Mn topic is een succes!quote:Op zondag 7 december 2008 23:58 schreef Nickenator het volgende:
Dit topic heeft een aardige wending gekregen
Wel geinig. Ander muziekje voor erbij:
(Martin Sexton - Diner)
N~
True, dat zal ik ook niet. Congrtz!!!quote:Op maandag 8 december 2008 00:12 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Mn topic is een succes!Dat kan je niet ontkennen
![]()
![]()
Dus wat gaan we nou doen dan?quote:Op maandag 8 december 2008 00:13 schreef Nickenator het volgende:
[..]
True, dat zal ik ook niet. Congrtz!!!![]()
N~
Miauw, kweet 't niet. Verzin 's wat. Ik ben easy-going, dus als het geen dingen betreft als naakt door hartje Amsterdam rennen ben ik er wss wel voor in.quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 00:17 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Miauw, kweet 't niet. Verzin 's wat. Ik ben easy-going, dus als het geen dingen betreft als naakt door hartje Amsterdam rennen ben ik er wss wel voor in.
N~
Sorry man, ik ben niet zo'n fan van hardcorequote:Op maandag 8 december 2008 00:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
even wat stevigers omdat het alweer na 12-en is, een hardcore-classic voor de liefhebber!
Kom maar terug als je niet buiten de shop hoeft te bedelen voor een grammetje.quote:Op maandag 8 december 2008 00:23 schreef porsche1 het volgende:
mag ik hier bij de stoere jongens chillen?
dat hoef ik niet meer, mag ik nu wel chillen?quote:Op maandag 8 december 2008 00:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kom maar terug als je niet buiten de shop hoeft te bedelen voor een grammetje.
vooruit.quote:Op maandag 8 december 2008 00:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
dat hoef ik niet meer, mag ik nu wel chillen?
quote:Op maandag 8 december 2008 00:21 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Sorry man, ik ben niet zo'n fan van hardcore
Sommige nummers vind ik wel vet (Nosferatu - Cameltoe bijv) maar mijn voorkeur gaat uit naar DnB.
Dat vind ik een leuke. Duurt effe voor die goed bezig is, en let niet op de clip, die is vaag.
N~
PS: Oh, sorry dat je die moeite van je batterijen heb genomen dan
brap!quote:
Ohhh dit is de moeite waard om wat albums van te .. kopen.quote:
Ik heb echt de hele avond al het gevoel dak iets fouts wou horen..quote:Op maandag 8 december 2008 00:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
even wat stevigers omdat het alweer na 12-en is, een hardcore-classic voor de liefhebber!
quote:Op maandag 8 december 2008 00:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik heb echt de hele avond al het gevoel dak iets fouts wou horen..Dank je wel bij deze
![]()
Mag je vinden..quote:Op maandag 8 december 2008 00:32 schreef Emimich het volgende:
Ik vind Red_Cat eigenlijk vrij lelijk.
Smaken verschillen he. Vast en zeker ook genoeg mensen die dat over jou zeggen.quote:Op maandag 8 december 2008 00:32 schreef Emimich het volgende:
Ik vind Red_Cat eigenlijk vrij lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |