abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:48:41 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63809816
dus.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 6 december 2008 @ 19:49:47 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63809842
drukke dag geweest zeg ET
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63809850
Maneki, wat ontzettend rot!

Vivi, die pluiscavia, ben je hem nog gaan halen? Of heb je er anders een foto van?

Vandaag ben ik naar Zeeuws-Vlaanderen gegaan voor een buikschildering, maar dat staat verder in dat topic. En morgen vieren wij Sinterklaas pas. Vanavond moet ik nog de laatste cadeau's inpakken en gedichten uitprinten. Ik ben erg benieuwd, mijn man en ik hebben er flink ons best op gedaan. Mijn schoonmoeder zei gisteren tegen mijn man dat ze er ook veel zin in had, maar niet zoveel aan de cadeau's had gedaan, want dat was maar voor de aardigheid. Ik weet dat ik positief moet denken en niet van het slechtste uit moet gaan, maar ik heb wel visioenen van sportsokken voor mijn man en een fles douchegel voor mij. Beetje een jeugdtrauma, met sinterklaas trokken we lootjes, ik en nog een paar anderen deden erg ons best en sommigen maakten zich er altijd zo makkelijk mogelijk van af, erg jammer vond ik dat.
Jullie horen morgenavond wel wat het geworden is!
pi_63809874
Druk dagje E.T.! Hopelijk volgt er een rustig nachtje!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 6 december 2008 @ 19:52:52 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63809921
Cattie en Poppejans, dank jullie wel voor de nijntjes

mochten er nog mensen zijn die nijn op heksenbezem, pinguin, sneeuwpop, nijntje op de slee of kerstengel
hebben en ze niet willen... je zou mij er echt blij mee maken
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:53:05 #6
3011 E.T.
pi_63809924
.. en morgen hebben we nog een verjaardag (gelukkig deze keer vlakbij).

Saskia is helemaal chagerijnig dat ze nog niet met dr kadootjes heeft kunnen spelen (logisch)
Morgenochtend dus eerst maar ff lekker rustig keutelen met z'n allen en de nieuwe cadeaus uitproberen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:54:55 #7
24188 Belana
kloon van belana
pi_63809971
oei ET, those are the days
Ik hoop dat ze lekker slapen vannacht!

cattie, kijk, das nou nog een reden om geen sinterklaas te vieren
stormy waters...
sailin'
pi_63810052
Fijn zulke dagen E.T... Hier ook een kleintje die helemaal over de zeik in bed ligt. Vanmiddag ook een verjaardag gehad dus erg druk. Vannacht zal ook wel weer bal zijn, afgelopen nacht kwam ze ook maar 6x
Saartje
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:59:02 #9
3011 E.T.
pi_63810078
Daarom doen wij met de volwassenen niets meer met Sinterklaas, Cattie (de laatste keer kreeg ik een fleece-pyama.. was in de aanbieding bij weetikveelwat.. ik draag nooit iets in bed )

Ik ben benieuwd naar je buikschildering trouwens..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 6 december 2008 @ 20:00:30 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63810114
zo kan ik me nog een verjaardag herinneren, de ouders van vriendje kwamen met doucheschuim en bodylotion uit de aanbieding bij de kaufland
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:06:44 #11
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63810279
Daarom spreken wij een ongeveer bedrag af en doen we aan lootjes. Dit jaar voor het eerst sinds een lange tijd met mijn ouders gevierd. We hebben ze zelfs suprises laten maken. En...het was echt LEUK Ik ben er nog helemal blij van. De kinderen deden het goed, mijn ouders, ik was niet niet gestresses. Topavond dus.
We hadden op alle cadeaus een fotootje geplakt. Jetske kon dus helemaal meedoen. Er waren ook gedichten, maar toen ik die voor haar wilde voorlezen mocht dat niet. Ze wilde het zelf doen. Het papiertje omgekeerd en ongeveer de volgende tekst: .....Sinterklaas......Spanje.....deur...kloppen..."Prachtig dus

Oh, en ik heb een hele mooie koektrommel gekregen
Lekker douchen!
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:07:03 #12
108648 cattie
lieve moeder
pi_63810292
E.T. een pyama! Ik hoop toch niet dat mijn schoonmoeder zo'n onzalig idee heeft... En Ynske ook al zo'n verhaal, het komt dus overal voor. Mocht het morgen tegenvallen dan denk ik dat wij volgend jaar ook maar afspreken dat de volwassenen onderling niets doen. Maar misschien valt het allemaal ook wel heel erg mee!

Ive had vanochtend een werkbankje met gereedschap in zijn schoen en is de hele dag bezig geweest met de hamer enzo. Erg schattig.

De foto's van de buikschildering volgen na de bevalling, nog een maand wachten dus!
pi_63810306
kerst
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:07:46 #14
108648 cattie
lieve moeder
pi_63810308
Sjak, klinkt helemaal geweldig, wat fijn!
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:10:35 #15
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63810378
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:07 schreef cattie het volgende:
Sjak, klinkt helemaal geweldig, wat fijn!
Echt, dat was het ook! Ik hoop dat het voor jullie ook een leuke avond gaat worden.
Nu staat de kerstboom alweer in huis. Wat gaat het allemaal snel zeg.
Lekker douchen!
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:16:07 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_63810539
de kerstboom stellen we nog een weekje uit hoor, ik vind 2,5 week die boom in huis altijd wel weer genoeg Hoewel ik wel dol op kerst ben
we gaan dit jaar heerlijk kneuterig vlees fonduen Ik heb er nu al zin in
stormy waters...
sailin'
pi_63810700
wij gaan de kerstboom komende week kopen denk ik
pi_63811728
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Wat een hoop zieken zeg, het heerst echt geloof ik... Hoe is het nu met Kendahl, PV?

En met de andere zieke kindjes en papa's en mama's?

Tot nu toe zijn we ervan verschoond gebleven hier * afklopt
De koorts was vanochtend gezakt tot 38.2. En net was het weer 39.8. Maar hij heeft dus koorts, maar ik weet niet wat hij voelt. Hij hoest af en toe een beetje, maar eigenlijk hoor ik hem helemaal niet. Hij is stilletjes ziek. Hoewel hij niet zo heel veel eet. Zelfs geen peutermelk met brinta. Doettie normaal gesproken een moord voor.

Wij hebben al een klein kerstboompje en twee kerststerren bij Ikea gehaald. En van die houten vierkante bakken, heel schattig en knus zijn ze.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_63811820
ik moet eigenlijk de vaat doen voordat mijn bezoek komt, maar ik heb zoooo erg geen zin schop me!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 december 2008 @ 21:28:17 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63812306
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 21:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
De koorts was vanochtend gezakt tot 38.2. En net was het weer 39.8. Maar hij heeft dus koorts, maar ik weet niet wat hij voelt. Hij hoest af en toe een beetje, maar eigenlijk hoor ik hem helemaal niet. Hij is stilletjes ziek. Hoewel hij niet zo heel veel eet. Zelfs geen peutermelk met brinta. Doettie normaal gesproken een moord voor.
39.8 is best hoog. Maar als hij verder niet echt ziek is, kun je weinig anders doen dan erop letten dat hij goed drinkt. Beterschap!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 december 2008 @ 21:28:43 #21
13151 crew  Rewimo
pi_63812314
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 21:08 schreef pinquit het volgende:
ik moet eigenlijk de vaat doen voordat mijn bezoek komt, maar ik heb zoooo erg geen zin schop me!
Mag slaan ook?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63812334
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 21:28 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Mag slaan ook?
oke
pi_63812530
Geen idee wat er is gebeurd Maneki, maar aan de reacties te zien was het niet leuk.

Vanmiddag waren we bij oma en ze heeft echt veel te veel gehad. Niet normaal gewoon. Ik had al zoveel opgeruimd en heb geen idee waar ik het allemaal moet laten.

Wat een drukte allemaal E.T., steeds wegmoeten. Ben wel blij dat mijn vader morgen hiernaartoe wilde komen, dat is veel rustiger voor Anna.

Een boom kopen... dat moeten we ook nog ergens tussen proppen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:41:37 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_63812563
Hier staat al een miniboompje en ik denk dat komende week de grote komt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:45:56 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63812636
Jeetje ET!

Pinquit! Hup!
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:47:45 #26
24188 Belana
kloon van belana
pi_63812659
ET, slapen de kindjes lekker?
stormy waters...
sailin'
pi_63812801
Hier een kindje die niet wil slapen. Teveel indrukken gehad misschien. Gisteren en vandaag. En morgen ook nog eens visite van schoonouders. Oh leuk , nu gaan de tokkies ook nog lawaai maken.

Nouja het was iig wel heel gezellig!
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 6 december 2008 @ 22:06:36 #28
95752 crew  Chell
Kluns
pi_63812958
Hier wordt nu al vuurwerk afgestoken
pi_63813089
Hier ook lootjes én een vast bedrag maar toch merk ik dat ik ieder jaar teleurgesteld wordt
Dit jaar ook weer erg veel moeite gedaan enzo, ik kreeg weliswaar twee gevraagde kado's gelukkig maar omdat ze die andere niet snel genoeg kon vinden heeft ze maar vijf pakken (!) marsepein gekocht...
Nouja goed, het is de gedachte die telt dan maar...
hoewel...
mn moeder had als "aardigheidje" een weegschaal voor me gekocht. Met de opmerking "k bedoel er verder niets mee hoor schat..." (zoals alleen moeders dat kunnen zeggen)

Dus ik voel me nu ook een beetje blegh. Niet leuk. En ik voelde me al niet bepaald happy met die paar kilo teveel...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:17:07 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63813160
Echt! Ik zou me echt zo ongelukkig voelen dan!
Echt niet leuk Huup~
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:17:32 #31
3011 E.T.
pi_63813165
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:06 schreef Yoni het volgende:
Hier wordt nu al vuurwerk afgestoken
zit jij bij mij in de buurt ofzo?

Ik zeg net tegen Swets... "ze zijn bijna een maand te vroeg"
pi_63813317
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Echt! Ik zou me echt zo ongelukkig voelen dan!
Echt niet leuk Huup~
K moet ook zeggen dat mn humeur er niet op vooruit is gegaan nee
I mean, laat maar lullen en alles, maar eigenlijk komt het toch best hard aan.

ET, hier was er gister vuurwerk. Ik dacht dat het toen nog van "het huis van sinterklaas" was hier. Maar vandaag nog vuurwerk is wel vreemd?
Ik heb wel al vuurwerk pakketten gezien bij de action.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 december 2008 @ 22:37:34 #33
13151 crew  Rewimo
pi_63813543
Een weegschaal... echt een leuk cadeau ja En dan 5 pakken marsepein Ik weet wel wat ik het raam uit zou smijten!
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:40:31 #34
3011 E.T.
pi_63813591
Ow, half uurtje geleden was de eerste wakker.. Even bij mama drinken en ze sliep weer verder.
Was dus redelijk normale tijd. Ben benieuwd hoe de rest van de avond/nacht gaat
pi_63813620
Mja, enig ja...
En in mijn geval, smijt ik ze allebei het raam uit ik hou heul niet van marsepein...
De marsepein kwam van mijn zusje, ze was er van overtuigd dat ik dat véél lekkerder vond dan chocola. Ik heb geen idee hoe ze daar bij komt maar goed, zoals ik zei, de gedachte is wel goed natuurlijk, maar vijf pakken had van mij écht niet gehoeven.
Maarja ach, gelukkig ben ik nu weer lekker thuis en hoef ik nu even helemaal niets, dat helpt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:42:47 #36
3011 E.T.
pi_63813633
5 pakken marsepein en een weegschaal is ook een leuke combinatie ja

vuurwerkpakketten bij de Action? Van dat kinderspul? moet ik m'n action-hulptroepen inzetten? (Voor Saskia wat leuk spul om van achter het raam te kijken)
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:45:32 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_63813695
Ja, bij de Action hebben ze dat inderdaad liggen ja

Hier in het klein sinterklaas gevierd met Ynske Ik heb de door Bert gekregen parketpolish en reiniger vandaag maar meteen uitgeprobeerd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63813702
Uh, die action-pakketten waren inderdaad van het legale spul. Dus verschillende soorten sterretjes, normale, van die heule lange en gekleurde. En verder wat van die grondbloemen (?) denk ik, van die driehoekige doosjes die verder niks doen behalve een gekleurde vlam uitspugen. En van die staven die gekleurde balletjes wegschieten. En ehm ehm... minivuurpijltjes, trektouwtjes, knalerwtjes en nog wat.
Dat was het wel. maar ik heb géén idee wat het kost. Action kennende zal het niet meer dan 10 euro zijn geweest.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:53:03 #39
3011 E.T.
pi_63813829
Van de week even de troepen er op uit sturen (de moeder van Saskia d'r verkering werkt naast de Action.. altijd handig, aangezien het voor mij best een onderneming is om er te komen )
pi_63813950
hier wordt ook al aardig wat vuurwerk afgestoken.

Zo, de Klaasperikelen zitten erop. Vanmiddag Klaas gevierd bij schoonouders en Amber is weer behoorlijk verwend. Maar wij ook. Dingetjes voor de baby, centjes, puzzel, puzzelmat en chocoladeletters..

Er liggen nu nog 7 chocoladeletters, 2 chocolade kerstmannen en een chocolademedaille in de koelkast.. Ik kan nu al geen chocolade meer zien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63813997
Chocolade letter ruilen voor marsepein Vicky?
I got plenty
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63814034
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Chocolade letter ruilen voor marsepein Vicky?
I got plenty
Lijkt me heerlijk!!
Ik heb een S, 2x en F, een V, 2x een M en een A.

Ik zei vanmiddag al tegen M.: ik ga ze smelten, melk erbij en dan heb je heerlijke warme choco...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63814120
Oeh doe maar een M! Heb ik toch nog de M van Marleen

Ik heb dit jaar heul nog geen chocoladeletter op bedenk ik me net

Ik heb voor je in de aanbieding, een ehm, bakje met domino marsepein, een varkensneus, een varkensoor, een varkenshoofdje (ook leuk in combinatie met een weegschaal! ) en een alien ofzo.

Die warme chocola klinkt goed, of fonduen anders ofzo!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2008 @ 23:07:02 #44
43556 miss_dynastie
pi_63814139
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:13 schreef huuphuup het volgende:
Dus ik voel me nu ook een beetje blegh. Niet leuk. En ik voelde me al niet bepaald happy met die paar kilo teveel...
huup... kan me voorstellen dat het rot voelt! Doen jullie met Kerst nog iets of moet je je wraak voor volgend jaar bewaren?
  zaterdag 6 december 2008 @ 23:09:36 #45
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63814200
Hier ook alle Sintfeestjes erop zitten. Wat zijn die kinderen van mij verwende stronten. Al hebben ze vandaag heeeeerlijk gespeeld met al het moois, Luuke heeft zelfs mee gekookt in haar nieuwe kokstenue. Ik vind het toch wel heel erg leuk ze zo bezig te zien met hun (veel te veel te veel te veel) nieuwe speelgoed. (Wie nog babyspul zoekt, we hebben de zolder weer volstaan. ) Luuke gilde gewoon bij sommige dingen, ze was zo blij met alles. En ons heerlijk Leentje blijkt ineens een poppenmoeder.

Op naar de kerst.

Vicky, hier ook een overdaad aan chocola. Ik kan een groothandel in L's beginnen, er liggen er minstens 8 in de koelkast. Goeie tip, ik zal het mogen eens proberen met die melk.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2008 @ 23:10:45 #46
7074 moussy
kuttekop
pi_63814222
Och jezus huup, die varkensdelen maken het allemaal nog erger

We hebben zo leuk geklaast ik zal straks of morgen eens foto's er op gooien.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63814237
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

huup... kan me voorstellen dat het rot voelt! Doen jullie met Kerst nog iets of moet je je wraak voor volgend jaar bewaren?
lol woei wraak!!
Nee nouja, met kerst doen we wel iets maar dan met de schoonfamilie. En om me nou op mn schoonmoeder te gaan uitleven is ook zo wat 't arme mens.
We gaan wel nog bij mn ouders ontbijten met kerst én de dag erna gourmetten. en de dag daarna dus naar schoonfamilie

Nee wraak laat ik maar voor wat het is. Ik weet van wie het komt I guess, maar ik ben me nu wel ernstig aan het voornemen om niet meer zoveel tijd en moeite in kado's voor mensen te steken waarvan je zeker weet dat je het nooit "terugkrijgt".
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 6 december 2008 @ 23:11:39 #48
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63814245
En Huup, stom kado van je moeder. Er bestaat toch een ruiltopic ofzo? Voor surprises waar je niet zo blij mee bent?
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2008 @ 23:14:39 #49
7074 moussy
kuttekop
pi_63814327
ik heb vandaag Mr jummy uit mogen pakken ...eindelijk! Mn moeder vroeg hoe oud ik nou eigenlijk was toen ze me zag en hoorde jubelen Peet biechte op dat hij hem eigenlijk had willen verstoppen voor me met de mededeling dat 'ie toen uitverkocht was.. maar hij was bang dat mn wereld dan in had gestort
pi_63814339
Is dat zo? Oh, hmm, eigenlijk wil ik er ook niet eens zoveel moeite voor doen, zo stom vind ik het. Of klinkt dat raar?
Misschien dat ik morgen even langs de blokker loop, volgens lief komt hij daar vandaan, en dan even mn verhaal doen en vragen of ik hem misschien zonder bon mag ruilen voor iets uit de winkel. Hij zit -uiteraard- in een nog dichte doos.
K heb wel een tefal hapjespan gezien die ik wel wil hebben hapjespan ja! word je dik van ja!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63814348
Haha Moussy wat schattig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 6 december 2008 @ 23:19:06 #52
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63814396
Moussy! Hoe is pakjesavond nou gegaan bij jullie? Gezien je nauwe banden met de pieten?

Huup, ik bedoelde het niet heel serieus hoor. Ik maak me eigenlijk nooit zo druk om zoiets. Lena slaapt bv de komende 3 jaar in dezelfde pyama omdat ik niet tegen schoonmoeders durfde te zeggen dat ze 'm al had.
pi_63814440
goedenavond dames... Allesgoe?
Gisteren sinterklaas, morgen verjaardag van lief, volgende week nog een sinterkerstviering, tussendoor aan de families vertellen dat, oh, de bruiloft gaat niet door, maar we krijgen wel een kindje
Ik ben helemaal op, en dan ben ik nog niet eens aan m'n opdrachten voor college begonnen....
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_63815144
Hapjespan is handig huup, straks als je een gezinnetje hebt En klinkt alsof jij ook stomme cadeaus hebt gehad, niet leuk! Stom dat men niet even nadenkt over wat zulke cadeaus met de ontvanger doen!

Ik heb Mr. Jummy achter in de kast gelegd. Voor beppie
Saartje
pi_63815419
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:13 schreef huuphuup het volgende:

Hé getver huup dat is klote kan me voorstellen dat je er de balen van hebt zou ik ook goed ziek van zijn
zeker als je moeder dat zo doet hé bah ;*

Maneki ook een niet zo'n leuke sinterklaas gehad als ik de weg geknipte teksten moet geloven , voor jou dus ook een en knuffel.

Hier viel sinterklaas me mee, schoonpap's had de cadeautjes voor ons babytje weg gelegd die krijg ik later denk ik wel eens, ik geloof niet dat ik het gisteren had getrokken eerlijk gezegd.
Verder leuke en lieve cadeautjes gehad, schoonouders hadden flink uitgepakt voor zowel Isa als ons allemaal het was echt to much!
Ze hebben aangeboden de tegelzetter te betalen die vorige week de vloer in de keuken heeft gelegd, ik heb cadeaubonnen gehad voor de handwerkwinkel en een andere leuke winkel hier in de buurt.
Een boek van Yvonne Jaspers Spaghetti aan het plafond, manlief had ook knutsel spullen voor het huis en Isa die kreeg te veel om op te noemen de dvd van Doornroosje, een ton met blokken, stapel blokken met beestjes erop enz enz en alsof het nog niet op kan.... kregen we allemaal een enveloppe met geld, die ga ik dus besteden aan het matras voor op Isa's bed dat moet namelijk op maat gemaakt worden.
Al met al was de avond geslaagd schoonzusje had heerlijk gekookt, en is het me meegevallen qua emo gebeuren, al zal ik wel eerlijk bekennen dat ik 's nachts behoorlijk ben ingestort de zenuwen komen er nu toch al uit en we moeten nog 2 dagen wachten iedere keer als mijn telefoon overgaat sta ik te bibberen op mijn benen en gisteren ging de telefoon gewoon te vaak denk ik.
Ik heb met mezelf en manlief nu dus ook de afspraak gemaakt dat ik tot en met maandag geen enkel telefoontje aanneem of het nummer moet met 040 of 045 beginnen misschien dat dat wat rust gaat geven in de kop?
Mama van Isa en Ties
  zondag 7 december 2008 @ 00:04:22 #56
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63815444
Cattie, ik heb geen pluiscaaf gekocht, hoewel de verleiding groot was, maar tussen het nieuwe drumstel, treinbaan, 30.00 auto's en boekjes en blokken en boten zou ik niet weten waar ik het beest zou moeten stallen . Vandaag wel 17 kleine biggetjes gezien die net waren geboren op de kinderboerderij..van 1 mama!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 7 december 2008 @ 08:21:38 #57
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63819000
Wij hebben gisteravond sinterklaas gevierd, met een klein gezelschap (familie) en het was echt . Stella vond cadeautjes uitpakken gezellig en heeft 2 blokkendozen , boekjes en de verzamelbundel kinderen-voor-kinderen-cd's gekregen. En zelf heb ik een kookboek , een kerstboompje en sterretjes gekregen. Daarna hebben we ge-gourmet en genoten van kinderen-voor-kinderen-sentiment. We leken wel een stelletje tienjarigen, zoals we voor de cd-speler lagen. .

Oh Huuphuup, wij hadden helemaal geen cadeau-afspraken gemaakt en afgesproken dat het vooral om het gourmetten ging, en dan is juist elk dingetje extra superleuk. Misschien een idee voor volgend jaar? Of zo'n dobbelspel? Waarbij je allemaal twee kleine cadeautjes koopt, één leuke en één stomme en dan maar dobbelen en doorgeven. Lijkt me ook wel lachen. Ik kan me je domper-gevoel in ieder geval heel goed vorstellen nu.

Nou ja, geslaagd dus hier . En nou, op naar Kerst. Heb 'en ce moment' de eerste kerstliedjes opstaan .
  zondag 7 december 2008 @ 08:30:54 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63819032
Marlieske, ik heb het denk ik gemist, maar had je het nu toch verteld tegen je schoonfamilie? Het klinkt iig alsof ze wel rekening met jullie hielden, fijn!

Wij gaan, als het goed is, vandaag met mijn schoonouders en -zusje lootjes trekken voor Kerst. Zit er niet echt op te wachten moet ik eerlijk zeggen. Wmb doen we gewoon leuk met elkaar eten enzo en hoeven die kadootjes niet van mij.
  zondag 7 december 2008 @ 08:41:49 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63819083

F. is nog steeds ziek en denkt erover om zijn verjaardag vanmiddag maar niet te vieren.
Beetje jammer voor mij, want ik had wel zin in wat gezelschap.
Net wel geopperd dat ik ze bel en zeg dat F. in zijn bed ligt maar dat ze welkom zijn mij te komen helpen met het opeten van de kaasjes enzo.

Ik ben namelijk in staat om de hele zooi dan maar in de vuilnisbak te gooien uit angst dat ik het zelf allemaal op ga eten! Of zou het in te vriezen zijn? Eiersalade enzo?
Ik kan het natuurlijk ook even uit gaan delen. Bij vrienden langs gaan en zelf het spul meenemen!

Hmmm... eens kijken hoe we dat gaan doen.

Wel sneu voor hem trouwens, hij heeft van mij een lang gewenst computerspel kado gekregen maar hij is te ziekig om het te spelen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Webkim op 07-12-2008 08:47:55 (F. voluit, was dat de bedoeling? ;)) ]
  zondag 7 december 2008 @ 08:47:36 #60
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63819101
Ach, die arme F. En als je op het bezoek gerekend hebt, en F vindt het geen probleem, dan laat je ze toch lekker komen. Zou ik ook doen hoor .

Ik hou ook niet van lootjes trekken enzo. Dan ligt er zo'n druk op, en MOET je een leuke surprise maken en MOET je een cool gedicht bedenken. Bah, ook niet mijn ding hoor BE .

Maar zoals ik net al zei, zoals we het gisteren gedaan hebben (Met de nadruk op gourmetten en verder is iedereen vrij) vond ik het wel echt héél erg leuk, ontspannen en gezellig.
  Jubileum moderator zondag 7 december 2008 @ 08:51:24 #61
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63819111
Agos arme F. te ziek om te spelen...

Gisteravond kon Iris helemaal niet slapen, ze was zo blij met haar cadeautjes en tegelijk zo verdrietig dat Sint al terug was naar Spanje en ze helemaal niet meer kon bedanken voor alles wat ze al gehad had.
Uiteindelijk ben ik rond half 10 maar met haar in bed gaan liggen en na 10 keer besproken te hebben dat ze echt zo blij was met alles wat ze had gekregen is ze in slaap gevallen.
Je zou denken dat ze dan wel lang zou slapen maar nee... Zoveel nieuw speelgoed lokt natuurlijk ontzettend dus vroeg op want we moeten spelen.
Eva zit prinsheerlijk in haar eentje het magische spiegelspel te spelen, die vind het helemaal geweldig en Iris is bezig met haar babyborn paard en fiets. We hebben maar een pyamamorgen ingesteld, even lekker spelen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 7 december 2008 @ 09:03:24 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63819154
Wat een stress is het toch voor die kleintjes he!
pi_63819210
Ja, het zit er alweer op, Sinterklaas. We hebben hier niet veel gedaan hoor. Bij allebei onze ouders een middagje/avond geweest en ze hadden wat kleine dingen voor Thomas gekocht. Lief en lekker rustig: geen grote cadeau- en sursprisefestijnen: dat kan nog lang genoeg.

En nu gaan we hard richting het eind van het jaar. Begin 2009 gaan we op vakantie: dat schiet ook al op.
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † zondag 7 december 2008 @ 09:38:20 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_63819360
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 23:19 schreef Lishe het volgende:
Moussy! Hoe is pakjesavond nou gegaan bij jullie? Gezien je nauwe banden met de pieten?
Het was een puinhoop, maar zo verschrikkelijk leuk. Gewoon keurig 1 klaas en 2 pieten, omdat Cas ook zo'n verschrikkelijke buikpijn had. De 2 pieten hadden echt enorme honger, je krijgt nml nergens wat te eten of te drinken op huisbezoeken, maar je hebt tussendoor ook echt geen tijd om even ergens pauze te houden, dus daar hadden we rekening mee gehouden Ik ga eens foto's uitzoeken, want ik heb er echt te veel... hier zijn dus dingen gebeurt die absoluut niet mogen bij een huisbezoek, maar hier dus wel.. biertje drinken, peuk roken, kip kluiven, mijter af enz enz
  Jubileum moderator zondag 7 december 2008 @ 09:43:22 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63819403
Mous Geweldig lijkt me dat voor de kinderen

We zijn er weer achter waarom het door de natuur zo geregeld is dat je grote mensen tanden pas komen als je geen luiers meer draagt Bij Eva staan de blaren weer op haar billetjes....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 7 december 2008 @ 09:50:57 #66
7074 moussy
kuttekop
pi_63819448
Arme Eva

René vond het eng omdat ze niet wist wie het waren maar ze deed leuk mee!
  zondag 7 december 2008 @ 09:52:07 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63819457
Aggos wat naar Lois!
Sasha heeft nu voor het eerst echt een beetje kapotte billetjes dus ik snap nu een klein beetje hoe het eruit moet zien. Wat naar zeg.
  zondag 7 december 2008 @ 10:09:48 #68
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63819583
quote:
Op zondag 7 december 2008 08:30 schreef Brighteyes het volgende:
Marlieske, ik heb het denk ik gemist, maar had je het nu toch verteld tegen je schoonfamilie? Het klinkt iig alsof ze wel rekening met jullie hielden, fijn!

Wij gaan, als het goed is, vandaag met mijn schoonouders en -zusje lootjes trekken voor Kerst. Zit er niet echt op te wachten moet ik eerlijk zeggen. Wmb doen we gewoon leuk met elkaar eten enzo en hoeven die kadootjes niet van mij.
Ik vind het sowieso stom als mensen lootjes trekken en surprises en gedichten doen met kerst. Vooral als die mensen ook nog zeggen dat ze Sinterklaas niks aan vinden en kerst veel gezelliger vinden
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 7 december 2008 @ 10:13:47 #69
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63819613
Ik heb trouwens wel vreselijk veel zin in de grote chocolade kerstkransjes van de Hema Misschien ga ik straks wel even kijken of ze ze al hebben...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 7 december 2008 @ 10:24:54 #70
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63819686
Goeiemorgen! ik heb echt heel erg zin in een kerstboom Ik ga denk ik zo mijn frutsels en snuisterijen maar vast van zolder halen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 7 december 2008 @ 10:27:09 #71
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_63819702
tex hier stonden vrijdag bij de hema en supermarkt alle kerstkransjes al naast de sintspullen
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_63819728
ow vriendlief stond nog ingelogd
wij hebben gisteren sinterklaas geviert met mijn schoonfamilie.
kadootjes voor de kleintjes, en nadat die op bed liggen suprises en gedichten voor de volwassenen.
pepijn heeft leuke dingen gehad, maar gelukkig niet overdreven veel.
gereedschapskistje met wat plastic gereedschap, puzzel, boekje, houtentrein, en van ons regenboogblokken en een klein zakje blokken voor mee op visite enzo.
pi_63819731
Goeiemorgen allemaal
Voel me inmiddels wat beter haha, en Maneki, jaaa voor mn gezinnetje
@ modjes, ik had niet gezien dat maneek haar tekst in het vorige topic weg had gehaald, maar k kan de mijne niet meer editten. Jullie mogen mijn tekst ook wel weghalen.

Lief heeft me als goedmaker beloofd dat hij vandaag mee gaat naar Primark, en dat ik lekker die hele winkel ondersteboven mag trekken, en hij betaald! Niet dat ik het daar mee eens ben, want dan voel ik me zo opgelaten, haha, maar het idee is wel leuk!

Buuf wij willen ook zoooo graag aan de kerstboom beginnen, maar we hebben nog geen ballen en frutsels en we moeten wachten na dinsdag, dan komen mensen ons huisje bezichtigen. Maar ik kan alvast niet wachten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 december 2008 @ 10:36:23 #74
13151 crew  Rewimo
pi_63819761
Wij gaan vanmiddag naar de kerstmarkt in Kleve 't Is prachtig weer, ik heb er echt zin in!
pi_63819774
BE, gefeliciteerd met F's verjaardag!!

ach jee, nog steeds ziek, wens m maar beterschap!
heb je WoW gekocht?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 7 december 2008 @ 10:47:22 #76
24188 Belana
kloon van belana
pi_63819882
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:09 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso stom als mensen lootjes trekken en surprises en gedichten doen met kerst. Vooral als die mensen ook nog zeggen dat ze Sinterklaas niks aan vinden en kerst veel gezelliger vinden
dat zou wel erg raar zijn ja
stormy waters...
sailin'
  Hoofdredactie Fotografie zondag 7 december 2008 @ 11:12:21 #77
95752 crew  Chell
Kluns
pi_63820135
Ik heb ook echt veeeel zin in de kerstboom enzo! Alleen moet ik van mezelf eerst m'n huis vreselijk opruimen

We gaan wel vanmiddag lekker even tuincentra-shoppen
  zondag 7 december 2008 @ 11:16:44 #78
24188 Belana
kloon van belana
pi_63820179
zou iemand deze nog ergens in mijn avatar kunnen planten?
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 7 december 2008 @ 11:29:01 #79
7074 moussy
kuttekop
pi_63820334
Wij zijn eigenlijk niet zo van de kerst, maar een boompje komt er meestal wel..wanneer.. geen idee
  zondag 7 december 2008 @ 11:33:06 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63820390
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:09 schreef texelonia het volgende:

[..]

We trekken lootjes om te bepalen wie voor wie een kadootje koopt
Ik heb nergens het woord suprise of gedicht genoemd.

Vicky, Wow had hij al, het is Fallout 3 ofzoiets.
pi_63820519
Wij doen niets aan kerst dit jaar. Normaalgesproken kochten we een kadootje voor iemand, trokken dan ook lootjes.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 7 december 2008 @ 11:44:05 #82
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63820546
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

We trekken lootjes om te bepalen wie voor wie een kadootje koopt
Ik heb nergens het woord suprise of gedicht genoemd.

Vicky, Wow had hij al, het is Fallout 3 ofzoiets.
Ik zeg toch niet dat jullie dat doen, ik had het over "(die) mensen". Ik gebruikte jouw post alleen om aan te halen dat ik dat stom vind. En er zijn echt mensen die dat wel doen en zeggen dat Sinterklaas niet gezellig is. En dat wilde ik even kwijt.
©Dumbo
pi_63820555
Oh ja dat doen we met de schoonouders dus. Lootjes trekken. Ik vind het wel een beetje gek maar dat is niet omdat ik het stom vind ofzo maar gewoon omdat we al zó lang lootjes met sinterklaas trekken dat die twee gewoon bij elkaar horen voor mij.

Ik heb het lootje van schoonmoeders trouwens en ze vraagt allemaal dingen die ze beter zelf zou kunnen uitzoeken een mooie sjaal, een bruine leren heupriem dat soort dingen.
Maar vanmiddag dus maar es bij de Primark kijken haha, wie weet!

-edit- fallout 3 heeft mn lief ook gekocht BE, hij vond het wel een zwaar tof spel geloof ik. Iets met een post-apocalyptische wereld enzo en atoombommen? het zal wel, zegt mij niets haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 december 2008 @ 12:12:39 #84
13151 crew  Rewimo
pi_63820958
Vriendin heeft tattoo van haar ex.. Altijd leuk voor op een zonnige zondag
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 december 2008 @ 12:26:17 #85
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63821170
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:16 schreef Belana het volgende:
zou iemand deze nog ergens in mijn avatar kunnen planten?
[ afbeelding ]
heb je een momentje?? moet hij vervangen worden voor die andere, of moet hij er gewoon bij???
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 7 december 2008 @ 12:29:14 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_63821227
mmm, kan mijn normale avatar in dit gifje vevangen door die met kerstmuts djmo?
alvast bedankt, ik kan een hoop, maar daarin ben ik echt en noob
stormy waters...
sailin'
  zondag 7 december 2008 @ 12:30:53 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63821262
Het zegt mij ook niks hoor, HH! Hij zat vanmiddag een stukje uit de gebr. aanwijzing voor te lezen, en dan kan ik echt alleen maar glazig kijken!

Sorry Tex, dan begreep ik je verkeerd. Excuus. (P)ms.

Rewimo, heerlijk dat soort topics!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 december 2008 @ 12:31:40 #88
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63821274
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:29 schreef Belana het volgende:
mmm, kan mijn normale avatar in dit gifje vevangen door die met kerstmuts djmo?
alvast bedankt, ik kan een hoop, maar daarin ben ik echt en noob
sure meis:
http://i208.photobucket.com/albums/bb150/DJMO28/belana1kerst.gif
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 7 december 2008 @ 12:35:09 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_63821338
DJMO you're sweet!

Ikheb hem op mijn eigen webruimte gegooid trouwens hoor
stormy waters...
sailin'
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 december 2008 @ 12:37:13 #90
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63821378
geen probleem belana, graag gedaan

zondag 7 december 2008 @ 12:39:46 #91
24188 Belana
kloon van belana
pi_63821427
het moet iets heel simpels zijn, maar ik snap absoluut niet hoe je een plaatje toevoegt aan die lagen, ik heb het al zo vaak zitten proberen
stormy waters...
sailin'
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 december 2008 @ 12:44:38 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63821541
ik gebruik animatieshop, daar staan alle plaatjes uit je gifje gewoon netjes naast elkaar, je voegt door frame toevoegen die met kerstmuts toe, en verwijdert het frame zonder kerstmuts. opslaan als en klaar

--edit--

dit programma
dus, maar dan een gratis versie.. geen idee meer hoe ik daar ooit aan kwam

pi_63821733
Hier is het nog niet voorbij, vanmiddag komt mijn vader en die zal ook wel een boel meenemen. En na de Kerst ga ik bij hem op bezoek (met mijn zusje) voor het eerst in 10 jaar dat ik hem vaker dan 4 keer per jaar heb gezien. Uniek.

Bij mijn schoonouders kopen we voor iedereen iets. En dan is het eerst een paar weken bedelen voor een lijstje zodat we weten wat te kopen. Bij mijn moeder zorgt zij altijd voor veel cadeaus en verder doen we ook aan lootjes, zonder gedicht of surprise. Ook vanuit praktisch oogpunt. Moeder en broertje werken onregelmatig en het is zo lastig iedereen tegelijk op dezelfde plek te krijgen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 7 december 2008 @ 12:55:00 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_63821739
ow, ga ik eens naar kijken, dat klinkt simpeler dan photoshop elements
stormy waters...
sailin'
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 december 2008 @ 12:56:47 #95
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63821776
tis heel simpel, alleen tis in engels, maar daar zul je denk ik weinig moeite mee hebben

zondag 7 december 2008 @ 12:57:15 #96
24188 Belana
kloon van belana
pi_63821786
nee, das geen probleem
stormy waters...
sailin'
  zondag 7 december 2008 @ 13:11:05 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_63822063
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:56 schreef DJMO het volgende:
tis heel simpel, alleen tis in engels, maar daar zul je denk ik weinig moeite mee hebben
gelukt lekker makkelijk
stormy waters...
sailin'
pi_63823921
Zo, we kregen gisteren de eindafrekening voor het laatste half jaar van 2008 van het waterbedrijf..of we even 4200 over willen maken. Ik denk dat er iets niet goed is gegaan met aflezen van de getallen
Saartje
  zondag 7 december 2008 @ 14:44:41 #99
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63824103
goede middag, hier gisteren een dronken sint in de zaak dat is ook appart
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_63824254
Zo wij zijn ook terug van schoonouders. Gisteren Sinterklaas gevierd en de cadeau's waren echt erg leuk allemaal Kinderen waren al om 6 uur wakker en hyper, dus vanmorgen ook nog even naar IJmuiden geweest om uit te waaien op het strand.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 december 2008 @ 15:22:05 #101
13151 crew  Rewimo
pi_63824811
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo, we kregen gisteren de eindafrekening voor het laatste half jaar van 2008 van het waterbedrijf..of we even 4200 over willen maken. Ik denk dat er iets niet goed is gegaan met aflezen van de getallen
Joh, dat is zo opgelost. Gewoon even de juiste stand doorgeven, met dit soort verschillen moet je meteen kunnen zien wat er mis is gegaan. En vragen of ze de foute nota voor je blokkeren, anders krijg je weer herinneringen en aanmaningen en zo
pi_63826536
Ik heb deze fijne cameratas van de sint gekregen

pi_63826625
mooi schnuppy! en handig!
Saartje
pi_63826916
ja hč misschien gaat deze camera dan iets minder snel naar de gallemiezen
pi_63827848
Kan iemand mij vertellen hoe ik de bugaboo meerijplank moet bevestigen? ik heb er een via marktplaats gekocht maar ik krijg het niet stevig achter de wagen. Ik heb een plankje en een elastiek, hoe combineer ik die?

edit: er missen volgens mij twee klemmetjes

[ Bericht 10% gewijzigd door owlet op 07-12-2008 17:32:20 ]
pi_63828412
Mooie tas snoop!

Maneki, jemig, das niet te weinig... idd even achteraan bellen, dat moet snel op te lossen zijn

Ik ben bij primark geweest en heb lekker heul veel gekocht voor 60 euro in totaal. 2 truien, een blouse, 2 basic shirtjes om te sporten, en een kerstig truitje, een relaxi-broek voor 3 euro, een geurkaarsje, schoenen, handschoenen en haarfrutsels.
en een überfout maar überleuk kadootje voor maneki haha, omdat ik je kado-verhaal zo zielig vond én omdat ik zo blij ben met et huisje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 december 2008 @ 17:47:47 #107
13151 crew  Rewimo
pi_63828426
Toffe tas, Snoop!
  zondag 7 december 2008 @ 18:02:58 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63828781
Maneki! Wat een bedrag!

Mooie tas Snoopy!

Owlet, wat ik ervan weet is het elastikje om hem omhoog te kunnen hangen als er niemand op staat, dus denk ik idd dat er nog iets mist wat jij al zegt.
  Jubileum moderator zondag 7 december 2008 @ 18:04:35 #109
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63828816
Mooie tas Snoop, enne kom de volgende keer even een bakkie doen als je zo dicht in de buurt bent

Ik maakte vanmiddag de deur naar de kelder open, zie ik allemaal water stromen.... Hele kelder blank, alles wat erin stond (en dat is eten, drinken en wc papier) nat.
Jeroen is nu het lek in de waterleiding aan het maken, weigert alle hulp of bruikbare suggesties (zoals, zou je niet tot morgen wachten tot je de juiste spullen kunt kopen) en houdt halstarrig vast aan zijn zelfbedachte oplossing waarbij een hoop soldeer komt kijken.
Het is hier beregezellig
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 7 december 2008 @ 18:10:02 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63828967

* Brighteyes mompelt iets over een flauw toeval met maneki's telefoonrekening...

Hopelijk heeft hij het snel gefixt dan Lois!
  Jubileum moderator zondag 7 december 2008 @ 18:13:05 #111
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63829042
Waterrekening bedoel je denk ik BE?

Ja ik hoop het ook joh, de hele keuken staat vol spullen. Echt ik ben de hele dag in de weer geweest om de kamer te ontmeuken, want dat was weleens nodig, ik heb al het nieuwe speelgoed een plekje gegeven zodat de woonkamer helemaal Zen was, zodat de kerstboom erin kon (want dat moest blijkbaar ook perse vandaag) en nu staat mijn hele keuken op zijn kop.
Het is de verkeerde tijd van de maand voor dit soort onzin geloof ik, ik reageer vrij hormonaal
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63829201
Lois wat een gruwel
Huupski doe je ff gewoon met je cadeautjes Wel lief
Saartje
  zondag 7 december 2008 @ 18:20:14 #113
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_63829204
Leuke tas Snoopy!

Ik heb van dezelfde kleurstelling de laptoptas

Lois wat een gedoe zeg met je kelder! En dan ook altijd net als je ein-de-lijk denkt dat je klaar bent
  zondag 7 december 2008 @ 18:20:26 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63829209
Oh ja, waterrekening.

Oh men, ik moet er ook ech tniet aan denken Lois...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 december 2008 @ 18:25:14 #115
13151 crew  Rewimo
pi_63829317
O, Lois Wat een ellende allemaal. Heel je zooi nat en dat net nadat je opgeruimd hebt
pi_63829494
O Lois wat verschrikkelijk kut rot

En das ook zo typisch mannen haha, niet mee bemoeien, net als het aansteken van de bbq
Is er niet iets anders waar jij je mee bezig kunt houden zodat je niet zijn ehm, oplossing, aan hoeft te zien voor het moment? En trouwens, nu ik eraan denk, ben je eigk niet verzekerd voor dat soort dingen? Dat er dan een loodgieter langs komt ofzo? Of roep ik nu wat stoms?

Maneek, t is maar klein hoor, en eigk ook een beetje onzin, en kitsch haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 18:58:40 #117
24188 Belana
kloon van belana
pi_63830071
ow god lois....
* Belana jeroen kent...
sterkte!
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zondag 7 december 2008 @ 19:08:07 #118
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63830282
Het is klaar Het lek is gedicht, de kelder weer ingeruimd, ruim een vuilniszak vol dingen reddeloos verloren maar dat mag de pret niet drukken.
De meisjes slapen , wij zitten aan de thee en ik ga straks lekker een heleboel ER kijken van de afgelopen zaterdagavonden
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 7 december 2008 @ 19:10:28 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_63830326
ah! kijk!
ik moet nog ER inhalen van de afgelopen jaren
stormy waters...
sailin'
pi_63830502
Lois, toen we naar huis reden stond er aan de andere kant van de snelweg, bij jouw alfslag zeg maar, een enorme file ivm een ongeval

Gelukkig is je lek gedicht!

Ik zit nu trouwens te typen met handschoenen aan. Mijn schoonmoeder had aan haar huisarts gevraagd wat er te doen was aan die kloven in mijn vingers Nu heb ik een heel flesje vitamine D naar binnengeklokt en zit nu met een dikke laag vaseline op mijn handen en handschoenen aan. Eigenlijk moet ik er mee slapen maar dat zag ik niet zitten
pi_63830529
Fijn Lois!

De mannen hier zijn al de hele dag Miniworld aan het naspelen met de treinbaan. Papa druk met lapmjes aansluiten, middelste druk met alles aangeven en oudste druk met huisjes schoonmaken en neerzetten. Jongste wilde wel druk zijn met alles slopen maar die mocht er niet bij van de heren
Saartje
  zondag 7 december 2008 @ 19:24:52 #122
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63830587
Ah wat fijn zeg Lois, dat het opgelost is!
  zondag 7 december 2008 @ 19:35:44 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63830812
Fijn dat het opgelost is Lois!

Even een vraagje dat wel in alle kindjes topics past dus ik doe het even hier.
Sasha heeft best een droge/schrale huid, bijv. op zijn beentjes. Wat kan ik dan het beste aan badproducten gebruiken? Ik heb een tijdje weleda gebruikt, maar dat vind ik heel vies ruiken.
Heeft iemand nog een andere tip?
  zondag 7 december 2008 @ 19:43:36 #124
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63831007
Lois, wat heeft Jeroen dat goed gedaan Hier zou zoiets echt paniek betekenen.
Wat lief van je schoonmoeder, snoop. Had je ook al de SOS handbalsem van Nivea geprobeerd? Die werkt bij mij vaak prima.
Oefff. 4200 euro. Ik zou me ook rotschrikken.
Lekker douchen!
  zondag 7 december 2008 @ 19:44:38 #125
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63831046
Helemaal niets gebruiken BE. Alleen water, dat heeft bij Jet goed geholpen.
Lekker douchen!
pi_63831080
Hier ook kloven in m`n vingers. Doet zeer! Ik heb zo`n aloė vera stick en dat werkt wel heel erg goed moet ik zeggen. Klovenzalf van Gehwol helpt ook erg goed, is wel voor je hielen maar niemand die dat ziet
Saartje
  zondag 7 december 2008 @ 19:56:57 #127
24188 Belana
kloon van belana
pi_63831322
en niet iedere dag in bad BE, water droogt uit
ik smeer verder met cardiflor zalf of vaseline lanette (die krijg je via je huisarts vergoedt trouwens)

snoop, ik hoop dat het helpt, wat een ellende toch he!
stormy waters...
sailin'
pi_63831597
Ja nou, die handschoenen zijn alweer uit. Het kriebelde als de pest

BE, ik heb Morris heel lang met zemelenbad van het kruidvat in bad gedaan en idd niet elke dag. En smeren met vaseline die je bij de apotheek kan kopen, Cetomacrogol.
  zondag 7 december 2008 @ 20:09:36 #129
108648 cattie
lieve moeder
pi_63831666
Lois, fijn dat het opgelost is!

BE, daar is speciaal baspul voor, maar hoe heet dat ook al weer... Bij de apotheek weten ze het wel. En ik denk nog ff na.

Wij hebben de Sint langs gehad en ik neem mijn woorden terug. Het was super! Iedereen had zijn best gedaan mijn man vertelde dat mijn schoonmoeder nog vertelde dat ze gisteren in de stress was geschoten en nog extra cadeau's had gekocht en het was heel gezellig. Ive is ook goed verwend en had een super dag, en dat is toch het belangrijkst! Hij zit nu met mijn man in bad om even tot rust te komen voordat hij gaat slapen (hij is een beetje hyper van de aandacht en de cadeau's geloof ik! )
  zondag 7 december 2008 @ 20:11:21 #130
24188 Belana
kloon van belana
pi_63831715
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:06 schreef snoopy het volgende:

BE, ik heb Morris heel lang met zemelenbad van het kruidvat in bad gedaan en idd niet elke dag. En smeren met vaseline die je bij de apotheek kan kopen, Cetomacrogol.
die creme krijg je dus vergoed als je het via je huisarts doet
stormy waters...
sailin'
  zondag 7 december 2008 @ 20:32:54 #131
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63832337
quote:

Is dat ook goed als het niet tegen waterpokken is? Wat cool .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 7 december 2008 @ 20:33:28 #132
14746 k_i_m
pi_63832352
de zemelen dan he?
In my life
Why do I smile
pi_63832504
nou ja die helpen iig wel bij eczeemachtige plekken, die zemelen
  zondag 7 december 2008 @ 20:45:18 #134
14746 k_i_m
pi_63832704
Ja, nee, ik denk ik zeg het nog even omdat er ook vaseline in je post staat .
In my life
Why do I smile
  zondag 7 december 2008 @ 20:53:38 #135
108648 cattie
lieve moeder
pi_63832932
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat het opgelost is Lois!

Even een vraagje dat wel in alle kindjes topics past dus ik doe het even hier.
Sasha heeft best een droge/schrale huid, bijv. op zijn beentjes. Wat kan ik dan het beste aan badproducten gebruiken? Ik heb een tijdje weleda gebruikt, maar dat vind ik heel vies ruiken.
Heeft iemand nog een andere tip?
Balneum schijnt goed te werken!
pi_63833090
Balneum ja! Daar hebik heel wat avonden in liggen weken. Het heeft de kraamhulp wel heel veel zweet gekost om de vetranden weer uit bad te poetsen
Saartje
  zondag 7 december 2008 @ 21:08:03 #137
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63833360
Wat fijn Cattie!!! Wat heb je (allemaal) gekregen? Behalve de prachtige fleecepyjama natuurlijk.
Lekker douchen!
pi_63833376
Balnuim heet het hier haha

ooooh ik ben zo blij met mn aankoopjes, kan er niets aan doen, haha, lang geleden dat ik voor mezelf iets gekocht had
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 21:09:31 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63833400
Sasha's onderkant wordt de laatste tijd wat vaker gebadderd dan voorheen, dat klopt wel. Wegens ontzettend vieze, overal zittende poepluiers.

Zemelenbadje was ik vergeten, dat had ik idd wel op aanraden van de kraam toen!
Heb het daarstraks ingesmeerd met creme voor schrale wangetjes van het kruidvat en dat scheelde al een boel. Er moest gewoon echt even vettigheid in.
  zondag 7 december 2008 @ 21:11:01 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63833434
Oh ja, Balneum heb ik idd ook wel eens gelezen hier.
Ik zal morgen eens op zoek gaan. Hij heeft er zelf niet veel last van, maar het voelt gewoon niet lekker.
  zondag 7 december 2008 @ 21:13:24 #141
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63833503
Oja, dat is waar ook. Die balneum hebben we ook nog gebruikt in bad. Dat vond ik niet zo lekker ruiken. Dus dat heeft niet lang bij ons in de kast getaan
Lekker douchen!
pi_63833821
Oeh ik ben nu helemaal in een kerst-stemming
Heeft er iemand zin om secret santa te doen? dus lootjes trekken, kdootje kopen en opsturen in een mooi pakketje? Voor kerst!
Haha, ik kan er geen genoeg van krijgen al dat moois en feestverpakkingen enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 21:22:39 #143
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63833830
Lois wat een schrik! Gelukkig is het lek weer boven water nu
BE Balneum had ik in het zh voor Tobias ook gekregen, werkt als een tierelier!
Snoopy succes met je pootjes

Hier ook een geslaagde sinterklaas, iedereen gedroeg zich keurig, het was heel gezellig, leuke kado's voor iedereen, helemaal top We hebben het dit jaar iets anders gedaan dan anders; we hebben geld gekregen om zelf de kado's voor Tobias te kopen, en omdat we te laat waren om lootjes te trekken heeft iedereen voor zichzelf een kleinigheidje gekocht om het eeuwige cd-bon en bios-bon-heen-en-weer-geschuif te voorkomen, geen bedrag, ieder voor zich, saai? Misschien, maarhier heel effectief en geen scheve gezichten. Mijn vader had 2 heeeerlijke salades gemaakt die tot de laatste kruimel op zijn gegaan, er was een oom uit Duitsland onverwacht over, ook altijd leuk om die weer te zien En als kersje op de taart besloot Tobias vrijdag dat hij best wel overdag zindelijk is
Vandaag heerlijk spelletjes gespeeld en de kerstboom opgezet met Tobias, die vroeg al dįgen wanneer dat nu was, hij had nl een kado'tje in zijn schoen gekregen en vond dat wel genoeg Klaas voorbij dśs kerstboom
Ik heb nog nooit zo vroeg in het jaar met de boom in huis gezeten
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 7 december 2008 @ 21:23:43 #144
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63833862
Huuphuup wat leuk! Ik wil wel meedoen mits het een kleinigheidje betreft

quote:
Op zondag 7 december 2008 21:22 schreef huuphuup het volgende:
Oeh ik ben nu helemaal in een kerst-stemming
Heeft er iemand zin om secret santa te doen? dus lootjes trekken, kdootje kopen en opsturen in een mooi pakketje? Voor kerst!
Haha, ik kan er geen genoeg van krijgen al dat moois en feestverpakkingen enzo.
Ylana
pi_63833943
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:23 schreef Saffier het volgende:

[..]

Daar kunnen afspraken over gemaakt worden toch? budgetten enzo?

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 21:28:59 #146
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63834082
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:25 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Daar kunnen afspraken over gemaakt worden toch? budgetten enzo?

Ylana
  zondag 7 december 2008 @ 21:30:47 #147
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_63834141
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:23 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ik ook !
pi_63834202
Woei! Al drie!!
kunnen we het zelfs met zn drietjes doen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 21:33:22 #149
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63834208
Ik doe mee!

BE opent een topic met een Lijstje (van 4!)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 7 december 2008 @ 21:33:55 #150
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63834226
Leuk! Waar kun je je opgeven?
pi_63834234
Dat vind ik ook best leuk hoor
  zondag 7 december 2008 @ 21:34:12 #152
190853 RockabeIIa
pi_63834236
Lishe ik wil jou trekken!!!
  zondag 7 december 2008 @ 21:35:34 #153
190853 RockabeIIa
pi_63834270
Bij nader inzien, snoopy wil ik ook wel trekken
  zondag 7 december 2008 @ 21:35:54 #154
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63834279
hmm. Goed idee rockabelleke!
  Jubileum moderator zondag 7 december 2008 @ 21:35:59 #155
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63834283
Ik wil meedoen!!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63834292
Ooooh het loopt storm!

Met zo'n website lootjestrekken.nl kun je aangeven of er mensen zijn die elkaar niet mogen trekken enzo haha, handig voor als er exen in een groepje zitten...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 21:36:32 #157
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63834299
dju. 2e keus dus.
  zondag 7 december 2008 @ 21:37:26 #158
190853 RockabeIIa
pi_63834320
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:36 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh het loopt storm!

Met zo'n website lootjestrekken.nl kun je aangeven of er mensen zijn die elkaar niet mogen trekken enzo haha, handig voor als er exen in een groepje zitten...
ja hallo, dan krijg ik geen 'dootje'
pi_63834332
Hahaha, ahw Lishe toch

modjes, kan ik daar een topic over openen ofzo of doet een van jullie het anders? of mag het ook gewoon binnen het bankje blijven?
woei!

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 21:37:56 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63834342
Ai... twijfelt...
(Nee, niet over het openen van een topic natuurlijk! )
Leukleukleuk, maar ik krijg dan al faalangst bij het idee alleen al.
  Jubileum moderator zondag 7 december 2008 @ 21:38:29 #161
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63834360
Doe maar even topic openen Huupje!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63834379
Lol nee joh gek mens, niet zo raar doen. Waarom faal? Geurkaars kopen inpakken en opsturen. Niet moeilijk toch?
Bijvoorbeeld hoor, je mag ook andere dingen dan een geurkaars vragen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 21:39:26 #163
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63834393
Ik ook, ik ook. Secret Santa lijkt me geweldig. En mooie cadautjes zijn super
Lekker douchen!
  zondag 7 december 2008 @ 21:39:44 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63834405
Huupje, open maar wel even een apart topic. Dat is makkelijker bijhouden/-lezen dan hier tussen evt. andere dingen door.
pi_63834406
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij nader inzien, snoopy wil ik ook wel trekken
pardon?
  zondag 7 december 2008 @ 21:40:21 #166
190853 RockabeIIa
pi_63834423
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef huuphuup het volgende:
Lol nee joh gek mens, niet zo raar doen. Waarom faal? Geurkaars kopen inpakken en opsturen. Niet moeilijk toch?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Geurkaarsen! Multifunctioneel!

pi_63834429
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:20 schreef snoopy het volgende:
Lois, toen we naar huis reden stond er aan de andere kant van de snelweg, bij jouw alfslag zeg maar, een enorme file ivm een ongeval

Gelukkig is je lek gedicht!

Ik zit nu trouwens te typen met handschoenen aan. Mijn schoonmoeder had aan haar huisarts gevraagd wat er te doen was aan die kloven in mijn vingers Nu heb ik een heel flesje vitamine D naar binnengeklokt en zit nu met een dikke laag vaseline op mijn handen en handschoenen aan. Eigenlijk moet ik er mee slapen maar dat zag ik niet zitten
vast totaal offtopic, maar probeer het eens met een vocht/vet emulsie. het is hetzelfde spul als waar ze die hormoonzalf mee maken, maar dan zonder de werkzame stofjes. de zalf is ook gebaseerd op vaseline, maar dan mbv hulpstoffe gemengd met vocht. het trekt wat sneller in en het vocht wordt opgenomen door de huid waardoor het nog wat sneller herstelt. ik weet niet of het zonder recept te krijgen is, maar ik zweer het je, dat spul is erg fijn. hier een linkje
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 7 december 2008 @ 21:40:26 #168
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63834430
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef huuphuup het volgende:
Probleem is een beetje de verzendkosten. Beetje pakje versturen kost toch al 6,20.
Lekker douchen!
  zondag 7 december 2008 @ 21:40:37 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63834435
Lois, we zijn wel heel erg van de uni weer vandaag hoor, met ons Huupje!

*geurkaarsen in slaat...
  zondag 7 december 2008 @ 21:40:50 #170
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63834440
be zorg maar dat je mij trekt, ik ben snel blij. ik wil snoop, die heeft hier al eens een supercadeaudoos laten bezorgen. Ik typ op mijn telefoon dus doe ik even rockabella's hartje: <3
  zondag 7 december 2008 @ 21:42:37 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63834510
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:40 schreef sjak het volgende:

[..]

Probleem is een beetje de verzendkosten. Beetje pakje versturen kost toch al 6,20.
Daar had ik nog niet eens aan gedacht! Maar dat maakt alles dat niet door de brievenbus past idd wel duurder gelijk.
  Jubileum moderator zondag 7 december 2008 @ 21:42:55 #172
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63834516
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Lois, we zijn wel heel erg van de uni weer vandaag hoor, met ons Huupje!

*geurkaarsen in slaat...
Wij zijn een lekker setje
Komt goed uit ook want Iris wil dat Sasha hier komt wonen, of, als dat niet kan, logeren.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63834560
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:40 schreef simmu het volgende:

[..]

vast totaal offtopic, maar probeer het eens met een vocht/vet emulsie. het is hetzelfde spul als waar ze die hormoonzalf mee maken, maar dan zonder de werkzame stofjes. de zalf is ook gebaseerd op vaseline, maar dan mbv hulpstoffe gemengd met vocht. het trekt wat sneller in en het vocht wordt opgenomen door de huid waardoor het nog wat sneller herstelt. ik weet niet of het zonder recept te krijgen is, maar ik zweer het je, dat spul is erg fijn. hier een linkje
quote:

We zitten in een loop geloof ik
  zondag 7 december 2008 @ 21:45:05 #174
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_63834586
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:40 schreef sjak het volgende:

[..]

Hier zat ik stiekem ook al aan te denken....
  zondag 7 december 2008 @ 21:45:29 #175
190853 RockabeIIa
pi_63834601
Mij maakt de verzeondkosten niet zo veel uit. Maar ik heb evt wel een ander idee:
Maak je lijstje en dan gaat iemand een kaart voor je maken met wat jij wilt hebben. Aldus, toch nog zoekwerk@!#!#!
En het baksel/mooie kaart wordt dan gewoon als postkaart verstuurd

* RockabeIIa gaat alvast een fototopic/scantopic aanmaken
  zondag 7 december 2008 @ 21:45:56 #176
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63834626
ja maar ee zijn zoveel leuke envelop-dingen. Tijdschriften een lief fijn boekje, een muts, vivi-slofjes, postpapier .... Beter idee; zal ik iedereen trekken?
  zondag 7 december 2008 @ 21:46:27 #177
190853 RockabeIIa
pi_63834642
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:45 schreef Lishe het volgende:
ja maar ee zijn zoveel leuke envelop-dingen. Tijdschriften een lief fijn boekje, een muts, vivi-slofjes, postpapier .... Beter idee; zal ik iedereen trekken?
Bij deze meldt mijn vriend zich ook al
pi_63834657
Tadaaa topic geopend
mij maken die verzendkosten niet zoveel uit. ik denk aan een budget van 10 euro voor kadoos en dan de verzendkosten nog. Dus tussen 15 en 20 incl verzenden? Maar het staat open voor discussie hoor
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 21:48:46 #179
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63834710
Ik mis Bix trouwens hier op het bankje....
Ylana
pi_63834718
simmu, maar je linkt naar cetomacrogol, dat snoopy zelf eerder al noemt.

ik lees iets over secret santa? lijktmeleuk!! al heb ik me nog niet helemaal verdiept in wat jullie er precies onder verstaan (beetje in a hurry).
  Jubileum moderator zondag 7 december 2008 @ 21:49:05 #181
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63834719
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Eva ♥ en Iris ♥
pi_63834731
haha saffier, hier ben ik dus. maar meteen ook weer weg. drukdruk!
  zondag 7 december 2008 @ 21:49:38 #183
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63834743
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Lekker douchen!
pi_63834758
hahaha, saffier, als je het over de duvel hebt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 21:50:44 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63834796
Ik zou 10Eur echt toch echt wel de absolute max vinden.
Het moet voor iedereen leuk en te doen blijven en meer dan dat vind ik eig. al best 'veel'.

Of ben ik nu een enorme kniepert.
  zondag 7 december 2008 @ 21:52:15 #186
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63834851
iemand een mitella over?
  zondag 7 december 2008 @ 21:52:47 #187
3011 E.T.
pi_63834860
Secret Santa.. leuk!
  zondag 7 december 2008 @ 21:52:52 #188
190853 RockabeIIa
pi_63834868
Is mijn (bijna gratis) ideetje dan niet leuk?
Dan reageer je er toch lekker niet op! Weer een nutteloos bestede 5 minuten op fok!
  Jubileum moderator zondag 7 december 2008 @ 21:53:02 #189
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63834873
Hahahaha Lishe

Ik duik mijn bed in met mijn o zo spannende boek. Tot morgen en hou het netjes hier he?
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 7 december 2008 @ 21:53:33 #190
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_63834887
Ik las net wat over droge schrale huid, ik zweer bij Louis-Widmer (kan ook in bad) is erg zuinig in gebruik en fijner nog geeft geen vieze randen in bad want het lost echt helemaal op, geweldig ook voor kinderen ik heb zelf last van psoriasis en dit werkt zo fijn. (niet goedkoop maar door het zuinige gebruik goed te doen)

BE jij vroeg of ik het mijn schoonfamilie wel had verteld? Nou mijn schoonouders hebben we wel ingelicht meteen de dag van de nekplooimeting, schoonzusje en zwager niet dat mag mijn man vertellen wanneer het zo ver is.

Lois getver een lek in de kelder gelukkig is het nu dicht.

Hier draait de vloerverwarming op standje 0 dat moet nog een paar weken zo en dan.... dan hebben we warme voetjes als we de keuken betreden nu nog de keuken bestellen ooit en dan is er weer een stukje huis klaar, denk dat we dan maar eens behang gaan plakken op Isa's nieuwe kamer.
Mama van Isa en Ties
  zondag 7 december 2008 @ 21:54:27 #191
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63834911
ik stem voor envelops.
  zondag 7 december 2008 @ 21:54:29 #192
190853 RockabeIIa
pi_63834914
en mijn fiets is ook al stuk...
pi_63834960
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef Lishe het volgende:
iemand een mitella over?
hier..dat werkt ook goed
Saartje
pi_63834961
Kan ook, dingen zoals sokken ofzo kunnen ook wel in een envelop toch? Zelfs een hemdje of sjaaltje kan wel in een vlop.
Als je het in zo'n tasje doet die ze op de groenteafdeling hebben en dan beetje strak met plakband omwikkelt heb je wel een redelijk plat ding voor een vlop (en gelijk een surprise )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 21:56:14 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63834965
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Is mijn (bijna gratis) ideetje dan niet leuk?
Dan reageer je er toch lekker niet op! Weer een nutteloos bestede 5 minuten op fok!
Jij zei precies wat ik ook al had zitten bedenken, maar ik zag Lishe d'r post over dat er zoveel platte dingen te krijgen zijn dus toen heb ik maar niet een naar jou gedaan.
Sorry babe!
Maar ik had het echt ook bedacht.
pi_63834970
Ik vind jouw idee eigenlijk ook gewoon heel erg leuk Rocka. Niet duur, zelf gemaakt en gewoon leuk voor iedereen op die manier
  zondag 7 december 2008 @ 21:57:27 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63835013
Ah ok, ik snap het nu Marlieske. Dat had ik even niet meegekregen.
pi_63835128
Rocka ik hou wel van de zelfgemaakte dingetjes maar ik ben toch ook wel van de kleine kadootjes.
Ik vind het prima om te zeggen dat de max voor verzenden/kadootjes zeg maar een bubbeltjesenvelop is ofzo. Dan heb je denk ik max 1 of 2 euro aan verzendkosten? (als het een beetje gewicht heeft)
Er zijn inderdaad zat dingen te bedenken die plat zijn of in ieder geval die door de brievenbus passen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63835149
ja, of 'gewoon' virtueel, zoals onze eerdere surprise-avonden. ik bedoel, als 't in een platte kaart kan, kun je 't ook digitaal maken en met een mooi gedichtje erbij hier ergens plaatsen. toch? hebben we er allemaal lol van.
  zondag 7 december 2008 @ 22:04:05 #200
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63835268
Bixie en Bixie!

En zelfbedachte/gemaakte knutsel vind ik óók leuk! Als we voor een bedrag gaan vind ik 7,50 euro wel het matje voor een kado'tje, ik vind je dus geen kniepert BE (met de verzendkosten zit je dan toch wel aan de 15,- euro).

Hier staat Austin Powers op Ik kan er de humor niet van inzien ligt dat aan mij?
Ylana
  zondag 7 december 2008 @ 22:06:11 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63835340
Nooit gezien, Austin Powers, de voorstukjes alleen al deden mij besluiten dat dat niet aan mij besteed zou zijn.

Rewimo, heb je de update in dat topic gezien?
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
Ok, ik moet iets bekennen, mijn verhaal klopt niet helemaal. Die tattoo op haar enkel zat op een heel ander plek, namelijk de venusheuvel, dus de plek bij haar schaamstreek. Ze had al vanaf het begin van de relatie een bos haar daar zo, waarschijnlijk om die tattoo te bedekken. In het begin zei ik er niets van, omdat ik alleen maar bezig was met de sex, maar een keer vroeg ik haar of ze het er niet af wilde scheren, want dan zou de sex ook lekkerder worden. Ze verzon steeds smoesjes dat het vet zou irriteren en jeuken als het eraf ging. Tijdens een keertje sex, ging ik met mijn handen door dat schaamhaar en zag ik opeens een letter (tattoo), dus kwam ik erachter dat ze een tattoo bedekte met dat haar. We hebben dit besproken enzo, en toen zou ze het bosje eraf scheren, ik zag toen een volledige naam en dat bleek die van haar ex te zijn.. Sinds die dag neuken we alleen maar doggy style, omdat bij missionaris ik steeds die naam in mijn vizier krijg.. Zo.. dat is the real story.. Kijken of jullie netzo anti TS reageren als bij de OP...
  zondag 7 december 2008 @ 22:07:14 #202
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63835383
Ik vind het idee van Bix ook leuk. Dan kun je het zo duur maken als je wilt. En de rest kan dan ook meegenieten. Ook leuk, maar minder een echt mooi ingepakt cadeautje. Eigenlijk maakt het me niet zo uit. Ben bijna net zo meegaand als Rocka
Lekker douchen!
  zondag 7 december 2008 @ 22:07:53 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63835413
Bix, digitaal knutselen kan ik dan weer totaal niet. Verder dan een onhandige paint kom ik niet.
  zondag 7 december 2008 @ 22:08:04 #204
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63835426
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:01 schreef bixister het volgende:
ja, of 'gewoon' virtueel, zoals onze eerdere surprise-avonden. ik bedoel, als 't in een platte kaart kan, kun je 't ook digitaal maken en met een mooi gedichtje erbij hier ergens plaatsen. toch? hebben we er allemaal lol van.
Jamaar jamaar jamaar ik ben een digitale nitwit en kan écht écht écht geen dingen digitaal maken . Het houdt echt op bij iets zelf knutselen/verzinnen en er dan desnoods een foto vanmaken en hier plempen, maar een leuk digitaal-iets gaat hier niet lukken.

BTW; snoopy wat een leuke camera-tas zag ik even snel voorbij komen. is er plek over voor wat attributen nog?
Ylana
  zondag 7 december 2008 @ 22:08:50 #205
190853 RockabeIIa
pi_63835457
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:07 schreef sjak het volgende:
Ik vind het idee van Bix ook leuk. Dan kun je het zo duur maken als je wilt. En de rest kan dan ook meegenieten. Ook leuk, maar minder een echt mooi ingepakt cadeautje. Eigenlijk maakt het me niet zo uit. Ben bijna net zo meegaand als Rocka
Tofferd!
pi_63835459
Ooooh die update hahhaha
wat een drol
en wat een doos ook, dat je een naam laat tattooėren op je doos.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 22:09:26 #207
190853 RockabeIIa
pi_63835481
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Bix, digitaal knutselen kan ik dan weer totaal niet. Verder dan een onhandige paint kom ik niet.
gewoon klutsele! en dan scanne!
  zondag 7 december 2008 @ 22:10:00 #208
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63835499
Gelukkig, dan ligt het niet helemaal aan mij
BE heb je nog een keer een linkje van dat topic? Ik zat eerder via mijn mobiel te fokken, dan kan ik niet zomaar overal heen klikken.
Ylana
  zondag 7 december 2008 @ 22:11:02 #209
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63835540
Volgens Tobias gaan we morgen een kerstster kutselen
Ylana
pi_63835593
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

gewoon klutsele! en dan scanne!
bijna net zo leuk als je eigen hoofd scannen hahaha, god wat had ik een lol toen zeg in mn eentje met de scanner
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63835659
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh die update hahhaha
wat een drol
en wat een doos ook, dat je een naam laat tattooėren op je doos.
doe het dan nog in het sjienees!
Moest nog aan je denken vorige week trouwens! We waren met zn allen uit eten bij de chinees, toen mijn zwager zijn tattoo met de naam van zijn vrouw (mijn zusje) liet zien aan de eigenaresse. Toen ze zei dat er Patrilicia stond keek hij zo en ik zo van
Saartje
  zondag 7 december 2008 @ 22:15:27 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63835698
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:11 schreef Saffier het volgende:
Volgens Tobias gaan we morgen een kerstster kutselen
Jaaaaaaaa, we zijn terug bij de kern van OUD: Klussen
pi_63835704
Saffier, er zit nog een klein voorvakje in maar echt grote lenzen enzo kan je daar denk ik niet in kwijt. De tas is van deze winkel.
  zondag 7 december 2008 @ 22:17:53 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63835767
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:10 schreef Saffier het volgende:
Gelukkig, dan ligt het niet helemaal aan mij
BE heb je nog een keer een linkje van dat topic? Ik zat eerder via mijn mobiel te fokken, dan kan ik niet zomaar overal heen klikken.
Vriendin heeft tattoo van haar ex..
pi_63835777
joh, als je hulp nodig hebt met photoshop oid zijn hier altijd wel wat helpende handen te vinden. 't gaat toch vooral om 't idee? en inderdaad, als 't toch iets plats zou moeten worden, dan kan 't ook gescand worden, lijkt mij. maar ik wil ook best echt iets maken hoor, al vind ik dįt juist weer moeilijker.
pi_63835791
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:14 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Moest nog aan je denken vorige week trouwens! We waren met zn allen uit eten bij de chinees, toen mijn zwager zijn tattoo met de naam van zijn vrouw (mijn zusje) liet zien aan de eigenaresse. Toen ze zei dat er Patrilicia stond keek hij zo en ik zo van
hahaha, ja, nouja, dat was dus precies wat ik bedoelde toen

Sindsdien showt ie hem minder of is ie het alweer vergeten?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63835803
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:14 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Leuk leuk die Secret Santa, op een kattenforum heb ik het van de week gedaan voor de kat, echt superleuk om al die foto's van pakketjes te zien!!!
Hopelijk toch wel echte pakjes hoor , ik kan helemaal niks digitaals..
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 7 december 2008 @ 22:20:23 #218
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63835848
Mooie tas Snoop! Ik wil er een tas bij hebben De rugzak die we hebben voor onze (gezamelijke) spullen (Lautie heeft tegenwoordig ook een body en 2 lenzen) vind ik te zwaar voor mezelf, vandaar

BE het kwam er ook zo lief uit; kutselen
Ylana
pi_63835877
Ik hou zo van post hahaha ik ben net een klein kind daarmee, als de deurbel gaat en ik verwacht een pakketje dan word ik gelijk helemaal blij

Heb je leuke dingen voor je kat gekregen poppejans?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63835943
quote:
Heeft een vriendin van mij ook, net bij randje van slipje best groot de naam van ex, inmiddels aan tweede vriendje na ''de'' ex, en is ze de tattoo aan het laten weglaseren.
Een vriend van ons is zelf tattoeerder(euh hoe schrijf je dat) en die heeft ook allerlei namen staan, ook van een inmiddels ex..
Ik zou echt nevernooit een naam laten zetten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63836008
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha, ja, nouja, dat was dus precies wat ik bedoelde toen

Sindsdien showt ie hem minder of is ie het alweer vergeten?
hij laat hem er niet minder vaak om zien geloof ik
Saartje
pi_63836030
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:21 schreef huuphuup het volgende:
Ik hou zo van post hahaha ik ben net een klein kind daarmee, als de deurbel gaat en ik verwacht een pakketje dan word ik gelijk helemaal blij

Heb je leuke dingen voor je kat gekregen poppejans?
Ik dus ook heerlijk POST! Hahaha, vooral pakketjes!
Ja, de kat heeft echt superveel gehad: speeltjes, fleecedeken enzo.Diegene had er wel werk van gemaakt, echt leuk. Ik had zelf ook een leuke doos gemaakt, was het meeste benieuwd naar wat diegene die ik had daarvan zou vinden, interesseerde me nog meer dan wat ik zelf zou krijgen.
pi_63836109
Haha Maneki, ja, ik heb bij naamtattoo's toch altijd een beetje een gek gevoel. Ik zou nooit de naam van mijn lief laten tattooėren. Je eigen naam, prima; naam van je kinderen, ook prima; naam van je (overleden) ouders, kan ook allemaal. Maar namen van vriendjes... pfff. Tenzij je vijftien jaar getrouwd bent ofzo, maar ik zou daar toch niet zo snel aan beginnen denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 22:29:12 #224
190853 RockabeIIa
pi_63836226
Ik krijg bij Kanji een akeliger gevoel als bij namen, geloof ik...

ps Huup, ik heb gister al weer een nieuwe agenda aangeschaft (deze is zo mooi!!!)
pi_63836259
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:26 schreef huuphuup het volgende:
Haha Maneki, ja, ik heb bij naamtattoo's toch altijd een beetje een gek gevoel. Ik zou nooit de naam van mijn lief laten tattooėren. Je eigen naam, prima; naam van je kinderen, ook prima; naam van je (overleden) ouders, kan ook allemaal. Maar namen van vriendjes... pfff. Tenzij je vijftien jaar getrouwd bent ofzo, maar ik zou daar toch niet zo snel aan beginnen denk ik.
Nou ik ook niet, mijn man heeft zn geboortejaar in grote cijfers op zn arm staan, dat vind ik dan wel weer wat hebben, mooier dan letters iig.
Heb jij tattoos Huup?
pi_63836274
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:24 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik dus ook heerlijk POST! Hahaha, vooral pakketjes!
Ja, de kat heeft echt superveel gehad: speeltjes, fleecedeken enzo.Diegene had er wel werk van gemaakt, echt leuk. Ik had zelf ook een leuke doos gemaakt, was het meeste benieuwd naar wat diegene die ik had daarvan zou vinden, interesseerde me nog meer dan wat ik zelf zou krijgen.
Haha, ja dat laatste heb ik dus ook altijd met kadootjes! Ik doe altijd best wel moeite om voor iemand het perfecte kado te vinden en als iemand er dan blij mee is dan ben ik ook gelijk helemaal blij
Voor kado's voor mezelf ben ik gek genoeg heel snel tevreden.
Hihi, je hebt een verwend poezebeest nu thuis dus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63836340
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik krijg bij Kanji een akeliger gevoel als bij namen, geloof ik...

ps Huup, ik heb gister al weer een nieuwe agenda aangeschaft (deze is zo mooi!!!)
omg! Foto!!
Ik heb vandaag nog tot drie keer tot met (telkens een andere!) in mn handen gestaan

@Poppejans, ik heb geen tattoo, ik ben te schijterig dat ik er na een paar jaar op uitgekeken ben.
Mn zusje heeft er een over haar hele rug heen. Hoewel ik hem zelf nooit zou laten zetten vind ik die van haar wel gaaf. Het past ook bij haar.
Zal eens een foto zoeken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 22:33:06 #228
190853 RockabeIIa
pi_63836377
Ok ik pak em effe van beneden

zo...
pi_63836453
Rocka Ik hou van getattoeerde vrouwen
Saartje
  zondag 7 december 2008 @ 22:35:30 #230
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_63836456
Bij zelf knutselen en digitaal knutselen haak ik af... Ik kan dat totaal niet En tot de kerst moet ik echt eigenlijk alleen maar werken,dus tijd is dan ook wel een behoorlijke issue hier (iemand hemacadeautjes? )

Bedrag mag van mij lager..zorgen dat het in een envelop past is ook geen probleem..maar zelf knutselen Dan wil je echt niet dat ik toevallig jouw lootje trek
pi_63836460
Ik heb dit poppetje op mn schouderblad staan, ongeveer een keer zo groot als dit plaatje.
Alleen het poppetje en dan gewoon in zwart met schaduwen.

Verder nog niks, ik wil wel meer maar weet niet zo goed wat, ik wil iets op mn voet dat weet ik al wel
edit: Het is echt helemaal niet eng hoor Huup, de pijn ligt echt aan de plaats waar je hem hebben wilt, en hoe groot, en hoeveel kleuren enzo
  zondag 7 december 2008 @ 22:36:29 #232
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63836497
Rock, ben jij dat? Gaaf!
Ik wil nog steeds een tattoo met 'iets' van Tobias maar weet niet wat en ook niet waar Zo komt het er dus nooit
Dat topic is wel heel triest zeg, bedankt voor het linkje BE!
Ylana
  zondag 7 december 2008 @ 22:37:38 #233
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_63836544
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Ok ik pak em effe van beneden

Even een andere foto :
ook weg
pi_63836555
M`n volgende tattoo wordt een cupcake met een dikke kers er op
Saartje
  zondag 7 december 2008 @ 22:39:08 #235
190853 RockabeIIa
pi_63836584
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:36 schreef Saffier het volgende:
Rock, ben jij dat? Gaaf!
Ik wil nog steeds een tattoo met 'iets' van Tobias maar weet niet wat en ook niet waar Zo komt het er dus nooit
Dat topic is wel heel triest zeg, bedankt voor het linkje BE!
Dat is ik Lekker myspacerig
Ik wilde ook 'iets' van Brent, dat is achterop mijn rechterarm een ankertje met 'Son' en mijn linkerbovenarm een piratenbruid (om in die sferen te blijven)
pi_63836609
Even onder een spoiler en ik haal hem straks ook weer weg, maar dit is de tat van mn zusje

weg

f5 f5 f5 waar is die agenda?!

[ Bericht 17% gewijzigd door huuphuup op 07-12-2008 22:54:24 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 22:41:10 #237
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63836651
Foto was nog wel te zien bij Suzie... stoere tatoo Rocka.
tatoeages vind ik wel leuk om te zien maar zijn niet mijn cup of cake
Lekker douchen!
  zondag 7 december 2008 @ 22:41:48 #238
190853 RockabeIIa
pi_63836667
Brent vind dat een tattoo, dat is een mooie zegt ie jaja, ons kind heeft er al kijk op!
Foto komt!
pi_63836681
Huup, wat een grote! Best mooi, ik zou hem zelf leuker hebben gevonden als de bloemen meer uitgewerkt zouden zijn met meer schaduw/diepte erin, maar jeetje gaaaaaf hoor!
  zondag 7 december 2008 @ 22:42:52 #240
190853 RockabeIIa
pi_63836700

Ik kon em nie laten liggen. Hierbij is een Ed Hardy Agenda echt rommel!
  zondag 7 december 2008 @ 22:44:04 #241
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_63836742
Mooie tattoo's zie ik voorbij komen, ik ben te chicken shit zeg maar, bang dat ik spijt krijg.
Ik zou er ook echt alleen een laten zetten voor mijn kinderen stel dat daar iets mee mis gaat dan is dat de reden voor mij om er een te nemen. Ik zou er dan ook echt een met betekenis willen een stuk kunst met verhaal erbij.
Mama van Isa en Ties
pi_63836755
PIPstyle
Saartje
pi_63836765
!! Wat tof!!
Is die van Pip?

Argh ik wil ook weer een nieuwe
en weet je wat het ergste is? Het hoeft niet eens per se een bijzondere te zien, nieuwe hema agenda is ook goed!

* huuphuup Krijgt ineens een idee voor op het secret santa lijstje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63836779
Leuke agenda voorkant, staan aan de binnenkant ook plaatjes?
pi_63836828
*Ben weg, effe ''Afkicken'' kijken
  zondag 7 december 2008 @ 22:46:16 #246
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63836830
mooie dingen komen hier voorbij! Ik zou ook zo graag, maar gebrek aan inspiratie. Wil een jeugdzonde op enkel verdoezelen met iets wat wel echt bij me hoort, maar geen idee hoe. De namen van de kinderen, of geboortedata. Wie weet ooit.
  zondag 7 december 2008 @ 22:46:28 #247
190853 RockabeIIa
pi_63836839
Ok, brb er komt er nu 1 met de luieremmer binnengelopen...
Nooit meer een late Sinterklaasavond! Kind is compleet van slag!
pi_63836860
@Poppejans, ja inmiddels zit er wel iets van schaduw en kleurschakeringen enzo in hoor, hij was nog niet helemaal af hier. Dit is alweer een jaar of twee of drie geleden ook. De kleuren zijn wat ehm, ja, wat dieper, wat ruwer nu, niet zo fel.
En ze heeft plannen om die slierten zeg maar eentje over haar schouder te laten lopen en eentje over haar zij en heup. Maarja, geld hč
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 22:47:06 #249
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_63836861
Ik vind tattoos echt tof! Maar hier komt er voorlopig niets meer bij..wil nog wel.. maar dan gelijk maar een sleeve ofzo...wil geen wandelend poesiealbum worden met allemaal kleine plaatjes
pi_63836935
@Lishe, die van mn zusje is ook een cover-up haha. Midden tussen haar schouderbladen stond een lichtblauwe vlinder. Gezet toen ze 16 was ofzo. Die was heel lelijk gezet en bleef niet mooi dus toen is dit erover heen gekomen. Je ziet iig niets meer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 22:50:22 #251
190853 RockabeIIa
pi_63836968
Yep, da's een Pip-agenda <3
Hier komen nog wel een paar tattoos bij, borststuk en onderbenen op korte termijn, schat ik zo...
  zondag 7 december 2008 @ 22:50:33 #252
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_63836980
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:44 schreef huuphuup het volgende:
!! Wat tof!!
Is die van Pip?

Argh ik wil ook weer een nieuwe
en weet je wat het ergste is? Het hoeft niet eens per se een bijzondere te zien, nieuwe hema agenda is ook goed!

* huuphuup Krijgt ineens een idee voor op het secret santa lijstje
HuupHuup..ik wil jouw lootje trekken
  zondag 7 december 2008 @ 22:51:31 #253
190853 RockabeIIa
pi_63837012
Lishe, ga je 30jan (meen ik) mee naar de Supersuckers en Nashville Pussy in Burgerweeshuis Nijmegen?
  zondag 7 december 2008 @ 22:51:47 #254
3011 E.T.
pi_63837021
Rocka, ik heb dezelfde agenda

Hij is leuk he? Lekker kitsch enzo
  zondag 7 december 2008 @ 22:53:50 #255
190853 RockabeIIa
pi_63837092
ET, ik vind de details zo mooi
Tis gewoon echt helemaal af! En niet zomaar geldklopperij, gewoon een mooi hebbedingetje!
  zondag 7 december 2008 @ 22:54:46 #256
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63837131
Ik ken t nie want ik ben 'uit'. Ik zal morgen s luisteren en dan agendas checke. Mits leuk, graag!
  zondag 7 december 2008 @ 22:56:28 #257
3011 E.T.
pi_63837196
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:
ET, ik vind de details zo mooi
Tis gewoon echt helemaal af! En niet zomaar geldklopperij, gewoon een mooi hebbedingetje!
Ik mis alleen het elastieken dingetje om 'm dicht te houden ofzo.. of om je pen tussen te klemmen..

Maar hij is wel erg leuk.. ook van binnen ja..
  zondag 7 december 2008 @ 22:58:29 #258
3011 E.T.
pi_63837275
hier plaatje waar ook de binnenkant op staat:
pi_63837348
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:50 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

HuupHuup..ik wil jouw lootje trekken
jij denkt zeker: korting :p
Nee hoor grapje
  zondag 7 december 2008 @ 23:01:30 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_63837371
Niet echt mijn smaak. Geef mij maar een rustige agenda, deze komt zo druk over
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63837436
liefde, echt!

Ik heb nu een hema agenda, met honderduuzend van die insteekhoesjes en handige vakjes enzo. Waar je voorin een kaart kunt steken. Dat is geloof ik pas mn tweede dit jaar. Maar ik heb echt alles gehad van heule sjieke organisers (maar wel goedkope, ken mezelf) tot actionagenda's die k zelf beplakt had met van alles en nog wat.

Nu wil ik ook een nieuwe
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 23:04:24 #262
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_63837461
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:00 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

jij denkt zeker: korting :p
Nee hoor grapje
Haha.. niet eens! Toch makkelijk dat je op je werk je cadeautjes kan kopen Bivakkeer daar toch veel de komende weken

De chocoladecake van de Lidl zou verboden moeten worden.. Iemand een stukje?Anders gaat ie op..

pi_63837497
Jamaar Troel, je bent hysterische vrouw of niet hč...

hihi niet slaan

Nee hoor, ik heb het soms ook, soms vind ik die hele drukke het einde, soms zo'n leren organiser weer. Ik ben niet echt smaakvast
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63837548
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:04 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Haha.. niet eens! Toch makkelijk dat je op je werk je cadeautjes kan kopen Bivakkeer daar toch veel de komende weken

De chocoladecake van de Lidl zou verboden moeten worden.. Iemand een stukje?Anders gaat ie op..

Idd kadootjes kopen op je werk is makkelijk
Ik kan dat niet doen in t ziekenhuis, zulke leuke dingen hebben ze er niet

Moet kadootjes gaan kopen in mijn pauze denk ik Gezellig leidschenhage in
  zondag 7 december 2008 @ 23:07:44 #265
3011 E.T.
pi_63837590
Dat heb ik ook, huup!

Vorig jaar en jaar daarvoor had ik een zwarte organiser (wel met Marjolein Bastin vulling ).. maar heb ook wel agenda's van Leendert-Jan Vis gehad.. Nu weer een 'leuke' ipv saaie
pi_63837646
ik koop meestal goedkope van de hema. Hebben wel een beetje een leuke buitenkant maar zijn niet zo duur Gebruik eigenlijk amper agenda's, nu alleen om mijn rooster in over te schrijven
  zondag 7 december 2008 @ 23:11:32 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63837721
Ik ken dat, agenda's zijn nooit helemaal precies wat je zoekt.
Net als met tassen. Heb ik een kleine moet ie groter, heb ik een grotere moet ie weer kleiner. En zo hou je zelf aardig wat midenstand in stand.

Oh, en ik moet nog even iets kwijt over F.
Hij gaat vannacht op de bank slapen omdat hij het rot vindt dat ik zoveel last van hem heb. En ik heb gezegd dat dat echt niet hoefde van mij, maar hij wilde het zelf gewoon graag.

En stiekem ben ik er wel blij mee. Want dat ik wakker word is niet zo erg, ik word ook van Sasha wakker soms, maar door al het gesnuf, gesnuif, gezucht en gesteun kan ik gewoon niet meer in slaap komen. En dan lig ik echt rustig 3 kwartier tot een uur wakker.
Ik heb vroeger wel eens horloges onder stapels kleding verstopt omdat ik gek werd van het getik. Ik hou van heeeeeeeeeeeel stil als ik ga slapen.
  zondag 7 december 2008 @ 23:12:39 #268
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_63837757
Ik krijg altijd een agenda van mijn man's werk gebruik het ding alleen voor afspraken in het ziekenhuis heb verder alles is het koppie

Ooh en BE heb 't al zo vaak willen vragen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van Isa en Ties
  zondag 7 december 2008 @ 23:13:19 #269
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_63837785
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:06 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Idd kadootjes kopen op je werk is makkelijk
Ik kan dat niet doen in t ziekenhuis, zulke leuke dingen hebben ze er niet

Moet kadootjes gaan kopen in mijn pauze denk ik Gezellig leidschenhage in
Zit je niet meer in het Lumc? Ik begrijp dat je nu weer vlak bij me zit?
  zondag 7 december 2008 @ 23:16:45 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63837903
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:12 schreef marlieske het volgende:
Ik krijg altijd een agenda van mijn man's werk gebruik het ding alleen voor afspraken in het ziekenhuis heb verder alles is het koppie

Ooh en BE heb 't al zo vaak willen vragen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt waar? Dat is echt zo enorm toevallig!
Ja dus!
Maar zijn zusje is 21 en woont nog thuis, dus daar houdt de gelijkenis op hoor!
Jee zeg!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 december 2008 @ 23:19:15 #271
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63837986
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:11 schreef Brighteyes het volgende:

Ik heb vroeger wel eens horloges onder stapels kleding verstopt omdat ik gek werd van het getik. Ik hou van heeeeeeeeeeeel stil als ik ga slapen.
En dan is HIJ de aansteller....
pi_63838034
Oooh BE dat van die tassen herken ik haha

Ahw wat sneu van F. Maar ik herken het ook wel wat je zegt over het opgeluchte gevoel.
Ik weet dat het een drempel is maar misschien toch oordopjes overwegen? Mijn lief woonde vroeger in een oude omgebouwde hooischuur met houten muren enzo, dus 's nachts was het net of je gewoon op straat sliep. Combineer dat met midden in het centrum wonen en je begrijpt dat ik geen oog dicht deed 's avonds. Tegenwoordig slaap ik niet lekker meer zónder oordopjes... Gewoon rust, stilte. Heerlijk, ik hoor het gesnurk (af en toe) van mn lief niet meer, geen gezucht of gesteun, niks.
Maar omgekeerd, het laat wel genoeg geluid door dat als hij bijvoorbeeld wel wat zegt ofzo dat ik het dan wel hoor, dus als Sacha huilt dan hoor je hem wel nog gewoon.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 23:23:31 #273
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_63838121
Ja ik dacht al vaker ik moet dat eens vragen maar vergat het telkens te doen (gemis van agenda?)
maar dit is te toevallig dan

Onze F. moet alleen ff een nieuwe vriendin scoren want z'n ex zat vanmiddag bij hem op verjaardag en dat voelt ze vreemd... bord te koop staat in de tuin en zij komt ff gezellig gebakje doen, terwijl ze 2 weken terug elkaar de hersens net niet insloegen... ik voelde me niet op mijn gemak was een vreemde gewaarwording zo.

en nu ga ik de uren aftellen tot morgen middag 14.30 uur, ooh mijn god dan hebben we al 5 weken wachten erop zitten *zucht* ben uitgeput van alle ellendige beelden die aan me voorbij trekken, positief en negatief denken lopen zo door elkaar heen, ik heb geen idee wat ik morgen moet gaan verwachten.
ik hoop goed nieuws maar ben zo bang voor negatief nieuws, dat ieder nieuws nu goed zou zijn... als de spanning maar weg is. (en dat meen ik niet, ik wil positief nieuws maar ben gewoon kapot van de onzekerheid, tis genoeg nu)
Mama van Isa en Ties
  zondag 7 december 2008 @ 23:23:46 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63838126
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Huup, normaal gaat het wel hoor, dan krijgt hij alleen af en toe een schop als hij snurkt, maar sowieso word ik niet vaak wakker, maar nu met dat gedraai en opstaan en gedoe dus wel.

Anyway, wil ik net de laptop sluiten, hoor ik ineens Sasha in de kamer naast me kletsen!
Het is nu weer stil, dus ik laat heel stilletjes het klepje van de laptop zakken en doe het licht uit.
Shhhhhhh.....

Trusten, tot morgen!
  zondag 7 december 2008 @ 23:23:51 #275
3011 E.T.
pi_63838130
Hier ook oordopjes Al zou Swets drie huizen verderop slapen, zou ik nog steeds oordopjes nodig hebben vanwege zijn gesnurk

Ik hoor de kinderen niet altijd, maar het is óf dat óf niet slapen..
pi_63838138
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:13 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Zit je niet meer in het Lumc? Ik begrijp dat je nu weer vlak bij me zit?
Nee dat was een stage van 10 weken, ook alweer een jaar geleden.
Zit nu in t Antoniushove, lekker knus ziekenhuisje
dus idd dicht bij jou haha.
  zondag 7 december 2008 @ 23:26:52 #277
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_63838256
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

ik lees net dat jij planken zaagt
Mama van Isa en Ties
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 december 2008 @ 23:27:58 #278
13151 crew  Rewimo
pi_63838297
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo, heb je de update in dat topic gezien?

Nee, niet gezien, maar die is echt
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_63838315
ik heb zo'n kitsch kitchen junior succes agenda, iets als dit maar dan net iets anders. vind die pip-stijl ook wel leuk.
pi_63838382
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:23 schreef E.T. het volgende:
Hier ook oordopjes Al zou Swets drie huizen verderop slapen, zou ik nog steeds oordopjes nodig hebben vanwege zijn gesnurk

Ik hoor de kinderen niet altijd, maar het is óf dat óf niet slapen..

Haha, bij ons thuis is het juist mn moeder die zó hard snurkt

En mn oma snurkt ook, die wordt altijd wakker van dr laatste snurk, dat ziet er echt hilarisch uit ze schrikt er ook een soort van zeg maar. Je zou denken dat ze na 65 jaar wel aan dr eigen snurkje gewend is maar dat valt tegen...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 december 2008 @ 23:30:27 #281
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63838391
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:26 schreef marlieske het volgende:

[..]

ik lees net dat jij planken zaagt
Uhuh, maar wat heeft dat er mee te maken? E.T. heeft echt wat te klagen inderdaad. Kan er alleen zo weinig aan doen (behalve enkele tientallen kilo's afvallen)
  zondag 7 december 2008 @ 23:31:02 #282
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_63838414
Ik heb de Happinez
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_63838473
Die is ook leuk bix!

Morgen is mn anniversary met mn lief en ben ik alweer twee hele jaren de gelukkigste
We gaan lekker eten bij shabushabu
heb er zin in!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63838545
huup ik ga mee
Saartje
pi_63838618
Oh gezellig kun je tussen ons inzitten!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 23:43:45 #286
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_63838798
Owja.. Woensdag is er weer een speciale koopavond bij de Hema.. 15% korting En bij de grotere filialen een proeverij
  zondag 7 december 2008 @ 23:45:11 #287
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_63838832
Ik heb laatst een workshop sushi maken gedaan .

En nou zit ik toch me gek te zoeken naar die water-uit-de mond- loopt smiley
pi_63838926
Saartje
  zondag 7 december 2008 @ 23:51:44 #289
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_63839031
Ah, daar dus

Ben ik nou gek of staat ie niet meer in het rijtje?
pi_63839094

jawel toch?
bovenste rijtje, naast die ene die zn kop tegen de muur gooit?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 23:57:09 #291
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_63839190
Oh ja, je hebt gelijk

Zal wezen dan
  maandag 8 december 2008 @ 07:45:49 #292
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63842890
Goedenmorgen dames... ontbijtje voorbereid...

Ik moet nog een nieuwe agenda voor het volgende jaar hebben! Sinds ik onregelmatig werk is dat ding echt onmisbaar!
Ylana
  maandag 8 december 2008 @ 08:39:12 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63843378
Goedemorgen!

Ik heb echt heerlijk geslapen. Sasha begon om kwart voor 5 te mopperen, was toen weer stil. Om half 6 was het huilen, dus fles pap gemaakt en om 6 uur ging het licht bij ons allebei weer uit tot kwart over 8.

Ik gebruik thuis trouwens voornamelijk onze kalender en mijn telefoon. F. had een agenda van zijn werk gekregen vorig jaar en die hebben we ook half-half gebruikt.

Op mijn werk heb ik nu bij een van onze leveranciers een bedelafspraak staan voor een organiser. Ze zijn wel online te ook, maar alleen per 25 en dat gaat een beetje ver dus hopelijk hebben zij er in de office eentje over.
Het is een agenda die, als je hem open doet op 2 bladzijden een hele maand te zien geeft, met van die kalendervakjes zeg maar. Echt superhandig en ong. A5 formaat dus ook niet lomp groot.
  maandag 8 december 2008 @ 08:47:01 #294
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63843480
Die klinkt idd heel erg handig BE! En dat uitslapen ook wat knap je daar van op he?
Ylana
  maandag 8 december 2008 @ 09:00:28 #295
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63843685
Woei ik werd net gebeld dat het zo stil is op het werk dat ik thuis mag blijven Helemaal geen straf!

Zometeen alleen nog even langs de bedrijfsarts.... *ril*
©Dumbo
  † In Memoriam † maandag 8 december 2008 @ 09:05:13 #296
7074 moussy
kuttekop
pi_63843757
Ik kom even binnenvallen, vannacht is mijn 'surrogaat' opa overleden, geen drama hoor, is beter zo, maar krijg je daar ook vrij voor (mocht mijn of Peet zn werkgever moeilijk gaan doen) iemand enig idee waar ik dat zou kunnen vinden? Ik heb niet zo veel zin om een topic er over te openen, vandaar dat ik het maar even hier zet
  maandag 8 december 2008 @ 09:36:57 #297
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63844379
In de arbeidsvoorwaarden bij je contract? Daar staat het bij mij in ieder geval gewoon, succes.
  maandag 8 december 2008 @ 10:04:22 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_63844922
Inderdaad even in je cao (of contract) kijken. Maar in het geval van surrogaat weet ik niet of het echt verlof is of dat het dan coulance vanuit de werkgever is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 8 december 2008 @ 10:08:17 #299
7074 moussy
kuttekop
pi_63845003
Ik krijg wel vrij, tis mn stiefopa, wel gek allemaal en voor Peet zien we dan wel, komt wel goed iig bedankt!
  maandag 8 december 2008 @ 10:09:53 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_63845036
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:08 schreef moussy het volgende:
Ik krijg wel vrij, tis mn stiefopa, wel gek allemaal en voor Peet zien we dan wel, komt wel goed iig bedankt!
Ow, Stief is al wat anders

In ieder geval gecondoleerd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 december 2008 @ 10:10:31 #301
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63845049
Fijn dat je iig vrij krijgt moussy! En gecondoleerd.

De bedrijfsarts stelde niks voor, weer allemaal drukte van mijn kant om niks
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')