nog niet zo veel ervaring meequote:
schaam jequote:Op zaterdag 6 december 2008 02:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
nog niet zo veel ervaring mee
daarnaast heeft de remlof sukkel
mij een slecht gevoel bezorgt
helaas
Ik vroeg je alleen vriendelijkquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
nog niet zo veel ervaring mee
daarnaast heeft de remlof sukkel
mij een slecht gevoel bezorgt
helaas
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vroeg je alleen vriendelijk
om niet dat oldbies topic
vol te baggeren
Want dan voed je alleen maar
hun tirade
that's all
verder vind ik je
een leuke user
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:57 schreef remlof het volgende:
Voor Olep, om hem op te vrolijken:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VHj7l1qkGFc&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en&feature=player_embedded&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/VHj7l1qkGFc&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en&feature=player_embedded&fs=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
mmmquote:Op zaterdag 6 december 2008 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vroeg je alleen vriendelijk
om niet dat oldbies topic
vol te baggeren
Want dan voed je alleen maar
hun tirade
that's all
verder vind ik je
een leuke user
Ik ga voor Sarah Palin met een kerstmuts op die een rendier schiet vanuit een rijdende arreslee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:10 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeker niets mis meeItaliaanse vrouwen zijn de mooiste in de wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen jammer van hun houdbaarheidsdatum. Zodra ze die hebben bereikt raken ze in een vrije valquote:Op zaterdag 6 december 2008 03:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Italiaanse vrouwen zijn de mooiste in de wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:19 schreef Olep het volgende:
Maar goed dames en heren, ik ga maar eens eens de gezelligheid opzoeken. Ja jullie zijn ook gezellig, maar nu ga ik even naar het echte leven. NIET DOORVERTELLEN!Peace out.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Alleen jammer van hun houdbaarheidsdatum. Zodra ze die hebben bereikt raken ze in een vrije val
Ik weet niet hoe jouw oma eruit ziet natuurlijk..
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe jouw oma eruit ziet natuurlijk..
Impotent dan...quote:
Is juist handig als je je orgasme wil uitstellen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:40 schreef Devvie het volgende:
Mn oma is door de jaren heen wel wat scheel gaan kijken zie ik, maar ach daar voel je niets van
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Impotent dan...![]()
..en gunt z'n vrouw haar pleziertjes.
Vast wel, maar dat zijn brabo'squote:Op zaterdag 6 december 2008 03:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tja......heeft je oma nog een zus?
aah failend. Wordt jij daar voor betaalt, of je doe je het als vrijwilliger?quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:00 schreef BigKahuna het volgende:
STRAKS WEER LEKKER MENSEN GELD AFTROGGELEN ONDER HET MOM VAN AMNESTY INTERNATIONAL STEUNEN![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |