Ja, daarom vond ik het ook schokkendquote:Op zondag 7 december 2008 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mensch, die eer gaat naar NZ
edit: en hoeveel weeg je eigenlijk?quote:
Ik ook, maar ook daar heb ik weer niets over te vertellenquote:Op zondag 7 december 2008 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik het ook schokkend
Weer een kloon ontmaskerdquote:Op zondag 7 december 2008 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lul je wel vaker tegen jezelf Coos
Lol, dan doe ik voor mijn schoonmoeder, even denken hoor, ja dan toch gedicht van Caro voor de buuf, en voor mijn schoonvader die van Fan voor Coos!quote:Op zondag 7 december 2008 03:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lies, je kunt toch gewoon die gedichten uit het gedichtentopic nemen?
Jij kent me echt walchelijk goed.quote:Op zondag 7 december 2008 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent scherp zo laat.......weinig bier op zeker?
SINTERKLAAS sAT SO TE DENKENquote:Op zondag 7 december 2008 03:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol, dan doe ik voor mijn schoonmoeder, even denken hoor, ja dan toch gedicht van Caro voor de buuf, en voor mijn schoonvader die van Fan voor Coos!
Bezopen ben ik sneller.quote:Op zondag 7 december 2008 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Na twee jaar tegen je teksten aankijken gaat dat vanzelf
Brandx, Gert en Noekje zijn nogal kleurloos op dit momentquote:Op zondag 7 december 2008 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht even, wie zijn er hier mod?
Voor ik verder ga
Ik heb geen flauw idee wie Ian is.quote:Op zondag 7 december 2008 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Na twee jaar tegen je teksten aankijken gaat dat vanzelf
Schijt.quote:Op zondag 7 december 2008 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brandx, Gert en Noekje zijn nogal kleurloos op dit moment
quote:Op zondag 7 december 2008 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
SINTERKLAAS sAT SO TE DENKEN
WAT HIJ JOUW ALS HET WARE GING SCHENKNEN
ALLEEN OMDAT DE SINTD NIET WEET
JIJ WIL EENN DILDO IN JE REEDT
DUS IS HIER VOOR JOU CADO
EENN NEGERPENIS ZWART ENZO
VEEL PLEZIER, SCHOENMOEDER LIEF
OVERIGENS IK GA SCHEIDEN VNA JE ZOON
KIUSJE DE SINDT
RLS-Rel-nichtquote:Op zondag 7 december 2008 03:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie Ian is.
Ook zo'n RLS-nicht?
Heb je d'r al wat?quote:Op zondag 7 december 2008 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schijt.
Dat is dus een note ofzo nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |