nog niet zo veel ervaring meequote:
schaam jequote:Op zaterdag 6 december 2008 02:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
nog niet zo veel ervaring mee
daarnaast heeft de remlof sukkel
mij een slecht gevoel bezorgt
helaas
Ik vroeg je alleen vriendelijkquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
nog niet zo veel ervaring mee
daarnaast heeft de remlof sukkel
mij een slecht gevoel bezorgt
helaas
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vroeg je alleen vriendelijk
om niet dat oldbies topic
vol te baggeren
Want dan voed je alleen maar
hun tirade
that's all
verder vind ik je
een leuke user
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:57 schreef remlof het volgende:
Voor Olep, om hem op te vrolijken:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VHj7l1qkGFc&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en&feature=player_embedded&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/VHj7l1qkGFc&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en&feature=player_embedded&fs=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
mmmquote:Op zaterdag 6 december 2008 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vroeg je alleen vriendelijk
om niet dat oldbies topic
vol te baggeren
Want dan voed je alleen maar
hun tirade
that's all
verder vind ik je
een leuke user
Ik ga voor Sarah Palin met een kerstmuts op die een rendier schiet vanuit een rijdende arreslee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:10 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeker niets mis meeItaliaanse vrouwen zijn de mooiste in de wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen jammer van hun houdbaarheidsdatum. Zodra ze die hebben bereikt raken ze in een vrije valquote:Op zaterdag 6 december 2008 03:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Italiaanse vrouwen zijn de mooiste in de wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:19 schreef Olep het volgende:
Maar goed dames en heren, ik ga maar eens eens de gezelligheid opzoeken. Ja jullie zijn ook gezellig, maar nu ga ik even naar het echte leven. NIET DOORVERTELLEN!Peace out.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Alleen jammer van hun houdbaarheidsdatum. Zodra ze die hebben bereikt raken ze in een vrije val
Ik weet niet hoe jouw oma eruit ziet natuurlijk..
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe jouw oma eruit ziet natuurlijk..
Impotent dan...quote:
Is juist handig als je je orgasme wil uitstellen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:40 schreef Devvie het volgende:
Mn oma is door de jaren heen wel wat scheel gaan kijken zie ik, maar ach daar voel je niets van
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Impotent dan...![]()
..en gunt z'n vrouw haar pleziertjes.
Vast wel, maar dat zijn brabo'squote:Op zaterdag 6 december 2008 03:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tja......heeft je oma nog een zus?
aah failend. Wordt jij daar voor betaalt, of je doe je het als vrijwilliger?quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:00 schreef BigKahuna het volgende:
STRAKS WEER LEKKER MENSEN GELD AFTROGGELEN ONDER HET MOM VAN AMNESTY INTERNATIONAL STEUNEN![]()
Tuurlijk krijg ik daar geld voor. Kankerveel zelfs. 8 euro per uur + 9 euro voor elke stumpert die wil donerenquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
aah failend. Wordt jij daar voor betaalt, of je doe je het als vrijwilliger?
Maar uw steun is nodig, want om volledig onpartijdig te blijven kan Amnesty geen geld ontvangen van overheden of politieke partijenquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:05 schreef timmmmm het volgende:
sushi is smerig!
Net als anmesty international
Laat ze dan vooral ophouden te bestaan! Als ze niet onafhankelijk kunnen blijven heeft het toch geen zinquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar uw steun is nodig, want om volledig onpartijdig te blijven kan Amnesty geen geld ontvangen van overheden of politieke partijen.
Aah, kiek aan, dat zijn betere redenenquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:06 schreef BigKahuna het volgende:
Bovendien wil ik een nieuw horloge.
Maar we kunnen met zn allen de wereld verbeterenquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat ze dan vooral ophouden te bestaan! Als ze niet onafhankelijk kunnen blijven heeft het toch geen zin
twee vliegen in een klap! En ik hou mijn geld in mijn zak, en ik word niet meer gestoord dor veredelde bedelaars
Dat is niet niksquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg ik daar geld voor. Kankerveel zelfs. 8 euro per uur + 9 euro voor elke stumpert die wil donerenGemiddeld zijn er 7 van die kneuzen per dag, en daar doe ik dan ongeveer 5 uur over.
Een snelle rekensom leert ons dat dat 40+63=103 euro per dag is en dus ongeveer 20 euro per uur![]()
![]()
![]()
FOUT!quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:05 schreef timmmmm het volgende:
sushi is smerig!
Net als anmesty international
nee.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar we kunnen met zn allen de wereld verbeterenZou dat niet mooi zijn?
Jij faalt ook.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
aah failend. Wordt jij daar voor betaalt, of je doe je het als vrijwilliger?
WE ARE THE WORLD, WE ARE THE CHILDREN!quote:
Ik mag de mensen thuis lastig vallen, langs de deuren gaan dusquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee.![]()
Waar moet je dan gaan staan eigenlijk vanmiddag?
oke. Best wel chill baantje, dat wil ik ook. Dat tegenover mijn schamele euroquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik mag de mensen thuis lastig vallen, langs de deuren gaan dus!
Ik ga altijd een gesprek van 10 minuten met die mensen aan waarom ik niets wil geven, en waarom zij dan vinden dat het wel moet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik mag de mensen thuis lastig vallen, langs de deuren gaan dus!
Straks ga je ook nog silentalarmpunten uitdelenquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke, nu zeg je wel weer iets positiefs.
+1 respect voor t_c
Wat? Je werkt voor 1 euro?quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
oke. Best wel chill baantje, dat wil ik ook. Dat tegenover mijn schamele euro
- 20 SA punten voor Timmmm vanwege deze veelste bijdehante opmerkingquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog silentalarmpunten uitdelen
Kutjes, typo. er moest nog een 4 voorquote:
Hier past maar één smiley bijquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
- 20 SA punten voor Timmmm vanwege deze veelste bijdehante opmerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga even mijn nieuwe gitaar aflikken, opnieuw mijn schoenen aantrekken en stoffen kopen.
DOEI
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga even mijn nieuwe gitaar aflikken, opnieuw mijn schoenen aantrekken en stoffen kopen.
DOEI
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier past maar één smiley bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+50 SA punten omdat ik hem niet verwachte![]()
En mag ik vragen waarom je zo'n stoempert op msn hebt?quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:28 schreef BigKahuna het volgende:
Whehehehehehe zo'n kankernerd komt net bij me online op msn met de naam: "Die niggers spelen crimineel, maar ze sellen niks kill."
Nu een foto van de persoon waar het om gaat:
[ afbeelding ]
hihi, handtasjequote:Op zaterdag 6 december 2008 10:28 schreef BigKahuna het volgende:
Whehehehehehe zo'n kankernerd komt net bij me online op msn met de naam: "Die niggers spelen crimineel, maar ze sellen niks kill."
[ afbeelding ]
allemaaal van jou?quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Een epiphone les paul special II.
Dat maakt dat dit huis nu 7 gitaren heeft ofzo.
Ik ga er weer inquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:31 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik ga mn bed uitrollen. ik heb hier genoeg gechagrijnd
HOI!quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:26 schreef kurk_droog het volgende:
HOI
Net terug van werk met het idee dat de voetbal doorging. Uiteraard niet dus kan ik nu lekker in mijn warme mandje rollen.
Ik vraag het me ook afquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En mag ik vragen waarom je zo'n stoempert op msn hebt?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:28 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij probeert hij gewoon de absolute bonus hoofdprijs van 1.000.000 SA faalhaas punten in de wacht te slepenquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:33 schreef BigKahuna het volgende:
Hij heet Hugo en noemt zichzelf Duh Hugaa.![]()
![]()
Stiekem denk ik dat ook ja.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Volgens mij probeert hij gewoon de absolute bonus hoofdprijs van 1.000.000 SA faalhaas punten in de wacht te slepen
zoals? hij is er volgens mij in verschillende uitvoeringen. Dus ik weet niet of dat de kleur gaat worden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:46 schreef BigKahuna het volgende:
Doe dan een mooie kleurencombinatie.
jij?quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:47 schreef postmortum het volgende:
Vriendje maakt het uit tijdens pakjesavond wie maakt ff de lemming ?
nahquote:
donequote:Op zaterdag 6 december 2008 10:47 schreef postmortum het volgende:
Vriendje maakt het uit tijdens pakjesavond wie maakt ff de lemming ?
Goed ideequote:Op zaterdag 6 december 2008 10:56 schreef Silentalarm het volgende:
ben even eten, daaaag!
quote:
Dat keek ik altijdquote:
Hoewel dat hier niet bevorderlijk voor isquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:09 schreef afcajos het volgende:
Al drink je nog zo snel, de kater achterhaalt zich wel
Ik luister al een maand kerstliedjesquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:14 schreef Lakitu het volgende:
Buurman die nu kerstliedjes luistert. Homo.
Ik werd vanochtend wakker met kerstliedjes uit mijn wekkerradio. Flikker op zeg, de Sint is nog geen dag weg.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:14 schreef Lakitu het volgende:
Buurman die nu kerstliedjes luistert. Homo.
Eind oktober hing de ikea al vol met kerstbomen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker met kerstliedjes uit mijn wekkerradio. Flikker op zeg, de Sint is nog geen dag weg.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik luister al een maand kerstliedjes
Kerst
quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:37 schreef Adelante het volgende:
De eerstvolgende die nog die "grap" maakt van bazentopic (al dan niet bijgezet door stupide plaatjes) kan een weekendje FOK!loos doorbrengen!
Jij bent dan ook raar.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik niet, ik deed alleen alsof.
kun je niet behept zijn met skills?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:34 schreef IQM het volgende:
En 'behept' in combinatie met 'photoshop skills' is ook vrij falend.
Maar als Adelante dat soort woorden gebruikt, lijkt hij professioneel.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:34 schreef IQM het volgende:
En 'behept' in combinatie met 'photoshop skills' is ook vrij falend.
je bent een vrouw en hebt altijd koude voetjes, wat maakt goede stijl dan nog uit?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahadie dingen zijn echt godsgruwelijk lelijk
!
Behept zijn met iets heeft juist een negatieve betekenis. Het bezitten van skills lijkt me alles behalve negatief.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
kun je niet behept zijn met skills?
veel. Man moet er tegen aan kijken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
je bent een vrouw en hebt altijd koude voetjes, wat maakt goede stijl dan nog uit?
Ik heb nooit koude voetjesquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
je bent een vrouw en hebt altijd koude voetjes, wat maakt goede stijl dan nog uit?
Ja, spammen, dag Adelante, ban!quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:38 schreef timmmmm het volgende:
Waarom ben je hier dat topic aan de man aan het brengen?
Dat zou je ook gewoon spammen kunnen noemen
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wtf, wat bedoelt hij daar precies mee?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb nooit koude voetjesik ben één grote bron van warmte
!
En een stijlvolle dame met klasse.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ik spam het in meerdere topics en gezien PaasKonijn en jittze toffe sint avatars haddenquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:38 schreef timmmmm het volgende:
Waarom ben je hier dat topic aan de man aan het brengen?
Dat zou je ook gewoon spammen kunnen noemen
Als allochtoon neem ik dat graag van je aan, dus ik zal de tekst aanpassenquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Behept zijn met iets heeft juist een negatieve betekenis. Het bezitten van skills lijkt me alles behalve negatief.
Daar is deze allochtoon je dankbaar voor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als allochtoon neem ik dat graag van je aan, dus ik zal de tekst aanpassen
Ja, daar waren we het een kwartier geleden al over eens.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:41 schreef postmortum het volgende:
trouwens wat een faalhaas moet je zijn om slippies te willen winnen
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:43 schreef Silentalarm het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk allochtoon?
quote:De definitie van het begrip allochtoon is volgens het CBS (Centraal Bureau voor Statistiek) 'een persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren’. Daarbij wordt onderscheid gemaakt tussen personen die zelf in het buitenland zijn geboren (de eerste generatie) en personen die in Nederland zijn geboren (de tweede generatie).
Dat neemt nog niet weg dat het tegen de regels is! Hoewel het topic wel meteen weer leeftquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik spam het in meerdere topics en gezien PaasKonijn en jittze toffe sint avatars hadden
Ach, stel je niet aan. In slowchat-topics wordt er zoveel met topiclinkjes gesmeten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat neemt nog niet weg dat het tegen de regels is! Hoewel het topic wel meteen weer leeft
Weliswaar om op jou te kankeren, maar toch
Kaal. En anders een streepje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:45 schreef Breathtaking het volgende:
Kom eens op msn trouwens IQM, heb even je mening over iets nodig!
[Insert drewll-emoticon.]quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar waren we het toch allang over eens!?
dus je doet mee en geeft ze met kerst als cadeau aan je moeder?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:45 schreef postmortum het volgende:
niemand wil dfie dingen hebben , dus proberen ze het te slijten aan het afvoerputje van fok!
De klb sc
Omdat ze geen polen in d'r lijst wil.quote:
Ik heb bijna altijd koude handen en voeten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Koninginnen?quote:
Al file geparkeerd?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:48 schreef Broekpaling het volgende:
Inparkeren en hellingproef. Kankersimpel weer.
Handen niet, maar die voeten.... tja...quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd koude handen en voeten.
quote:
Dat nog niet. Dat lijkt me tenminste een uitdaging. Voor de rest heb ik het idee dat ik al jaaaaaren een rijbewijs heb.quote:
Dat komt dat je gewoon baas bentquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat nog niet. Dat lijkt me tenminste een uitdaging. Voor de rest heb ik het idee dat ik al jaaaaaren een rijbewijs heb.
Hehe hellingproefquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:48 schreef Broekpaling het volgende:
Inparkeren en hellingproef. Kankersimpel weer.
Ik niet. Al heb ik nu wel sloffen aanquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd koude handen en voeten.
Die wil BT wel warm likken...quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Handen niet, maar die voeten.... tja...
Talaquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:52 schreef Broekpaling het volgende:
Maargoed. Ik ben de chauffeur uithangen!
Tala!
nee het is geen bazenprijsquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
dus je doet mee en geeft ze met kerst als cadeau aan je moeder?
quote:
Hou je niet van likken?quote:
Tijger?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik niet. Al heb ik nu wel sloffen aan!
te lang al niet meer. Maar nog 14 dagenquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel dagen had jij geen sex gehad...?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hou je niet van likken?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hou je niet van likken?
[ afbeelding ]
Oeh nou als het zoals op dat plaatje is welquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hou je niet van likken?
[ afbeelding ]
Pics van je zusje?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee die heb ik verkocht aan mn zusjehahaha.
Verkocht?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
pics van je zusje?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ja, maar het was een eerlijke deal vond ik!quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Verkocht?Je kreeg ze er gratis bij, toch?
Jullie praten elkaar een beetje na vandaagquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:59 schreef afcajos het volgende:
Ow spuit 11ik was vergeten dat bobby-pedo er ook was.
Want? Gratis sloffen in ruil voor geld van je jonge zusje?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ja, maar het was een eerlijke deal vond ik!
pardon?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:59 schreef afcajos het volgende:
Ow spuit 11ik was vergeten dat bobby-pedo er ook was.
Blijkt...quote:
ja, valt het op?quote:
Bovendien hoefde zij ze niet eens te betalen!quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Gratis sloffen in ruil voor geld van je jonge zusje? [ afbeelding ]
Jullie worden allemaal te veel verwend daar!quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bovendien hoefde zij ze niet eens te betalen!
Heb je geen ogen ofzo?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:06 schreef afcajos het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe kapsel?
[ afbeelding ]
Life's a bitch.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Jullie worden allemaal te veel verwend daar!
Geilquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:06 schreef afcajos het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe kapsel?
[ afbeelding ]
Geil, maar maken jullie vaker foto's tijdens het tandenpoetsen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:09 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Hier sta ik samen met BT op de pic
Ja en wat je na die tandenborstel toch allemaal nog in mijn mond hebt gestopt!quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:09 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Hier sta ik samen met BT op de pic
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en wat je na die tandenborstel toch allemaal nog in mijn mond hebt gestopt!!
Moest je erna weer poetsen zeker? Met ditte?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En een potje in je anusjequote:Op zaterdag 6 december 2008 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Auw!quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moest je erna weer poetsen zeker? Met ditte?
[ afbeelding ]
En waar hij daarna die tandenborstel allemaal heeft gestopt!quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor, is lekker!quote:
Moet dat nouquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:14 schreef afcajos het volgende:
Jooooo ng g-unit ganster!11!!11
Flosdraad?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
de kerstmanquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet vertellen dat ik het ben op dat gifje he!
Daar kun je het mee vergelijken ja.quote:
Beetjequote:
Worden je tanden mooi wit van.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en een raar goedje dat hij 'een speciale spoeling' noemde..
Of geel...quote:
Verpest het nou niet.quote:
mondwaterquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en een raar goedje dat hij 'een speciale spoeling' noemde..
Een surprise makenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
nog plannen vandaag, sc volk?
dancing , woon je tegenwoordig in België ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een surprise maken, en vanavond naar de dancing.
naar de lokale dancing om daar een nummertje te maken met een schone dame om vervolgens naar de frituur te gaan om een frietje met te etenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een surprise maken, en vanavond naar de dancing.
Noemen ze dat daar zo ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
dancing , woon je tegenwoordig in België ?
Mijn ogenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
naar de lokale dancing om daar een nummertje te maken met een schone dame om vervolgens naar de frituur te gaan om een frietje met te eten
de slet , de clip of de comment ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:28 schreef afcajos het volgende:
http://justrutger.hyves.nl
Ik had een krabbeltje geplaatst waarin ik vroeg wat de hyves van die slet uit zn clip wasverwijdert ie em
de commentquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
de slet , de clip of de comment ?
geef ff de lijk naar de hele clipquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:34 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze dus
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
geef ff de lijk naar de hele clip
hahahahhahahaha @ je sigquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:34 schreef afcajos het volgende:
Godver wat een geil mokkelLekker jong en een mooi lichaam, precies waar ik van hou.
quote:
jaquote:
linkje naar de hyve van wendyquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:38 schreef afcajos het volgende:
wendoosie (4 uur geleden) Toon Verbergen
0 Slechte reactie Goede reactie
Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
Jezus Als Jeh Het Geen Leuk Liejde Vindt Moet Je FF Op Sie ESC Knop Drukke Links Boven
En Anders Gewoon FF Niej Reageeren
Okeeeeejj
( This Eeen Leuk Liedje Hoor )
En Als Jij Het Neij Vindt Dan Ga Je Togh FF Naar Wat Anders Luisteren:@:@:@
Xxx Wendy
Die staat er ook al een jaar ofzoquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:38 schreef afcajos het volgende:
wendoosie (4 uur geleden) Toon Verbergen
0 Slechte reactie Goede reactie
Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
Jezus Als Jeh Het Geen Leuk Liejde Vindt Moet Je FF Op Sie ESC Knop Drukke Links Boven
En Anders Gewoon FF Niej Reageeren
Okeeeeejj
( This Eeen Leuk Liedje Hoor )
En Als Jij Het Neij Vindt Dan Ga Je Togh FF Naar Wat Anders Luisteren:@:@:@
Xxx Wendy
Ik lees dit bij een youtube filmpjequote:
Qft inderdaad.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:36 schreef BobbyB het volgende:
ik vind het maar niks, zowel die clip als die slet
Dag schat!quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
STILTE. Nou ik ben weg ik moet leren!DOEI
!
Goed zo. Want ik moet eigenlijk ook allemaal dingen doen voor school.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
STILTE. Nou ik ben weg ik moet leren!DOEI
!
Zijn buurmeisje van 15 gok ik.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:55 schreef NoelGallagher het volgende:
je zusje?
maar jos zijn zusje is toch pas 4quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga binnenkort de bil van jos z'n zusje kapot schuren![]()
![]()
Pics?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar jos zijn zusje is toch pas 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |