Echt, dat was het ook! Ik hoop dat het voor jullie ook een leuke avond gaat worden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:07 schreef cattie het volgende:
Sjak, klinkt helemaal geweldig, wat fijn!
De koorts was vanochtend gezakt tot 38.2. En net was het weer 39.8. Maar hij heeft dus koorts, maar ik weet niet wat hij voelt. Hij hoest af en toe een beetje, maar eigenlijk hoor ik hem helemaal niet. Hij is stilletjes ziek. Hoewel hij niet zo heel veel eet. Zelfs geen peutermelk met brinta. Doettie normaal gesproken een moord voor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Wat een hoop zieken zeg, het heerst echt geloof ik... Hoe is het nu met Kendahl, PV?
En met de andere zieke kindjes en papa's en mama's?
Tot nu toe zijn we ervan verschoond gebleven hier * afklopt
39.8 is best hoog. Maar als hij verder niet echt ziek is, kun je weinig anders doen dan erop letten dat hij goed drinkt. Beterschap!quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
De koorts was vanochtend gezakt tot 38.2. En net was het weer 39.8. Maar hij heeft dus koorts, maar ik weet niet wat hij voelt. Hij hoest af en toe een beetje, maar eigenlijk hoor ik hem helemaal niet. Hij is stilletjes ziek. Hoewel hij niet zo heel veel eet. Zelfs geen peutermelk met brinta. Doettie normaal gesproken een moord voor.
Mag slaan ook?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:08 schreef pinquit het volgende:
ik moet eigenlijk de vaat doen voordat mijn bezoek komt, maar ik heb zoooo erg geen zin![]()
![]()
schop me!
zit jij bij mij in de buurt ofzo?quote:
K moet ook zeggen dat mn humeur er niet op vooruit is gegaan neequote:Op zaterdag 6 december 2008 22:17 schreef Brighteyes het volgende:Echt! Ik zou me echt zo ongelukkig voelen dan!
Echt niet leuk Huup~
Lijkt me heerlijk!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Chocolade letter ruilen voor marsepein Vicky?
I got plenty![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:13 schreef huuphuup het volgende:
Dus ik voel me nu ook een beetje blegh. Niet leuk. En ik voelde me al niet bepaald happy met die paar kilo teveel...
lolquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]huup... kan me voorstellen dat het rot voelt! Doen jullie met Kerst nog iets of moet je je wraak voor volgend jaar bewaren?
![]()
Hé getver huup dat is klotequote:Op zaterdag 6 december 2008 22:13 schreef huuphuup het volgende:
Dus ik voel me nu ook een beetje blegh. Niet leuk. En ik voelde me al niet bepaald happy met die paar kilo teveel...
Het was een puinhoop, maar zo verschrikkelijk leuk. Gewoon keurig 1 klaas en 2 pieten, omdat Cas ook zo'n verschrikkelijke buikpijn had. De 2 pieten hadden echt enorme honger, je krijgt nml nergens wat te eten of te drinken op huisbezoeken, maar je hebt tussendoor ook echt geen tijd om even ergens pauze te houden, dus daar hadden we rekening mee gehoudenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:19 schreef Lishe het volgende:
Moussy! Hoe is pakjesavond nou gegaan bij jullie? Gezien je nauwe banden met de pieten?
Ik vind het sowieso stom als mensen lootjes trekken en surprises en gedichten doen met kerst. Vooral als die mensen ook nog zeggen dat ze Sinterklaas niks aan vinden en kerst veel gezelliger vindenquote:Op zondag 7 december 2008 08:30 schreef Brighteyes het volgende:
Marlieske, ik heb het denk ik gemist, maar had je het nu toch verteld tegen je schoonfamilie? Het klinkt iig alsof ze wel rekening met jullie hielden, fijn!
Wij gaan, als het goed is, vandaag met mijn schoonouders en -zusje lootjes trekken voor Kerst. Zit er niet echt op te wachten moet ik eerlijk zeggen. Wmb doen we gewoon leuk met elkaar eten enzo en hoeven die kadootjes niet van mij.
dat zou wel erg raar zijn jaquote:Op zondag 7 december 2008 10:09 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso stom als mensen lootjes trekken en surprises en gedichten doen met kerst. Vooral als die mensen ook nog zeggen dat ze Sinterklaas niks aan vinden en kerst veel gezelliger vinden
quote:Op zondag 7 december 2008 10:09 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso stom als mensen lootjes trekken en surprises en gedichten doen met kerst. Vooral als die mensen ook nog zeggen dat ze Sinterklaas niks aan vinden en kerst veel gezelliger vinden
Ik zeg toch niet dat jullie dat doen, ik had het over "(die) mensen". Ik gebruikte jouw post alleen om aan te halen dat ik dat stom vind. En er zijn echt mensen die dat wel doen en zeggen dat Sinterklaas niet gezellig is. En dat wilde ik even kwijt.quote:Op zondag 7 december 2008 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We trekken lootjes om te bepalen wie voor wie een kadootje koopt
Ik heb nergens het woord suprise of gedicht genoemd.
Vicky, Wow had hij al, het is Fallout 3 ofzoiets.
heb je een momentje?? moet hij vervangen worden voor die andere, of moet hij er gewoon bij???quote:Op zondag 7 december 2008 11:16 schreef Belana het volgende:
zou iemand deze nog ergens in mijn avatar kunnen planten?
[ afbeelding ]
sure meis:quote:Op zondag 7 december 2008 12:29 schreef Belana het volgende:
mmm, kan mijn normale avatar in dit gifje vevangen door die met kerstmuts djmo?
alvast bedankt, ik kan een hoop, maar daarin ben ik echt en noob
geluktquote:Op zondag 7 december 2008 12:56 schreef DJMO het volgende:
tis heel simpel, alleen tis in engels, maar daar zul je denk ik weinig moeite mee hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |