WAT LOOP JE BQ NOU TE BELEDIGEN!?quote:Op zondag 7 december 2008 04:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
NZ is lief en nooit incognito......![]()
Voor NZ:
Ja hallo dokter..... ik hoef de hele dag niet te werken. Dacht je nu echt dat ik dat onderhand niet wetenschappelijk heb bewezen?quote:Op zondag 7 december 2008 04:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En hoe weet je dat je om zou slaan, terwijl je dat nog nooit geprobeerd hebt
Onderhands en wetenschappelijk bewezen riekt naar "rukken"quote:Op zondag 7 december 2008 04:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hallo dokter..... ik hoef de hele dag niet te werken. Dacht je nu echt dat ik dat onderhand niet wetenschappelijk heb bewezen?
Alweer, ben net terug hè. Hou je er wat rekening mee?quote:Op zondag 7 december 2008 04:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was overduidelijk.
Ik moet even een paar mensen PM'en.
Dit ga je morgen voelen, mannetje!
Ik weet niet eens waar ik het over hebquote:Op zondag 7 december 2008 04:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alweer, ben net terug hè. Hou je er wat rekening mee?
Ben je uitgespeeld metquote:Op zondag 7 december 2008 04:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik het over heb
Ik heb alles gemist
O Lies we gaan legge. Dit willen wij niet weten.quote:Op zondag 7 december 2008 04:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je uitgespeeld metTalitha
?
Gracias en trusten.quote:Op zondag 7 december 2008 04:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik ga een tukkie doen
Ian, Coos, Liesje..... 't ga jullie goed!
@Ian, fijne verjaardag gewenst morgen!
Ja maar die ligt te dromen over die voetballertjes in Eindhovenquote:Op zondag 7 december 2008 05:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Manu dat doen, maar goedemorgen!
quote:Op zondag 7 december 2008 05:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja maar die ligt te dromen over die voetballertjes in Eindhoven
het geel was voor het stoten en schoppen nadat remy al down was. Dat had al rood mogen zijn, maar goed. Vervolgens gaat badr verhaal halen bij het team van remy, want hij vindt dat remy zich aanstelt. Dit terwijl hij geboden was in de witte (neutrale) hoek te blijven. Dat was de spreekwoordelijke druppel en nu dus echt goed voor rood.quote:Op zondag 7 december 2008 09:31 schreef Manu82 het volgende:
Maar waarom kreeg hij eerst geel en daarna rood?
Heb het alleen met Japans commentaar gehoord gister en heb er niet echt verstand van
Wie heeft zijn moeder gevonden?quote:Op zondag 7 december 2008 09:53 schreef hondjes het volgende:
en..had hij zijn moeder al gevonden....oh jeetje...Fan...nu lig ik slap te ouwehoeren.en een beethe melig te zijn.
wat een rot verhaal,...zo zieligquote:Op zondag 7 december 2008 10:02 schreef Manu82 het volgende:
Ghighi![]()
Had hem niet door
Mams las vroeger altijd voor uit "Alleen op de wereld"
quote:Op zondag 7 december 2008 10:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
en omdat ik niet meer mocht kijken, weet ik nog steeds niet of hij zijn moeder heeft gevonden...
quote:Uiteindelijk vindt Remi de boot en blijkt Arthur zijn broer te zijn en mevrouw Milligan zijn èchte moeder. Nu krijgen ze een heerlijk leven met elkaar.
Jaren later is vader Acquin zijn èchte vader geworden, Mattia een beroemd violist, Arthur weer helemaal beter en is Remi getrouwd met Lize. Samen hebben ze een zoon, Mattia genaamd, waarvoor moeder Barberin mag zorgen. Ook Capi is er nog.
Mattia en Remi zijn hun moeilijke jeugd niet vergeten en hebben samen een tehuis voor arme straatmuzikanten gesticht
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 december 2008 10:38 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemorgen
€ 5,- gewonnen op m'n december kraslot
Nee, nog niet. Meneer doet de lampjes nu, as we speak. Op een zondag scheiden wil nooit vlotten dus ik laat hem maar eventjes.quote:Op zondag 7 december 2008 09:12 schreef Manu82 het volgende:
Zijn er eigenlijk al pics geweest van Noek's boompje of is die nu al afgetuigd?
Dat dus, had laatst een passmailer gestuurd voor m'n kloon en kreeg er keurig een IP bijquote:
Jawel. Kun jij mij helpen?quote:
Of je er iets aan hebt is een 2e, mjaquote:Op zondag 7 december 2008 11:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat dus, had laatst een passmailer gestuurd voor m'n kloon en kreeg er keurig een IP bij
Al vond ik Badr's verhaal achteraf wel beter. Remi vocht inderdaad niet. Maar onsportief! Mén... Ik denk dat Hari wel had kunnen winnen als ie zijn cool had gehouden....quote:Op zondag 7 december 2008 09:28 schreef BrandX het volgende:
waardeloos natuurlijk!
Wel de door mij gewenste winnaar, maar zeker niet op de manier dat ik, en remy, wilden.
Die Badr... wat een stuk onbenul zeg. Hoe dom.
Nee, da's niet goed voor de productie.... Maar dan zitten de kindjes wel dicht op elkaar of niet? Of is jou zus zo'n kleutervoedster.quote:Op zondag 7 december 2008 12:04 schreef Manu82 het volgende:
bel ik net m'n zus
Is ze weer zwanger, weer een verjaardag erbij
Mag je geen pil slikken ofzo als je borstvoeding geeft?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 december 2008 12:04 schreef Manu82 het volgende:
bel ik net m'n zus
Is ze weer zwanger, weer een verjaardag erbij
Mag je geen pil slikken ofzo als je borstvoeding geeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |