Weet je wat chill zou zijn?quote:Op zondag 7 december 2008 03:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weinig vrije tijd hier Coos, kan dat soort van activiteiten alleen in de agenda zetten in de voorjaars-, zomer- en herfstvakantie.
Die bestaan dus hè. Krijg je als je ergens voor inzet of heel aangenaam aan het posten bent. Bindende factor ed. Ik denk dat jij die 5 notes daar aan te danken hebt.quote:
Je kan zeggen wat je wil.quote:Op zondag 7 december 2008 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die bestaan dus hè. Krijg je als je ergens voor inzet of heel aangenaam aan het posten bent. Bindende factor ed. Ik denk dat jij die 5 notes daar aan te danken hebt.
Check: "Lief en Blond", occupation: "Zuster" Hobby: handenarbeidquote:Op zondag 7 december 2008 03:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je wat chill zou zijn?
Een wijf die je tepels komt scheren terwijl je werkt.
En een wijf dat je ballen wast bijvoorbeeld.
Bestaat dat echt?quote:Op zondag 7 december 2008 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die bestaan dus hè. Krijg je als je ergens voor inzet of heel aangenaam aan het posten bent. Bindende factor ed. Ik denk dat jij die 5 notes daar aan te danken hebt.
Ik had zelfs een tagje voor mijn inzet en liefheid.quote:Op zondag 7 december 2008 04:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bestaat dat echt?
WTF heb ik er dan nog geen?
NZ is niet blondquote:Op zondag 7 december 2008 04:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Check: "Lief en Blond", occupation: "Zuster" Hobby: handenarbeid
Getver!!!!quote:Op zondag 7 december 2008 03:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weinig vrije tijd hier Coos, kan dat soort van activiteiten alleen in de agenda zetten in de voorjaars-, zomer- en herfstvakantie.
Ik vraag maar niet!quote:Op zondag 7 december 2008 04:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had zelfs een tagje voor mijn inzet en liefheid.
Maar toen kwam er wat tussen
Ja, dat bestaat echt.....Tetten posten van jezelluf is een pré voor het verkrijgenquote:Op zondag 7 december 2008 04:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bestaat dat echt?
WTF heb ik er dan nog geen?
Dat zooitje rond de koffiequote:Op zondag 7 december 2008 04:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Getver!!!!![]()
Dan moet dat hele zootje rond de koffie toch wel stinken naar pis op jouw leeftijd?
Nâh om koffietijd liggen mijn piemel en ik nog in een volle coma.quote:Op zondag 7 december 2008 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zooitje rond de koffieWat doe jij eik met je piemel Coos, hier serveren ze een koekje bij de koffie
Oneindig getal.....damn, waarom heb ik daar niet aan gedachtquote:Op zondag 7 december 2008 04:04 schreef Ian_Nick het volgende:
NMNS, morgen ben ik jarig, kom je op mijn feestje?
8 is tofquote:Op zondag 7 december 2008 04:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oneindig getal.....damn, waarom heb ik daar niet aan gedacht![]()
Tuuk kom ik morgen lieverd, als het moet kom ik iedere dag
quote:Op zondag 7 december 2008 04:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh om koffietijd liggen mijn piemel en ik nog in een volle coma.
*Zit totaal scheef in bed, check: geen tietjes te zienquote:Op zondag 7 december 2008 04:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je schuin kijkt zijn het net tietjes
Soms is de piemel weleens een kwartiertje eerder wakker dan ik.quote:Op zondag 7 december 2008 04:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]in die volgorde ook?
![]()
Hoe laat staat je piemel eigenlijk op?
Nu heb ik je, want hoe weet jij, terwijl je slaapt, dat je piemel een kwartier eerder opstaat?quote:Op zondag 7 december 2008 04:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Soms is de piemel weleens een kwartiertje eerder wakker dan ik.![]()
Moet dan meestal een half uur wachten om uit bed te stappen. Anders sla ik om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |