Echt, dat was het ook! Ik hoop dat het voor jullie ook een leuke avond gaat worden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:07 schreef cattie het volgende:
Sjak, klinkt helemaal geweldig, wat fijn!
De koorts was vanochtend gezakt tot 38.2. En net was het weer 39.8. Maar hij heeft dus koorts, maar ik weet niet wat hij voelt. Hij hoest af en toe een beetje, maar eigenlijk hoor ik hem helemaal niet. Hij is stilletjes ziek. Hoewel hij niet zo heel veel eet. Zelfs geen peutermelk met brinta. Doettie normaal gesproken een moord voor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Wat een hoop zieken zeg, het heerst echt geloof ik... Hoe is het nu met Kendahl, PV?
En met de andere zieke kindjes en papa's en mama's?
Tot nu toe zijn we ervan verschoond gebleven hier * afklopt
39.8 is best hoog. Maar als hij verder niet echt ziek is, kun je weinig anders doen dan erop letten dat hij goed drinkt. Beterschap!quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
De koorts was vanochtend gezakt tot 38.2. En net was het weer 39.8. Maar hij heeft dus koorts, maar ik weet niet wat hij voelt. Hij hoest af en toe een beetje, maar eigenlijk hoor ik hem helemaal niet. Hij is stilletjes ziek. Hoewel hij niet zo heel veel eet. Zelfs geen peutermelk met brinta. Doettie normaal gesproken een moord voor.
Mag slaan ook?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:08 schreef pinquit het volgende:
ik moet eigenlijk de vaat doen voordat mijn bezoek komt, maar ik heb zoooo erg geen zin![]()
![]()
schop me!
zit jij bij mij in de buurt ofzo?quote:
K moet ook zeggen dat mn humeur er niet op vooruit is gegaan neequote:Op zaterdag 6 december 2008 22:17 schreef Brighteyes het volgende:Echt! Ik zou me echt zo ongelukkig voelen dan!
Echt niet leuk Huup~
Lijkt me heerlijk!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Chocolade letter ruilen voor marsepein Vicky?
I got plenty![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:13 schreef huuphuup het volgende:
Dus ik voel me nu ook een beetje blegh. Niet leuk. En ik voelde me al niet bepaald happy met die paar kilo teveel...
lolquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]huup... kan me voorstellen dat het rot voelt! Doen jullie met Kerst nog iets of moet je je wraak voor volgend jaar bewaren?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |