Jesus daar gaat het toch niet omquote:
quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 19:03 schreef Olep het volgende:
[..]
Rot dan gewoon op.
Met je kleine wormpje
Ik ben het ook bijna nooit, maar gisteravond beviel me welquote:Op zondag 7 december 2008 19:04 schreef Topspin het volgende:
Veel plezier met stoney woney zijn
Mijn laatste keer stoned zijn is al jaren geleden, liever een biertje op zijn tijd nu.
De zondag is dan helemaal ideaal ervoor ook, ideale dag was dat voor mij altijd om even van de wereld te geraken.quote:Op zondag 7 december 2008 19:05 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ben het ook bijna nooit, maar gisteravond beviel me wel
Ja joh, hendig sjiekquote:Op zondag 7 december 2008 19:06 schreef Topspin het volgende:
[..]
De zondag is dan helemaal ideaal ervoor ook, ideale dag was dat voor mij altijd om even van de wereld te geraken.
Maar wel geld voor wietquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:22 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook graag. Maar ik bv zit al een jaar thuis vanwege een hernia. Ik zou dolgraag weer aan het werk willen, maar dat kan gewoon niet. Ik moet leven van 720 euro per maand. Ik heb een huur van 320 in de maand en daar komen nog heel veel kosten bij, zoals bv een kat met blaasgruis. Ik leef uiteindelijk van een bedrag van nog niet eens 40 euro per week. Ik ga niet mijn kat wegdoen, ik zit al dagen lang alleen thuis en de kat is het enige wat mij op zo'n moment nog liefde geeft, dus die doe ik voor geen goud weg. Het is voor mij niet makkelijk ( al helemaal niet met het koude weer ) om wat leuks te gaan doen. Laat staan, wanneer het wel kan, dat er dan geld voor is. Van mij mogen de uitkeringen dus idd best wat hoger.
Ga paultjuhh afzuigenquote:Op zondag 7 december 2008 19:08 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Maar wel geld voor wiet [ afbeelding ]
zoals ik al zeiquote:Op zondag 7 december 2008 19:08 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2008 19:08 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Wijze woorden spreek je daar jongen.quote:Op zondag 7 december 2008 19:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat wanneer je geen geld hebt je jezelf niet meer mag trakteren op wat lekkers.
Er zijn genoeg mensen met een uitkering die zich helemaal het leplazurus roken, dus een blowtje op z'n tijd (als er idd soms wat geld over is) moet gewoon kunnen...
Of je hebt gewoon relaxte vrienden die je soms wat passen, gewoon, omdat het vrienden zijn!
komt eraan..quote:
quote:
Dat is dan weer jammer.quote:Op zondag 7 december 2008 19:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja, heb zelfs ook weleens in een wat mindere periode gezeten, en dan is er niks lekkerders dan een blowtje nadat je een week of 4 een paar euro opzij hebt gelegd voor een gram of 2!
Dus als het op die mAnier gegaan is, dan voel ik haar idee erachter!
I FEEL YOU'RE PAIN BABY, COME LET DADDY MAKE IT BETER!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |