quote:Op zondag 7 december 2008 03:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je d'r al wat?
Kun je hier zien: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Heb je geen goede rolmaat dan?quote:Op zondag 7 december 2008 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb die RLS onzin al eeuwen niet gezien.
Ik kom hier om mensen te kwetsen omdat ik onzeker ben over de lengte van mijn penis.
Jawel, een scherpequote:Op zondag 7 december 2008 03:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je geen goede rolmaat dan?
Dat klopt toch niet of wel?quote:Op zondag 7 december 2008 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer, hoe kan dat toch.....wat schuif je iedere maand?
Ik heb er 17....jeweets....
Bij hoeveel krijg je een Wii ?quote:
Nah, als je groot bent komt 't vanzelf goed knul, de lengte doet er ook niet toe, hij moet gewoon "vet" zijn, "moddervet"quote:
Niet, ik krijg alleen maar aanvullingen waar ik het spel voor nodig heb...quote:
Ze nemen je niet serieus, da's pas goed kudt!quote:Op zondag 7 december 2008 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet of wel?
Dooie moeders neuken, oneerbare voorstellen overal...
en dan 5 notes...
Frituurvet?quote:Op zondag 7 december 2008 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, als je groot bent komt 't vanzelf goed knul, de lengte doet er ook niet toe, hij moet gewoon "vet" zijn, "moddervet"
Eerst scheiden, dan pas het mannenwerk skattiequote:Op zondag 7 december 2008 03:45 schreef liesje1979 het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik heb geen notes!!
maar ik wil er zo graag 1!
ik wil kutvochtje terugquote:Op zondag 7 december 2008 03:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze nemen je niet serieus, da's pas goed kudt!
Ohh..... dan heb jij ook een zak als een oud Belgisch ploegpaard.quote:Op zondag 7 december 2008 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, als je groot bent komt 't vanzelf goed knul, de lengte doet er ook niet toe, hij moet gewoon "vet" zijn, "moddervet"
Ja, eerst die lelijkerd weg en DAN rampeneren.quote:Op zondag 7 december 2008 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst scheiden, dan pas het mannenwerk skattie
Huh krijg je een nite als je gaat scheiden?quote:Op zondag 7 december 2008 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst scheiden, dan pas het mannenwerk skattie
Deze post is op een of andere manier fouter dan mijn hele repertoirequote:Op zondag 7 december 2008 03:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ohh..... dan heb jij ook een zak als een oud Belgisch ploegpaard.
Ik zie zulke types weleens op het naaktstrand.
quote:Op zondag 7 december 2008 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, eerst die lelijkerd weg en DAN rampeneren.
Nmns en ik leren het je wel.
We kunnen toch wel langskomen?
En blijven slapen?
En je slikt neem ik aan gewoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |