quote:
o da's een goeie tip......... aan zulke dingen denk ik dus nooitquote:Op zondag 7 december 2008 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb GC gewoon bij de favorieten staan, wel zo gemakkelijk terugvinden.
Alweer?quote:Op zondag 7 december 2008 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ja Coos, je slaat de spijker op zijn kop.
En wie ben jij?quote:
heeft Muis een lijstje ?quote:Op zondag 7 december 2008 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
En wie ben jij?
Soury!!!!!!!.....................kom eens op met dat lijstje.
Leeftijd, gewicht, tieten enz......quote:Op zondag 7 december 2008 01:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heeft Muis een lijstje ?
wat voor lijstje?
Leuke avatar heb je.quote:Op zondag 7 december 2008 01:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoi hoigezellie dat je er bent.......
Lief van Rieb héquote:Op zondag 7 december 2008 01:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Leuke avatar heb je.
Heb het een beetje kunnen volgen..
Simpel ik word simpel van al die afkortingen.quote:Op zondag 7 december 2008 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
9 van de 10 keer dat die idd 's nachts wel bij AT te vinden is
Sorry ouwe, dat is Actieve Topicsquote:Op zondag 7 december 2008 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Simpel ik word simpel van al die afkortingen.
Ben al blij dat ik weet wat DC SC is.
quote:Op zondag 7 december 2008 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Simpel ik word simpel van al die afkortingen.
Ben al blij dat ik weet wat DC SC is.
Ik vermoed dat het min of meer aan jou dichtklappen inzet is dat kwibas niet meer langskomt.quote:Op zondag 7 december 2008 01:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Lief van Rieb hé![]()
maar hij is niet meer langs geweest![]()
Huub zijn schuld
Ja, en we waren het flink eens w.b.t. Ribasje.quote:Op zondag 7 december 2008 01:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Lief van Rieb hé![]()
maar hij is niet meer langs geweest![]()
Huub zijn schuld
ow...........quote:Op zondag 7 december 2008 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry ouwe, dat is Actieve Topics
quote:Op zondag 7 december 2008 01:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, en we waren het flink eens w.b.t. Ribasje.
Wat mij betreft zijn Yas en Ribas winnaar..
Enfin, nu is het GC begrijp ik?
Beep jij Soury effe op.quote:Op zondag 7 december 2008 01:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
yep dit is ons nieuwe onderkomen........
Zeg, als je zo vijandig bent als zo'n nietszeggende xenofoob als Coos gaat het niet veel worden in GC he.quote:Op zondag 7 december 2008 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja leuk is ze he?![]()
Of kom je haar wat aandoen?![]()
volgens mij zou Muis vanavond bezoek krijgen dus ik denk dat die wel wat anders aan haar hoofd heeft......quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 01:37 schreef Stali het volgende:
[..]
als zo'n nietszeggende xenofoob als Coos
Nou iig hopelijk tot de volgende RLS.quote:Op zondag 7 december 2008 01:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
yep dit is ons nieuwe onderkomen........
quote:Op zondag 7 december 2008 01:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou iig hopelijk tot de volgende RLS..
Verdikkeme je bent zomaar even heel erg lang geregd op FOK! he.quote:
Tis toch ook een Slouryquote:Op zondag 7 december 2008 01:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij zou Muis vanavond bezoek krijgen dus ik denk dat die wel wat anders aan haar hoofd heeft......
Speurneusjequote:Op zondag 7 december 2008 01:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Verdikkeme je bent zomaar even heel erg lang geregd op FOK! he..
Had ik niet verwacht, eerlijk is eerlijk..
Ja wrs. toch wel.quote:Op zondag 7 december 2008 01:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
komen we elkaar vast wel weer tegen...... of hier............
zullen we Coos effe pestenquote:Op zondag 7 december 2008 01:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja wrs. toch wel..
Gewoon om die Coos he. Ouwe user..
Schrijf maar vast wat op dan draai ik effe een paf en doe een plas. Had ik maar vast een Tena Manquote:Op zondag 7 december 2008 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zullen we Coos effe pesten![]()
hebben we weer een gezamelijk doel
ik zoek wel effe een muziekkie ondertussen .........quote:Op zondag 7 december 2008 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Schrijf maar vast wat op dan draai ik effe een paf en doe een plas. Had ik maar vast een Tena Man
Nee, Coos moet een beetje een mascotte worden.quote:Op zondag 7 december 2008 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zullen we Coos effe pesten![]()
hebben we weer een gezamelijk doel
ah ik heb even gespiekt in je fobo jij bent hier al vanaf 2004....quote:Op zondag 7 december 2008 01:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, Coos moet een beetje een mascotte worden.
Jeez, het is echt een prestatie, zolang geregd, zoveel gepost en geen hond die hem kent.
Coos..
Stelletje newbeesquote:Op zondag 7 december 2008 01:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah ik heb even gespiekt in je fobo jij bent hier al vanaf 2004....
ik pas in 2007....DGK .....
Dus niet meer zo lelijk tegen mij doen he?quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 01:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus niet meer zo lelijk tegen mij doen he?
Ik ben nl. een beetje fan van fanvanheteersteuur..
Ik ben eik nog ouder.quote:Op zondag 7 december 2008 01:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah ik heb even gespiekt in je fobo jij bent hier al vanaf 2004....
ik pas in 2007....DGK .....
hoelang bestaat Fok eigenlijk dan? ik heb geen flauw ideequote:Op zondag 7 december 2008 01:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben eik nog ouder..
Maar Coos is de oudste user hier, denk ik.
quote:Op zondag 7 december 2008 01:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus niet meer zo lelijk tegen mij doen he?
Ik heb Ryan3 ontmoet ten tijde van de vijfjaarmeet.quote:Op zondag 7 december 2008 01:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoelang bestaat Fok eigenlijk dan? ik heb geen flauw idee
Beetje pottig ook?quote:Op zondag 7 december 2008 01:51 schreef Stali het volgende:
[..]
1999quote:Op zondag 7 december 2008 01:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Eigenlijk al vanaf 2000, maar toen zat ik meer op de FP (FrontPage) en kwam nooit op het forum.quote:Op zondag 7 december 2008 01:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow.... jij ook 2004 zie ik nu........
wist ik niet
ik weet eigenlijk weinig
1999quote:Op zondag 7 december 2008 01:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja........................quote:
Moest van Hummiequote:Op zondag 7 december 2008 01:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah........ en jij meteen rennen en lid worden
Dementie?quote:Op zondag 7 december 2008 02:02 schreef Stali het volgende:
Is er trouwens nog wat in aantocht van Hummie?
ik heb geen flauw idee... misschien weet LS meer?quote:Op zondag 7 december 2008 02:02 schreef Stali het volgende:
Is er trouwens nog wat in aantocht van Hummie?
Nee, maar ik wil effe switchen.quote:
Nee, natuurlijk niet!!quote:Op zondag 7 december 2008 02:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Coos, je hebt niet eens je PM aan he..
Dapperder dan wat?quote:Op zondag 7 december 2008 02:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou Coos......... ik had verwacht dat je dapperder zou zijn
Of is het "Dat ik al ben"? APK kom d'r maar in...........quote:
is APK van de taalfouten dan........quote:Op zondag 7 december 2008 02:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Of is het "Dat ik al ben"? APK kom d'r maar in...........
Wat een kutherrie dat Yes.quote:
vooral onze Manu heeft een leuke muzieksmaakquote:Op zondag 7 december 2008 02:14 schreef Stali het volgende:
Reeks met een tof plaatje hier en daar en niet te lief...
tvp..
Heeft ie tegen jou dan nooit geroepn dat je terug moet naar de MoederMavo?quote:Op zondag 7 december 2008 02:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is APK van de taalfouten dan........![]()
nah heb ie lekker wat te doen bij mij.........![]()
ik schrijf in spreektaalwel zo handy.......
uit welk ''bouwjaar'' ben jij Coos..... soms vind ik jou muziekkies wel leukquote:Op zondag 7 december 2008 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een kutherrie dat Yes.![]()
Dit past meer bij mijn reg.
En dan is dit de meest acceptabele van Manu:quote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vooral onze Manu heeft een leuke muzieksmaak
quote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Heeft ie tegen jou dan nooit geroepn dat je terug moet naar de MoederMavo?![]()
Dat is echt zijn stokpaardje hoor.
Als je googled op MoederMavo krijg zeker de eerste 10 duizends maal APK.
nee..... geen marianne weberquote:Op zondag 7 december 2008 02:18 schreef Coos het volgende:
[..]
En dan is dit de meest acceptabele van Manu:
Maar als je niet oppast zit je naar Marianne Weber te luisteren.
Niehïet Fan?
1979quote:Op zondag 7 december 2008 02:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
uit welk ''bouwjaar'' ben jij Coos.....
quote:Op zondag 7 december 2008 02:27 schreef Sug4r het volgende:
Het was ff zoeken maar ik heb jullie toch gevonden
Alleen Fan en ik nog. Daar wordt je ook niet vrolijk fan.quote:Op zondag 7 december 2008 02:27 schreef Sug4r het volgende:
een beetje ...... Ribas fan en lief.....quote:Op zondag 7 december 2008 02:26 schreef Coos het volgende:
Zo Fan die Stali hebben we mooi weggejaagd.![]()
Ken jij die?
Ik was al vrolijk dusquote:Op zondag 7 december 2008 02:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Alleen Fan en ik nog. Daar wordt je ook niet vrolijk fan.
ah........ ik zat net te denken...... nah......alleen met Coos word ik ook niet vrolijk fan........quote:Op zondag 7 december 2008 02:27 schreef Sug4r het volgende:
Je mist me nu al he? *grijns*quote:Op zondag 7 december 2008 02:26 schreef Coos het volgende:
Zo Fan die Stali hebben we mooi weggejaagd.![]()
Ken jij die?
quote:Op zondag 7 december 2008 02:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Je mist me nu al he? *grijns*
Ben door jouw toedoen op youtube muziek aan het luisteren.
Zovast een lekker slapen en wellicht tot morgen..
Slaap lekker Staliquote:Op zondag 7 december 2008 02:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Je mist me nu al he? *grijns*
Ben door jouw toedoen op youtube muziek aan het luisteren.
Zovast een lekker slapen en wellicht tot morgen..
ja was ik ook van plan......quote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef Sug4r het volgende:
ff mijn wijntje opdrinken en dan ga ik ook mijn bedje opzoeken
quote:Op zondag 7 december 2008 02:33 schreef Sug4r het volgende:
Is Liesje ook al naar bed? Wie doet het licht dan uit?
quote:Op zondag 7 december 2008 02:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja was ik ook van plan......
nog even deze luisteren........
sade![]()
en dan ga ik legge........![]()
truste alvast allemaal...... of tenminste voor diegene die nog over zijn..........
![]()
Maar je ben ook zó stil Lies, ik was je al kwijt.quote:Op zondag 7 december 2008 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
Moet ik teruglezen ofzo?![]()
Of slaapt iedereen al?
Mja sorry!quote:Op zondag 7 december 2008 02:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar je ben ook zó stil Lies, ik was je al kwijt.
Joh rot op.quote:
Morgen de hele dag regen.quote:
Heeft Blondie de handboeien afgedaan?quote:Op zondag 7 december 2008 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, d'r hangen er hier nog steeds een paar rond
quote:Op zondag 7 december 2008 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, ben weer voor een paar uur vrij![]()
Bluffer!! Je enkels liggen nog vast! Je mag enkel effe laptobben.quote:Op zondag 7 december 2008 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blufferquote:Op zondag 7 december 2008 03:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Bluffer!! Je enkels liggen nog vast! Je mag enkel effe laptobben.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 december 2008 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is één fucking obscene ava, heer NmNsquote:Op zondag 7 december 2008 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn er nog spannende zaken aan de orde geweest, m.a.w., moet ik nog terug lezen?
Ja, Fan is zanger van die Griek!quote:Op zondag 7 december 2008 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn er nog spannende zaken aan de orde geweest, m.a.w., moet ik nog terug lezen?
Mensch, die eer gaat naar NZquote:Op zondag 7 december 2008 03:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is één fucking obscene ava, heer NmNs
Zanger of vergeet je een letterquote:
Schat??quote:
Ja, daarom vond ik het ook schokkendquote:Op zondag 7 december 2008 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mensch, die eer gaat naar NZ
edit: en hoeveel weeg je eigenlijk?quote:
Ik ook, maar ook daar heb ik weer niets over te vertellenquote:Op zondag 7 december 2008 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik het ook schokkend
Weer een kloon ontmaskerdquote:Op zondag 7 december 2008 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lul je wel vaker tegen jezelf Coos
Lol, dan doe ik voor mijn schoonmoeder, even denken hoor, ja dan toch gedicht van Caro voor de buuf, en voor mijn schoonvader die van Fan voor Coos!quote:Op zondag 7 december 2008 03:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lies, je kunt toch gewoon die gedichten uit het gedichtentopic nemen?
Jij kent me echt walchelijk goed.quote:Op zondag 7 december 2008 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent scherp zo laat.......weinig bier op zeker?
SINTERKLAAS sAT SO TE DENKENquote:Op zondag 7 december 2008 03:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol, dan doe ik voor mijn schoonmoeder, even denken hoor, ja dan toch gedicht van Caro voor de buuf, en voor mijn schoonvader die van Fan voor Coos!
Bezopen ben ik sneller.quote:Op zondag 7 december 2008 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Na twee jaar tegen je teksten aankijken gaat dat vanzelf
Brandx, Gert en Noekje zijn nogal kleurloos op dit momentquote:Op zondag 7 december 2008 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht even, wie zijn er hier mod?
Voor ik verder ga
Ik heb geen flauw idee wie Ian is.quote:Op zondag 7 december 2008 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Na twee jaar tegen je teksten aankijken gaat dat vanzelf
Schijt.quote:Op zondag 7 december 2008 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brandx, Gert en Noekje zijn nogal kleurloos op dit moment
quote:Op zondag 7 december 2008 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
SINTERKLAAS sAT SO TE DENKEN
WAT HIJ JOUW ALS HET WARE GING SCHENKNEN
ALLEEN OMDAT DE SINTD NIET WEET
JIJ WIL EENN DILDO IN JE REEDT
DUS IS HIER VOOR JOU CADO
EENN NEGERPENIS ZWART ENZO
VEEL PLEZIER, SCHOENMOEDER LIEF
OVERIGENS IK GA SCHEIDEN VNA JE ZOON
KIUSJE DE SINDT
RLS-Rel-nichtquote:Op zondag 7 december 2008 03:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie Ian is.
Ook zo'n RLS-nicht?
Heb je d'r al wat?quote:Op zondag 7 december 2008 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schijt.
Dat is dus een note ofzo nu.
Ik heb die RLS onzin al eeuwen niet gezien.quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 03:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je d'r al wat?
Kun je hier zien: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Heb je geen goede rolmaat dan?quote:Op zondag 7 december 2008 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb die RLS onzin al eeuwen niet gezien.
Ik kom hier om mensen te kwetsen omdat ik onzeker ben over de lengte van mijn penis.
Jawel, een scherpequote:Op zondag 7 december 2008 03:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je geen goede rolmaat dan?
Dat klopt toch niet of wel?quote:Op zondag 7 december 2008 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer, hoe kan dat toch.....wat schuif je iedere maand?
Ik heb er 17....jeweets....
Bij hoeveel krijg je een Wii ?quote:
Nah, als je groot bent komt 't vanzelf goed knul, de lengte doet er ook niet toe, hij moet gewoon "vet" zijn, "moddervet"quote:
Niet, ik krijg alleen maar aanvullingen waar ik het spel voor nodig heb...quote:
Ze nemen je niet serieus, da's pas goed kudt!quote:Op zondag 7 december 2008 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet of wel?
Dooie moeders neuken, oneerbare voorstellen overal...
en dan 5 notes...
Frituurvet?quote:Op zondag 7 december 2008 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, als je groot bent komt 't vanzelf goed knul, de lengte doet er ook niet toe, hij moet gewoon "vet" zijn, "moddervet"
Eerst scheiden, dan pas het mannenwerk skattiequote:Op zondag 7 december 2008 03:45 schreef liesje1979 het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik heb geen notes!!
maar ik wil er zo graag 1!
ik wil kutvochtje terugquote:Op zondag 7 december 2008 03:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze nemen je niet serieus, da's pas goed kudt!
Ohh..... dan heb jij ook een zak als een oud Belgisch ploegpaard.quote:Op zondag 7 december 2008 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, als je groot bent komt 't vanzelf goed knul, de lengte doet er ook niet toe, hij moet gewoon "vet" zijn, "moddervet"
Ja, eerst die lelijkerd weg en DAN rampeneren.quote:Op zondag 7 december 2008 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst scheiden, dan pas het mannenwerk skattie
Huh krijg je een nite als je gaat scheiden?quote:Op zondag 7 december 2008 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst scheiden, dan pas het mannenwerk skattie
Deze post is op een of andere manier fouter dan mijn hele repertoirequote:Op zondag 7 december 2008 03:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ohh..... dan heb jij ook een zak als een oud Belgisch ploegpaard.
Ik zie zulke types weleens op het naaktstrand.
quote:Op zondag 7 december 2008 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, eerst die lelijkerd weg en DAN rampeneren.
Nmns en ik leren het je wel.
We kunnen toch wel langskomen?
En blijven slapen?
En je slikt neem ik aan gewoon?
Plaats maar effe een foto van je tieten.quote:Op zondag 7 december 2008 03:45 schreef liesje1979 het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik heb geen notes!!
maar ik wil er zo graag 1!
quote:Op zondag 7 december 2008 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, eerst die lelijkerd weg en DAN rampeneren.
Nmns en ik leren het je wel.
We kunnen toch wel langskomen?
En blijven slapen?
En je slikt neem ik aan gewoon?
Amen.quote:Op zondag 7 december 2008 03:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Plaats maar effe een foto van je tieten.
Dat komt dan goed want ik moet altijd heel erg huilen als ik klaarkom.quote:Op zondag 7 december 2008 03:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga jij maar eerst, ik hou wel van nat
Je bedoelt dat je er op zit te loeren Coos?quote:Op zondag 7 december 2008 03:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ohh..... dan heb jij ook een zak als een oud Belgisch ploegpaard.
Ik zie zulke types weleens op het naaktstrand.
quote:Op zondag 7 december 2008 03:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]dat komt vanzelluf alsie moddervet is
![]()
Jongens, ik vind dit prima zolang we geen foto's als bewijs gaan posten.quote:Op zondag 7 december 2008 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je er op zit te loeren Coos?![]()
Je lijkt wel een wijfquote:Op zondag 7 december 2008 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat komt dan goed want ik moet altijd heel erg huilen als ik klaarkom.
Nee, maar ik lig zo dan nogal vaak in de schaduw.quote:Op zondag 7 december 2008 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je er op zit te loeren Coos?![]()
Mag niet in GCquote:Op zondag 7 december 2008 03:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongens, ik vind dit prima zolang we geen foto's als bewijs gaan posten.
MAG niet?quote:Op zondag 7 december 2008 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag niet in GC![]()
![]()
Anders met alle liefde
Ga dan ook niet naar een naaktstrand, het leidt alleen maar afquote:Op zondag 7 december 2008 03:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, maar ik lig zo dan nogal vaak in de schaduw.
OMFG!quote:Op zondag 7 december 2008 03:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Check: ik ook, zijn wij familie?
quote:Op zondag 7 december 2008 03:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
MAG niet?
Viezelieze wou toch een note?
Getver!! Ik scheer dat er altijd af.quote:Op zondag 7 december 2008 03:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Check: ik ook, zijn wij familie?
Die is waarschijnlijk een collage aan het maken van penisfoto's nu.quote:Op zondag 7 december 2008 03:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]dat zei ze wel, maar volgens mij was dat een grapje.
Een LIEVE note?quote:Op zondag 7 december 2008 03:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil een note! gewoon een lieve note!
Weinig vrije tijd hier Coos, kan dat soort van activiteiten alleen in de agenda zetten in de voorjaars-, zomer- en herfstvakantie.quote:Op zondag 7 december 2008 03:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Getver!! Ik scheer dat er altijd af.
Ik ben geen aap.
Weet je wat chill zou zijn?quote:Op zondag 7 december 2008 03:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weinig vrije tijd hier Coos, kan dat soort van activiteiten alleen in de agenda zetten in de voorjaars-, zomer- en herfstvakantie.
Die bestaan dus hè. Krijg je als je ergens voor inzet of heel aangenaam aan het posten bent. Bindende factor ed. Ik denk dat jij die 5 notes daar aan te danken hebt.quote:
Je kan zeggen wat je wil.quote:Op zondag 7 december 2008 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die bestaan dus hè. Krijg je als je ergens voor inzet of heel aangenaam aan het posten bent. Bindende factor ed. Ik denk dat jij die 5 notes daar aan te danken hebt.
Check: "Lief en Blond", occupation: "Zuster" Hobby: handenarbeidquote:Op zondag 7 december 2008 03:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je wat chill zou zijn?
Een wijf die je tepels komt scheren terwijl je werkt.
En een wijf dat je ballen wast bijvoorbeeld.
Bestaat dat echt?quote:Op zondag 7 december 2008 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die bestaan dus hè. Krijg je als je ergens voor inzet of heel aangenaam aan het posten bent. Bindende factor ed. Ik denk dat jij die 5 notes daar aan te danken hebt.
Ik had zelfs een tagje voor mijn inzet en liefheid.quote:Op zondag 7 december 2008 04:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bestaat dat echt?
WTF heb ik er dan nog geen?
NZ is niet blondquote:Op zondag 7 december 2008 04:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Check: "Lief en Blond", occupation: "Zuster" Hobby: handenarbeid
Getver!!!!quote:Op zondag 7 december 2008 03:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weinig vrije tijd hier Coos, kan dat soort van activiteiten alleen in de agenda zetten in de voorjaars-, zomer- en herfstvakantie.
Ik vraag maar niet!quote:Op zondag 7 december 2008 04:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had zelfs een tagje voor mijn inzet en liefheid.
Maar toen kwam er wat tussen
Ja, dat bestaat echt.....Tetten posten van jezelluf is een pré voor het verkrijgenquote:Op zondag 7 december 2008 04:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bestaat dat echt?
WTF heb ik er dan nog geen?
Dat zooitje rond de koffiequote:Op zondag 7 december 2008 04:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Getver!!!!![]()
Dan moet dat hele zootje rond de koffie toch wel stinken naar pis op jouw leeftijd?
Nâh om koffietijd liggen mijn piemel en ik nog in een volle coma.quote:Op zondag 7 december 2008 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zooitje rond de koffieWat doe jij eik met je piemel Coos, hier serveren ze een koekje bij de koffie
Oneindig getal.....damn, waarom heb ik daar niet aan gedachtquote:Op zondag 7 december 2008 04:04 schreef Ian_Nick het volgende:
NMNS, morgen ben ik jarig, kom je op mijn feestje?
8 is tofquote:Op zondag 7 december 2008 04:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oneindig getal.....damn, waarom heb ik daar niet aan gedacht![]()
Tuuk kom ik morgen lieverd, als het moet kom ik iedere dag
quote:Op zondag 7 december 2008 04:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh om koffietijd liggen mijn piemel en ik nog in een volle coma.
*Zit totaal scheef in bed, check: geen tietjes te zienquote:Op zondag 7 december 2008 04:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je schuin kijkt zijn het net tietjes
Soms is de piemel weleens een kwartiertje eerder wakker dan ik.quote:Op zondag 7 december 2008 04:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]in die volgorde ook?
![]()
Hoe laat staat je piemel eigenlijk op?
Nu heb ik je, want hoe weet jij, terwijl je slaapt, dat je piemel een kwartier eerder opstaat?quote:Op zondag 7 december 2008 04:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Soms is de piemel weleens een kwartiertje eerder wakker dan ik.![]()
Moet dan meestal een half uur wachten om uit bed te stappen. Anders sla ik om.
WAT LOOP JE BQ NOU TE BELEDIGEN!?quote:Op zondag 7 december 2008 04:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
NZ is lief en nooit incognito......![]()
Voor NZ:
Ja hallo dokter..... ik hoef de hele dag niet te werken. Dacht je nu echt dat ik dat onderhand niet wetenschappelijk heb bewezen?quote:Op zondag 7 december 2008 04:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En hoe weet je dat je om zou slaan, terwijl je dat nog nooit geprobeerd hebt
Onderhands en wetenschappelijk bewezen riekt naar "rukken"quote:Op zondag 7 december 2008 04:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hallo dokter..... ik hoef de hele dag niet te werken. Dacht je nu echt dat ik dat onderhand niet wetenschappelijk heb bewezen?
Alweer, ben net terug hè. Hou je er wat rekening mee?quote:Op zondag 7 december 2008 04:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was overduidelijk.
Ik moet even een paar mensen PM'en.
Dit ga je morgen voelen, mannetje!
Ik weet niet eens waar ik het over hebquote:Op zondag 7 december 2008 04:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alweer, ben net terug hè. Hou je er wat rekening mee?
Ben je uitgespeeld metquote:Op zondag 7 december 2008 04:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik het over heb
Ik heb alles gemist
O Lies we gaan legge. Dit willen wij niet weten.quote:Op zondag 7 december 2008 04:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je uitgespeeld metTalitha
?
Gracias en trusten.quote:Op zondag 7 december 2008 04:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik ga een tukkie doen
Ian, Coos, Liesje..... 't ga jullie goed!
@Ian, fijne verjaardag gewenst morgen!
Ja maar die ligt te dromen over die voetballertjes in Eindhovenquote:Op zondag 7 december 2008 05:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Manu dat doen, maar goedemorgen!
quote:Op zondag 7 december 2008 05:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja maar die ligt te dromen over die voetballertjes in Eindhoven
het geel was voor het stoten en schoppen nadat remy al down was. Dat had al rood mogen zijn, maar goed. Vervolgens gaat badr verhaal halen bij het team van remy, want hij vindt dat remy zich aanstelt. Dit terwijl hij geboden was in de witte (neutrale) hoek te blijven. Dat was de spreekwoordelijke druppel en nu dus echt goed voor rood.quote:Op zondag 7 december 2008 09:31 schreef Manu82 het volgende:
Maar waarom kreeg hij eerst geel en daarna rood?
Heb het alleen met Japans commentaar gehoord gister en heb er niet echt verstand van
Wie heeft zijn moeder gevonden?quote:Op zondag 7 december 2008 09:53 schreef hondjes het volgende:
en..had hij zijn moeder al gevonden....oh jeetje...Fan...nu lig ik slap te ouwehoeren.en een beethe melig te zijn.
wat een rot verhaal,...zo zieligquote:Op zondag 7 december 2008 10:02 schreef Manu82 het volgende:
Ghighi![]()
Had hem niet door
Mams las vroeger altijd voor uit "Alleen op de wereld"
quote:Op zondag 7 december 2008 10:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
en omdat ik niet meer mocht kijken, weet ik nog steeds niet of hij zijn moeder heeft gevonden...
quote:Uiteindelijk vindt Remi de boot en blijkt Arthur zijn broer te zijn en mevrouw Milligan zijn èchte moeder. Nu krijgen ze een heerlijk leven met elkaar.
Jaren later is vader Acquin zijn èchte vader geworden, Mattia een beroemd violist, Arthur weer helemaal beter en is Remi getrouwd met Lize. Samen hebben ze een zoon, Mattia genaamd, waarvoor moeder Barberin mag zorgen. Ook Capi is er nog.
Mattia en Remi zijn hun moeilijke jeugd niet vergeten en hebben samen een tehuis voor arme straatmuzikanten gesticht
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 december 2008 10:38 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemorgen
€ 5,- gewonnen op m'n december kraslot
Nee, nog niet. Meneer doet de lampjes nu, as we speak. Op een zondag scheiden wil nooit vlotten dus ik laat hem maar eventjes.quote:Op zondag 7 december 2008 09:12 schreef Manu82 het volgende:
Zijn er eigenlijk al pics geweest van Noek's boompje of is die nu al afgetuigd?
Dat dus, had laatst een passmailer gestuurd voor m'n kloon en kreeg er keurig een IP bijquote:
Jawel. Kun jij mij helpen?quote:
Of je er iets aan hebt is een 2e, mjaquote:Op zondag 7 december 2008 11:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat dus, had laatst een passmailer gestuurd voor m'n kloon en kreeg er keurig een IP bij
Al vond ik Badr's verhaal achteraf wel beter. Remi vocht inderdaad niet. Maar onsportief! Mén... Ik denk dat Hari wel had kunnen winnen als ie zijn cool had gehouden....quote:Op zondag 7 december 2008 09:28 schreef BrandX het volgende:
waardeloos natuurlijk!
Wel de door mij gewenste winnaar, maar zeker niet op de manier dat ik, en remy, wilden.
Die Badr... wat een stuk onbenul zeg. Hoe dom.
Nee, da's niet goed voor de productie.... Maar dan zitten de kindjes wel dicht op elkaar of niet? Of is jou zus zo'n kleutervoedster.quote:Op zondag 7 december 2008 12:04 schreef Manu82 het volgende:
bel ik net m'n zus
Is ze weer zwanger, weer een verjaardag erbij
Mag je geen pil slikken ofzo als je borstvoeding geeft?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 december 2008 12:04 schreef Manu82 het volgende:
bel ik net m'n zus
Is ze weer zwanger, weer een verjaardag erbij
Mag je geen pil slikken ofzo als je borstvoeding geeft?
Ben er nog niet over uit waar die lui mee bezig zijn, lijkt wel of ze allemaal 4 kinderen willenquote:Op zondag 7 december 2008 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, da's niet goed voor de productie.... Maar dan zitten de kindjes wel dicht op elkaar of niet? Of is jou zus zo'n kleutervoedster.Gefeliciteerd met je nieuwe neef/nicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |