Jesus daar gaat het toch niet omquote:
quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 19:03 schreef Olep het volgende:
[..]
Rot dan gewoon op.
Met je kleine wormpje
Ik ben het ook bijna nooit, maar gisteravond beviel me welquote:Op zondag 7 december 2008 19:04 schreef Topspin het volgende:
Veel plezier met stoney woney zijn
Mijn laatste keer stoned zijn is al jaren geleden, liever een biertje op zijn tijd nu.
De zondag is dan helemaal ideaal ervoor ook, ideale dag was dat voor mij altijd om even van de wereld te geraken.quote:Op zondag 7 december 2008 19:05 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ben het ook bijna nooit, maar gisteravond beviel me wel
Ja joh, hendig sjiekquote:Op zondag 7 december 2008 19:06 schreef Topspin het volgende:
[..]
De zondag is dan helemaal ideaal ervoor ook, ideale dag was dat voor mij altijd om even van de wereld te geraken.
Maar wel geld voor wietquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:22 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook graag. Maar ik bv zit al een jaar thuis vanwege een hernia. Ik zou dolgraag weer aan het werk willen, maar dat kan gewoon niet. Ik moet leven van 720 euro per maand. Ik heb een huur van 320 in de maand en daar komen nog heel veel kosten bij, zoals bv een kat met blaasgruis. Ik leef uiteindelijk van een bedrag van nog niet eens 40 euro per week. Ik ga niet mijn kat wegdoen, ik zit al dagen lang alleen thuis en de kat is het enige wat mij op zo'n moment nog liefde geeft, dus die doe ik voor geen goud weg. Het is voor mij niet makkelijk ( al helemaal niet met het koude weer ) om wat leuks te gaan doen. Laat staan, wanneer het wel kan, dat er dan geld voor is. Van mij mogen de uitkeringen dus idd best wat hoger.
Ga paultjuhh afzuigenquote:Op zondag 7 december 2008 19:08 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Maar wel geld voor wiet [ afbeelding ]
zoals ik al zeiquote:Op zondag 7 december 2008 19:08 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2008 19:08 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Wijze woorden spreek je daar jongen.quote:Op zondag 7 december 2008 19:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat wanneer je geen geld hebt je jezelf niet meer mag trakteren op wat lekkers.
Er zijn genoeg mensen met een uitkering die zich helemaal het leplazurus roken, dus een blowtje op z'n tijd (als er idd soms wat geld over is) moet gewoon kunnen...
Of je hebt gewoon relaxte vrienden die je soms wat passen, gewoon, omdat het vrienden zijn!
komt eraan..quote:
quote:
Dat is dan weer jammer.quote:Op zondag 7 december 2008 19:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja, heb zelfs ook weleens in een wat mindere periode gezeten, en dan is er niks lekkerders dan een blowtje nadat je een week of 4 een paar euro opzij hebt gelegd voor een gram of 2!
Dus als het op die mAnier gegaan is, dan voel ik haar idee erachter!
I FEEL YOU'RE PAIN BABY, COME LET DADDY MAKE IT BETER!!!!!!
Dat zou gek zijn!quote:Op zondag 7 december 2008 19:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik moet ook niet te wijs overkomen he!
Mellowquote:Op zondag 7 december 2008 19:31 schreef Red_Cat het volgende:
Mijn stonede hoofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 19:31 schreef Red_Cat het volgende:
Mijn stonede hoofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhuquote:Op zondag 7 december 2008 19:34 schreef MLI het volgende:
Red_Cat, word jij ook altijd geil van joints?
quote:Op zondag 7 december 2008 19:31 schreef Red_Cat het volgende:
Mijn stonede hoofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 19:34 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik wil ook blowen.Maar ben verkouden dus geen goed idee, anders ga ik zo weer mijn long uithoesten.
Think pink.quote:Op zondag 7 december 2008 19:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat voor muziek luister je nu je stoned bent, ben je bv nu onbewust hele andere muziek aan het luisteren?
Momenteel muziek van een vriend van een vriend van mijquote:Op zondag 7 december 2008 19:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat voor muziek luister je nu je stoned bent, ben je bv nu onbewust hele andere muziek aan het luisteren?
Dat weer wel.quote:Op zondag 7 december 2008 19:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar STONED dat je daarvan wordt!!!!!
Niet! MLI is coolquote:Op zondag 7 december 2008 19:42 schreef Olep het volgende:
[..]
Jij bent toch die ene die geilt op aandacht?
Dat zeggen ze regelmatig ja. Ikzelf ben het er uiteraard niet mee eens, maar daar luistert niemand naar.quote:Op zondag 7 december 2008 19:42 schreef Olep het volgende:
[..]
Zou geen probleem voor jou moeten zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 19:42 schreef Olep het volgende:
[..]
Fuck jou, vodka!quote:
Ik ken die knakker niet, maar ik hoef de achterliggende reden van deze opmerking ook eigenlijk niet te weten.quote:Op zondag 7 december 2008 19:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Zou geen probleem voor jou moeten zijn.
quote:Op zondag 7 december 2008 19:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Zou geen probleem voor jou moeten zijn.
Ik heb een pijpje! Is veel lekkerderquote:Op zondag 7 december 2008 19:45 schreef MASD het volgende:
Echte bazen gebruiken hun mcgyver-skills om van buskaarten en papier een J te maken.
23quote:Op zondag 7 december 2008 19:48 schreef Terpentin07 het volgende:
Is Ts eigenlijk al 18? Meteen even misdaad anoniem melden.
Ik moet volledig vertrouwen op mijn uit de hand gelopen creatief vermogen wegens gebrek aan geld/spullen. Ik zal er wel eentje voordoen.quote:Op zondag 7 december 2008 19:49 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik heb een pijpje! Is veel lekkerder
quote:Op zondag 7 december 2008 19:39 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dat weer wel.Maar ik blijf sterk.Zou anders sowieso nog naar de coffeshop moeten.Ben veel te lui.Lijkt net alsof ik al geblowed heb.
Mijn wiet. Balhaar.quote:Op zondag 7 december 2008 19:08 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Moet je weer de eer opstrijkenquote:Op zondag 7 december 2008 19:54 schreef Paramnesia het volgende:
TS is mijn huisgenote. Tuurlijk is ze dan stoner.
Godverdomme ik moest lachenquote:Op zondag 7 december 2008 19:54 schreef Paramnesia het volgende:
TS is mijn huisgenote. Tuurlijk is ze dan stoner.
quote:Op zondag 7 december 2008 19:45 schreef MASD het volgende:
Echte bazen gebruiken hun mcgyver-skills om van buskaarten en papier een J te maken.
In Hilversum?quote:
Haha, ik heb dat wel eens gedaan met pagina 666.quote:Op zondag 7 december 2008 19:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vroeger bij gebrek aan beter weleens de achterste pagina's van een bijbel genomen (daar waar geen inkt op staat)
quote:Op zondag 7 december 2008 19:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat wel eens gedaan met pagina 666.
Ik dacht blauw of zo, misschien groen door de chemische shit in inkt.quote:Op zondag 7 december 2008 19:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat voor kleur vuur kreeg je dan als je de pagina aanstak?
Ik ga het liefst naar de Papilon!quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 19:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vroeger bij gebrek aan beter weleens de achterste pagina's van een bijbel genomen (daar waar geen inkt op staat)
quote:
Bob Marley en Jaya the Catquote:Op zondag 7 december 2008 20:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ben een grote reggae-fan dus luister meestal de laatste abums als ik stoned ben!
Nu luister ik bv perfect en chezidek, reggae fans hierzo?
dat had ik dus ook, maar het geeft toch een wat leuke dimensie aan het hele "bijbel-roken" vind je niet???quote:Op zondag 7 december 2008 20:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik dacht blauw of zo, misschien groen door de chemische shit in inkt.
Rif is een shop waar je mij nooit zal vinden. Ik kwam vroeger vaak in de Andorra maar door paniekaanvallen en zo blow ik niet meer. Al zit ik er soms nog wel om gewoon te chillen en bij te kletsen.quote:Op zondag 7 december 2008 20:00 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ga het liefst naar de Papilon!
Maar das een beetje ver weg vaak, dus kom meer bij de andorra of kikker of de rifJij dan?
quote:Op zondag 7 december 2008 20:02 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik luister vaak Cypress Hill als ik stoned ben.Is dat ook reggae?
Zekerquote:Op zondag 7 december 2008 20:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat had ik dus ook, maar het geeft toch een wat leuke dimensie aan het hele "bijbel-roken" vind je niet???
Kwam ik ook veel gedurende de 3 maanden die ik in Hilversum woonde. Daarna verkaste ik naar Weesp en werd die toko in Bussum mijn vaste stek omdat ik daar met de trein sneller was.quote:Op zondag 7 december 2008 20:00 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ga het liefst naar de Papilon!
Maar das een beetje ver weg vaak, dus kom meer bij de andorra of kikker of de rifJij dan?
Nou ga ik nieuwschierig worden wie jij dan bentquote:Op zondag 7 december 2008 20:03 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Rif is een shop waar je mij nooit zal vinden. Ik kwam vroeger vaak in de Andorra maar door paniekaanvallen en zo blow ik niet meer. Al zit ik er soms nog wel om gewoon te chillen en bij te kletsen.
Yeaquote:Op zondag 7 december 2008 20:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik luister nu Otep.Ik zou er gek van worden als ik stoned was.
quote:
Mooie website heb je.quote:
Wayo vet veel Hilversummers hieroquote:Op zondag 7 december 2008 20:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Kwam ik ook veel gedurende de 3 maanden die ik in Hilversum woonde. Daarna verkaste ik naar Weesp en werd die toko in Bussum mijn vaste stek omdat ik daar met de trein sneller was.
Echt een mooie vrouw maar wat een stem.quote:
Weet je zeker dat het toen geen Ferry was?quote:Op zondag 7 december 2008 20:08 schreef MLI het volgende:
Ik zag Kelly van der Veer bij Andorra ooit!
Die komt daar wel vaker.quote:Op zondag 7 december 2008 20:08 schreef MLI het volgende:
Ik zag Kelly van der Veer bij Andorra ooit!
quote:Op zondag 7 december 2008 20:05 schreef MLI het volgende:
Goeie muziek om met z'n tweetjes op te stonen: John Legend.
Net als op mijn hyve.quote:
Echte bazen hebben geld voor een pakje vloe en een blokje tip.quote:Op zondag 7 december 2008 19:45 schreef MASD het volgende:
Bier? Vodka!!quote:
Over vrouw met een stem gesprokenquote:Op zondag 7 december 2008 20:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Echt een mooie vrouw maar wat een stem.
http://www.bugmenot.com/view/fok.nlquote:Op zondag 7 december 2008 20:15 schreef Olep het volgende:
Ik zat net te denken, hebben jullie nog een kloon over?
Wodka. Ik weet dat het met een 'v' er toffer uitziet, maar het is toch echt wodka.quote:
Op de fles staat toch echt Vodkaquote:Op zondag 7 december 2008 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wodka. Ik weet dat het met een 'v' er toffer uitziet, maar het is toch echt wodka.
Op mijn tandenborstel staat Oral b, die ga ik nu toch ook geen Oral b noemen.quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 20:24 schreef Terpentin07 het volgende:
Joint+Bier+volle koelkast = paradijs
Even quoten.quote:Op zondag 7 december 2008 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op mijn tandenborstel staat Oral b, die ga ik nu toch ook geen Oral b noemen.
Mijn Oral B heet Ludo.quote:Op zondag 7 december 2008 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op mijn tandenborstel staat Oral b, die ga ik nu toch ook geen Oral b noemen.
STIX!!!quote:Op zondag 7 december 2008 20:12 schreef Terpentin07 het volgende:
Nog tips voor een leuke shop in Amsterdam? Ik ga graag naar de Kashmir Lounge.
Waarom?quote:
Hé! Dat is toevallig! Zo heet ik op een niet nader te noemen internetforum ook.quote:
Ik ben te zien op de laatste foto.quote:Op zondag 7 december 2008 20:26 schreef MASD het volgende:
[MASD's survivalgids] blowen in de ghetto.
Stap 1.
Ge pakt uw benodigdheden:gewoon papier stevig papier lijm een halve gram schaar
[ afbeelding ]
Stap 2.
je knipt het papier op maat en schuurt het een tijdje langs een rand om het bewerkbaar te maken. (een heuse ambacht dit)
[ afbeelding ]
Stap 3.
Ge draait een tipje van je uitgeknipje stuk buskaart
[ afbeelding ]
Stap 4.
Ge brengt een laag lijm aan aan de rand van uw papier aangezien het niet uit zichzelf plakt. (plus hallucineren ftw.)
[ afbeelding ]
Stap 5 & 6
Stop hem vol met de halve gram, draai en enjoy.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 20:26 schreef MASD het volgende:
Stap 4.
Ge brengt een laag lijm aan aan de rand van uw papier aangezien het niet uit zichzelf plakt. (plus hallucineren ftw.)![]()
![]()
![]()
Ik mis het hele gedeelte waar je de wiet moet toevoegen.. Of gaat het alleen om de lijm?quote:Op zondag 7 december 2008 20:26 schreef MASD het volgende:
[MASD's survivalgids] blowen in de ghetto.
Stap 1.
Ge pakt uw benodigdheden:gewoon papier stevig papier lijm een halve gram schaar
[ afbeelding ]
Stap 2.
je knipt het papier op maat en schuurt het een tijdje langs een rand om het bewerkbaar te maken. (een heuse ambacht dit)
[ afbeelding ]
Stap 3.
Ge draait een tipje van je uitgeknipje stuk buskaart
[ afbeelding ]
Stap 4.
Ge brengt een laag lijm aan aan de rand van uw papier aangezien het niet uit zichzelf plakt. (plus hallucineren ftw.)
[ afbeelding ]
Stap 5 & 6
Stop hem vol met de halve gram, draai en enjoy.![]()
[ afbeelding ]
te goed eigenlijkquote:Op zondag 7 december 2008 20:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar even serieus, papier, hoe goed brand dat?
ja boh, ik heb geen wietquote:Op zondag 7 december 2008 20:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik mis het hele gedeelte waar je de wiet moet toevoegen.. Of gaat het alleen om de lijm?
quote:Op zondag 7 december 2008 20:36 schreef MASD het volgende:
[..]
te goed eigenlijkje bent er zo doorheen als je niet oppast.
[..]
ja boh, ik heb geen wietgebruik je creativiteit.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IDD, thee en kruiden van moeders FTW!!!!!!
Die goede oude tijd dat je oregano rookte "om te kijken hoe roken nou was". memorieeees.quote:Op zondag 7 december 2008 20:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IDD, thee en kruiden van moeders FTW!!!!!!
quote:Op zondag 7 december 2008 20:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Die goede oude tijd dat je oregano rookte "om te kijken hoe roken nou was". memorieeees.
Ik ben vlieftquote:
Ik ken iemand, die iemand kent, en die had dat ookquote:Op zondag 7 december 2008 21:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
Wij hadden eens geen vuur maar wel peuken, uiteindelijk een vuurtje kunnen regelen, hebben die hele pak peuken toen maar opgerookt, soms zelfs een hele sigaret maar laten opdranden omdat we toen echt ff geen zin hadden!!
Die boxen zijn oud.quote:
Zullen we samen het depri fok dansje doen?quote:
quote:
quote:
Ik wil al maanden gewoon een knuffel ofzo een iedereen doet zo van "knuffel" maar niemand neemt de fakking moeite om even langs te komen.quote:Op zondag 7 december 2008 21:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Zullen we samen het depri fok dansje doen?
Nou jij ander ook niet om hierheen te komenquote:Op zondag 7 december 2008 21:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik wil al maanden gewoon een knuffel ofzo een iedereen doet zo van "knuffel" maar niemand neemt de fakking moeite om even langs te komen.
Wees gerust jongen, het gaat vanzelf beter. Trust mequote:Op zondag 7 december 2008 21:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik wil al maanden gewoon een knuffel ofzo een iedereen doet zo van "knuffel" maar niemand neemt de fakking moeite om even langs te komen.
Woodyquote:Op zondag 7 december 2008 21:43 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Je hoeft niet depri te zijn.Iedereen houdt van je.
[ afbeelding ]
HEb je donderdag zin?quote:Op zondag 7 december 2008 21:49 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou jij ander ook niet om hierheen te komen
Sure kom maar langsquote:
Liefffquote:
Ik schrok me dood!quote:Op zondag 7 december 2008 21:58 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Liefff![]()
Hij doet me aan mijn kat denken:
[ afbeelding ]
En die boxjes heb ik ook!
Ik drink nu trouwens rode wijn, btw.
quote:Op zondag 7 december 2008 21:59 schreef MASD het volgende:
Enschede represent motherfuckers! Jongens van de straat!
Als je naar red_cat gaat dan durf je ook wel naar Siaor.quote:Op zondag 7 december 2008 22:12 schreef MASD het volgende:
Die ene tussen de a35 en de n18.
Spannend verhaal:
Ik heb Siaor eens irl gezien. Ze was aan het werk in zoeen winkel, heel keurig ook. Ik twijfelde nog of ik hoi zou zeggen. Plotseling bedacht ik mij dat ik een gigantische nerd was en ik dat heul niet durfde. Toen ging ik weg. Spanneeeend.
quote:Op zondag 7 december 2008 22:12 schreef MASD het volgende:
Die ene tussen de a35 en de n18.
Spannend verhaal:
Ik heb Siaor eens irl gezien. Ze was aan het werk in zoeen winkel, heel keurig ook. Ik twijfelde nog of ik hoi zou zeggen. Plotseling bedacht ik mij dat ik een gigantische nerd was en ik dat heul niet durfde. Toen ging ik weg. Spanneeeend.
Ja, dat wist ik dus niet hequote:Op zondag 7 december 2008 22:17 schreef Siaor het volgende:
[..]
![]()
Jammer, anders kreeg je OREO koekjes op klantenbinding!
Same same!quote:Op zondag 7 december 2008 22:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik dus niet heheb nu ook spijt. Welke winkel zit je nu dan.
quote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef MASD het volgende:
[..]
welke locatie dan. Zou de naam niet eens weten.
quote:Op zondag 7 december 2008 22:25 schreef MASD het volgende:
[..]
no wayik kom daar echt bijna elke dag mijn tijd verdoen.
Siaorquote:Op zondag 7 december 2008 22:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Als je naar red_cat gaat dan durf je ook wel naar Siaor.
Wa lullie da?quote:Op zondag 7 december 2008 22:35 schreef Olep het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een accent?
Dan val je wel opquote:Op zondag 7 december 2008 22:40 schreef Siaor het volgende:
[..]
Wa lullie da?
Mwa, nee valt heel erg mee hier.
Officieel ook geen tukker, en mijn ouders ook niet. Ik praat eerder bekakt
Dat is best ..quote:Op zondag 7 december 2008 22:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik schijn boers en allochtoons te praten.
Boh gek, dat geloof ik graag!quote:Op zondag 7 december 2008 22:47 schreef Siaor het volgende:
[..]
Nou zeg niet te zuinig!
Mensen willen mijn handtekening.
Je bent de dochter van een BNer?quote:
Mensen willen helemaal niks van mij. Ze lopen mij voorbij, een grijze schim in de achtergrond van hun leven. Een figurant, hopeloos zwervende door de gangen van zijn bestaan. Onbegrepen, onzichtbaar.quote:Op zondag 7 december 2008 22:47 schreef Siaor het volgende:
[..]
Nou zeg niet te zuinig!
Mensen willen mijn handtekening.
Vandaar dat ik jou nooit heb gezien!quote:Op zondag 7 december 2008 22:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Mensen willen helemaal niks van mij. Ze lopen mij voorbij, een grijze schim in de achtergrond van hun leven. Een figurant, hopeloos zwervende door de gangen van zijn bestaan. Onbegrepen, onzichtbaar.
Geen hoop op affectie.
Geen hoop.
Emoquote:Op zondag 7 december 2008 22:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Mensen willen helemaal niks van mij. Ze lopen mij voorbij, een grijze schim in de achtergrond van hun leven. Een figurant, hopeloos zwervende door de gangen van zijn bestaan. Onbegrepen, onzichtbaar.
Geen hoop op affectie.
Geen hoop.
Shitttttt, ik zou ook naar Pete Philly gaan de 4e, maar ging niet meer door.quote:
Vrouwen zijn leuk voor een tijdje, maar jij Olep, jij bent een beleving. Mijn fles cristal op een warme nazomermiddag.quote:Op zondag 7 december 2008 22:55 schreef Olep het volgende:
[..]
Alleen van de meisjes, ik weet het wel!
Nou, merk je dat niet!?quote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef Jimbo het volgende:
is dit waar de actie is ?
quote:Op zondag 7 december 2008 22:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Vrouwen zijn leuk voor een tijdje, maar jij Olep, jij bent een beleving. Mijn fles cristal op een warme nazomermiddag.
quote:
Hoppa, zo gaat ie goed!quote:Op zondag 7 december 2008 23:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hij loopt wel he!
* Kali-Mist1 gooit er ff wat muziek tegenaan!
Ja godverdomme zeker wel! duurt al veels te lang dat meeten!quote:Op zondag 7 december 2008 22:34 schreef Siaor het volgende:
[..]
*prrrrrrrs*
Babe, wij moeten ook is gaan daten verdomme!
Niet heul slechtquote:
Jaaah zekerquote:Op zondag 7 december 2008 23:35 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeker wel! duurt al veels te lang dat meeten!
Ey btw geil wijf, als we nou gaan meeten moeten we ook echt wel wat fakkin vets gaan doen
Dus waar heb je zin in?
Remmie!!!quote:
Nou we hebben een aantal opties :pquote:Op zondag 7 december 2008 23:45 schreef Siaor het volgende:
[..]
Jaaah zeker![]()
Eerst ff op m'n loon wachtenWat is daar te doen dan!
Mn topic is een succes!quote:Op zondag 7 december 2008 23:58 schreef Nickenator het volgende:
Dit topic heeft een aardige wending gekregen
Wel geinig. Ander muziekje voor erbij:
(Martin Sexton - Diner)
N~
True, dat zal ik ook niet. Congrtz!!!quote:Op maandag 8 december 2008 00:12 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Mn topic is een succes!Dat kan je niet ontkennen
![]()
![]()
Dus wat gaan we nou doen dan?quote:Op maandag 8 december 2008 00:13 schreef Nickenator het volgende:
[..]
True, dat zal ik ook niet. Congrtz!!!![]()
N~
Miauw, kweet 't niet. Verzin 's wat. Ik ben easy-going, dus als het geen dingen betreft als naakt door hartje Amsterdam rennen ben ik er wss wel voor in.quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 00:17 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Miauw, kweet 't niet. Verzin 's wat. Ik ben easy-going, dus als het geen dingen betreft als naakt door hartje Amsterdam rennen ben ik er wss wel voor in.
N~
Sorry man, ik ben niet zo'n fan van hardcorequote:Op maandag 8 december 2008 00:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
even wat stevigers omdat het alweer na 12-en is, een hardcore-classic voor de liefhebber!
Kom maar terug als je niet buiten de shop hoeft te bedelen voor een grammetje.quote:Op maandag 8 december 2008 00:23 schreef porsche1 het volgende:
mag ik hier bij de stoere jongens chillen?
dat hoef ik niet meer, mag ik nu wel chillen?quote:Op maandag 8 december 2008 00:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kom maar terug als je niet buiten de shop hoeft te bedelen voor een grammetje.
vooruit.quote:Op maandag 8 december 2008 00:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
dat hoef ik niet meer, mag ik nu wel chillen?
quote:Op maandag 8 december 2008 00:21 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Sorry man, ik ben niet zo'n fan van hardcore
Sommige nummers vind ik wel vet (Nosferatu - Cameltoe bijv) maar mijn voorkeur gaat uit naar DnB.
Dat vind ik een leuke. Duurt effe voor die goed bezig is, en let niet op de clip, die is vaag.
N~
PS: Oh, sorry dat je die moeite van je batterijen heb genomen dan
brap!quote:
Ohhh dit is de moeite waard om wat albums van te .. kopen.quote:
Ik heb echt de hele avond al het gevoel dak iets fouts wou horen..quote:Op maandag 8 december 2008 00:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
even wat stevigers omdat het alweer na 12-en is, een hardcore-classic voor de liefhebber!
quote:Op maandag 8 december 2008 00:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik heb echt de hele avond al het gevoel dak iets fouts wou horen..Dank je wel bij deze
![]()
Mag je vinden..quote:Op maandag 8 december 2008 00:32 schreef Emimich het volgende:
Ik vind Red_Cat eigenlijk vrij lelijk.
Smaken verschillen he. Vast en zeker ook genoeg mensen die dat over jou zeggen.quote:Op maandag 8 december 2008 00:32 schreef Emimich het volgende:
Ik vind Red_Cat eigenlijk vrij lelijk.
DNBquote:Op maandag 8 december 2008 00:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
No problemo!
Om nog ff in de DnB sfeer te blijven, hier een commerciele classic!
Waarmee je impliciet aangeeft dat je het ermee eens bent. De vraag is dan ook, hoe gaat het met je eigenwaarde en zelfvertrouwen in de wetenschap dat je ronduit lelijk bent?quote:Op maandag 8 december 2008 00:35 schreef Red_Cat het volgende:
Mag je vinden..
Wat jij wil gozert.. Weet wel zeker dat jij er vast niet veel beter uit zal zien
"hide you" ?quote:Op maandag 8 december 2008 00:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
DNB![]()
Oeh heb pasgeleden naar dat bekende nummer van Kosheen geluisterdDat was lang geleden en op zich best leuk/fout om weer terug te horen
Arme rooie katquote:Op maandag 8 december 2008 00:37 schreef Nosh het volgende:
niet haten mensen, laten we gewoon doen alsof we smoken met de blues brothers en een rooie kat in een sneeuwstorm.
werkt veel beter.
Ga ff iemand anders buzz verzieken ofzoquote:Op maandag 8 december 2008 00:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarmee je impliciet aangeeft dat je het ermee eens bent. De vraag is dan ook, hoe gaat het met je eigenwaarde en zelfvertrouwen in de wetenschap dat je ronduit lelijk bent?
quote:Op maandag 8 december 2008 00:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
DNB![]()
Oeh heb pasgeleden naar dat bekende nummer van Kosheen geluisterdDat was lang geleden en op zich best leuk/fout om weer terug te horen
Dat dus. Maaruh, hopelijk vind je het niet erg als ik -niet- smoke. Ik gebruik paddo's, telt dat dan? Pretty please with sugar on top?quote:Op maandag 8 december 2008 00:37 schreef Nosh het volgende:
niet haten mensen, laten we gewoon doen alsof we smoken met de blues brothers en een rooie kat in een sneeuwstorm.
werkt veel beter.
nee joh, beesten zijn tof als je high bent. die snappen er ook nooit echt wat van, maar baasje doet opeens moeilijk veel aaien, dus hey.quote:
Ik interpreet, analyseer en leg de vinger op de zere plek. KLB jewaids!quote:Op maandag 8 december 2008 00:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ga ff iemand anders buzz verzieken ofzo
hell ja neger, oud en nieuw wordt voor mij ook weer een bakje gedroogde mexicaantjes. en dan lekker in mijn vogelaarswijk me het leplazarus schrikken om alle tokkies met hun lawinepijlen.quote:Op maandag 8 december 2008 00:39 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Dat dus. Maaruh, hopelijk vind je het niet erg als ik -niet- smoke. Ik gebruik paddo's, telt dat dan? Pretty please with sugar on top?
N~
Niet op ingaan. Win je niets mee, hij kaffert nu eenmaal uit zonder zelf foto's te posten. Niet serieus nemen, zelfs die discussie gevoerd. Negeren werkt echt het beste.quote:Op maandag 8 december 2008 00:35 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Mag je vinden..
Wat jij wil gozert.. Weet wel zeker dat jij er vast niet veel beter uit zal zien
Mooi! Dat is namelijk ook mijn planning haha! *kijkt vol trots naar zijn paddo's die al groeiende op m'n vensterbank staan*quote:Op maandag 8 december 2008 00:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
hell ja neger, oud en nieuw wordt voor mij ook weer een bakje gedroogde mexicaantjes. en dan lekker in mijn vogelaarswijk me het leplazarus schrikken om alle tokkies met hun lawinepijlen..
Het lezen, in laten zakken en de mental image.quote:Op maandag 8 december 2008 00:41 schreef cerror het volgende:
Hehehehehe, ik zag net de achterbuurvrouw op d'r bek vallen in d'r slaapkamer.
quote:Op maandag 8 december 2008 00:41 schreef cerror het volgende:
de vraag die op iedreen z'n lippen brand: "Waarom keek je naar je buurvrouw?"quote:Op maandag 8 december 2008 00:41 schreef cerror het volgende:
Ey lieverd het is jouw mening dat jij vind dat ik lelijk bem.. Mijn vraag waar baseer je het op?quote:Op maandag 8 december 2008 00:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarmee je impliciet aangeeft dat je het ermee eens bent. De vraag is dan ook, hoe gaat het met je eigenwaarde en zelfvertrouwen in de wetenschap dat je ronduit lelijk bent?
Uit m'n raam roken en verveling. Ze was met een laken aan het kloten en ze deed 1 stap en struikelde. BAF weg buurvrouw.quote:Op maandag 8 december 2008 00:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
de vraag die op iedreen z'n lippen brand: "Waarom keek je naar je buurvrouw?"
Volg 't advies van zarGon op, d'r zitten hier genoeg josti's die rellen om het rellen.quote:Op maandag 8 december 2008 00:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ey lieverd het is jouw mening dat jij vind dat ik lelijk bem.. Mijn vraag waar baseer je het op?
Leg uit de reden waarom jij vind dat ik lelijk ben?
Om eerlijk te zijn kan ik nog zo vaak roepen dat ik er op dat moment niet uit zie, maar ondanks dat weet ik dat ik zeker niet lelijk ben.. Als ik echt zo lelijk was geweest had ik zeker weten geen aandacht gehad.. Als ik echt zo lelijk was geweest had ik waarschijnlijk geen greintje zelfvertrouwen gehad.
Ik heb en weet zeker dat ik die dingen wel heb. En het interesseert mij letterlijk geen kut hoe jij daar over denkt.. Noem mij maar lelijk, maak het bekend over heel fok, maak het bekend over de wereld.. Ga je gang\
I dont care...
Kus voor jou, omdat ik zo lief ben enzo
Ik vote 'yes'.quote:Op maandag 8 december 2008 00:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
mods, mogen we een deeltje 2 maken, het is best gezellig zo, we beloven het voornamelijk over wiet en wiet gerelateerde muziek te hebben???
Het heeft echt geen nut, als je 'I don't care' zegt, moet het ook menen door te negeren.quote:Op maandag 8 december 2008 00:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ey lieverd het is jouw mening dat jij vind dat ik lelijk bem.. Mijn vraag waar baseer je het op?
Leg uit de reden waarom jij vind dat ik lelijk ben?
Om eerlijk te zijn kan ik nog zo vaak roepen dat ik er op dat moment niet uit zie, maar ondanks dat weet ik dat ik zeker niet lelijk ben.. Als ik echt zo lelijk was geweest had ik zeker weten geen aandacht gehad.. Als ik echt zo lelijk was geweest had ik waarschijnlijk geen greintje zelfvertrouwen gehad.
Ik heb en weet zeker dat ik die dingen wel heb. En het interesseert mij letterlijk geen kut hoe jij daar over denkt.. Noem mij maar lelijk, maak het bekend over heel fok, maak het bekend over de wereld.. Ga je gang\
I dont care...
Kus voor jou, omdat ik zo lief ben enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |