Echt, dat was het ook! Ik hoop dat het voor jullie ook een leuke avond gaat worden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:07 schreef cattie het volgende:
Sjak, klinkt helemaal geweldig, wat fijn!
De koorts was vanochtend gezakt tot 38.2. En net was het weer 39.8. Maar hij heeft dus koorts, maar ik weet niet wat hij voelt. Hij hoest af en toe een beetje, maar eigenlijk hoor ik hem helemaal niet. Hij is stilletjes ziek. Hoewel hij niet zo heel veel eet. Zelfs geen peutermelk met brinta. Doettie normaal gesproken een moord voor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Wat een hoop zieken zeg, het heerst echt geloof ik... Hoe is het nu met Kendahl, PV?
En met de andere zieke kindjes en papa's en mama's?
Tot nu toe zijn we ervan verschoond gebleven hier * afklopt
39.8 is best hoog. Maar als hij verder niet echt ziek is, kun je weinig anders doen dan erop letten dat hij goed drinkt. Beterschap!quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
De koorts was vanochtend gezakt tot 38.2. En net was het weer 39.8. Maar hij heeft dus koorts, maar ik weet niet wat hij voelt. Hij hoest af en toe een beetje, maar eigenlijk hoor ik hem helemaal niet. Hij is stilletjes ziek. Hoewel hij niet zo heel veel eet. Zelfs geen peutermelk met brinta. Doettie normaal gesproken een moord voor.
Mag slaan ook?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:08 schreef pinquit het volgende:
ik moet eigenlijk de vaat doen voordat mijn bezoek komt, maar ik heb zoooo erg geen zin![]()
![]()
schop me!
zit jij bij mij in de buurt ofzo?quote:
K moet ook zeggen dat mn humeur er niet op vooruit is gegaan neequote:Op zaterdag 6 december 2008 22:17 schreef Brighteyes het volgende:Echt! Ik zou me echt zo ongelukkig voelen dan!
Echt niet leuk Huup~
Lijkt me heerlijk!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Chocolade letter ruilen voor marsepein Vicky?
I got plenty![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:13 schreef huuphuup het volgende:
Dus ik voel me nu ook een beetje blegh. Niet leuk. En ik voelde me al niet bepaald happy met die paar kilo teveel...
lolquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]huup... kan me voorstellen dat het rot voelt! Doen jullie met Kerst nog iets of moet je je wraak voor volgend jaar bewaren?
![]()
Hé getver huup dat is klotequote:Op zaterdag 6 december 2008 22:13 schreef huuphuup het volgende:
Dus ik voel me nu ook een beetje blegh. Niet leuk. En ik voelde me al niet bepaald happy met die paar kilo teveel...
Het was een puinhoop, maar zo verschrikkelijk leuk. Gewoon keurig 1 klaas en 2 pieten, omdat Cas ook zo'n verschrikkelijke buikpijn had. De 2 pieten hadden echt enorme honger, je krijgt nml nergens wat te eten of te drinken op huisbezoeken, maar je hebt tussendoor ook echt geen tijd om even ergens pauze te houden, dus daar hadden we rekening mee gehoudenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:19 schreef Lishe het volgende:
Moussy! Hoe is pakjesavond nou gegaan bij jullie? Gezien je nauwe banden met de pieten?
Ik vind het sowieso stom als mensen lootjes trekken en surprises en gedichten doen met kerst. Vooral als die mensen ook nog zeggen dat ze Sinterklaas niks aan vinden en kerst veel gezelliger vindenquote:Op zondag 7 december 2008 08:30 schreef Brighteyes het volgende:
Marlieske, ik heb het denk ik gemist, maar had je het nu toch verteld tegen je schoonfamilie? Het klinkt iig alsof ze wel rekening met jullie hielden, fijn!
Wij gaan, als het goed is, vandaag met mijn schoonouders en -zusje lootjes trekken voor Kerst. Zit er niet echt op te wachten moet ik eerlijk zeggen. Wmb doen we gewoon leuk met elkaar eten enzo en hoeven die kadootjes niet van mij.
dat zou wel erg raar zijn jaquote:Op zondag 7 december 2008 10:09 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso stom als mensen lootjes trekken en surprises en gedichten doen met kerst. Vooral als die mensen ook nog zeggen dat ze Sinterklaas niks aan vinden en kerst veel gezelliger vinden
quote:Op zondag 7 december 2008 10:09 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso stom als mensen lootjes trekken en surprises en gedichten doen met kerst. Vooral als die mensen ook nog zeggen dat ze Sinterklaas niks aan vinden en kerst veel gezelliger vinden
Ik zeg toch niet dat jullie dat doen, ik had het over "(die) mensen". Ik gebruikte jouw post alleen om aan te halen dat ik dat stom vind. En er zijn echt mensen die dat wel doen en zeggen dat Sinterklaas niet gezellig is. En dat wilde ik even kwijt.quote:Op zondag 7 december 2008 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We trekken lootjes om te bepalen wie voor wie een kadootje koopt
Ik heb nergens het woord suprise of gedicht genoemd.
Vicky, Wow had hij al, het is Fallout 3 ofzoiets.
heb je een momentje?? moet hij vervangen worden voor die andere, of moet hij er gewoon bij???quote:Op zondag 7 december 2008 11:16 schreef Belana het volgende:
zou iemand deze nog ergens in mijn avatar kunnen planten?
[ afbeelding ]
sure meis:quote:Op zondag 7 december 2008 12:29 schreef Belana het volgende:
mmm, kan mijn normale avatar in dit gifje vevangen door die met kerstmuts djmo?
alvast bedankt, ik kan een hoop, maar daarin ben ik echt en noob
geluktquote:Op zondag 7 december 2008 12:56 schreef DJMO het volgende:
tis heel simpel, alleen tis in engels, maar daar zul je denk ik weinig moeite mee hebben
Joh, dat is zo opgelost. Gewoon even de juiste stand doorgeven, met dit soort verschillen moet je meteen kunnen zien wat er mis is gegaan. En vragen of ze de foute nota voor je blokkeren, anders krijg je weer herinneringen en aanmaningen en zoquote:Op zondag 7 december 2008 14:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo, we kregen gisteren de eindafrekening voor het laatste half jaar van 2008 van het waterbedrijf..of we even 4200 over willen maken. Ik denk dat er iets niet goed is gegaan met aflezen van de getallen
die creme krijg je dus vergoed als je het via je huisarts doetquote:Op zondag 7 december 2008 20:06 schreef snoopy het volgende:
Ja nou, die handschoenen zijn alweer uit. Het kriebelde als de pest![]()
BE, ik heb Morris heel lang met zemelenbad van het kruidvat in bad gedaan en idd niet elke dag. En smeren met vaseline die je bij de apotheek kan kopen, Cetomacrogol.
Is dat ook goed als het niet tegen waterpokken is? Wat coolquote:Op zondag 7 december 2008 20:06 schreef snoopy het volgende:
BE, ik heb Morris heel lang met zemelenbad van het kruidvat in bad gedaan en idd niet elke dag. En smeren met vaseline die je bij de apotheek kan kopen, Cetomacrogol.
Balneum schijnt goed te werken!quote:Op zondag 7 december 2008 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat het opgelost is Lois!
Even een vraagje dat wel in alle kindjes topics past dus ik doe het even hier.
Sasha heeft best een droge/schrale huid, bijv. op zijn beentjes. Wat kan ik dan het beste aan badproducten gebruiken? Ik heb een tijdje weleda gebruikt, maar dat vind ik heel vies ruiken.
Heeft iemand nog een andere tip?
quote:Op zondag 7 december 2008 21:22 schreef huuphuup het volgende:
Oeh ik ben nu helemaal in een kerst-stemming![]()
Heeft er iemand zin om secret santa te doen? dus lootjes trekken, kdootje kopen en opsturen in een mooi pakketje?Voor kerst!
Haha, ik kan er geen genoeg van krijgen al dat moois en feestverpakkingen enzo.
Daar kunnen afspraken over gemaakt worden toch? budgetten enzo?quote:Op zondag 7 december 2008 21:23 schreef Saffier het volgende:
Huuphuup wat leuk! Ik wil wel meedoen mits het een kleinigheidje betreft
[..]
quote:Op zondag 7 december 2008 21:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Daar kunnen afspraken over gemaakt worden toch? budgetten enzo?
quote:Op zondag 7 december 2008 21:23 schreef Saffier het volgende:
Huuphuup wat leuk! Ik wil wel meedoen mits het een kleinigheidje betreft
[..]
ja hallo, dan krijg ik geen 'dootje'quote:Op zondag 7 december 2008 21:36 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh het loopt storm!
Met zo'n website lootjestrekken.nl kun je aangeven of er mensen zijn die elkaar niet mogen trekken enzohaha, handig voor als er exen in een groepje zitten...
pardon?quote:Op zondag 7 december 2008 21:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij nader inzien, snoopy wil ik ook wel trekken
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Geurkaarsen! Multifunctioneel!quote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef huuphuup het volgende:
Lol nee joh gek mens, niet zo raar doen. Waarom faal? Geurkaars kopen inpakken en opsturen. Niet moeilijk toch?
Bijvoorbeeld hoor, je mag ook andere dingen dan een geurkaars vragen
vast totaal offtopic, maar probeer het eens met een vocht/vet emulsie. het is hetzelfde spul als waar ze die hormoonzalf mee maken, maar dan zonder de werkzame stofjes. de zalf is ook gebaseerd op vaseline, maar dan mbv hulpstoffe gemengd met vocht. het trekt wat sneller in en het vocht wordt opgenomen door de huid waardoor het nog wat sneller herstelt. ik weet niet of het zonder recept te krijgen is, maar ik zweer het je, dat spul is erg fijn. hier een linkjequote:Op zondag 7 december 2008 19:20 schreef snoopy het volgende:
Lois, toen we naar huis reden stond er aan de andere kant van de snelweg, bij jouw alfslag zeg maar, een enorme file ivm een ongeval![]()
Gelukkig is je lek gedicht!
Ik zit nu trouwens te typen met handschoenen aan. Mijn schoonmoeder had aan haar huisarts gevraagd wat er te doen was aan die kloven in mijn vingersNu heb ik een heel flesje vitamine D naar binnengeklokt
en zit nu met een dikke laag vaseline op mijn handen en handschoenen aan. Eigenlijk moet ik er mee slapen maar dat zag ik niet zitten
Probleem is een beetje de verzendkosten. Beetje pakje versturen kost toch al 6,20.quote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef huuphuup het volgende:
Lol nee joh gek mens, niet zo raar doen. Waarom faal? Geurkaars kopen inpakken en opsturen. Niet moeilijk toch?
Bijvoorbeeld hoor, je mag ook andere dingen dan een geurkaars vragen
quote:Op zondag 7 december 2008 21:40 schreef sjak het volgende:
[..]
Probleem is een beetje de verzendkosten. Beetje pakje versturen kost toch al 6,20.
Wij zijn een lekker setjequote:Op zondag 7 december 2008 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Lois, we zijn wel heel erg van de uni weer vandaag hoor, met ons Huupje!
![]()
*geurkaarsen in slaat...
quote:Op zondag 7 december 2008 21:40 schreef simmu het volgende:
[..]
vast totaal offtopic, maar probeer het eens met een vocht/vet emulsie. het is hetzelfde spul als waar ze die hormoonzalf mee maken, maar dan zonder de werkzame stofjes. de zalf is ook gebaseerd op vaseline, maar dan mbv hulpstoffe gemengd met vocht. het trekt wat sneller in en het vocht wordt opgenomen door de huid waardoor het nog wat sneller herstelt. ik weet niet of het zonder recept te krijgen is, maar ik zweer het je, dat spul is erg fijn. hier een linkje
We zitten in een loop geloof ikquote:Op zondag 7 december 2008 20:06 schreef snoopy het volgende:
Hier zat ik stiekem ook al aan te denken....quote:Op zondag 7 december 2008 21:40 schreef sjak het volgende:
[..]
Probleem is een beetje de verzendkosten. Beetje pakje versturen kost toch al 6,20.
Bij deze meldt mijn vriend zich ook alquote:Op zondag 7 december 2008 21:45 schreef Lishe het volgende:
ja maar ee zijn zoveel leuke envelop-dingen. Tijdschriften een lief fijn boekje, een muts, vivi-slofjes, postpapier.... Beter idee; zal ik iedereen trekken?
quote:Op zondag 7 december 2008 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Bij deze meldt mijn vriend zich ook al
quote:Op zondag 7 december 2008 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Bij deze meldt mijn vriend zich ook al
Jij zei precies wat ik ook al had zitten bedenken, maar ik zag Lishe d'r post over dat er zoveel platte dingen te krijgen zijn dus toen heb ik maar niet eenquote:Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Is mijn (bijna gratis) ideetje dan niet leuk?Dan reageer je er toch lekker niet op! Weer een nutteloos bestede 5 minuten op fok!
quote:Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
Ok, ik moet iets bekennen, mijn verhaal klopt niet helemaal. Die tattoo op haar enkel zat op een heel ander plek, namelijk de venusheuvel, dus de plek bij haar schaamstreek. Ze had al vanaf het begin van de relatie een bos haar daar zo, waarschijnlijk om die tattoo te bedekken. In het begin zei ik er niets van, omdat ik alleen maar bezig was met de sex, maar een keer vroeg ik haar of ze het er niet af wilde scheren, want dan zou de sex ook lekkerder worden. Ze verzon steeds smoesjes dat het vet zou irriteren en jeuken als het eraf ging. Tijdens een keertje sex, ging ik met mijn handen door dat schaamhaar en zag ik opeens een letter (tattoo), dus kwam ik erachter dat ze een tattoo bedekte met dat haar. We hebben dit besproken enzo, en toen zou ze het bosje eraf scheren, ik zag toen een volledige naam en dat bleek die van haar ex te zijn.. Sinds die dag neuken we alleen maar doggy style, omdat bij missionaris ik steeds die naam in mijn vizier krijg.. Zo.. dat is the real story.. Kijken of jullie netzo anti TS reageren als bij de OP...
Jamaar jamaar jamaar ik ben een digitale nitwit en kan écht écht écht geen dingen digitaal makenquote:Op zondag 7 december 2008 22:01 schreef bixister het volgende:
ja, of 'gewoon' virtueel, zoals onze eerdere surprise-avonden. ik bedoel, als 't in een platte kaart kan, kun je 't ook digitaal maken en met een mooi gedichtje erbij hier ergens plaatsen. toch? hebben we er allemaal lol van.
Tofferd!quote:Op zondag 7 december 2008 22:07 schreef sjak het volgende:
Ik vind het idee van Bix ook leuk. Dan kun je het zo duur maken als je wilt. En de rest kan dan ook meegenieten. Ook leuk, maar minder een echt mooi ingepakt cadeautje. Eigenlijk maakt het me niet zo uit. Ben bijna net zo meegaand als Rocka
gewoon klutsele! en dan scanne!quote:Op zondag 7 december 2008 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Bix, digitaal knutselen kan ik dan weer totaal niet.![]()
Verder dan een onhandige paint kom ik niet.
bijna net zo leuk als je eigen hoofd scannenquote:
doe het dan nog in het sjienees!quote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh die update hahhaha![]()
wat een drol
en wat een doos ook, dat je een naam laat tattooėren op je doos.
Jaaaaaaaa, we zijn terug bij de kern van OUD: Klussenquote:Op zondag 7 december 2008 22:11 schreef Saffier het volgende:
Volgens Tobias gaan we morgen een kerstster kutselen
Vriendin heeft tattoo van haar ex..quote:Op zondag 7 december 2008 22:10 schreef Saffier het volgende:
Gelukkig, dan ligt het niet helemaal aan mij
BE heb je nog een keer een linkje van dat topic? Ik zat eerder via mijn mobiel te fokken, dan kan ik niet zomaar overal heen klikken.
quote:Op zondag 7 december 2008 22:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
doe het dan nog in het sjienees!
Moest nog aan je denken vorige week trouwens! We waren met zn allen uit eten bij de chinees, toen mijn zwager zijn tattoo met de naam van zijn vrouw (mijn zusje) liet zien aan de eigenaresse. Toen ze zei dat er Patrilicia stond keek hij zo![]()
en ik zo van
![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 22:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
doe het dan nog in het sjienees!
Moest nog aan je denken vorige week trouwens! We waren met zn allen uit eten bij de chinees, toen mijn zwager zijn tattoo met de naam van zijn vrouw (mijn zusje) liet zien aan de eigenaresse. Toen ze zei dat er Patrilicia stond keek hij zo![]()
en ik zo van
![]()
Heeft een vriendin van mij ook, net bij randje van slipje best groot de naam van ex, inmiddels aan tweede vriendje na ''de'' ex, en is ze de tattoo aan het laten weglaseren.quote:Op zondag 7 december 2008 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vriendin heeft tattoo van haar ex..
hij laat hem er niet minder vaak om zien geloof ikquote:Op zondag 7 december 2008 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha, ja, nouja, dat was dus precies wat ik bedoelde toen
![]()
Sindsdien showt ie hem minder of is ie het alweer vergeten?
Ik dus ookquote:Op zondag 7 december 2008 22:21 schreef huuphuup het volgende:
Ik hou zo van posthahaha ik ben net een klein kind daarmee, als de deurbel gaat en ik verwacht een pakketje dan word ik gelijk helemaal blij
![]()
Heb je leuke dingen voor je kat gekregen poppejans?
Nou ik ook niet, mijn man heeft zn geboortejaar in grote cijfers op zn arm staan, dat vind ik dan wel weer wat hebben, mooier dan letters iig.quote:Op zondag 7 december 2008 22:26 schreef huuphuup het volgende:
Haha Maneki, ja, ik heb bij naamtattoo's toch altijd een beetje een gek gevoel. Ik zou nooit de naam van mijn lief laten tattooėren. Je eigen naam, prima; naam van je kinderen, ook prima; naam van je (overleden) ouders, kan ook allemaal. Maar namen van vriendjes... pfff. Tenzij je vijftien jaar getrouwd bent ofzo, maar ik zou daar toch niet zo snel aan beginnen denk ik.
Haha, ja dat laatste heb ik dus ook altijd met kadootjes! Ik doe altijd best wel moeite om voor iemand het perfecte kado te vinden en als iemand er dan blij mee is dan ben ik ook gelijk helemaal blijquote:Op zondag 7 december 2008 22:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik dus ookheerlijk POST! Hahaha, vooral pakketjes!
Ja, de kat heeft echt superveel gehad: speeltjes, fleecedeken enzo.Diegene had er wel werk van gemaakt, echt leuk. Ik had zelf ook een leuke doos gemaakt, was het meeste benieuwd naar wat diegene die ik had daarvan zou vinden, interesseerde me nog meer dan wat ik zelf zou krijgen.
omg! Foto!!quote:Op zondag 7 december 2008 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik krijg bij Kanji een akeliger gevoel als bij namen, geloof ik...
ps Huup, ik heb gister al weer een nieuwe agenda aangeschaft (deze is zo mooi!!!)
quote:Op zondag 7 december 2008 22:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Ok ik pak em effe van beneden
Even een andere foto:
ook weg
Dat is ikquote:Op zondag 7 december 2008 22:36 schreef Saffier het volgende:
Rock, ben jij dat? Gaaf!
Ik wil nog steeds een tattoo met 'iets' van Tobias maar weet niet wat en ook niet waarZo komt het er dus nooit
Dat topic is wel heel triest zeg, bedankt voor het linkje BE!
HuupHuup..ik wil jouw lootje trekkenquote:Op zondag 7 december 2008 22:44 schreef huuphuup het volgende:
!! Wat tof!!
Is die van Pip?
Argh ik wil ook weer een nieuwe![]()
en weet je wat het ergste is? Het hoeft niet eens per se een bijzondere te zien, nieuwe hema agenda is ook goed!
* huuphuup Krijgt ineens een idee voor op het secret santa lijstje
Ik mis alleen het elastieken dingetje om 'm dicht te houden ofzo.. of om je pen tussen te klemmen..quote:Op zondag 7 december 2008 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:
ET, ik vind de details zo mooi
Tis gewoon echt helemaal af! En niet zomaar geldklopperij, gewoon een mooi hebbedingetje!
jij denkt zeker: korting :pquote:Op zondag 7 december 2008 22:50 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
HuupHuup..ik wil jouw lootje trekken
Haha.. niet eens!quote:Op zondag 7 december 2008 23:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
jij denkt zeker: korting :p
Nee hoor grapje
Idd kadootjes kopen op je werk is makkelijkquote:Op zondag 7 december 2008 23:04 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Haha.. niet eens!Toch makkelijk dat je op je werk je cadeautjes kan kopen
Bivakkeer daar toch veel de komende weken
De chocoladecake van de Lidl zou verboden moeten worden..Iemand een stukje?Anders gaat ie op..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je niet meer in het Lumc? Ik begrijp dat je nu weer vlak bij me zit?quote:Op zondag 7 december 2008 23:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Idd kadootjes kopen op je werk is makkelijk
Ik kan dat niet doen in t ziekenhuis, zulke leuke dingen hebben ze er niet
Moet kadootjes gaan kopen in mijn pauze denk ikGezellig leidschenhage in
quote:Op zondag 7 december 2008 23:12 schreef marlieske het volgende:
Ik krijg altijd een agenda van mijn man's werkgebruik het ding alleen voor afspraken in het ziekenhuis heb verder alles is het koppie
![]()
Ooh en BE heb 't al zo vaak willen vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt waar? Dat is echt zo enorm toevallig!
![]()
Ja dus!
Maar zijn zusje is 21 en woont nog thuis, dus daar houdt de gelijkenis op hoor!![]()
Jee zeg!
En dan is HIJ de aansteller....quote:Op zondag 7 december 2008 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vroeger wel eens horloges onder stapels kleding verstopt omdat ik gek werd van het getik. Ik hou van heeeeeeeeeeeel stil als ik ga slapen.![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 23:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan is HIJ de aansteller....
Nee dat was een stage van 10 weken, ook alweer een jaar geleden.quote:Op zondag 7 december 2008 23:13 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Zit je niet meer in het Lumc? Ik begrijp dat je nu weer vlak bij me zit?
ik lees net dat jij planken zaagtquote:Op zondag 7 december 2008 23:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan is HIJ de aansteller....
Nee, niet gezien, maar die is echtquote:Op zondag 7 december 2008 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo, heb je de update in dat topic gezien?![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 23:23 schreef E.T. het volgende:
Hier ook oordopjesAl zou Swets drie huizen verderop slapen, zou ik nog steeds oordopjes nodig hebben vanwege zijn gesnurk
![]()
Ik hoor de kinderen niet altijd, maar het is óf dat óf niet slapen..
Uhuh, maar wat heeft dat er mee te maken? E.T. heeft echt wat te klagen inderdaad. Kan er alleen zo weinig aan doen (behalve enkele tientallen kilo's afvallen)quote:Op zondag 7 december 2008 23:26 schreef marlieske het volgende:
[..]
ik lees net dat jij planken zaagt
Ow, Stief is al wat andersquote:Op maandag 8 december 2008 10:08 schreef moussy het volgende:
Ik krijg wel vrij, tis mn stiefopa, wel gek allemaal en voor Peet zien we dan wel, komt wel goediig bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |