Plaats maar effe een foto van je tieten.quote:Op zondag 7 december 2008 03:45 schreef liesje1979 het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik heb geen notes!!
maar ik wil er zo graag 1!
quote:Op zondag 7 december 2008 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, eerst die lelijkerd weg en DAN rampeneren.
Nmns en ik leren het je wel.
We kunnen toch wel langskomen?
En blijven slapen?
En je slikt neem ik aan gewoon?
Amen.quote:Op zondag 7 december 2008 03:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Plaats maar effe een foto van je tieten.
Dat komt dan goed want ik moet altijd heel erg huilen als ik klaarkom.quote:Op zondag 7 december 2008 03:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga jij maar eerst, ik hou wel van nat
Je bedoelt dat je er op zit te loeren Coos?quote:Op zondag 7 december 2008 03:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ohh..... dan heb jij ook een zak als een oud Belgisch ploegpaard.
Ik zie zulke types weleens op het naaktstrand.
quote:Op zondag 7 december 2008 03:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]dat komt vanzelluf alsie moddervet is
![]()
Jongens, ik vind dit prima zolang we geen foto's als bewijs gaan posten.quote:Op zondag 7 december 2008 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je er op zit te loeren Coos?![]()
Je lijkt wel een wijfquote:Op zondag 7 december 2008 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat komt dan goed want ik moet altijd heel erg huilen als ik klaarkom.
Nee, maar ik lig zo dan nogal vaak in de schaduw.quote:Op zondag 7 december 2008 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je er op zit te loeren Coos?![]()
Mag niet in GCquote:Op zondag 7 december 2008 03:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongens, ik vind dit prima zolang we geen foto's als bewijs gaan posten.
MAG niet?quote:Op zondag 7 december 2008 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag niet in GC![]()
![]()
Anders met alle liefde
Ga dan ook niet naar een naaktstrand, het leidt alleen maar afquote:Op zondag 7 december 2008 03:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, maar ik lig zo dan nogal vaak in de schaduw.
OMFG!quote:Op zondag 7 december 2008 03:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Check: ik ook, zijn wij familie?
quote:Op zondag 7 december 2008 03:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
MAG niet?
Viezelieze wou toch een note?
Getver!! Ik scheer dat er altijd af.quote:Op zondag 7 december 2008 03:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Check: ik ook, zijn wij familie?
Die is waarschijnlijk een collage aan het maken van penisfoto's nu.quote:Op zondag 7 december 2008 03:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]dat zei ze wel, maar volgens mij was dat een grapje.
Een LIEVE note?quote:Op zondag 7 december 2008 03:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil een note! gewoon een lieve note!
Weinig vrije tijd hier Coos, kan dat soort van activiteiten alleen in de agenda zetten in de voorjaars-, zomer- en herfstvakantie.quote:Op zondag 7 december 2008 03:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Getver!! Ik scheer dat er altijd af.
Ik ben geen aap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |