quote:Op zondag 7 december 2008 20:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Die goede oude tijd dat je oregano rookte "om te kijken hoe roken nou was". memorieeees.
Ik ben vlieftquote:
Ik ken iemand, die iemand kent, en die had dat ookquote:Op zondag 7 december 2008 21:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
Wij hadden eens geen vuur maar wel peuken, uiteindelijk een vuurtje kunnen regelen, hebben die hele pak peuken toen maar opgerookt, soms zelfs een hele sigaret maar laten opdranden omdat we toen echt ff geen zin hadden!!
Die boxen zijn oud.quote:
Zullen we samen het depri fok dansje doen?quote:
quote:
quote:
Ik wil al maanden gewoon een knuffel ofzo een iedereen doet zo van "knuffel" maar niemand neemt de fakking moeite om even langs te komen.quote:Op zondag 7 december 2008 21:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Zullen we samen het depri fok dansje doen?
Nou jij ander ook niet om hierheen te komenquote:Op zondag 7 december 2008 21:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik wil al maanden gewoon een knuffel ofzo een iedereen doet zo van "knuffel" maar niemand neemt de fakking moeite om even langs te komen.
Wees gerust jongen, het gaat vanzelf beter. Trust mequote:Op zondag 7 december 2008 21:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik wil al maanden gewoon een knuffel ofzo een iedereen doet zo van "knuffel" maar niemand neemt de fakking moeite om even langs te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |