Joh, dat is zo opgelost. Gewoon even de juiste stand doorgeven, met dit soort verschillen moet je meteen kunnen zien wat er mis is gegaan. En vragen of ze de foute nota voor je blokkeren, anders krijg je weer herinneringen en aanmaningen en zoquote:Op zondag 7 december 2008 14:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo, we kregen gisteren de eindafrekening voor het laatste half jaar van 2008 van het waterbedrijf..of we even 4200 over willen maken. Ik denk dat er iets niet goed is gegaan met aflezen van de getallen
die creme krijg je dus vergoed als je het via je huisarts doetquote:Op zondag 7 december 2008 20:06 schreef snoopy het volgende:
Ja nou, die handschoenen zijn alweer uit. Het kriebelde als de pest![]()
BE, ik heb Morris heel lang met zemelenbad van het kruidvat in bad gedaan en idd niet elke dag. En smeren met vaseline die je bij de apotheek kan kopen, Cetomacrogol.
Is dat ook goed als het niet tegen waterpokken is? Wat coolquote:Op zondag 7 december 2008 20:06 schreef snoopy het volgende:
Ja nou, die handschoenen zijn alweer uit. Het kriebelde als de pest![]()
BE, ik heb Morris heel lang met zemelenbad van het kruidvat in bad gedaan en idd niet elke dag. En smeren met vaseline die je bij de apotheek kan kopen, Cetomacrogol.
Balneum schijnt goed te werken!quote:Op zondag 7 december 2008 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat het opgelost is Lois!
Even een vraagje dat wel in alle kindjes topics past dus ik doe het even hier.
Sasha heeft best een droge/schrale huid, bijv. op zijn beentjes. Wat kan ik dan het beste aan badproducten gebruiken? Ik heb een tijdje weleda gebruikt, maar dat vind ik heel vies ruiken.
Heeft iemand nog een andere tip?
quote:Op zondag 7 december 2008 21:22 schreef huuphuup het volgende:
Oeh ik ben nu helemaal in een kerst-stemming![]()
Heeft er iemand zin om secret santa te doen? dus lootjes trekken, kdootje kopen en opsturen in een mooi pakketje?Voor kerst!
Haha, ik kan er geen genoeg van krijgen al dat moois en feestverpakkingen enzo.
Daar kunnen afspraken over gemaakt worden toch? budgetten enzo?quote:Op zondag 7 december 2008 21:23 schreef Saffier het volgende:
Huuphuup wat leuk! Ik wil wel meedoen mits het een kleinigheidje betreft
[..]
quote:Op zondag 7 december 2008 21:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Daar kunnen afspraken over gemaakt worden toch? budgetten enzo?
quote:Op zondag 7 december 2008 21:23 schreef Saffier het volgende:
Huuphuup wat leuk! Ik wil wel meedoen mits het een kleinigheidje betreft
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |