ja hallo, dan krijg ik geen 'dootje'quote:Op zondag 7 december 2008 21:36 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh het loopt storm!
Met zo'n website lootjestrekken.nl kun je aangeven of er mensen zijn die elkaar niet mogen trekken enzohaha, handig voor als er exen in een groepje zitten...
pardon?quote:Op zondag 7 december 2008 21:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij nader inzien, snoopy wil ik ook wel trekken
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Geurkaarsen! Multifunctioneel!quote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef huuphuup het volgende:
Lol nee joh gek mens, niet zo raar doen. Waarom faal? Geurkaars kopen inpakken en opsturen. Niet moeilijk toch?
Bijvoorbeeld hoor, je mag ook andere dingen dan een geurkaars vragen
vast totaal offtopic, maar probeer het eens met een vocht/vet emulsie. het is hetzelfde spul als waar ze die hormoonzalf mee maken, maar dan zonder de werkzame stofjes. de zalf is ook gebaseerd op vaseline, maar dan mbv hulpstoffe gemengd met vocht. het trekt wat sneller in en het vocht wordt opgenomen door de huid waardoor het nog wat sneller herstelt. ik weet niet of het zonder recept te krijgen is, maar ik zweer het je, dat spul is erg fijn. hier een linkjequote:Op zondag 7 december 2008 19:20 schreef snoopy het volgende:
Lois, toen we naar huis reden stond er aan de andere kant van de snelweg, bij jouw alfslag zeg maar, een enorme file ivm een ongeval![]()
Gelukkig is je lek gedicht!
Ik zit nu trouwens te typen met handschoenen aan. Mijn schoonmoeder had aan haar huisarts gevraagd wat er te doen was aan die kloven in mijn vingersNu heb ik een heel flesje vitamine D naar binnengeklokt
en zit nu met een dikke laag vaseline op mijn handen en handschoenen aan. Eigenlijk moet ik er mee slapen maar dat zag ik niet zitten
Probleem is een beetje de verzendkosten. Beetje pakje versturen kost toch al 6,20.quote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef huuphuup het volgende:
Lol nee joh gek mens, niet zo raar doen. Waarom faal? Geurkaars kopen inpakken en opsturen. Niet moeilijk toch?
Bijvoorbeeld hoor, je mag ook andere dingen dan een geurkaars vragen
quote:Op zondag 7 december 2008 21:40 schreef sjak het volgende:
[..]
Probleem is een beetje de verzendkosten. Beetje pakje versturen kost toch al 6,20.
Wij zijn een lekker setjequote:Op zondag 7 december 2008 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Lois, we zijn wel heel erg van de uni weer vandaag hoor, met ons Huupje!
![]()
*geurkaarsen in slaat...
quote:Op zondag 7 december 2008 21:40 schreef simmu het volgende:
[..]
vast totaal offtopic, maar probeer het eens met een vocht/vet emulsie. het is hetzelfde spul als waar ze die hormoonzalf mee maken, maar dan zonder de werkzame stofjes. de zalf is ook gebaseerd op vaseline, maar dan mbv hulpstoffe gemengd met vocht. het trekt wat sneller in en het vocht wordt opgenomen door de huid waardoor het nog wat sneller herstelt. ik weet niet of het zonder recept te krijgen is, maar ik zweer het je, dat spul is erg fijn. hier een linkje
We zitten in een loop geloof ikquote:Op zondag 7 december 2008 20:06 schreef snoopy het volgende:
Ja nou, die handschoenen zijn alweer uit. Het kriebelde als de pest![]()
BE, ik heb Morris heel lang met zemelenbad van het kruidvat in bad gedaan en idd niet elke dag. En smeren met vaseline die je bij de apotheek kan kopen, Cetomacrogol.
Hier zat ik stiekem ook al aan te denken....quote:Op zondag 7 december 2008 21:40 schreef sjak het volgende:
[..]
Probleem is een beetje de verzendkosten. Beetje pakje versturen kost toch al 6,20.
Bij deze meldt mijn vriend zich ook alquote:Op zondag 7 december 2008 21:45 schreef Lishe het volgende:
ja maar ee zijn zoveel leuke envelop-dingen. Tijdschriften een lief fijn boekje, een muts, vivi-slofjes, postpapier.... Beter idee; zal ik iedereen trekken?
quote:Op zondag 7 december 2008 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Bij deze meldt mijn vriend zich ook al
quote:Op zondag 7 december 2008 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Bij deze meldt mijn vriend zich ook al
Jij zei precies wat ik ook al had zitten bedenken, maar ik zag Lishe d'r post over dat er zoveel platte dingen te krijgen zijn dus toen heb ik maar niet eenquote:Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Is mijn (bijna gratis) ideetje dan niet leuk?Dan reageer je er toch lekker niet op! Weer een nutteloos bestede 5 minuten op fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |