abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2008 @ 22:06:11 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63835340
Nooit gezien, Austin Powers, de voorstukjes alleen al deden mij besluiten dat dat niet aan mij besteed zou zijn.

Rewimo, heb je de update in dat topic gezien?
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef leodiablo het volgende:
Ok, ik moet iets bekennen, mijn verhaal klopt niet helemaal. Die tattoo op haar enkel zat op een heel ander plek, namelijk de venusheuvel, dus de plek bij haar schaamstreek. Ze had al vanaf het begin van de relatie een bos haar daar zo, waarschijnlijk om die tattoo te bedekken. In het begin zei ik er niets van, omdat ik alleen maar bezig was met de sex, maar een keer vroeg ik haar of ze het er niet af wilde scheren, want dan zou de sex ook lekkerder worden. Ze verzon steeds smoesjes dat het vet zou irriteren en jeuken als het eraf ging. Tijdens een keertje sex, ging ik met mijn handen door dat schaamhaar en zag ik opeens een letter (tattoo), dus kwam ik erachter dat ze een tattoo bedekte met dat haar. We hebben dit besproken enzo, en toen zou ze het bosje eraf scheren, ik zag toen een volledige naam en dat bleek die van haar ex te zijn.. Sinds die dag neuken we alleen maar doggy style, omdat bij missionaris ik steeds die naam in mijn vizier krijg.. Zo.. dat is the real story.. Kijken of jullie netzo anti TS reageren als bij de OP...
  zondag 7 december 2008 @ 22:07:14 #202
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63835383
Ik vind het idee van Bix ook leuk. Dan kun je het zo duur maken als je wilt. En de rest kan dan ook meegenieten. Ook leuk, maar minder een echt mooi ingepakt cadeautje. Eigenlijk maakt het me niet zo uit. Ben bijna net zo meegaand als Rocka
Lekker douchen!
  zondag 7 december 2008 @ 22:07:53 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63835413
Bix, digitaal knutselen kan ik dan weer totaal niet. Verder dan een onhandige paint kom ik niet.
  zondag 7 december 2008 @ 22:08:04 #204
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63835426
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:01 schreef bixister het volgende:
ja, of 'gewoon' virtueel, zoals onze eerdere surprise-avonden. ik bedoel, als 't in een platte kaart kan, kun je 't ook digitaal maken en met een mooi gedichtje erbij hier ergens plaatsen. toch? hebben we er allemaal lol van.
Jamaar jamaar jamaar ik ben een digitale nitwit en kan écht écht écht geen dingen digitaal maken . Het houdt echt op bij iets zelf knutselen/verzinnen en er dan desnoods een foto vanmaken en hier plempen, maar een leuk digitaal-iets gaat hier niet lukken.

BTW; snoopy wat een leuke camera-tas zag ik even snel voorbij komen. is er plek over voor wat attributen nog?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 7 december 2008 @ 22:08:50 #205
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63835457
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:07 schreef sjak het volgende:
Ik vind het idee van Bix ook leuk. Dan kun je het zo duur maken als je wilt. En de rest kan dan ook meegenieten. Ook leuk, maar minder een echt mooi ingepakt cadeautje. Eigenlijk maakt het me niet zo uit. Ben bijna net zo meegaand als Rocka
Tofferd!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63835459
Ooooh die update hahhaha
wat een drol
en wat een doos ook, dat je een naam laat tattooėren op je doos.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 22:09:26 #207
190853 RockabeIIa
pi_63835481
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Bix, digitaal knutselen kan ik dan weer totaal niet. Verder dan een onhandige paint kom ik niet.
gewoon klutsele! en dan scanne!
  zondag 7 december 2008 @ 22:10:00 #208
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63835499
Gelukkig, dan ligt het niet helemaal aan mij
BE heb je nog een keer een linkje van dat topic? Ik zat eerder via mijn mobiel te fokken, dan kan ik niet zomaar overal heen klikken.
Ylana
  zondag 7 december 2008 @ 22:11:02 #209
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63835540
Volgens Tobias gaan we morgen een kerstster kutselen
Ylana
pi_63835593
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

gewoon klutsele! en dan scanne!
bijna net zo leuk als je eigen hoofd scannen hahaha, god wat had ik een lol toen zeg in mn eentje met de scanner
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63835659
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh die update hahhaha
wat een drol
en wat een doos ook, dat je een naam laat tattooėren op je doos.
doe het dan nog in het sjienees!
Moest nog aan je denken vorige week trouwens! We waren met zn allen uit eten bij de chinees, toen mijn zwager zijn tattoo met de naam van zijn vrouw (mijn zusje) liet zien aan de eigenaresse. Toen ze zei dat er Patrilicia stond keek hij zo en ik zo van
Saartje
  zondag 7 december 2008 @ 22:15:27 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63835698
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:11 schreef Saffier het volgende:
Volgens Tobias gaan we morgen een kerstster kutselen
Jaaaaaaaa, we zijn terug bij de kern van OUD: Klussen
pi_63835704
Saffier, er zit nog een klein voorvakje in maar echt grote lenzen enzo kan je daar denk ik niet in kwijt. De tas is van deze winkel.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 7 december 2008 @ 22:17:53 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63835767
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:10 schreef Saffier het volgende:
Gelukkig, dan ligt het niet helemaal aan mij
BE heb je nog een keer een linkje van dat topic? Ik zat eerder via mijn mobiel te fokken, dan kan ik niet zomaar overal heen klikken.
Vriendin heeft tattoo van haar ex..
pi_63835777
joh, als je hulp nodig hebt met photoshop oid zijn hier altijd wel wat helpende handen te vinden. 't gaat toch vooral om 't idee? en inderdaad, als 't toch iets plats zou moeten worden, dan kan 't ook gescand worden, lijkt mij. maar ik wil ook best echt iets maken hoor, al vind ik dįt juist weer moeilijker.
pi_63835791
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:14 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Moest nog aan je denken vorige week trouwens! We waren met zn allen uit eten bij de chinees, toen mijn zwager zijn tattoo met de naam van zijn vrouw (mijn zusje) liet zien aan de eigenaresse. Toen ze zei dat er Patrilicia stond keek hij zo en ik zo van
hahaha, ja, nouja, dat was dus precies wat ik bedoelde toen

Sindsdien showt ie hem minder of is ie het alweer vergeten?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63835803
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:14 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Leuk leuk die Secret Santa, op een kattenforum heb ik het van de week gedaan voor de kat, echt superleuk om al die foto's van pakketjes te zien!!!
Hopelijk toch wel echte pakjes hoor , ik kan helemaal niks digitaals..
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 7 december 2008 @ 22:20:23 #218
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63835848
Mooie tas Snoop! Ik wil er een tas bij hebben De rugzak die we hebben voor onze (gezamelijke) spullen (Lautie heeft tegenwoordig ook een body en 2 lenzen) vind ik te zwaar voor mezelf, vandaar

BE het kwam er ook zo lief uit; kutselen
Ylana
pi_63835877
Ik hou zo van post hahaha ik ben net een klein kind daarmee, als de deurbel gaat en ik verwacht een pakketje dan word ik gelijk helemaal blij

Heb je leuke dingen voor je kat gekregen poppejans?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63835943
quote:
Heeft een vriendin van mij ook, net bij randje van slipje best groot de naam van ex, inmiddels aan tweede vriendje na ''de'' ex, en is ze de tattoo aan het laten weglaseren.
Een vriend van ons is zelf tattoeerder(euh hoe schrijf je dat) en die heeft ook allerlei namen staan, ook van een inmiddels ex..
Ik zou echt nevernooit een naam laten zetten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63836008
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha, ja, nouja, dat was dus precies wat ik bedoelde toen

Sindsdien showt ie hem minder of is ie het alweer vergeten?
hij laat hem er niet minder vaak om zien geloof ik
Saartje
pi_63836030
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:21 schreef huuphuup het volgende:
Ik hou zo van post hahaha ik ben net een klein kind daarmee, als de deurbel gaat en ik verwacht een pakketje dan word ik gelijk helemaal blij

Heb je leuke dingen voor je kat gekregen poppejans?
Ik dus ook heerlijk POST! Hahaha, vooral pakketjes!
Ja, de kat heeft echt superveel gehad: speeltjes, fleecedeken enzo.Diegene had er wel werk van gemaakt, echt leuk. Ik had zelf ook een leuke doos gemaakt, was het meeste benieuwd naar wat diegene die ik had daarvan zou vinden, interesseerde me nog meer dan wat ik zelf zou krijgen.
pi_63836109
Haha Maneki, ja, ik heb bij naamtattoo's toch altijd een beetje een gek gevoel. Ik zou nooit de naam van mijn lief laten tattooėren. Je eigen naam, prima; naam van je kinderen, ook prima; naam van je (overleden) ouders, kan ook allemaal. Maar namen van vriendjes... pfff. Tenzij je vijftien jaar getrouwd bent ofzo, maar ik zou daar toch niet zo snel aan beginnen denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 22:29:12 #224
190853 RockabeIIa
pi_63836226
Ik krijg bij Kanji een akeliger gevoel als bij namen, geloof ik...

ps Huup, ik heb gister al weer een nieuwe agenda aangeschaft (deze is zo mooi!!!)
pi_63836259
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:26 schreef huuphuup het volgende:
Haha Maneki, ja, ik heb bij naamtattoo's toch altijd een beetje een gek gevoel. Ik zou nooit de naam van mijn lief laten tattooėren. Je eigen naam, prima; naam van je kinderen, ook prima; naam van je (overleden) ouders, kan ook allemaal. Maar namen van vriendjes... pfff. Tenzij je vijftien jaar getrouwd bent ofzo, maar ik zou daar toch niet zo snel aan beginnen denk ik.
Nou ik ook niet, mijn man heeft zn geboortejaar in grote cijfers op zn arm staan, dat vind ik dan wel weer wat hebben, mooier dan letters iig.
Heb jij tattoos Huup?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')