nog niet zo veel ervaring meequote:
schaam jequote:Op zaterdag 6 december 2008 02:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
nog niet zo veel ervaring mee
daarnaast heeft de remlof sukkel
mij een slecht gevoel bezorgt
helaas
Ik vroeg je alleen vriendelijkquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
nog niet zo veel ervaring mee
daarnaast heeft de remlof sukkel
mij een slecht gevoel bezorgt
helaas
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vroeg je alleen vriendelijk
om niet dat oldbies topic
vol te baggeren
Want dan voed je alleen maar
hun tirade
that's all
verder vind ik je
een leuke user
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:57 schreef remlof het volgende:
Voor Olep, om hem op te vrolijken:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VHj7l1qkGFc&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en&feature=player_embedded&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/VHj7l1qkGFc&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en&feature=player_embedded&fs=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
mmmquote:Op zaterdag 6 december 2008 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vroeg je alleen vriendelijk
om niet dat oldbies topic
vol te baggeren
Want dan voed je alleen maar
hun tirade
that's all
verder vind ik je
een leuke user
Ik ga voor Sarah Palin met een kerstmuts op die een rendier schiet vanuit een rijdende arreslee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:10 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeker niets mis meeItaliaanse vrouwen zijn de mooiste in de wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen jammer van hun houdbaarheidsdatum. Zodra ze die hebben bereikt raken ze in een vrije valquote:Op zaterdag 6 december 2008 03:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Italiaanse vrouwen zijn de mooiste in de wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:19 schreef Olep het volgende:
Maar goed dames en heren, ik ga maar eens eens de gezelligheid opzoeken. Ja jullie zijn ook gezellig, maar nu ga ik even naar het echte leven. NIET DOORVERTELLEN!Peace out.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Alleen jammer van hun houdbaarheidsdatum. Zodra ze die hebben bereikt raken ze in een vrije val
Ik weet niet hoe jouw oma eruit ziet natuurlijk..
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe jouw oma eruit ziet natuurlijk..
Impotent dan...quote:
Is juist handig als je je orgasme wil uitstellen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:40 schreef Devvie het volgende:
Mn oma is door de jaren heen wel wat scheel gaan kijken zie ik, maar ach daar voel je niets van
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Impotent dan...![]()
..en gunt z'n vrouw haar pleziertjes.
Vast wel, maar dat zijn brabo'squote:Op zaterdag 6 december 2008 03:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tja......heeft je oma nog een zus?
aah failend. Wordt jij daar voor betaalt, of je doe je het als vrijwilliger?quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:00 schreef BigKahuna het volgende:
STRAKS WEER LEKKER MENSEN GELD AFTROGGELEN ONDER HET MOM VAN AMNESTY INTERNATIONAL STEUNEN![]()
Tuurlijk krijg ik daar geld voor. Kankerveel zelfs. 8 euro per uur + 9 euro voor elke stumpert die wil donerenquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
aah failend. Wordt jij daar voor betaalt, of je doe je het als vrijwilliger?
Maar uw steun is nodig, want om volledig onpartijdig te blijven kan Amnesty geen geld ontvangen van overheden of politieke partijenquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:05 schreef timmmmm het volgende:
sushi is smerig!
Net als anmesty international
Laat ze dan vooral ophouden te bestaan! Als ze niet onafhankelijk kunnen blijven heeft het toch geen zinquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar uw steun is nodig, want om volledig onpartijdig te blijven kan Amnesty geen geld ontvangen van overheden of politieke partijen.
Aah, kiek aan, dat zijn betere redenenquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:06 schreef BigKahuna het volgende:
Bovendien wil ik een nieuw horloge.
Maar we kunnen met zn allen de wereld verbeterenquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat ze dan vooral ophouden te bestaan! Als ze niet onafhankelijk kunnen blijven heeft het toch geen zin
twee vliegen in een klap! En ik hou mijn geld in mijn zak, en ik word niet meer gestoord dor veredelde bedelaars
Dat is niet niksquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg ik daar geld voor. Kankerveel zelfs. 8 euro per uur + 9 euro voor elke stumpert die wil donerenGemiddeld zijn er 7 van die kneuzen per dag, en daar doe ik dan ongeveer 5 uur over.
Een snelle rekensom leert ons dat dat 40+63=103 euro per dag is en dus ongeveer 20 euro per uur![]()
![]()
![]()
FOUT!quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:05 schreef timmmmm het volgende:
sushi is smerig!
Net als anmesty international
nee.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar we kunnen met zn allen de wereld verbeterenZou dat niet mooi zijn?
Jij faalt ook.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
aah failend. Wordt jij daar voor betaalt, of je doe je het als vrijwilliger?
WE ARE THE WORLD, WE ARE THE CHILDREN!quote:
Ik mag de mensen thuis lastig vallen, langs de deuren gaan dusquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee.![]()
Waar moet je dan gaan staan eigenlijk vanmiddag?
oke. Best wel chill baantje, dat wil ik ook. Dat tegenover mijn schamele euroquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik mag de mensen thuis lastig vallen, langs de deuren gaan dus!
Ik ga altijd een gesprek van 10 minuten met die mensen aan waarom ik niets wil geven, en waarom zij dan vinden dat het wel moet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik mag de mensen thuis lastig vallen, langs de deuren gaan dus!
Straks ga je ook nog silentalarmpunten uitdelenquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke, nu zeg je wel weer iets positiefs.
+1 respect voor t_c
Wat? Je werkt voor 1 euro?quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
oke. Best wel chill baantje, dat wil ik ook. Dat tegenover mijn schamele euro
- 20 SA punten voor Timmmm vanwege deze veelste bijdehante opmerkingquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog silentalarmpunten uitdelen
Kutjes, typo. er moest nog een 4 voorquote:
Hier past maar één smiley bijquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
- 20 SA punten voor Timmmm vanwege deze veelste bijdehante opmerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga even mijn nieuwe gitaar aflikken, opnieuw mijn schoenen aantrekken en stoffen kopen.
DOEI
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga even mijn nieuwe gitaar aflikken, opnieuw mijn schoenen aantrekken en stoffen kopen.
DOEI
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier past maar één smiley bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+50 SA punten omdat ik hem niet verwachte![]()
En mag ik vragen waarom je zo'n stoempert op msn hebt?quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:28 schreef BigKahuna het volgende:
Whehehehehehe zo'n kankernerd komt net bij me online op msn met de naam: "Die niggers spelen crimineel, maar ze sellen niks kill."
Nu een foto van de persoon waar het om gaat:
[ afbeelding ]
hihi, handtasjequote:Op zaterdag 6 december 2008 10:28 schreef BigKahuna het volgende:
Whehehehehehe zo'n kankernerd komt net bij me online op msn met de naam: "Die niggers spelen crimineel, maar ze sellen niks kill."
[ afbeelding ]
allemaaal van jou?quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Een epiphone les paul special II.
Dat maakt dat dit huis nu 7 gitaren heeft ofzo.
Ik ga er weer inquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:31 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik ga mn bed uitrollen. ik heb hier genoeg gechagrijnd
HOI!quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:26 schreef kurk_droog het volgende:
HOI
Net terug van werk met het idee dat de voetbal doorging. Uiteraard niet dus kan ik nu lekker in mijn warme mandje rollen.
Ik vraag het me ook afquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En mag ik vragen waarom je zo'n stoempert op msn hebt?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:28 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |