Ik denk dat het kind er zo rond februari-maart uitgestemd gaat worden. Tenzij het TV gaat makenquote:Op maandag 8 december 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Toch een vraagje Huub. Als Claire nu 3 maanden zwanger is, hoe kan ze dan pas in juli het kindje verwachten?
Ik ben geen rekenwonder maar dit klopt toch echt niet.
Door alcohol kan je gaan kotsen of je vergeet wel eens wat.quote:Op maandag 8 december 2008 16:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Werkt de pil niet meer met alcohol dan of vergeet je de pil dan?
Ehm.....ik ben 46 Manu, dat lijkt mij nu niet echt lekker voor om als puber aan de hand van een "opa" te lopen. Bovendien heb ik het oefenen nog niet genoeg onder de kniequote:Op maandag 8 december 2008 16:29 schreef Manu82 het volgende:
Die fokfabriek gaat wel snel, straks Juud en Dementor nog en NMNS en z'n blondje
kindje is ergens in juli uitgerekend, Claire is ongeveer 3 maanden zwangerquote:Op maandag 8 december 2008 16:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze nemen het in het voorjaar op en zenden het in de zomer uit.
Alles voor TV.
hahahahhaha, dan pas! KIJK HET IS HIER GEEN RUSTOORD< ALS JE NIET LEVERT< PAKKEN WE JE BIJ KOP EN KONT< EN ZETTEN WE JE ZO< HUP BUITEN DE POORT>quote:Op maandag 8 december 2008 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat het kind er zo rond februari-maart uitgestemd gaat worden. Tenzij het TV gaat maken
Ach alles kan tegenwoordig tochquote:Op maandag 8 december 2008 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm.....ik ben 46 Manu, dat lijkt mij nu niet echt lekker voor om als puber aan de hand van een "opa" te lopen. Bovendien heb ik het oefenen nog niet genoeg onder de knie
Mijnquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 16:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze nemen het in het voorjaar op en zenden het in de zomer uit.
Alles voor TV.
Zo is dat, maar jij hebt in ieder geval je contactpunten goed gebruiktquote:Op maandag 8 december 2008 16:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahahahhaha, dan pas! KIJK HET IS HIER GEEN RUSTOORD< ALS JE NIET LEVERT< PAKKEN WE JE BIJ KOP EN KONT< EN ZETTEN WE JE ZO< HUP BUITEN DE POORT>
begin juli misschien??quote:Op maandag 8 december 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Toch een vraagje Huub. Als Claire nu 3 maanden zwanger is, hoe kan ze dan pas in juli het kindje verwachten?
Ik ben geen rekenwonder maar dit klopt toch echt niet.
Oh de enige die hier kotst ben ik meestalquote:Op maandag 8 december 2008 16:30 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Door alcohol kan je gaan kotsen of je vergeet wel eens wat.
Heb mijn dochters dus op hun hart gedrukt om vooral niet te gaan drinken.
Alles wat kan is niet altijd wenselijk. Maar, je zet mij aan het denken.....morgen kom ik er op terugquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijnmoeder
is Kreeft.
Zo, heb ik ook even moedergevoelens gedeeld.
Skattie, Claire is uitgerekend, niet het kindje.quote:Op maandag 8 december 2008 16:32 schreef Huubdgk het volgende:
kindje is ergens in juli uitgerekend, Claire is ongeveer 3 maanden zwanger
Ik ben tevens een :quote:Op maandag 8 december 2008 16:39 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben al jaren Kreeft en ik moet zeggen: Dat jasje past me wel![]()
Ik ben tevens een Teigetje.
[ afbeelding ]
Ach het belangrijkste is als het er maar uitkomt tegen die tijd.quote:Op maandag 8 december 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, Claire is uitgerekend, niet het kindje.Maar dan nog kom ik niet tot juli, hooguit juni.
word jij nu nooit flauw van jezelf??quote:Op maandag 8 december 2008 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
En wat zal kleine Huubje zeggen als hij/zij voor het eerst kan staan?
"Pappa pappa, kijk eens, ik ben net zo groot als jij..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |