quote:
o da's een goeie tip......... aan zulke dingen denk ik dus nooitquote:Op zondag 7 december 2008 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb GC gewoon bij de favorieten staan, wel zo gemakkelijk terugvinden.
Alweer?quote:Op zondag 7 december 2008 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ja Coos, je slaat de spijker op zijn kop.
En wie ben jij?quote:
heeft Muis een lijstje ?quote:Op zondag 7 december 2008 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
En wie ben jij?
Soury!!!!!!!.....................kom eens op met dat lijstje.
Leeftijd, gewicht, tieten enz......quote:Op zondag 7 december 2008 01:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heeft Muis een lijstje ?
wat voor lijstje?
Leuke avatar heb je.quote:Op zondag 7 december 2008 01:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoi hoigezellie dat je er bent.......
Lief van Rieb héquote:Op zondag 7 december 2008 01:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Leuke avatar heb je.
Heb het een beetje kunnen volgen..
Simpel ik word simpel van al die afkortingen.quote:Op zondag 7 december 2008 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
9 van de 10 keer dat die idd 's nachts wel bij AT te vinden is
Sorry ouwe, dat is Actieve Topicsquote:Op zondag 7 december 2008 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Simpel ik word simpel van al die afkortingen.
Ben al blij dat ik weet wat DC SC is.
quote:Op zondag 7 december 2008 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Simpel ik word simpel van al die afkortingen.
Ben al blij dat ik weet wat DC SC is.
Ik vermoed dat het min of meer aan jou dichtklappen inzet is dat kwibas niet meer langskomt.quote:Op zondag 7 december 2008 01:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Lief van Rieb hé![]()
maar hij is niet meer langs geweest![]()
Huub zijn schuld
Ja, en we waren het flink eens w.b.t. Ribasje.quote:Op zondag 7 december 2008 01:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Lief van Rieb hé![]()
maar hij is niet meer langs geweest![]()
Huub zijn schuld
ow...........quote:Op zondag 7 december 2008 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry ouwe, dat is Actieve Topics
quote:Op zondag 7 december 2008 01:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, en we waren het flink eens w.b.t. Ribasje.
Wat mij betreft zijn Yas en Ribas winnaar..
Enfin, nu is het GC begrijp ik?
Beep jij Soury effe op.quote:Op zondag 7 december 2008 01:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
yep dit is ons nieuwe onderkomen........
Zeg, als je zo vijandig bent als zo'n nietszeggende xenofoob als Coos gaat het niet veel worden in GC he.quote:Op zondag 7 december 2008 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja leuk is ze he?![]()
Of kom je haar wat aandoen?![]()
volgens mij zou Muis vanavond bezoek krijgen dus ik denk dat die wel wat anders aan haar hoofd heeft......quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 01:37 schreef Stali het volgende:
[..]
als zo'n nietszeggende xenofoob als Coos
Nou iig hopelijk tot de volgende RLS.quote:Op zondag 7 december 2008 01:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
yep dit is ons nieuwe onderkomen........
quote:Op zondag 7 december 2008 01:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou iig hopelijk tot de volgende RLS..
Verdikkeme je bent zomaar even heel erg lang geregd op FOK! he.quote:
Tis toch ook een Slouryquote:Op zondag 7 december 2008 01:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij zou Muis vanavond bezoek krijgen dus ik denk dat die wel wat anders aan haar hoofd heeft......
Speurneusjequote:Op zondag 7 december 2008 01:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Verdikkeme je bent zomaar even heel erg lang geregd op FOK! he..
Had ik niet verwacht, eerlijk is eerlijk..
Ja wrs. toch wel.quote:Op zondag 7 december 2008 01:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
komen we elkaar vast wel weer tegen...... of hier............
zullen we Coos effe pestenquote:Op zondag 7 december 2008 01:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja wrs. toch wel..
Gewoon om die Coos he. Ouwe user..
Schrijf maar vast wat op dan draai ik effe een paf en doe een plas. Had ik maar vast een Tena Manquote:Op zondag 7 december 2008 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zullen we Coos effe pesten![]()
hebben we weer een gezamelijk doel
ik zoek wel effe een muziekkie ondertussen .........quote:Op zondag 7 december 2008 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Schrijf maar vast wat op dan draai ik effe een paf en doe een plas. Had ik maar vast een Tena Man
Nee, Coos moet een beetje een mascotte worden.quote:Op zondag 7 december 2008 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zullen we Coos effe pesten![]()
hebben we weer een gezamelijk doel
ah ik heb even gespiekt in je fobo jij bent hier al vanaf 2004....quote:Op zondag 7 december 2008 01:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, Coos moet een beetje een mascotte worden.
Jeez, het is echt een prestatie, zolang geregd, zoveel gepost en geen hond die hem kent.
Coos..
Stelletje newbeesquote:Op zondag 7 december 2008 01:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah ik heb even gespiekt in je fobo jij bent hier al vanaf 2004....
ik pas in 2007....DGK .....
Dus niet meer zo lelijk tegen mij doen he?quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 01:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus niet meer zo lelijk tegen mij doen he?
Ik ben nl. een beetje fan van fanvanheteersteuur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |