quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:13 schreef huuphuup het volgende:Dus ik voel me nu ook een beetje blegh. Niet leuk. En ik voelde me al niet bepaald happy met die paar kilo teveel...
Hé getver huup dat is klote

kan me voorstellen dat je er de balen van hebt zou ik ook goed ziek van zijn
zeker als je moeder dat zo doet hé bah ;*
Maneki ook een niet zo'n leuke sinterklaas gehad als ik de weg geknipte teksten moet geloven , voor jou dus ook een

en knuffel.
Hier viel sinterklaas me mee, schoonpap's had de cadeautjes voor ons babytje weg gelegd die krijg ik later denk ik wel eens, ik geloof niet dat ik het gisteren had getrokken eerlijk gezegd.
Verder leuke en lieve cadeautjes gehad, schoonouders hadden flink uitgepakt voor zowel Isa als ons allemaal het was echt to much!
Ze hebben aangeboden de tegelzetter te betalen die vorige week de vloer in de keuken heeft gelegd, ik heb cadeaubonnen gehad voor de handwerkwinkel en een andere leuke winkel hier in de buurt.
Een boek van Yvonne Jaspers Spaghetti aan het plafond, manlief had ook knutsel spullen voor het huis

en Isa die kreeg te veel om op te noemen de dvd van Doornroosje, een ton met blokken, stapel blokken met beestjes erop enz enz en alsof het nog niet op kan.... kregen we allemaal een enveloppe met geld, die ga ik dus besteden aan het matras voor op Isa's bed dat moet namelijk op maat gemaakt worden.
Al met al was de avond geslaagd schoonzusje had heerlijk gekookt, en is het me meegevallen qua emo gebeuren, al zal ik wel eerlijk bekennen dat ik 's nachts behoorlijk ben ingestort de zenuwen komen er nu toch al uit en we moeten nog 2 dagen wachten iedere keer als mijn telefoon overgaat sta ik te bibberen op mijn benen en gisteren ging de telefoon gewoon te vaak denk ik.
Ik heb met mezelf en manlief nu dus ook de afspraak gemaakt dat ik tot en met maandag geen enkel telefoontje aanneem of het nummer moet met 040 of 045 beginnen misschien dat dat wat rust gaat geven in de kop?