Vandaar dat ik jou nooit heb gezien!quote:Op zondag 7 december 2008 22:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Mensen willen helemaal niks van mij. Ze lopen mij voorbij, een grijze schim in de achtergrond van hun leven. Een figurant, hopeloos zwervende door de gangen van zijn bestaan. Onbegrepen, onzichtbaar.
Geen hoop op affectie.
Geen hoop.
Emoquote:Op zondag 7 december 2008 22:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Mensen willen helemaal niks van mij. Ze lopen mij voorbij, een grijze schim in de achtergrond van hun leven. Een figurant, hopeloos zwervende door de gangen van zijn bestaan. Onbegrepen, onzichtbaar.
Geen hoop op affectie.
Geen hoop.
Shitttttt, ik zou ook naar Pete Philly gaan de 4e, maar ging niet meer door.quote:
Vrouwen zijn leuk voor een tijdje, maar jij Olep, jij bent een beleving. Mijn fles cristal op een warme nazomermiddag.quote:Op zondag 7 december 2008 22:55 schreef Olep het volgende:
[..]
Alleen van de meisjes, ik weet het wel!
Nou, merk je dat niet!?quote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef Jimbo het volgende:
is dit waar de actie is ?
quote:Op zondag 7 december 2008 22:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Vrouwen zijn leuk voor een tijdje, maar jij Olep, jij bent een beleving. Mijn fles cristal op een warme nazomermiddag.
quote:
Hoppa, zo gaat ie goed!quote:Op zondag 7 december 2008 23:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hij loopt wel he!
* Kali-Mist1 gooit er ff wat muziek tegenaan!
Ja godverdomme zeker wel! duurt al veels te lang dat meeten!quote:Op zondag 7 december 2008 22:34 schreef Siaor het volgende:
[..]
*prrrrrrrs*
Babe, wij moeten ook is gaan daten verdomme!
Niet heul slechtquote:
Jaaah zekerquote:Op zondag 7 december 2008 23:35 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeker wel! duurt al veels te lang dat meeten!
Ey btw geil wijf, als we nou gaan meeten moeten we ook echt wel wat fakkin vets gaan doen
Dus waar heb je zin in?
Remmie!!!quote:
Nou we hebben een aantal opties :pquote:Op zondag 7 december 2008 23:45 schreef Siaor het volgende:
[..]
Jaaah zeker![]()
Eerst ff op m'n loon wachtenWat is daar te doen dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |