkend een fles wodka in de hand had. 't Moet dan welhaast van Huub zijn. 't Zocht ook al ruzie met de moeder, beetje duwen, schoppen enzo....
Dat was binnen het CBML subforum als ik het goed heb.quote:Op maandag 8 december 2008 16:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie die scherpe opmerking maakte, dat jij fan ziekelijk vond met zoveel posts, terwijl jij torenhoog boven haar uitsteekt op de totale lijst.
Vond ik wel garpig en scherp.
Was het niet andersom?quote:Op maandag 8 december 2008 16:16 schreef lies1958 het volgende:
Toen na de Gouden Kooi zijn relatie met Amanda stuk liep, bezwangerde hij zijn ex Tamara.
Werkt de pil niet meer met alcohol dan of vergeet je de pil dan?quote:Op maandag 8 december 2008 16:20 schreef lies1958 het volgende:
Ach niet geplande kinderen zijn het leukste hoor. Heb er hier ook twee van rondlopen. Ben na de tweede ook maar gestopt met alcohol. Want die combinatie drank en de pil werkte niet zo goed bij mij. Maar we zijn er heel blij mee hoor onze meiden.
Daarover gesproken, geen blijvend letsel van je schuiver? En al wat nieuws onder je kont?quote:Op maandag 8 december 2008 16:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
beetje variant van die autocoeureur baby in de buik toch?
Thx, ff telefoontje plegenquote:Op maandag 8 december 2008 16:20 schreef lies1958 het volgende:
Ach niet geplande kinderen zijn het leukste hoor. Heb er hier ook twee van rondlopen. Ben na de tweede ook maar gestopt met alcohol. Want die combinatie drank en de pil werkte niet zo goed bij mij. Maar we zijn er heel blij mee hoor onze meiden.
Je bedoelt:quote:
Klopt volgens mij idd beter.quote:Toen hij na DGK zijn ex Tamara bezwangerde, liep zijn relatie met Amanda stuk.
Scherp Donnie.quote:
Ze nemen het in het voorjaar op en zenden het in de zomer uit.quote:Op maandag 8 december 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Toch een vraagje Huub. Als Claire nu 3 maanden zwanger is, hoe kan ze dan pas in juli het kindje verwachten?
Ik ben geen rekenwonder maar dit klopt toch echt niet.
Ik denk dat het kind er zo rond februari-maart uitgestemd gaat worden. Tenzij het TV gaat makenquote:Op maandag 8 december 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Toch een vraagje Huub. Als Claire nu 3 maanden zwanger is, hoe kan ze dan pas in juli het kindje verwachten?
Door alcohol kan je gaan kotsen of je vergeet wel eens wat.quote:Op maandag 8 december 2008 16:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Werkt de pil niet meer met alcohol dan of vergeet je de pil dan?
Ehm.....ik ben 46 Manu, dat lijkt mij nu niet echt lekker voor om als puber aan de hand van een "opa" te lopen. Bovendien heb ik het oefenen nog niet genoeg onder de kniequote:Op maandag 8 december 2008 16:29 schreef Manu82 het volgende:
Die fokfabriek gaat wel snel, straks Juud en Dementor nog en NMNS en z'n blondje
kindje is ergens in juli uitgerekend, Claire is ongeveer 3 maanden zwangerquote:Op maandag 8 december 2008 16:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze nemen het in het voorjaar op en zenden het in de zomer uit.
Alles voor TV.
hahahahhaha, dan pas! KIJK HET IS HIER GEEN RUSTOORD< ALS JE NIET LEVERT< PAKKEN WE JE BIJ KOP EN KONT< EN ZETTEN WE JE ZO< HUP BUITEN DE POORT>quote:Op maandag 8 december 2008 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat het kind er zo rond februari-maart uitgestemd gaat worden. Tenzij het TV gaat maken
Ach alles kan tegenwoordig tochquote:Op maandag 8 december 2008 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm.....ik ben 46 Manu, dat lijkt mij nu niet echt lekker voor om als puber aan de hand van een "opa" te lopen. Bovendien heb ik het oefenen nog niet genoeg onder de knie
Mijnquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 16:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze nemen het in het voorjaar op en zenden het in de zomer uit.
Alles voor TV.
Zo is dat, maar jij hebt in ieder geval je contactpunten goed gebruiktquote:Op maandag 8 december 2008 16:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahahahhaha, dan pas! KIJK HET IS HIER GEEN RUSTOORD< ALS JE NIET LEVERT< PAKKEN WE JE BIJ KOP EN KONT< EN ZETTEN WE JE ZO< HUP BUITEN DE POORT>
begin juli misschien??quote:Op maandag 8 december 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Oh de enige die hier kotst ben ik meestalquote:Op maandag 8 december 2008 16:30 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Door alcohol kan je gaan kotsen of je vergeet wel eens wat.
Heb mijn dochters dus op hun hart gedrukt om vooral niet te gaan drinken.
Alles wat kan is niet altijd wenselijk. Maar, je zet mij aan het denken.....morgen kom ik er op terugquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijnmoeder
is Kreeft.
Zo, heb ik ook even moedergevoelens gedeeld.
Skattie, Claire is uitgerekend, niet het kindje.quote:Op maandag 8 december 2008 16:32 schreef Huubdgk het volgende:
kindje is ergens in juli uitgerekend, Claire is ongeveer 3 maanden zwanger
Ik ben tevens een :quote:Op maandag 8 december 2008 16:39 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben al jaren Kreeft en ik moet zeggen: Dat jasje past me wel![]()
Ik ben tevens een Teigetje.
[ afbeelding ]
Ach het belangrijkste is als het er maar uitkomt tegen die tijd.quote:Op maandag 8 december 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, Claire is uitgerekend, niet het kindje.Maar dan nog kom ik niet tot juli, hooguit juni.
word jij nu nooit flauw van jezelf??quote:Op maandag 8 december 2008 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
En wat zal kleine Huubje zeggen als hij/zij voor het eerst kan staan?
"Pappa pappa, kijk eens, ik ben net zo groot als jij..."
Wat in vredesnaam is je probleemquote:Op maandag 8 december 2008 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, zo kan het ookquote:Op maandag 8 december 2008 16:43 schreef blomst het volgende:
[..]
word jij nu nooit flauw van jezelf??
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar die foto'squote:Super druk weekend gehad,
zaterdag zijn we helemaal over gegaan. Dus Claire en ik hadden lekker onze eerste avond in onze nieuwe woning zaterdagavond al. Bram had ons supergoed geholpen met zijn bus. Was wel warm en hard werken op je vrije dag, maar het was voor een goed doel want we zitten er! Hebben leuke foto's gemaakt maar kan die er nu nog niet opzetten.
danke schon caroquote:Op maandag 8 december 2008 16:32 schreef CarOnline het volgende:
(Huub), WJ en Claire, van harte met de zwangerschap
Is weer wat anders dan dat ouwe wijven gezeik, over wanneer Claire is uitgerekend. Zoek een leven ofzo, in plaats je te gaan bemoeien met een zwangerschap van iemand die je niet eens kent.quote:Op maandag 8 december 2008 16:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik lees daar simpelweg overheen.quote:
Verkeerde been uit bed gestapt??quote:Op maandag 8 december 2008 16:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat ik 1.89 ben.quote:Op maandag 8 december 2008 16:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat in vredesnaam is je probleem![]()
Ik snap niet dat je daar zo'n punt van maakt, echt, laat het los!
Echt, bij elke post wil je iets over zijn lengte zeggen, waarom!
Ben bijna geneigd om te vragen hoe lang je zelf bent.
Ja, je bent hier al weer veel te lang, je moet toch hyves af struinen voor de reacties enzo...quote:Op maandag 8 december 2008 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees daar simpelweg overheen.
Ben er even weg van, laterzzzzz.
pas op je tellen, piet.quote:Op maandag 8 december 2008 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is weer wat anders dan dat ouwe wijven gezeik, over wanneer Claire is uitgerekend. Zoek een leven ofzo, in plaats je te gaan bemoeien met een zwangerschap van iemand die je niet eens kent.
Of open er een topic over en ga samen babykleertjes uitzoeken en moederlijk advies geven ofzo.
Hee WeeJeequote:Op maandag 8 december 2008 16:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
danke schon caro![]()
ik hoob dat huup ook goed voor andermans kindje zal / kan zorgen. dat het maar een sterke vent zal worden![]()
caro![]()
, nog gefeliciteerd bei der weg met je prijs, ondankbaar kreng
(sorry , soury, whatever, al op dr knieen door het stof gegaan?).
'nmiddag ook
quote:Op maandag 8 december 2008 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zoek een leven ofzo, in plaats je te gaan bemoeien met een zwangerschap van iemand die je niet eens kent.
ik denk dat het een aantal usertjes te veel is geworden, het is ook niet niks, zo'n overgang naar een ander sub-forumquote:Op maandag 8 december 2008 16:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee WeeJee![]()
Wie? Stof? Knieën? Neh, niet gezien en niet op gelet.
Zegt de stalker ultieme fan van Jaap en Tanjaquote:Op maandag 8 december 2008 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is weer wat anders dan dat ouwe wijven gezeik, over wanneer Claire is uitgerekend. Zoek een leven ofzo, in plaats je te gaan bemoeien met een zwangerschap van iemand die je niet eens kent.
Of open er een topic over en ga samen babykleertjes uitzoeken en moederlijk advies geven ofzo.
hahaha, hier op kantoor lagen ze allemaal dubbelquote:Op maandag 8 december 2008 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, was gezelligquote:Op maandag 8 december 2008 16:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik denk dat het een aantal usertjes te veel is geworden, het is ook niet niks, zo'n overgang naar een ander sub-forumlife events haha, nevermind
![]()
leuke sinterklaas gehad?
hooi. nee, ik werd wel ergens verwacht voor een gedoetje met surprises, maar ik heb me weer iets populairder gemaaktquote:Op maandag 8 december 2008 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij nog op de knie gezeten van die grijsaard afgelopen vrijdag?
Teehee, ja inderdaad!quote:Op maandag 8 december 2008 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ha!quote:Op maandag 8 december 2008 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zat bij mij iemand op schoot, de hele avond. Dacht dat ik Sinterklaas was en wat weg te geven hadquote:Op maandag 8 december 2008 17:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi. nee, ik werd wel ergens verwacht voor een gedoetje met surprises, maar ik heb me weer iets populairder gemaakt![]()
en jij?
non. maybe in another life (met jou)quote:Op maandag 8 december 2008 17:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, was gezellig
Jij nog wat aan de Sint gedaan? (niet letterlijk)
Ik moest ook lachen, mja hier op fok/! hebben ze allemaal om dezelfde tijd PMS en ik denk dat het weer zover isquote:Op maandag 8 december 2008 17:01 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahaha, hier op kantoor lagen ze allemaal dubbelen ik zelf ook
gefeliciteerd, knecht!quote:Op maandag 8 december 2008 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teehee, ja inderdaad!
Neem een voorbeeld aan LS.
Die maakt tenminste wat van zijn leven.
quote:Op maandag 8 december 2008 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teehee, ja inderdaad!
Neem een voorbeeld aan LS.
Die maakt tenminste wat van zijn leven.
"kantoor"? het cwi zeker?quote:Op maandag 8 december 2008 17:01 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahaha, hier op kantoor lagen ze allemaal dubbelen ik zelf ook
Damn, je hebt gelijk. Dat is deze week weer. Berg je maar, mannen!quote:Op maandag 8 december 2008 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
Ik moest ook lachen, mja hier op fok/! hebben ze allemaal om dezelfde tijd PMS en ik denk dat het weer zover is
Bijna net zo orgineel als die kabouter-opmerkingen van LSquote:Op maandag 8 december 2008 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen, mja hier op fok/! hebben ze allemaal om dezelfde tijd PMS en ik denk dat het weer zover is
Ja, je kan nooit weten he!quote:Op maandag 8 december 2008 17:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
non. maybe in another life (met jou)![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 17:16 schreef willem-jozef het volgende:
de sfeer zit er goed in hier haha.
mzzl
Jups, tijd om wat beweging te pakken, voor de buis, dat dan wel weer.quote:Op maandag 8 december 2008 17:16 schreef willem-jozef het volgende:
de sfeer zit er goed in hier haha.
mzzl
ik dacht een washandje vol tartaar, soldierquote:Op maandag 8 december 2008 17:22 schreef dieenebart het volgende:
Ach, klein geintje moet kunnen, toch?![]()
Ondertussen heb ik van de sint een mobiele vagina ontvangen. Koek koek![]()
(vroeger. toen deed je dat gewoon met een uitgeholde komkommert.)
Bijna?quote:Op maandag 8 december 2008 17:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Bijna net zo orgineel als die kabouter-opmerkingen van LS
Is van een soort silicone-spul. Net als smurfensnot van vroegah. Zit in een doosjequote:Op maandag 8 december 2008 17:24 schreef Copycat het volgende:
Een mobiele vagina?
Die rent keihard weg of kun je er ook mee bellen?
ga jij je tijd maar verdoen met stemmen tellenquote:Op maandag 8 december 2008 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je toch al een doosje hebt, dan heb dat spul toch ook heul niet nodigquote:Op maandag 8 december 2008 17:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Is van een soort silicone-spul. Net als smurfensnot van vroegah. Zit in een doosje![]()
(maar iedereen heeft er mee zitten spelen, dus ik ga 'haar' maar niet gebruiken...)
Het ligt wel lekker in de hand en het maakt vieze geluidjesquote:Op maandag 8 december 2008 17:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je toch al een doosje hebt, dan heb dat spul toch ook heul niet nodig![]()
Een zwangerschap duurt 40 tot 42 weken. Dat is bijna 10 maanden. en het is al december. dus als je nu een week of 10-11 bent en je moet er dus nog 30 zit je ergens in juli. hardly rocketsciencequote:Op maandag 8 december 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, Claire is uitgerekend, niet het kindje.Maar dan nog kom ik niet tot juli, hooguit juni.
Waar bemoei ik me ook mee, ik lijk Cc wel.![]()
Ik had dit niet gewetenquote:Op maandag 8 december 2008 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een zwangerschap duurt 40 tot 42 weken. Dat is bijna 10 maanden. en het is al december. dus als je nu een week of 10-11 bent en je moet er dus nog 30 zit je ergens in juli. hardly rocketscience
-edit- heb het voor je opgezocht, week 30 is de derde week van juli.Je kan ook teveel op je hoede zijn.
Hier een preischotelquote:Op maandag 8 december 2008 18:36 schreef HiDiHo het volgende:
Oh ja, zuurkool met worst. Voor de statistischi onder ons
Toastjes met zalm. Ben lui, heb weinig zin om te koken. En drie snickers of zo.quote:Op maandag 8 december 2008 18:36 schreef HiDiHo het volgende:
Die vuist vol pinda's stilt de stevige trekquote:Op maandag 8 december 2008 18:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Toastjes met zalm. Ben lui, heb weinig zin om te koken. En drie snickers of zo.
't Is gewoon echt een minivrouw.quote:Op maandag 8 december 2008 17:59 schreef dieenebart het volgende:
Het ligt wel lekker in de hand en het maakt vieze geluidjes
Ik ook.quote:Op maandag 8 december 2008 18:36 schreef HiDiHo het volgende:
Yes dear, maar 2009 is nog niet begonnen dus die laatste 3 weken van december moeten we er nog aftrekken.... blijft over ergens rond week 27quote:Op maandag 8 december 2008 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een zwangerschap duurt 40 tot 42 weken. Dat is bijna 10 maanden. en het is al december. dus als je nu een week of 10-11 bent en je moet er dus nog 30 zit je ergens in juli. hardly rocketscience
-edit- heb het voor je opgezocht, week 30 is de derde week van juli.Je kan ook teveel op je hoede zijn.
Het is trouwens stiekem chili con carne geworden.quote:Op maandag 8 december 2008 18:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die vuist vol pinda's stilt de stevige trek
Moet je wel tegen die tijd nog in de spotlights staan, natuurlijkquote:Op maandag 8 december 2008 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yes dear, maar 2009 is nog niet begonnen dus die laatste 3 weken van december moeten we er nog aftrekken.... blijft over ergens rond week 27
Maar, als ze nu al 3 maanden is dan is dat al zo'n 13 weken, blijven er dus 27 à 29 over, december moet nog 3 weken, dus dat maakt de uitgerekende datum ergens van week 24 tot 26 volgend jaar.
Maar goed, ik kan me dan wel weer voorstellen dat mensen de uitgerekende datum een paar weken opschuiven voor de buitenwereld, dan voorkomt dat eeuwige geneuzel als de baby er op de uitgerekende datum nog niet is. Normaal alleen van familie en vrienden, maar als je in de spotlights staat wordt er tot in de Privé een drama van geschopt
Mwah, dat komt vast wel goedquote:Op maandag 8 december 2008 19:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Moet je wel tegen die tijd nog in de spotlights staan, natuurlijk
Blussen met eiwitten en koolhydratenquote:Op maandag 8 december 2008 19:30 schreef Copycat het volgende:
Ik heb al twee dagen achter elkaar chili gegeten. En waarschijnlijk daarom nu last van brandend maagzuur.
Vanavond ga ik weer voor de Pasta Carbonare di Soury. Omdat ie zo lekker is en lekker snel klaar.
Maar eerst even mijn eetlust opwekken.
quote:Op maandag 8 december 2008 19:33 schreef Copycat het volgende:
Je blijft het inwrijven, hè?
nee, maar als je het truukje drie keer hebt gedaan beklijft het welquote:
Miereneukert. Ook dat nogquote:Op maandag 8 december 2008 19:37 schreef Copycat het volgende:
Overheen spuiten toch? Anders wordt het zo moeilijk inwrijven of uitsmeren.
quote:Op maandag 8 december 2008 19:37 schreef Copycat het volgende:
Overheen spuiten toch? Anders wordt het zo moeilijk inwrijven of uitsmeren.
Ze was nog géén drie maanden.quote:Op maandag 8 december 2008 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yes dear, maar 2009 is nog niet begonnen dus die laatste 3 weken van december moeten we er nog aftrekken.... blijft over ergens rond week 27
Maar, als ze nu al 3 maanden is dan is dat al zo'n 13 weken, blijven er dus 27 à 29 over, december moet nog 3 weken, dus dat maakt de uitgerekende datum ergens van week 24 tot 26 volgend jaar.
Maar goed, ik kan me dan wel weer voorstellen dat mensen de uitgerekende datum een paar weken opschuiven voor de buitenwereld, dan voorkomt dat eeuwige geneuzel als de baby er op de uitgerekende datum nog niet is. Normaal alleen van familie en vrienden, maar als je in de spotlights staat wordt er tot in de Privé een drama van geschopt
Fietsen? Wil je me dood hebben of zo?quote:Op maandag 8 december 2008 19:44 schreef dieenebart het volgende:
Fiets anders even langs Bussum, dan proberen we het verschil uit
Jezus, wat een kutliedquote:Op maandag 8 december 2008 20:06 schreef dieenebart het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/320521/235212f8/bie_de_lidl.html
Lig al de hele week in een deuk
Hihi.. Het is hier bovendien veel te koud voor vrouwen. Verwarming staat maar half aan, maar ik vind dat wel lekker.quote:Op maandag 8 december 2008 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fietsen? Wil je me dood hebben of zo?
En voor de voetballiefhebbers, ook Gert Jan Verbeekquote:Op maandag 8 december 2008 20:14 schreef Sporti het volgende:
Navond 20.30 Holland sport voor de liefhebbers K1 champ Remy
Hoe doe je de verwarming eigenlijk half aan? Heb je je radiator half open (wat nutteloos is) of heb je hem op 9 graden staan en zit je onder een dekbedje? Of heb je de helft van je huis gewoon verwarmd en de rest niet?quote:Op maandag 8 december 2008 20:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hihi.. Het is hier bovendien veel te koud voor vrouwen. Verwarming staat maar half aan, maar ik vind dat wel lekker.
quote:Op maandag 8 december 2008 20:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe doe je de verwarming eigenlijk half aan? Heb je je radiator half open (wat nutteloos is) of heb je hem op 9 graden staan en zit je onder een dekbedje? Of heb je de helft van je huis gewoon verwarmd en de rest niet?
Grunnigersquote:Op maandag 8 december 2008 20:06 schreef dieenebart het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/320521/235212f8/bie_de_lidl.html
Lig al de hele week in een deuk
Idd, kan maar zo dat Bartje een beetje zit mee te liften op de stookkosten van de burenquote:Op maandag 8 december 2008 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
en woon je in een app......want dan heb je meestal stadsverwarming en wordt het toch ook warm door de buren
Mooi toch?quote:
Nee, je zat er aardig bij. Ik heb de verwarming alleen in de huiskamer aan. Ben trouwens de enige zonder onderburen, want daar hebben de lokale anti-krakerts een illegaal fietsenhok van gemaakt. Mooi kut.quote:Op maandag 8 december 2008 20:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Idd, kan maar zo dat Bartje een beetje zit mee te liften op de stookkosten van de buren
Dat zijn ze ook, dacht ik gehoord te hebben.quote:Op maandag 8 december 2008 20:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
GrunnigersSutteldauk.
![]()
Doet me denken aan Rooie Rinus en Pe Daalemmer, met hun loflied over de pinda's van de Spar.
Ah op die fietsquote:Op maandag 8 december 2008 20:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, je zat er aardig bij. Ik heb de verwarming alleen in de huiskamer aan. Ben trouwens de enige zonder onderburen, want daar hebben de lokale anti-krakerts een illegaal fietsenhok van gemaakt. Mooi kut.
Schijnt ook de bedoeling te zijn.quote:
ja maar....is je bed dan niet zo koud....dat je eerst....sokken aan moetquote:Op maandag 8 december 2008 20:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Doe hetzelfde, alleen de woonkamer staat de verwarming aan, rest van app is lekker koud, is het ook wat gezelliger onder de dekens
Binnen een minuut ben je warm.quote:Op maandag 8 december 2008 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar....is je bed dan niet zo koud....dat je eerst....sokken aan moet
Nee, je gaat eerst in de foetus houding liggen, dan is een bepaald gedeelte van het bed snel warm door je lichaamswarmte, daarna ga je gewoon liggen en voordat je het weet is heel je bed warmquote:Op maandag 8 december 2008 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar....is je bed dan niet zo koud....dat je eerst....sokken aan moet
Was ik even vergeten, daar staat de verwarming ook altijd aan, maar dan de radiator heel klein beetje open, anders is het zo koud lezen daarquote:Op maandag 8 december 2008 20:35 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook alleen maar in de woonkamer de verwarming aan. Soms even in de badkamer, maar verder nergens. Maar wel op 20. Dat dan weer wel.
quote:Op maandag 8 december 2008 20:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Binnen een minuut ben je warm.
Of je moet dood zijn.
Hier alleen onze slaapkamer niet aan verder alle verdiepingen wel. Paar kids en een man die nogal kouwelijk zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 20:35 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook alleen maar in de woonkamer de verwarming aan. Soms even in de badkamer, maar verder nergens. Maar wel op 20. Dat dan weer wel.
ow...dus geen zware inspanningen...gewoon legguhhhquote:Op maandag 8 december 2008 20:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, je gaat eerst in de foetus houding liggen, dan is een bepaald gedeelte van het bed snel warm door je lichaamswarmte, daarna ga je gewoon liggen en voordat je het weet is heel je bed warm
Juist!quote:Op maandag 8 december 2008 20:42 schreef lies1958 het volgende:
Hier alleen onze slaapkamer niet aan verder alle verdiepingen wel. Paar kids en een man die nogal kouwelijk zijn.
Ik loop met alleen een tshirt aan, de rest hier in huis met dikke truien en verwarming op 21.
Maar in onze slaapkamer heb ik de macht. Raam open en geen verwarming aan.
Claire is zwanger!quote:Op maandag 8 december 2008 20:46 schreef Copycat het volgende:
Bart! Hoe vordert het trouwens met de real life revisited serie?
Nog wat ins en outs te melden?
Dat heeft Bram al een hele tijd geleden tegen jou gezegd en je hebt ons niet ingelichtquote:
Fout. En fout.quote:Op maandag 8 december 2008 20:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat heeft Bram al een hele tijd geleden tegen jou gezegd en je hebt ons niet ingelicht
ja en die kennen we nietquote:Op maandag 8 december 2008 21:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En ik heb het doorverteld aan dieenefokster
Gaat dat gezeur de hele dag hier over de zwangerschap van die 70 jarige vrouw uit India?quote:Op maandag 8 december 2008 21:21 schreef Soury het volgende:
Jeetje een baby ?? Na een paar maanden trouwen en nog een paar maanden later zwanger??
Nah ja zal![]()
Maar goed Die Welle is bijna binnen dus ff lekker kijke straks![]()
Iemand die al gezien
http://www.imdb.com/title/tt1063669/
Nog niet gezien, maar klinkt interessant.quote:Op maandag 8 december 2008 21:21 schreef Soury het volgende:
Maar goed Die Welle is bijna binnen dus ff lekker kijke straks![]()
Iemand die al gezien
http://www.imdb.com/title/tt1063669/
Whehehe das helemaal triest dat ze daar nog een behandeling voor geven ookquote:Op maandag 8 december 2008 21:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Gaat dat gezeur de hele dag hier over de zwangerschap van die 70 jarige vrouw uit India?
Wel over Die Welle gelezen maar nog niet gezien. Straks de laatste aflevering van Spooks kijken op de BBC.
Laat het wel weten ziet er iid interessant uit.. Beetje Das Experiment idee..quote:Op maandag 8 december 2008 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar klinkt interessant.
Hoezo? Voordat dat kind 10 is, is mams alweer terug (geïncarneerd).quote:Op maandag 8 december 2008 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Whehehe das helemaal triest dat ze daar nog een behandeling voor geven ook
.....of het gaat in de verkoopquote:Op maandag 8 december 2008 21:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo? Voordat dat kind 10 is, is mams alweer terug (geïncarneerd).![]()
quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
Na een hele nacht wakker liggen, 13 peuters opvangen die nog helemaal hyper zijn van sinterklaas, is niet zo een heel groot succes!![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
Na een hele nacht wakker liggen, 13 peuters opvangen die nog helemaal hyper zijn van sinterklaas, is niet zo een heel groot succes!![]()
Vergaderen met die 13 peuters? Die mochten dan ook nog laat opblijvenquote:Op maandag 8 december 2008 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, we hadden ook nog een vergadering vanavond, toen had ik het wel even moeilijk!
Ja wij betrekken onze belhamels altijd bij het uitdenken van protocollen, en budgeteren.quote:Op maandag 8 december 2008 21:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vergaderen met die 13 peuters? Die mochten dan ook nog laat opblijven
Hier ook in een plezierige bui:quote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
???quote:Op maandag 8 december 2008 21:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Liesje, dus je bent het zat en ik ben te vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |