Mn topic is een succes!quote:Op zondag 7 december 2008 23:58 schreef Nickenator het volgende:
Dit topic heeft een aardige wending gekregen
Wel geinig. Ander muziekje voor erbij:
(Martin Sexton - Diner)
N~
True, dat zal ik ook niet. Congrtz!!!quote:Op maandag 8 december 2008 00:12 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Mn topic is een succes!Dat kan je niet ontkennen
![]()
![]()
Dus wat gaan we nou doen dan?quote:Op maandag 8 december 2008 00:13 schreef Nickenator het volgende:
[..]
True, dat zal ik ook niet. Congrtz!!!![]()
N~
Miauw, kweet 't niet. Verzin 's wat. Ik ben easy-going, dus als het geen dingen betreft als naakt door hartje Amsterdam rennen ben ik er wss wel voor in.quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 00:17 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Miauw, kweet 't niet. Verzin 's wat. Ik ben easy-going, dus als het geen dingen betreft als naakt door hartje Amsterdam rennen ben ik er wss wel voor in.
N~
Sorry man, ik ben niet zo'n fan van hardcorequote:Op maandag 8 december 2008 00:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
even wat stevigers omdat het alweer na 12-en is, een hardcore-classic voor de liefhebber!
Kom maar terug als je niet buiten de shop hoeft te bedelen voor een grammetje.quote:Op maandag 8 december 2008 00:23 schreef porsche1 het volgende:
mag ik hier bij de stoere jongens chillen?
dat hoef ik niet meer, mag ik nu wel chillen?quote:Op maandag 8 december 2008 00:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kom maar terug als je niet buiten de shop hoeft te bedelen voor een grammetje.
vooruit.quote:Op maandag 8 december 2008 00:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
dat hoef ik niet meer, mag ik nu wel chillen?
quote:Op maandag 8 december 2008 00:21 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Sorry man, ik ben niet zo'n fan van hardcore
Sommige nummers vind ik wel vet (Nosferatu - Cameltoe bijv) maar mijn voorkeur gaat uit naar DnB.
Dat vind ik een leuke. Duurt effe voor die goed bezig is, en let niet op de clip, die is vaag.
N~
PS: Oh, sorry dat je die moeite van je batterijen heb genomen dan
brap!quote:
Ohhh dit is de moeite waard om wat albums van te .. kopen.quote:
Ik heb echt de hele avond al het gevoel dak iets fouts wou horen..quote:Op maandag 8 december 2008 00:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
even wat stevigers omdat het alweer na 12-en is, een hardcore-classic voor de liefhebber!
quote:Op maandag 8 december 2008 00:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik heb echt de hele avond al het gevoel dak iets fouts wou horen..Dank je wel bij deze
![]()
Mag je vinden..quote:Op maandag 8 december 2008 00:32 schreef Emimich het volgende:
Ik vind Red_Cat eigenlijk vrij lelijk.
Smaken verschillen he. Vast en zeker ook genoeg mensen die dat over jou zeggen.quote:Op maandag 8 december 2008 00:32 schreef Emimich het volgende:
Ik vind Red_Cat eigenlijk vrij lelijk.
DNBquote:Op maandag 8 december 2008 00:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
No problemo!
Om nog ff in de DnB sfeer te blijven, hier een commerciele classic!
Waarmee je impliciet aangeeft dat je het ermee eens bent. De vraag is dan ook, hoe gaat het met je eigenwaarde en zelfvertrouwen in de wetenschap dat je ronduit lelijk bent?quote:Op maandag 8 december 2008 00:35 schreef Red_Cat het volgende:
Mag je vinden..
Wat jij wil gozert.. Weet wel zeker dat jij er vast niet veel beter uit zal zien
"hide you" ?quote:Op maandag 8 december 2008 00:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
DNB![]()
Oeh heb pasgeleden naar dat bekende nummer van Kosheen geluisterdDat was lang geleden en op zich best leuk/fout om weer terug te horen
Arme rooie katquote:Op maandag 8 december 2008 00:37 schreef Nosh het volgende:
niet haten mensen, laten we gewoon doen alsof we smoken met de blues brothers en een rooie kat in een sneeuwstorm.
werkt veel beter.
Ga ff iemand anders buzz verzieken ofzoquote:Op maandag 8 december 2008 00:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarmee je impliciet aangeeft dat je het ermee eens bent. De vraag is dan ook, hoe gaat het met je eigenwaarde en zelfvertrouwen in de wetenschap dat je ronduit lelijk bent?
quote:Op maandag 8 december 2008 00:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
DNB![]()
Oeh heb pasgeleden naar dat bekende nummer van Kosheen geluisterdDat was lang geleden en op zich best leuk/fout om weer terug te horen
Dat dus. Maaruh, hopelijk vind je het niet erg als ik -niet- smoke. Ik gebruik paddo's, telt dat dan? Pretty please with sugar on top?quote:Op maandag 8 december 2008 00:37 schreef Nosh het volgende:
niet haten mensen, laten we gewoon doen alsof we smoken met de blues brothers en een rooie kat in een sneeuwstorm.
werkt veel beter.
nee joh, beesten zijn tof als je high bent. die snappen er ook nooit echt wat van, maar baasje doet opeens moeilijk veel aaien, dus hey.quote:
Ik interpreet, analyseer en leg de vinger op de zere plek. KLB jewaids!quote:Op maandag 8 december 2008 00:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ga ff iemand anders buzz verzieken ofzo
hell ja neger, oud en nieuw wordt voor mij ook weer een bakje gedroogde mexicaantjes. en dan lekker in mijn vogelaarswijk me het leplazarus schrikken om alle tokkies met hun lawinepijlen.quote:Op maandag 8 december 2008 00:39 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Dat dus. Maaruh, hopelijk vind je het niet erg als ik -niet- smoke. Ik gebruik paddo's, telt dat dan? Pretty please with sugar on top?
N~
Niet op ingaan. Win je niets mee, hij kaffert nu eenmaal uit zonder zelf foto's te posten. Niet serieus nemen, zelfs die discussie gevoerd. Negeren werkt echt het beste.quote:Op maandag 8 december 2008 00:35 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Mag je vinden..
Wat jij wil gozert.. Weet wel zeker dat jij er vast niet veel beter uit zal zien
Mooi! Dat is namelijk ook mijn planning haha! *kijkt vol trots naar zijn paddo's die al groeiende op m'n vensterbank staan*quote:Op maandag 8 december 2008 00:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
hell ja neger, oud en nieuw wordt voor mij ook weer een bakje gedroogde mexicaantjes. en dan lekker in mijn vogelaarswijk me het leplazarus schrikken om alle tokkies met hun lawinepijlen..
Het lezen, in laten zakken en de mental image.quote:Op maandag 8 december 2008 00:41 schreef cerror het volgende:
Hehehehehe, ik zag net de achterbuurvrouw op d'r bek vallen in d'r slaapkamer.
quote:Op maandag 8 december 2008 00:41 schreef cerror het volgende:
de vraag die op iedreen z'n lippen brand: "Waarom keek je naar je buurvrouw?"quote:Op maandag 8 december 2008 00:41 schreef cerror het volgende:
Ey lieverd het is jouw mening dat jij vind dat ik lelijk bem.. Mijn vraag waar baseer je het op?quote:Op maandag 8 december 2008 00:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarmee je impliciet aangeeft dat je het ermee eens bent. De vraag is dan ook, hoe gaat het met je eigenwaarde en zelfvertrouwen in de wetenschap dat je ronduit lelijk bent?
Uit m'n raam roken en verveling. Ze was met een laken aan het kloten en ze deed 1 stap en struikelde. BAF weg buurvrouw.quote:Op maandag 8 december 2008 00:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
de vraag die op iedreen z'n lippen brand: "Waarom keek je naar je buurvrouw?"
Volg 't advies van zarGon op, d'r zitten hier genoeg josti's die rellen om het rellen.quote:Op maandag 8 december 2008 00:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ey lieverd het is jouw mening dat jij vind dat ik lelijk bem.. Mijn vraag waar baseer je het op?
Leg uit de reden waarom jij vind dat ik lelijk ben?
Om eerlijk te zijn kan ik nog zo vaak roepen dat ik er op dat moment niet uit zie, maar ondanks dat weet ik dat ik zeker niet lelijk ben.. Als ik echt zo lelijk was geweest had ik zeker weten geen aandacht gehad.. Als ik echt zo lelijk was geweest had ik waarschijnlijk geen greintje zelfvertrouwen gehad.
Ik heb en weet zeker dat ik die dingen wel heb. En het interesseert mij letterlijk geen kut hoe jij daar over denkt.. Noem mij maar lelijk, maak het bekend over heel fok, maak het bekend over de wereld.. Ga je gang\
I dont care...
Kus voor jou, omdat ik zo lief ben enzo
Ik vote 'yes'.quote:Op maandag 8 december 2008 00:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
mods, mogen we een deeltje 2 maken, het is best gezellig zo, we beloven het voornamelijk over wiet en wiet gerelateerde muziek te hebben???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |