Hij is dus al een paar keer falliet gegaan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef danya_rachel het volgende:
Alleen om zo'n fucking rekening die nog op zijn naam stond, terwijl hij voor één van zijn vorige bedrijven was bedoelt.
Zelfstandige ondernemers uitlachen, how sadquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:45 schreef Seam het volgende:
Een hoge functie met minimum inkomen en de enige medewerker
Thx Lucacriss, je bent 1 van de weinigen die serieus antwoord.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:44 schreef Ludacriss het volgende:
Mmm... situatie komt erg bekend voor. Hier mijn advies:
Eerst proberen het uit te spreken met je vader en als hij niet luistert gewoon solliciteren naar een andere functie bij een ander bedrijf. Wedden dat ie binnen 1 week naar je luistert aangezien hij in een keer alles zelf moeten oplossen als jij er niet meer bent!
ik lach eerder om minimum inkomenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Zelfstandige ondernemers uitlachen, how sad
Ja, de hele zaak in je eentje runnen, voor je pa, wetende dat het een crisisperiode is voor hem, dus geen hoog salaris verwacht. Begrijp?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:45 schreef Seam het volgende:
Weet jij wat personeel kost. Echt, ga jij nou maar weer lekker voor je baas, mede door zijn inzet kun jij je geld verdienen. Dwaasquote:
kneusquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:38 schreef Het_hupt het volgende:
Bazen
dr is maar een die zich zo mag noemen: Ricko
Dude ik ben nog student gelukkigquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:53 schreef damsco het volgende:
[..]
Weet jij wat personeel kost. Echt, ga jij nou maar weer lekker voor je baas, mede door zijn inzet kun jij je geld verdienen. Dwaas
Thx, je hebt zeker gelijk,quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:48 schreef damsco het volgende:
Serieuze post in KLB
Gewoon ontslag nemen, zeg dat je werk en prive liever gescheiden houdt. En begrijpelijk.
Nee, dat niet, elke drie jaar verkocht weer een zaak,quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:44 schreef sweboy het volgende:
[..]
Hij is dus al een paar keer falliet gegaan?
Lees het verhaal!quote:
Ik voel me ondergewaardeerd door mijn pa,quote:
wat doet hij zelf de hele dag dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:53 schreef danya_rachel het volgende:
[..]
Ja, de hele zaak in je eentje runnen, voor je pa, wetende dat het een crisisperiode is voor hem, dus geen hoog salaris verwacht. Begrijp?
teveel fouten niet en steeds dezelfde fouten maken ook niet; je hebt het er nog steeds niet met hem over gehad bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef danya_rachel het volgende:
[..]
Ik voel me ondergewaardeerd door mijn pa,
voor het werk dat ik doe.
En alles wat er gebeurd daar ben ik verantwoordelijk voor,
en als er dan iets mis gaat,
dan zit ik in de ernstige stress.
Maar het is wel een baan die bij mij past,
waar ik goed in ben.
Maar ik kan me geen fouten permitteren,
terwijl fouten maken toch menselijk was?
Hallo??? waar zijn deze topics dan voor??, je kan je zelf beter een eikel noemen dan die twee ballen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:01 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
teveel fouten niet en steeds dezelfde fouten maken ook niet; je hebt het er nog steeds niet met hem over gehad bijvoorbeeld.
Dan is die functie dus de ENIGSTE functie.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:45 schreef Seam het volgende:
Hij is werkeloos?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:42 schreef Megumi het volgende:
Ik zou nooit voor me vader gaan werken. Gelukkig heeft me vader zelf de maatregelen genomen om dat onmogelijk te maken.
Tuurlijk mag dat. Maar je schrijft ook onderstaande:quote:Maar ik kan me geen fouten permitteren,
terwijl fouten maken toch menselijk was?
Nou weet ik niet hoe vaak het voorkomt dat je fouten maakt en hoeveel geld dat je pa heeft gekost, maar je bent zelf al niet positief over je eigen functioneren dus waarom zou je pa dat wel zijn?quote:Ik voelde me onwijs klote. Ik heb weer een fout gemaakt,
en vaak in een meubelzaak praat je toch over dure fouten.
Breng het dan alsof je eerst bij anderen ervaring op wil doen. Leerproces enzulksquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef danya_rachel het volgende:
[..]
Thx, je hebt zeker gelijk,
maar aan de andere kant is het ook een investering in de toekomst,
als de zaak tenminste een goede toekomst heeft, dan kan ik hem over nemen.
Maar ik weet niet of ik al die tijd wel zou moeten investeren hierin.
Ik vroeg me al af wat je daar mee bedoelde.quote:
het is: 'schiet uit zijn slof'quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Whehe, 'mijn pa schiet de pan uit'
Lieve Sinterklaas,quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:14 schreef 9611Niels het volgende:
Je klacht is geschreven als een sinterklaasgedicht, alleen rijmt het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |