't Is gewoon echt een minivrouw.quote:Op maandag 8 december 2008 17:59 schreef dieenebart het volgende:
Het ligt wel lekker in de hand en het maakt vieze geluidjes
Ik ook.quote:Op maandag 8 december 2008 18:36 schreef HiDiHo het volgende:
Oh ja, zuurkool met worst. Voor de statistischi onder ons
Yes dear, maar 2009 is nog niet begonnen dus die laatste 3 weken van december moeten we er nog aftrekken.... blijft over ergens rond week 27quote:Op maandag 8 december 2008 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een zwangerschap duurt 40 tot 42 weken. Dat is bijna 10 maanden. en het is al december. dus als je nu een week of 10-11 bent en je moet er dus nog 30 zit je ergens in juli. hardly rocketscience
-edit- heb het voor je opgezocht, week 30 is de derde week van juli.Je kan ook teveel op je hoede zijn.
Het is trouwens stiekem chili con carne geworden.quote:Op maandag 8 december 2008 18:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die vuist vol pinda's stilt de stevige trek
Moet je wel tegen die tijd nog in de spotlights staan, natuurlijkquote:Op maandag 8 december 2008 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yes dear, maar 2009 is nog niet begonnen dus die laatste 3 weken van december moeten we er nog aftrekken.... blijft over ergens rond week 27
Maar, als ze nu al 3 maanden is dan is dat al zo'n 13 weken, blijven er dus 27 à 29 over, december moet nog 3 weken, dus dat maakt de uitgerekende datum ergens van week 24 tot 26 volgend jaar.
Maar goed, ik kan me dan wel weer voorstellen dat mensen de uitgerekende datum een paar weken opschuiven voor de buitenwereld, dan voorkomt dat eeuwige geneuzel als de baby er op de uitgerekende datum nog niet is. Normaal alleen van familie en vrienden, maar als je in de spotlights staat wordt er tot in de Privé een drama van geschopt
Mwah, dat komt vast wel goedquote:Op maandag 8 december 2008 19:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Moet je wel tegen die tijd nog in de spotlights staan, natuurlijk
Blussen met eiwitten en koolhydratenquote:Op maandag 8 december 2008 19:30 schreef Copycat het volgende:
Ik heb al twee dagen achter elkaar chili gegeten. En waarschijnlijk daarom nu last van brandend maagzuur.
Vanavond ga ik weer voor de Pasta Carbonare di Soury. Omdat ie zo lekker is en lekker snel klaar.
Maar eerst even mijn eetlust opwekken.
quote:Op maandag 8 december 2008 19:33 schreef Copycat het volgende:
Je blijft het inwrijven, hè?
nee, maar als je het truukje drie keer hebt gedaan beklijft het welquote:
Miereneukert. Ook dat nogquote:Op maandag 8 december 2008 19:37 schreef Copycat het volgende:
Overheen spuiten toch? Anders wordt het zo moeilijk inwrijven of uitsmeren.
quote:Op maandag 8 december 2008 19:37 schreef Copycat het volgende:
Overheen spuiten toch? Anders wordt het zo moeilijk inwrijven of uitsmeren.
Ze was nog géén drie maanden.quote:Op maandag 8 december 2008 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yes dear, maar 2009 is nog niet begonnen dus die laatste 3 weken van december moeten we er nog aftrekken.... blijft over ergens rond week 27
Maar, als ze nu al 3 maanden is dan is dat al zo'n 13 weken, blijven er dus 27 à 29 over, december moet nog 3 weken, dus dat maakt de uitgerekende datum ergens van week 24 tot 26 volgend jaar.
Maar goed, ik kan me dan wel weer voorstellen dat mensen de uitgerekende datum een paar weken opschuiven voor de buitenwereld, dan voorkomt dat eeuwige geneuzel als de baby er op de uitgerekende datum nog niet is. Normaal alleen van familie en vrienden, maar als je in de spotlights staat wordt er tot in de Privé een drama van geschopt
Fietsen? Wil je me dood hebben of zo?quote:Op maandag 8 december 2008 19:44 schreef dieenebart het volgende:
Fiets anders even langs Bussum, dan proberen we het verschil uit
Jezus, wat een kutliedquote:Op maandag 8 december 2008 20:06 schreef dieenebart het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/320521/235212f8/bie_de_lidl.html
Lig al de hele week in een deuk
Hihi.. Het is hier bovendien veel te koud voor vrouwen. Verwarming staat maar half aan, maar ik vind dat wel lekker.quote:Op maandag 8 december 2008 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fietsen? Wil je me dood hebben of zo?
En voor de voetballiefhebbers, ook Gert Jan Verbeekquote:Op maandag 8 december 2008 20:14 schreef Sporti het volgende:
Navond 20.30 Holland sport voor de liefhebbers K1 champ Remy
Hoe doe je de verwarming eigenlijk half aan? Heb je je radiator half open (wat nutteloos is) of heb je hem op 9 graden staan en zit je onder een dekbedje? Of heb je de helft van je huis gewoon verwarmd en de rest niet?quote:Op maandag 8 december 2008 20:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hihi.. Het is hier bovendien veel te koud voor vrouwen. Verwarming staat maar half aan, maar ik vind dat wel lekker.
quote:Op maandag 8 december 2008 20:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe doe je de verwarming eigenlijk half aan? Heb je je radiator half open (wat nutteloos is) of heb je hem op 9 graden staan en zit je onder een dekbedje? Of heb je de helft van je huis gewoon verwarmd en de rest niet?
Grunnigersquote:Op maandag 8 december 2008 20:06 schreef dieenebart het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/320521/235212f8/bie_de_lidl.html
Lig al de hele week in een deuk
Idd, kan maar zo dat Bartje een beetje zit mee te liften op de stookkosten van de burenquote:Op maandag 8 december 2008 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
en woon je in een app......want dan heb je meestal stadsverwarming en wordt het toch ook warm door de buren
Mooi toch?quote:
Nee, je zat er aardig bij. Ik heb de verwarming alleen in de huiskamer aan. Ben trouwens de enige zonder onderburen, want daar hebben de lokale anti-krakerts een illegaal fietsenhok van gemaakt. Mooi kut.quote:Op maandag 8 december 2008 20:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Idd, kan maar zo dat Bartje een beetje zit mee te liften op de stookkosten van de buren
Dat zijn ze ook, dacht ik gehoord te hebben.quote:Op maandag 8 december 2008 20:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
GrunnigersSutteldauk.
![]()
Doet me denken aan Rooie Rinus en Pe Daalemmer, met hun loflied over de pinda's van de Spar.
Ah op die fietsquote:Op maandag 8 december 2008 20:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, je zat er aardig bij. Ik heb de verwarming alleen in de huiskamer aan. Ben trouwens de enige zonder onderburen, want daar hebben de lokale anti-krakerts een illegaal fietsenhok van gemaakt. Mooi kut.
Schijnt ook de bedoeling te zijn.quote:
ja maar....is je bed dan niet zo koud....dat je eerst....sokken aan moetquote:Op maandag 8 december 2008 20:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Doe hetzelfde, alleen de woonkamer staat de verwarming aan, rest van app is lekker koud, is het ook wat gezelliger onder de dekens
Binnen een minuut ben je warm.quote:Op maandag 8 december 2008 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar....is je bed dan niet zo koud....dat je eerst....sokken aan moet
Nee, je gaat eerst in de foetus houding liggen, dan is een bepaald gedeelte van het bed snel warm door je lichaamswarmte, daarna ga je gewoon liggen en voordat je het weet is heel je bed warmquote:Op maandag 8 december 2008 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar....is je bed dan niet zo koud....dat je eerst....sokken aan moet
Was ik even vergeten, daar staat de verwarming ook altijd aan, maar dan de radiator heel klein beetje open, anders is het zo koud lezen daarquote:Op maandag 8 december 2008 20:35 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook alleen maar in de woonkamer de verwarming aan. Soms even in de badkamer, maar verder nergens. Maar wel op 20. Dat dan weer wel.
quote:Op maandag 8 december 2008 20:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Binnen een minuut ben je warm.
Of je moet dood zijn.
Hier alleen onze slaapkamer niet aan verder alle verdiepingen wel. Paar kids en een man die nogal kouwelijk zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 20:35 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook alleen maar in de woonkamer de verwarming aan. Soms even in de badkamer, maar verder nergens. Maar wel op 20. Dat dan weer wel.
ow...dus geen zware inspanningen...gewoon legguhhhquote:Op maandag 8 december 2008 20:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, je gaat eerst in de foetus houding liggen, dan is een bepaald gedeelte van het bed snel warm door je lichaamswarmte, daarna ga je gewoon liggen en voordat je het weet is heel je bed warm
Juist!quote:Op maandag 8 december 2008 20:42 schreef lies1958 het volgende:
Hier alleen onze slaapkamer niet aan verder alle verdiepingen wel. Paar kids en een man die nogal kouwelijk zijn.
Ik loop met alleen een tshirt aan, de rest hier in huis met dikke truien en verwarming op 21.
Maar in onze slaapkamer heb ik de macht. Raam open en geen verwarming aan.
Claire is zwanger!quote:Op maandag 8 december 2008 20:46 schreef Copycat het volgende:
Bart! Hoe vordert het trouwens met de real life revisited serie?
Nog wat ins en outs te melden?
Dat heeft Bram al een hele tijd geleden tegen jou gezegd en je hebt ons niet ingelichtquote:
Fout. En fout.quote:Op maandag 8 december 2008 20:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat heeft Bram al een hele tijd geleden tegen jou gezegd en je hebt ons niet ingelicht
ja en die kennen we nietquote:Op maandag 8 december 2008 21:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En ik heb het doorverteld aan dieenefokster
Gaat dat gezeur de hele dag hier over de zwangerschap van die 70 jarige vrouw uit India?quote:Op maandag 8 december 2008 21:21 schreef Soury het volgende:
Jeetje een baby ?? Na een paar maanden trouwen en nog een paar maanden later zwanger??
Nah ja zal![]()
Maar goed Die Welle is bijna binnen dus ff lekker kijke straks![]()
Iemand die al gezien
http://www.imdb.com/title/tt1063669/
Nog niet gezien, maar klinkt interessant.quote:Op maandag 8 december 2008 21:21 schreef Soury het volgende:
Maar goed Die Welle is bijna binnen dus ff lekker kijke straks![]()
Iemand die al gezien
http://www.imdb.com/title/tt1063669/
Whehehe das helemaal triest dat ze daar nog een behandeling voor geven ookquote:Op maandag 8 december 2008 21:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Gaat dat gezeur de hele dag hier over de zwangerschap van die 70 jarige vrouw uit India?
Wel over Die Welle gelezen maar nog niet gezien. Straks de laatste aflevering van Spooks kijken op de BBC.
Laat het wel weten ziet er iid interessant uit.. Beetje Das Experiment idee..quote:Op maandag 8 december 2008 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar klinkt interessant.
Hoezo? Voordat dat kind 10 is, is mams alweer terug (geïncarneerd).quote:Op maandag 8 december 2008 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Whehehe das helemaal triest dat ze daar nog een behandeling voor geven ook
.....of het gaat in de verkoopquote:Op maandag 8 december 2008 21:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo? Voordat dat kind 10 is, is mams alweer terug (geïncarneerd).![]()
quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
Na een hele nacht wakker liggen, 13 peuters opvangen die nog helemaal hyper zijn van sinterklaas, is niet zo een heel groot succes!![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
Na een hele nacht wakker liggen, 13 peuters opvangen die nog helemaal hyper zijn van sinterklaas, is niet zo een heel groot succes!![]()
Vergaderen met die 13 peuters? Die mochten dan ook nog laat opblijvenquote:Op maandag 8 december 2008 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, we hadden ook nog een vergadering vanavond, toen had ik het wel even moeilijk!
Ja wij betrekken onze belhamels altijd bij het uitdenken van protocollen, en budgeteren.quote:Op maandag 8 december 2008 21:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vergaderen met die 13 peuters? Die mochten dan ook nog laat opblijven
Hier ook in een plezierige bui:quote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
???quote:Op maandag 8 december 2008 21:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Liesje, dus je bent het zat en ik ben te vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |