Ja, daarom vond ik het ook schokkendquote:Op zondag 7 december 2008 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mensch, die eer gaat naar NZ
edit: en hoeveel weeg je eigenlijk?quote:
Ik ook, maar ook daar heb ik weer niets over te vertellenquote:Op zondag 7 december 2008 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik het ook schokkend
Weer een kloon ontmaskerdquote:Op zondag 7 december 2008 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lul je wel vaker tegen jezelf Coos
Lol, dan doe ik voor mijn schoonmoeder, even denken hoor, ja dan toch gedicht van Caro voor de buuf, en voor mijn schoonvader die van Fan voor Coos!quote:Op zondag 7 december 2008 03:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lies, je kunt toch gewoon die gedichten uit het gedichtentopic nemen?
Jij kent me echt walchelijk goed.quote:Op zondag 7 december 2008 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent scherp zo laat.......weinig bier op zeker?
SINTERKLAAS sAT SO TE DENKENquote:Op zondag 7 december 2008 03:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol, dan doe ik voor mijn schoonmoeder, even denken hoor, ja dan toch gedicht van Caro voor de buuf, en voor mijn schoonvader die van Fan voor Coos!
Bezopen ben ik sneller.quote:Op zondag 7 december 2008 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Na twee jaar tegen je teksten aankijken gaat dat vanzelf
Brandx, Gert en Noekje zijn nogal kleurloos op dit momentquote:Op zondag 7 december 2008 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht even, wie zijn er hier mod?
Voor ik verder ga
Ik heb geen flauw idee wie Ian is.quote:Op zondag 7 december 2008 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Na twee jaar tegen je teksten aankijken gaat dat vanzelf
Schijt.quote:Op zondag 7 december 2008 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brandx, Gert en Noekje zijn nogal kleurloos op dit moment
quote:Op zondag 7 december 2008 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
SINTERKLAAS sAT SO TE DENKEN
WAT HIJ JOUW ALS HET WARE GING SCHENKNEN
ALLEEN OMDAT DE SINTD NIET WEET
JIJ WIL EENN DILDO IN JE REEDT
DUS IS HIER VOOR JOU CADO
EENN NEGERPENIS ZWART ENZO
VEEL PLEZIER, SCHOENMOEDER LIEF
OVERIGENS IK GA SCHEIDEN VNA JE ZOON
KIUSJE DE SINDT
RLS-Rel-nichtquote:Op zondag 7 december 2008 03:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie Ian is.
Ook zo'n RLS-nicht?
Heb je d'r al wat?quote:Op zondag 7 december 2008 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schijt.
Dat is dus een note ofzo nu.
Ik heb die RLS onzin al eeuwen niet gezien.quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 03:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je d'r al wat?
Kun je hier zien: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Heb je geen goede rolmaat dan?quote:Op zondag 7 december 2008 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb die RLS onzin al eeuwen niet gezien.
Ik kom hier om mensen te kwetsen omdat ik onzeker ben over de lengte van mijn penis.
Jawel, een scherpequote:Op zondag 7 december 2008 03:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je geen goede rolmaat dan?
Dat klopt toch niet of wel?quote:Op zondag 7 december 2008 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer, hoe kan dat toch.....wat schuif je iedere maand?
Ik heb er 17....jeweets....
Bij hoeveel krijg je een Wii ?quote:
Nah, als je groot bent komt 't vanzelf goed knul, de lengte doet er ook niet toe, hij moet gewoon "vet" zijn, "moddervet"quote:
Niet, ik krijg alleen maar aanvullingen waar ik het spel voor nodig heb...quote:
Ze nemen je niet serieus, da's pas goed kudt!quote:Op zondag 7 december 2008 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet of wel?
Dooie moeders neuken, oneerbare voorstellen overal...
en dan 5 notes...
Frituurvet?quote:Op zondag 7 december 2008 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, als je groot bent komt 't vanzelf goed knul, de lengte doet er ook niet toe, hij moet gewoon "vet" zijn, "moddervet"
Eerst scheiden, dan pas het mannenwerk skattiequote:Op zondag 7 december 2008 03:45 schreef liesje1979 het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik heb geen notes!!
maar ik wil er zo graag 1!
ik wil kutvochtje terugquote:Op zondag 7 december 2008 03:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze nemen je niet serieus, da's pas goed kudt!
Ohh..... dan heb jij ook een zak als een oud Belgisch ploegpaard.quote:Op zondag 7 december 2008 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, als je groot bent komt 't vanzelf goed knul, de lengte doet er ook niet toe, hij moet gewoon "vet" zijn, "moddervet"
Ja, eerst die lelijkerd weg en DAN rampeneren.quote:Op zondag 7 december 2008 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst scheiden, dan pas het mannenwerk skattie
Huh krijg je een nite als je gaat scheiden?quote:Op zondag 7 december 2008 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst scheiden, dan pas het mannenwerk skattie
Deze post is op een of andere manier fouter dan mijn hele repertoirequote:Op zondag 7 december 2008 03:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ohh..... dan heb jij ook een zak als een oud Belgisch ploegpaard.
Ik zie zulke types weleens op het naaktstrand.
quote:Op zondag 7 december 2008 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, eerst die lelijkerd weg en DAN rampeneren.
Nmns en ik leren het je wel.
We kunnen toch wel langskomen?
En blijven slapen?
En je slikt neem ik aan gewoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |