HuupHuup..ik wil jouw lootje trekkenquote:Op zondag 7 december 2008 22:44 schreef huuphuup het volgende:
!! Wat tof!!
Is die van Pip?
Argh ik wil ook weer een nieuwe![]()
en weet je wat het ergste is? Het hoeft niet eens per se een bijzondere te zien, nieuwe hema agenda is ook goed!
* huuphuup Krijgt ineens een idee voor op het secret santa lijstje
Ik mis alleen het elastieken dingetje om 'm dicht te houden ofzo.. of om je pen tussen te klemmen..quote:Op zondag 7 december 2008 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:
ET, ik vind de details zo mooi
Tis gewoon echt helemaal af! En niet zomaar geldklopperij, gewoon een mooi hebbedingetje!
jij denkt zeker: korting :pquote:Op zondag 7 december 2008 22:50 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
HuupHuup..ik wil jouw lootje trekken
Haha.. niet eens!quote:Op zondag 7 december 2008 23:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
jij denkt zeker: korting :p
Nee hoor grapje
Idd kadootjes kopen op je werk is makkelijkquote:Op zondag 7 december 2008 23:04 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Haha.. niet eens!Toch makkelijk dat je op je werk je cadeautjes kan kopen
Bivakkeer daar toch veel de komende weken
De chocoladecake van de Lidl zou verboden moeten worden..Iemand een stukje?Anders gaat ie op..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je niet meer in het Lumc? Ik begrijp dat je nu weer vlak bij me zit?quote:Op zondag 7 december 2008 23:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Idd kadootjes kopen op je werk is makkelijk
Ik kan dat niet doen in t ziekenhuis, zulke leuke dingen hebben ze er niet
Moet kadootjes gaan kopen in mijn pauze denk ikGezellig leidschenhage in
quote:Op zondag 7 december 2008 23:12 schreef marlieske het volgende:
Ik krijg altijd een agenda van mijn man's werkgebruik het ding alleen voor afspraken in het ziekenhuis heb verder alles is het koppie
![]()
Ooh en BE heb 't al zo vaak willen vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt waar? Dat is echt zo enorm toevallig!
![]()
Ja dus!
Maar zijn zusje is 21 en woont nog thuis, dus daar houdt de gelijkenis op hoor!![]()
Jee zeg!
En dan is HIJ de aansteller....quote:Op zondag 7 december 2008 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vroeger wel eens horloges onder stapels kleding verstopt omdat ik gek werd van het getik. Ik hou van heeeeeeeeeeeel stil als ik ga slapen.![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 23:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan is HIJ de aansteller....
Nee dat was een stage van 10 weken, ook alweer een jaar geleden.quote:Op zondag 7 december 2008 23:13 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Zit je niet meer in het Lumc? Ik begrijp dat je nu weer vlak bij me zit?
ik lees net dat jij planken zaagtquote:Op zondag 7 december 2008 23:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan is HIJ de aansteller....
Nee, niet gezien, maar die is echtquote:Op zondag 7 december 2008 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo, heb je de update in dat topic gezien?![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 23:23 schreef E.T. het volgende:
Hier ook oordopjesAl zou Swets drie huizen verderop slapen, zou ik nog steeds oordopjes nodig hebben vanwege zijn gesnurk
![]()
Ik hoor de kinderen niet altijd, maar het is óf dat óf niet slapen..
Uhuh, maar wat heeft dat er mee te maken? E.T. heeft echt wat te klagen inderdaad. Kan er alleen zo weinig aan doen (behalve enkele tientallen kilo's afvallen)quote:Op zondag 7 december 2008 23:26 schreef marlieske het volgende:
[..]
ik lees net dat jij planken zaagt
Ow, Stief is al wat andersquote:Op maandag 8 december 2008 10:08 schreef moussy het volgende:
Ik krijg wel vrij, tis mn stiefopa, wel gek allemaal en voor Peet zien we dan wel, komt wel goediig bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |