WAT LOOP JE BQ NOU TE BELEDIGEN!?quote:Op zondag 7 december 2008 04:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
NZ is lief en nooit incognito......![]()
Voor NZ:
Ja hallo dokter..... ik hoef de hele dag niet te werken. Dacht je nu echt dat ik dat onderhand niet wetenschappelijk heb bewezen?quote:Op zondag 7 december 2008 04:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En hoe weet je dat je om zou slaan, terwijl je dat nog nooit geprobeerd hebt
Onderhands en wetenschappelijk bewezen riekt naar "rukken"quote:Op zondag 7 december 2008 04:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hallo dokter..... ik hoef de hele dag niet te werken. Dacht je nu echt dat ik dat onderhand niet wetenschappelijk heb bewezen?
Alweer, ben net terug hè. Hou je er wat rekening mee?quote:Op zondag 7 december 2008 04:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was overduidelijk.
Ik moet even een paar mensen PM'en.
Dit ga je morgen voelen, mannetje!
Ik weet niet eens waar ik het over hebquote:Op zondag 7 december 2008 04:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alweer, ben net terug hè. Hou je er wat rekening mee?
Ben je uitgespeeld metquote:Op zondag 7 december 2008 04:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik het over heb
Ik heb alles gemist
O Lies we gaan legge. Dit willen wij niet weten.quote:Op zondag 7 december 2008 04:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je uitgespeeld metTalitha
?
Gracias en trusten.quote:Op zondag 7 december 2008 04:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik ga een tukkie doen
Ian, Coos, Liesje..... 't ga jullie goed!
@Ian, fijne verjaardag gewenst morgen!
Ja maar die ligt te dromen over die voetballertjes in Eindhovenquote:Op zondag 7 december 2008 05:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Manu dat doen, maar goedemorgen!
quote:Op zondag 7 december 2008 05:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja maar die ligt te dromen over die voetballertjes in Eindhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |