Over vrouw met een stem gesprokenquote:Op zondag 7 december 2008 20:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Echt een mooie vrouw maar wat een stem.
http://www.bugmenot.com/view/fok.nlquote:Op zondag 7 december 2008 20:15 schreef Olep het volgende:
Ik zat net te denken, hebben jullie nog een kloon over?
Wodka. Ik weet dat het met een 'v' er toffer uitziet, maar het is toch echt wodka.quote:
Op de fles staat toch echt Vodkaquote:Op zondag 7 december 2008 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wodka. Ik weet dat het met een 'v' er toffer uitziet, maar het is toch echt wodka.
Op mijn tandenborstel staat Oral b, die ga ik nu toch ook geen Oral b noemen.quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 20:24 schreef Terpentin07 het volgende:
Joint+Bier+volle koelkast = paradijs
Even quoten.quote:Op zondag 7 december 2008 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op mijn tandenborstel staat Oral b, die ga ik nu toch ook geen Oral b noemen.
Mijn Oral B heet Ludo.quote:Op zondag 7 december 2008 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op mijn tandenborstel staat Oral b, die ga ik nu toch ook geen Oral b noemen.
STIX!!!quote:Op zondag 7 december 2008 20:12 schreef Terpentin07 het volgende:
Nog tips voor een leuke shop in Amsterdam? Ik ga graag naar de Kashmir Lounge.
Waarom?quote:
Hé! Dat is toevallig! Zo heet ik op een niet nader te noemen internetforum ook.quote:
Ik ben te zien op de laatste foto.quote:Op zondag 7 december 2008 20:26 schreef MASD het volgende:
[MASD's survivalgids] blowen in de ghetto.
Stap 1.
Ge pakt uw benodigdheden:gewoon papier stevig papier lijm een halve gram schaar
[ afbeelding ]
Stap 2.
je knipt het papier op maat en schuurt het een tijdje langs een rand om het bewerkbaar te maken. (een heuse ambacht dit)
[ afbeelding ]
Stap 3.
Ge draait een tipje van je uitgeknipje stuk buskaart
[ afbeelding ]
Stap 4.
Ge brengt een laag lijm aan aan de rand van uw papier aangezien het niet uit zichzelf plakt. (plus hallucineren ftw.)
[ afbeelding ]
Stap 5 & 6
Stop hem vol met de halve gram, draai en enjoy.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 20:26 schreef MASD het volgende:
Stap 4.
Ge brengt een laag lijm aan aan de rand van uw papier aangezien het niet uit zichzelf plakt. (plus hallucineren ftw.)![]()
![]()
![]()
Ik mis het hele gedeelte waar je de wiet moet toevoegen.. Of gaat het alleen om de lijm?quote:Op zondag 7 december 2008 20:26 schreef MASD het volgende:
[MASD's survivalgids] blowen in de ghetto.
Stap 1.
Ge pakt uw benodigdheden:gewoon papier stevig papier lijm een halve gram schaar
[ afbeelding ]
Stap 2.
je knipt het papier op maat en schuurt het een tijdje langs een rand om het bewerkbaar te maken. (een heuse ambacht dit)
[ afbeelding ]
Stap 3.
Ge draait een tipje van je uitgeknipje stuk buskaart
[ afbeelding ]
Stap 4.
Ge brengt een laag lijm aan aan de rand van uw papier aangezien het niet uit zichzelf plakt. (plus hallucineren ftw.)
[ afbeelding ]
Stap 5 & 6
Stop hem vol met de halve gram, draai en enjoy.![]()
[ afbeelding ]
te goed eigenlijkquote:Op zondag 7 december 2008 20:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar even serieus, papier, hoe goed brand dat?
ja boh, ik heb geen wietquote:Op zondag 7 december 2008 20:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik mis het hele gedeelte waar je de wiet moet toevoegen.. Of gaat het alleen om de lijm?
quote:Op zondag 7 december 2008 20:36 schreef MASD het volgende:
[..]
te goed eigenlijkje bent er zo doorheen als je niet oppast.
[..]
ja boh, ik heb geen wietgebruik je creativiteit.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IDD, thee en kruiden van moeders FTW!!!!!!
Die goede oude tijd dat je oregano rookte "om te kijken hoe roken nou was". memorieeees.quote:Op zondag 7 december 2008 20:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IDD, thee en kruiden van moeders FTW!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |