Dus je vent heet Jan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe aan veel te grote slobber pyama's!
Waar je zo lekker in jan verzuipen!
jan jokerquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je vent heet Jan.![]()
Waar je hart vol van is.............................................................
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o help......... meteen zo een haakje vergeten in de TT![]()
wat nu?
mag dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help jij d'r is om die webcam aan te zetten.quote:
Nee typo!quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je vent heet Jan.![]()
Waar je hart vol van is.............................................................
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Soury en poedelnaakt, was dat niet???Nee sukkel lees je inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
30 december staat genoteerd.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:53 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, en ik wil graag het 6000e RLS SC topic openen, heeft iemand daar bezwaar tegen?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:53 schreef Soury het volgende:
Sjesus Fan !!! Daar zat ik nou net ff NIET op te wachten
Nah laat maar...quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow........ vraag ik of ze de TT veranderen....... maar waar?
sorry Muis
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Soury en poedelnaakt, was dat niet???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was blomst....of hondjes.....of....ik weet het niet meer.
![]()
Ik werk met "remote administrator", is wat beterquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Help jij d'r is om die webcam aan te zetten.
Jij hebt toch PcAnywhere?
Tegen die tijd, fiets 'm d'r maar in Peet....gewichtige zaak wel!quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:53 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, en ik wil graag het 6000e RLS SC topic openen, heeft iemand daar bezwaar tegen?
Gooi het er maar even uit Soury.quote:
WAT NOU?!?!??!?!?!?! Dat stond in [CBL SC #130] Post hier je Piem of Tet ! En zo onze SC redt! en stond jouw naam bijquote:
ik heb het al gevraagd hier; [GC Feedback] Waar heatwaven en Klonk in Brandx staanquote:
Als ik maar niet hoef te stemmen ... All yoursquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tegen die tijd, fiets 'm d'r maar in Peet....gewichtige zaak wel!
Je moet wel een beetje "levelen" Coos, die sokken kunnen uit, de rest ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Gooi het er maar even uit Soury.
Ik voel gesprekstherapie aankomen.
*geitenwollensokken aantrekt.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb het al gevraagd hier; [GC Feedback] Waar heatwaven en Klonk in Brandx staan
ik denk dat het daar moet....... komt wel goed....... sorry.......
Vind ik ook, in 020 alle vrouwen het stemrecht afnemen, goede zaakquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik maar niet hoef te stemmen ... All yours
Ja weet ik veel ?? Doe niet zo moeilijkquote:
Het ligt aan jou.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of hangt er een beetje een vaag sfeertje?
Waarom ? is toch al zoquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik ook, in 020 alle vrouwen het stemrecht afnemen, goede zaak![]()
Nee, ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of hangt er een beetje een vaag sfeertje?
Goed hè dat Macaco?quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, is wel goed hoor, dat is het juiste topic om het aan te vragen.
Straks sta je weer zes maanden op non actief wegens herhadelijk spammenquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet niet of ik het al vermeld had, maar als je Nederlanders in Hongarije zoekt, je kunt ze hier vinden, aardige site wel
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet niet of ik het al vermeld had, maar als je Nederlanders in Hongarije zoekt, je kunt ze hier vinden, aardige site wel
Ja duh, Lexa heb ik nu ook wel gezienquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Straks sta je weer zes maanden op non actief wegens herhadelijk spammen
Het moet niet gekker worden!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:06 schreef Soury het volgende:
Mooi ik zie mijn burka morgen wel..
Hahaha, doe je dan wel de éénogige, die staat je zo leukquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:06 schreef Soury het volgende:
Mooi ik zie mijn burka morgen wel..
Nieuw record: 2:47quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe lang heb je d'r over gedaan vanavond?
Woonruimte is daar wel een stuk voordeliger, en ruim voorhandenquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig zoek in geen Nederlanders isn Hongarije! Maar anders thanks!
Hoe doe je dat toch, na drie kwartier voelt mijn zakie al zo dood als een pier. Na 2 uur valt het er bij mij vast en zeker spontaan afquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nieuw record: 2:47![]()
(oude was 2:48)
Toen ik begon reed ik hem trouwens meestal rond de 3:20.
Nee sorry ik zie niet zo best .. Hou alle twee openquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hahaha, doe je dan wel de éénogige, die staat je zo leuk![]()
Kleed zo lekker af ook
Misschien heeft Peter geen "zakie" .quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch, na drie kwartier voelt mijn zakie al zo dood als een pier. Na 2 uur valt het er bij mij vast en zeker spontaan af
ja........ maar die is ook niet meer langs geweestquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Fan? Heb je Ribas al op de hoogte gebracht dat we hier zitten?
Ik krijg het volgende Coosquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:09 schreef Coos het volgende:
Moet je zien wat je krijgt als je op kankermuziek zoekt![]()
http://nl.youtube.com/results?search_query=Kankermuziek&search_type=&aq=f
Ahh nou ja je hebt de foto's nogquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja........ maar die is ook niet meer langs geweest
Misschien toch een rustiger tempo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch, na drie kwartier voelt mijn zakie al zo dood als een pier. Na 2 uur valt het er bij mij vast en zeker spontaan af
Toch charmant, zo'n boetekleed. Daar is Caroo wel tevreden meequote:Op zaterdag 6 december 2008 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee sorry ik zie niet zo best .. Hou alle twee open
Watjequote:Op zaterdag 6 december 2008 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien toch een rustiger tempo.
Op de sportschool fiets ik altijd 10 minuten zo zwaar mogelijk, en dan ben na afloop ook echt helemaal buiten adem.
Deze klinkt dan nog wel enigszins acceptabel.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:09 schreef Coos het volgende:
Moet je zien wat je krijgt als je op kankermuziek zoekt![]()
http://nl.youtube.com/results?search_query=Kankermuziek&search_type=&aq=f
Ik heb nog steeds niet teruggelezen dat ze blij mee wasquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch charmant, zo'n boetekleed. Daar is Caroo wel tevreden mee
Je komt vanavond een beetje over alsof je paddo`s van over de datum hebt genuttigd.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je komt vanavond een beetje over alsof je paddo`s van over de datum hebt genuttigd.
Normaal ben je heel anders.
]quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je komt vanavond een beetje over alsof je paddo`s van over de datum hebt genuttigd.
Normaal ben je heel anders.
Ik was boos ja !quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:16 schreef Coos het volgende:
Ja kom Soury zet het van je af.![]()
Hier wordt niemand vrolijk van.
Als ze niet goed meer zijn lopen ze vanzelf uit het doosje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben paddo`s eigenlijk wel een datum?
Hou het maar simpelquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een ava maken waarbij mijn aap met een zippo een kerstboom in de fik steekt
[ afbeelding ]
Kan je niet beter gelijk een speelfilm maken met je aap?quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een ava maken waarbij mijn aap met een zippo een kerstboom in de fik steekt
[ afbeelding ]
Nou eigenlijk nog steedsquote:
Wat Soury zegtquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Had ze maar niet gewonnen hè? Dan had je lekker met je zweep in de weer gekund.quote:
Je vergeet dat hij de boom moet omhelsen !!quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat Soury zegt![]()
Steek je boom in de hens met je zippo, film het, maak een gifje
Ik zit de 112 berichten al te monitoren voor het gebied zutphenquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij de boom moet omhelsen !!
Mijn probleem is dat ik het een kut reactie vond ... Blijkaar heb ik iets gemist ofzo .. Heb echt terug gelezen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Had ze maar niet gewonnen hè? Dan had je lekker met je zweep in de weer gekund.
Ach, velen zijn vandaag vermoedelijk wat ontdaan door standjes van Sint.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik het een kut reactie vond ... Blijkaar heb ik iets gemist ofzo .. Heb echt terug gelezen.
En vind het nog steeds raar ..... Maar ja
Slaap lekker NMNS!quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, ik ga in de lurkstand en dan langzaam maar zeker de ogen sluiten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, ik ga in de lurkstand en dan langzaam maar zeker de ogen sluiten![]()
![]()
quote:Wielerbroek
Algemeen gebruikt wordt de karakteristieke, van elastische kunstvezel gemaakte broek met (kunst)zeemleren kruis. Dit zeemleer dient ter bescherming tegen het doorzitten en mag geen centrale naden of vouwen vertonen. De broek dient na ieder gebruik zonder zeep te worden gewassen. Daarnaast verdient het aanbeveling om bij langere koersen of bij gebleken irritaties van het kruis, het zeemleer voor gebruik in te vetten.
Dat kan gebeuren door het zeemleer (en het kruis van de renner) te bestrooien met vette talkpoeder, waarbij moet worden opgelet dat geen korrels worden gevormd. Vooral bij jeugdige renners kan dat voldoende zijn, maar bij ouderen en bij zware lange koersen is een stevige laag speciaal broekenvet aan te raden.
Caro kwam ook niet echt blij over. En verder....het is internet Soury. Dit soort dingen sla je op voor later. Daar moet je verder niet over oordelen aan de andere kant van het toetsenbord. De één is zus, de ander zó. Heeft geen zin je daarover druk te maken. Jou perceptie, haar perceptie, wat wil je dan? Allemaal op ëën lijn? Goh!! Wat zou Nederland mooi zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik het een kut reactie vond ... Blijkaar heb ik iets gemist ofzo .. Heb echt terug gelezen.
En vind het nog steeds raar ..... Maar ja
Zat ie op de kamasutrabeurs vandaag?quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, velen zijn vandaag vermoedelijk wat ontdaan door standjes van Sint.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Caro kwam ook niet echt blij over. En verder....het is internet Soury. Dit soort dingen sla je op voor later. Daar moet je verder niet over oordelen aandere andere kant van het toetsenbord. De één is zus, de ander zó. Heeft geen zin je daarover druk te maken. Jou perceptie, haar perceptie, wat wil je dan? Allemaal op ëën lijn? Goh!! Wat zou Nederland mooi zijn.
![]()
Nee, gewoon op een paardquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Zat ie op de kamasutrabeurs vandaag?
gaat leggûh àhwûhquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, gewoon op een paard![]()
voor iedereen
Ja dat zou mooi zijn .. maar als ik brillendoekjes zou winnen zou ik al blij zijn..quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Caro kwam ook niet echt blij over. En verder....het is internet Soury. Dit soort dingen sla je op voor later. Daar moet je verder niet over oordelen aandere andere kant van het toetsenbord. De één is zus, de ander zó. Heeft geen zin je daarover druk te maken. Jou perceptie, haar perceptie, wat wil je dan? Allemaal op ëën lijn? Goh!! Wat zou Nederland mooi zijn.
![]()
Nee, je hebt NIETS gemist. Jou emotionele beleving is een heel andere dan van iemand anders. This is virtual!quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn .. maar als ik brillendoekjes zou winnen zou ik al blij zijn..
Baal gewoon van de reactie en zit compleet fout volgens ieder .... Maar dat is mijn gevoel.
NU.. Ik heb wat gemist of ik ben een randdebiel... Zal het laatste wel zijn
Jij kan beter geen bokbier meer drinken, jij hebt nu echt de bokkenpruik opquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij de boom moet omhelsen !!
Nee das mijn hartquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, je hebt NIETS gemist. Jou emotionele beleving is een heel andere dan van iemand anders. This is virtual!
Nee, zie bovenstaande post en je bent geen randdebiel!quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Baal gewoon van de reactie en zit compleet fout volgens ieder ....
Nah! kap gewoon es tegen Soury!quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij kan beter geen bokbier meer drinken, jij hebt nu echt de bokkenpruik op
Welneequote:Op zaterdag 6 december 2008 02:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij kan beter geen bokbier meer drinken, jij hebt nu echt de bokkenpruik op
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:38 schreef liesje1979 het volgende:![]()
[..]
Nah! kap gewoon es tegen Soury!![]()
Soury is altijd relaxed, mag zij ook eens een "mood"hebben?
Pffftttt.....Fok in je hart.quote:
Had jij daar ondertiteling dan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Jemig, ik begrijp er allemaal niets meer van!![]()
Mogen we terug naar CBML?
Zij beginde om mij een brandende kerstboom te laten omhelzen enzo...quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:38 schreef liesje1979 het volgende:![]()
[..]
Nah! kap gewoon es tegen Soury!![]()
Soury is altijd relaxed, mag zij ook eens een "mood"hebben?
Neehee, je moest een boom knuffelen, niet perse een brandendequote:Op zaterdag 6 december 2008 02:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zij beginde om mij een brandende kerstboom te laten omhelzen enzo...
Ik krijg een associatie met gokverslaafd of zo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik heb daar ook een beetje last van!
Mijn aap steekt een kerstboom in de fik en vliegt zelf ook i de brand. Zo moeilijk is dat toch niet om te zien?quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Jemig, ik begrijp er allemaal niets meer van!![]()
Mogen we terug naar CBML?
We sturen wel een kaartje naar Beverwijk.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn aap steekt een kerstboom in de fik en vliegt zelf ook i de brand. Zo moeilijk is dat toch niet om te zien?
KZ mag ik voor tot na de feestdagen sneeuw op mijn ava?quote:
Je hebt daar ook gelijk in, maar ik vind het lastig.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik krijg een associatie met gokverslaafd of zo.
Kijk Fok is leuk maar moet geen invloed hebben op je dagelijks leven. Op geen enkele manier!!
O wat ergquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
KZ mag ik voor tot na de feestdagen sneeuw op mijn ava?![]()
klein kerstmutsje mag ook
KZquote:
Tuurlijk schat !quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik was vroeger eens smoorverliefd op een radiopresentatische. Geile stem, inhoud en ook een nachtdier.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt daar ook gelijk in, maar ik vind het lastig.
Het zijn wel mensen die dingen schrijven, en ik zie dus niet zozeer tekst, alswel de mensen achter de woorden.
Dat zal ongetwijfeld heel erg naief zijn, ik ga nog niet zo lang mee in dit wereldje.
quote:
Tis dagelijks levenquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik krijg een associatie met gokverslaafd of zo.
Kijk Fok is leuk maar moet geen invloed hebben op je dagelijks leven. Op geen enkele manier!!
385 kilo is wel ietwat aan de ruime kant!quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik was vroeger eens smoorverliefd op een radiopresentatische. Geile stem, inhoud en ook een nachtdier.
Tot dat ik een foto zag!![]()
385 kilo en.................brrr..................
Moet je Ziggo nemen.quote:
Je wil haar wel kennen tof wijfquote:
Neem me ziggi zo welquote:
Ik weet het echt niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
(Komt daar je dikke vrouwen trauma vandaan?)
quote:
Hoopte dat je dit topic vol ging baggerenquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
morgen weer een nieuwe dag Muis......
slaapse voor straks![]()
Jaquote:
57,5, kerst ava adictio, lekker in bed ( woel niet), heb geen ochtendmeurquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:51 schreef Coos het volgende:
Zal ik er nog één nemen of denken de meisjes dat het zo wel weer mooi geweest is voor een oude man?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoopte dat je dit topic vol ging baggeren
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nog niet denk ik...... maar je zwaaide zo vriendelijk dus ik zwaaide maar terug......
jongens en meidjes ik ga mijn bedje opzoeken...... welterusten![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nog niet denk ik...... maar je zwaaide zo vriendelijk dus ik zwaaide maar terug......
jongens en meidjes ik ga mijn bedje opzoeken...... welterusten![]()
mag ik ook? mag ik ook? meedoen enzo?quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan heb ik wel nog een roseetje nodig.........
doe je mee dan?
en een balletjequote:Op zaterdag 6 december 2008 02:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan heb ik wel nog een roseetje nodig.........
doe je mee dan?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ja ik ben écht weg nu........ morgen gaan we baggeren
En een mooie kont ....quote:
Yep !quote:
Latersquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Yep !
Ik is sportert![]()
Maar das wel weer een nadeel voor de tetjes
KZquote:
Ik hou wel van kleine tetjes als het maar geen apeleertjes zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Yep !
Ik is sportert![]()
Maar das wel weer een nadeel voor de tetjes
Heb een sportbhquote:Op zaterdag 6 december 2008 03:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hou wel van kleine tetjes als het maar geen apeleertjes zijn.![]()
Plassen
Doe maar effe een foto dan.quote:
Dan slaap je nietquote:Op zaterdag 6 december 2008 03:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe maar effe een foto dan.
Mag van BrandX
Mja, als ik nou echt iets te vertellen heb?quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:03 schreef Coos het volgende:
Lies, nou moet jij effe hoor.
Geeft niet waar je over gaat hebben maar je hebt tijd zat want ik moet even pisen en nog wat te drinken pakken.
quote:
Doe maar liever iets over hoe jij je toekomst ziet.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe maar liever iets over hoe jij je toekomst ziet.![]()
Mijn God!!!Ik heb me toch weer een partij goeie muziek opstaan.
Als ik heel eerlijk ben?quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe maar liever iets over hoe jij je toekomst ziet.![]()
Mijn God!!!Ik heb me toch weer een partij goeie muziek opstaan.
En toen storte ie ter aardequote:
Jij ben toch geen kloon van PcEend hè?quote:
Dat dan weer wel ja........quote:
Nee yoh ...quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij ben toch geen kloon van PcEend hè?
Het ergste was:....quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan niks meer als ik rook... nou ja bijna.
Wel grappigquote:
Dat zal je in de randstad niet meemaken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hebben we het over bizarre dingen enzo, zegt een meisje: Ja ik was ooit in het winkelcentrum en daar liep een meisje zo regelrecht een bloemenkraam in, heel vaag.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:19 schreef kleinzusje het volgende:
Coos !
Een truste gedicht !
Ook al zit je in een stoel
en wordt je aangenaam swoel
van het zuigen en het likken
Sint weet te mikken
Zorgt dat je niet zult stikken
In je extase van genot
Geluk nog gevoel
En je edele deel
Niet afgerot
Muis lag al te loeren
Om je wagentje te bespringen
Maar gelukkig
Kwam daar een dunne
Die, zo als je weet
wat kunne
Dat ze kotsen achteraf
Is geen straf
Gewoon een gebaar
Dat na slikken
Weegschaal lijkt wel maf
Boulimia ofzoquote:Op zaterdag 6 december 2008 03:19 schreef kleinzusje het volgende:
Coos !
Een truste gedicht !
Ook al zit je in een stoel
en word je aangenaam swoel
van het zuigen en het likken
Sint weet te mikken
Zorgt dat je niet zult stikken
In je extase van genot
Geluk nog gevoel
En je edele deel
Niet afgerot
Muis lag al te loeren
Om je wagentje te bespringen
Maar gelukkig
Kwam daar een dunne
Die, zo als je weet
wat kunne
Dat ze kotsen achteraf
Is geen straf
Gewoon een gebaar
Dat na slikken
Weegschaal lijkt wel maf
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat zal je in de randstad niet meemaken.![]()
Wij kennen elkaar hier niet.
Ik heb ze weleens beter gezien.quote:
quote:
Me 2, maar nooit gevoeldquote:
Ik weet het, maar tis laat !quote:
wel een beetje opschieten met m'n sneeuw hè?quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik weet het, maar tis laat !
( en heb er 67 geprint voor morgen)
Truste kanjert
Remind me !quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:27 schreef Coos het volgende:
[..]
wel een beetje opschieten met m'n sneeuw hè?
Welterusten.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Remind me !
Trusten allen, morgen weer een geile piet op bezoek
Das een makkie Coos en de krukken zijn al een week aan de kantquote:Op zaterdag 6 december 2008 03:25 schreef Coos het volgende:
Dit moeten jullie echt effe luisteren.
Soury pleur je krukken aan de kant en gaan.................
Leg eens uit Soury want ik snap er geen moer van.quote:
Reactie op KZ ... of bedoel je wat anders ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Leg eens uit Soury want ik snap er geen moer van.
Ik weet het echt niet meerquote:Op zaterdag 6 december 2008 03:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Reactie op KZ ... of bedoel je wat anders ?
quote:
En jij? hoe gaat het nu met jou dan?quote:
LULquote:Op zaterdag 6 december 2008 03:38 schreef Soury het volgende:
Nou ik ga maar ff een pm schieten naar CarO ofzo.. kan ik lekker slapen
Niet gedaanquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:52 schreef Soury het volgende:
Lul ???
Nee qua invulling klopt ie welquote:
quote:
Heb je het zó bont gemaakt voordat ik hier kwam?quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Das de eerste keer dat ik dat lees
Nee tis zo makkelijk...quote:Op zaterdag 6 december 2008 04:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je het zó bont gemaakt voordat ik hier kwam?
Neen. Vanmiddag.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
pics
of heb je dat ding nog niet opgetuigd?
heb je wel een stevige, anders kun je de boom beter direkt neerleggenquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Neen. Vanmiddag.
Het wordt een dwama met die katten-gang hier. Ze doen alvast hun bandana's om en ze geven elkaar een *boks. Als die over de kamer ligt, zal ik een pic maken.
Ik wil een mr. Yummy.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:47 schreef sunny16947 het volgende:
Goede morgen allemaal. Na veel gezoek dit topic eindelijk gevonden.
hou jullie intussen haaks en tot ziens.
Kweenie. We gaan het meemaken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:00 schreef blomst het volgende:
[..]
heb je wel een stevige, anders kun je de boom beter direkt neerleggen
SHOquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, ik zie dat de verhuizing soepeltjes verlopen is. Wtf is SSS?
![]()
Oef, dat was even zoeken anders waar we nu zitten!quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, ik zie dat de verhuizing soepeltjes verlopen is. Wtf is SSS?
![]()
Twee flessen wijn.quote:
Omdat je snel in de lijst met topics kijkt naar een CBL topic, maar het is nu RLS. Vandaar. Denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:01 schreef Gert het volgende:
Ik snap dat "zoeken"-verhaal niet zo van sommigen. In het CBL-forum staat al een week een sticky-topic, met de nieuwe lokaties.
Ja, waar is die Duitse eigenlijk met haar handel? 9.00 uur, ik zat er helemaal klaar voor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:59 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.![]()
Wat een gedoe weer hier, vannacht.![]()
Gelukkig was ik er niet, als kerverse zwarte. Heb m'n tijd wel beter besteed: na twee weken niet roken ineens midden in de nacht op de fiets springen om een pakje peuken te scoren. Nou ja, altijd nog beter dan paddo's over datum.
Dat is geen róken. Het gaat juist om het in de fik steken en diep inhaleren, de verdorvenheid. Zo'n gay pijpje is puur om de nicotinezucht te bedwingen en dáár heb ik nou juist niet zo'n moeite mee.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:09 schreef noekje het volgende:
En als je nu tijdens de wijn aan de elektrische sigaret gaat of is dat te gay?
Oe. ja! Dat is ook best wel pittig speurwerk eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat je snel in de lijst met topics kijkt naar een CBL topic, maar het is nu RLS. Vandaar. Denk ik.
Ja, dat lukt alleen een Sherlockquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe. ja! Dat is ook best wel pittig speurwerk eigenlijk.
Nicotine is bad, m'kay. Dus ook dat inhaleer je.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is geen róken. Het gaat juist om het in de fik steken en diep inhaleren, de verdorvenheid. Zo'n gay pijpje is puur om de nicotinezucht te bedwingen en dáár heb ik nou juist niet zo'n moeite mee.
Maar ik ben weer gestopt hoor. Geschatte tijdsduur dit keer: 25 dagen (oudjaarsnacht, handig toch, als je vuurwerk aan moet steken.)
Klopt Marrije, Alhoewel Gert het duidelijk had beschreven, was het toch even zoeken naar Cbml,quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:11 schreef Marrije het volgende:
Omdat je snel in de lijst met topics kijkt naar een CBL topic, maar het is nu RLS. Vandaar. Denk ik.
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
En bedankt en ja, ik had een leuk sinterklaasmomentje gisteravondquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe. ja! Dat is ook best wel pittig speurwerk eigenlijk.
Ojee een modje in spé.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Klopt Marrije, Alhoewel Gert het duidelijk had beschreven, was het toch even zoeken naar Cbml,
toen kijken of ik een bekende naam bij de topic starters zag, ja, Fanvanheteersteuur ,
volgende keer kijk ik dus onder RLS.
Aan Manu82 : Goed , ik doe de verse Kerst-icon voorlopig weg en nog even NaSinten.
Speciaal voor iemand die per PM niet te bereiken is: Bedankt , graag gedaan, ik zie bij sommige users
ook veel goede kanten, kom gezellig bij SG, niet te veel over sex schrijven en vooral niet teveel
blote tieten-pics tussen 9 en 17:00 uurwant er komen bij de GC veel kantoormensen.
quote:
I know. Maar ik ben al tig keer een paar weken gestopt. Fluitend. En sowiesó rook ik al niet elke dag, al jaren niet meer. Dus dan ben ik denk ik niet zo nicotine-verslavingsgevoelig. Ik hoef geen pillen of pleisters om die eerste dagen door te komen, want het kost me gewoon geen moeite.! Alleen het vólhouden lukt niet. Ja als ik nooit meer drink misschien, maar hee: dan maar eerder dood hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Nicotine is bad, m'kay. Dus ook dat inhaleer je.
Ik ga hem binnenkort wel weer van stal halen of ik ga ook maar eens naar de dokter voor wat pillen.
Goeiemorgen, dus ik heb toch nog ''iets'' goed gedaan vannacht.....quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Klopt Marrije, Alhoewel Gert het duidelijk had beschreven, was het toch even zoeken naar Cbml,
toen kijken of ik een bekende naam bij de topic starters zag, ja, Fanvanheteersteuur ,
volgende keer kijk ik dus onder RLS.
die zijn romantischquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:03 schreef blomst het volgende:
nou zeg zat ik niet in de bus, sta je dan met een volle koffer![]()
Maar ik heb het gevonden
Goedemiddag!quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Gastvrij , vriendelijk ........komt als ojee een modje in spe over?)
en Tuinfluiter is oké olé oléquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Je komt over als Tuinfluiter
Deze moet 'm wordenquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die zijn romantisch![]()
leuk![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze moet 'm worden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:53 schreef Adelante het volgende:
[NOMINATIE] DE FOK! KERST AVATAR WEDSTRIJD
voor wie net als tuinfluiter een toffe prijs wil winnen (en weggeven)
Ik zie het verband ook niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:47 schreef sunny16947 het volgende:
Had liever gezien dat de S van soaps losgekoppeld was van SS want ik zie het verband ook niet. .
Jawel.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
We kunnen hier wel spreken van een ''goed gelukte operatie'' denk ik dan......
of is dat weer geen leuk grapje.......![]()
Coos, "de klokkenluider"quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Coos met zijn ''klokkenspel"
2 regels?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb gisteren een huge kookboek mogen ontvangen "Gezond met Ramsay"
En natuurlijk was er een gediggie toegevoegd waarin beschreven mijn leukste kanten, 't was nogal kort![]()
Hou je van koken?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb gisteren een huge kookboek mogen ontvangen "Gezond met Ramsay"
En natuurlijk was er een gediggie toegevoegd waarin beschreven mijn leukste kanten, 't was nogal kort![]()
Ik zou graag een nieuwe poging willen wagen met een RLS-forum. Noekje en ik hebben daar een tijd geleden al eens naar geïnformeerd, maar men is er achter niet unaniem enthousiast over. Misschien is het ook niet levensvatbaar hoor. Maar dan nog.. Nou ja, een specifiek forum met een kop en staart, dat heeft ook wel weer wat.quote:
m'n achterkant, langzaam verdwijnend uit het zichtquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
2 regels?
én wat waren je goede kanten?
Beetje terug lezen, daar heeft hij Blond & Leuk mee veroverdquote:
Best te doen, ik wil dan eventueel wel wat levensvatbare topics openen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou graag een nieuwe poging willen wagen met een RLS-forum. Noekje en ik hebben daar een tijd geleden al eens naar geïnformeerd, maar men is er achter niet unaniem enthousiast over. Misschien is het ook niet levensvatbaar hoor. Maar dan nog.. Nou ja, een specifiek forum met een kop en staart, dat heeft ook wel weer wat.
Even afwachten wat de volgende RL wordt, geloof trouwens dat ze in duitsland ook weer een BB zijn begonnen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou graag een nieuwe poging willen wagen met een RLS-forum. Noekje en ik hebben daar een tijd geleden al eens naar geïnformeerd, maar men is er achter niet unaniem enthousiast over. Misschien is het ook niet levensvatbaar hoor. Maar dan nog.. Nou ja, een specifiek forum met een kop en staart, dat heeft ook wel weer wat.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
m'n achterkant, langzaam verdwijnend uit het zicht
En die andere, die is niet echt vermeldenswaardig![]()
Gekheid, 't is een leuk boek, vol met niet alledaagse gerechten. Leuk voor in het weekend!
Ik hou meer van eten. Maar koken vind ik niet vervelend, zolang het maar niet voor mij alleen is. Koken helpt mij ook om m'n gedachten te ordenen, 't is wel therapeutisch op de één of andere manier.quote:
't Is wel vermeldingswaardigquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus eigenlijk héb je gewoon geen goede kanten....... die ene is aan het verdwijnen en
die andere is niet vermeldingwaardig.......
dacht ik al.........
Koffer ondertussen weer uitgepaktquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja!en jij gisteravond maar zeulen met je koffer, komt die bus eens een keer op tijd!
We zijn weer gezetteld alhoewel mijn tom tom vanmorgen niet geweldig werkte en ik nog met slaap in mijn ogen zat dus moest even zoeken.quote:
Het ging ook om ER bijvoorbeeld. Dan alle programma's onder een filter, zo kun je dus voor elke kandidaat een eigen topic openen, een uitzendingen-topic etc. Daar kun je dan ook mods op aanpassen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Even afwachten wat de volgende RL wordt, geloof trouwens dat ze in duitsland ook weer een BB zijn begonnen.
Ik denk dat uiteindelijk achter dan wel ziet dat het echt wel scoort om er een apart forum voor te maken.
Daar gaat NZ over, heb er niets over te vertellenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hoeveel kanten heeft die Ava van jou NMNS ?
Gelukkig schrijft "fanvanheteersteuur" wel lekker wegquote:(wat is dat toch een kutnaammoet ik altijd bij nadenken anders typ ik het weer fout...... maar dat even terzijde
Bedoel je dus net zoiets als bij sports, maar dan bij RLS toch?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Het ging ook om ER bijvoorbeeld. Dan alle programma's onder een filter, zo kun je dus voor elke kandidaat een eigen topic openen, een uitzendingen-topic etc. Daar kun je dan ook mods op aanpassen.
Ik zie daar nog steeds een platform voor.
maar jij mag me Fan noemenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar gaat NZ over, heb er niets over te vertellen![]()
[..]
Gelukkig schrijft "fanvanheteersteuur" wel lekker weg
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Het ging ook om ER bijvoorbeeld. Dan alle programma's onder een filter, zo kun je dus voor elke kandidaat een eigen topic openen, een uitzendingen-topic etc. Daar kun je dan ook mods op aanpassen.
Ik zie daar nog steeds een platform voor.
ja, gisteravond met de kinderen gegourmet?, en wat kadootjes uitgepaktquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
We zijn weer gezetteld alhoewel mijn tom tom vanmorgen niet geweldig werkte en ik nog met slaap in mijn ogen zat dus moest even zoeken.![]()
Nog sinterklaas gevierd?
Ja, zoiets. Is de eerste keer dat ik op sport kijken maar dat ja, én dan een filter voor elk programma.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bedoel je dus net zoiets als bij sports, maar dan bij RLS toch?
Goed idee denk ik dan
klinkt gezellig,quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:20 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, gisteravond met de kinderen gegourmet?, en wat kadootjes uitgepakt
Als je de normaal gebruikte afkorting SHO gaat ombuigen naar SSS omdat het voor Soaps, Showbizz & Sterren staat dan is het geen wonder dat je niet echt begrepen wordt of bijval krijgt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:47 schreef sunny16947 het volgende:
Goede morgen allemaal. Na veel gezoek dit topic eindelijk gevonden. Maar eigenlijk om jullie voorlopig even gedag te zeggen tot de volgende RLS. Ik vind deze overgang naar GC en het media topic naar SSS dus helemaal niks. Had liever gezien dat de S van soaps losgekoppeld was van SS want ik zie het verband ook niet. Bovendien zijn er toch nog lopende RLS zoals Ms&Mrs dat een eigen RLS topic zou rechtvaardigen. Ik heb ook helemaal geen zin in dat heen en weer geklik. Maar goed dat is mijn mening. hou jullie intussen haaks en tot ziens.
dat is ook een leuk idee, kadootjes aan iemand geven die voor een ander bestemd zijn, klinkt in ieder geval leukquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
klinkt gezellig,Wij deden ook in eerste instantie niks aan sinterklaas maar daar was mijn moeder niet mee eens, ze kwam langs om 14 uur met een doos met kadootjes die we pas om 19 uur mochten openmaken. Dochter hier heeft nog even de klok vooruit gezet, miep ongeduld .
Moeders had wat kadootjes ingepakt met gekke rijmpjes erop maar het leukste was dat er telkens een pakje in zat waar de ander meer aan had.
Bijv: grote pot pesto voor mijn vriend, eeeeh...die was dus voor mij!
Sokken die een ander beter pastte, een soort huispak die richting dochter ging...kortom: het was een hele ruilhandel.
Enige wat niet beviel was de chocolade letter S want die is puur!
Deze pakken we weer in met rijm en gaat retour naar Wim de vriend van mijn moeder want mijn moeder houdt wel van puur.
Zoals hier Vriendje maakt het uit tijdens pakjesavondquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:25 schreef Leandra het volgende:
Kijk eens wat verder en klik eens op "active topics", je weet maar nooit wat voor leuks je tegenkomt
Typisch mijn ma die zoiets doet, mal mens, ze is bijna 80 maar rijmen en gekke dingen doen doet ze nog graag!quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:26 schreef blomst het volgende:
[..]
dat is ook een leuk idee, kadootjes aan iemand geven die voor een ander bestemd zijn, klinkt in ieder geval leuk
Sjezus wat een cadeautjequote:Op zaterdag 6 december 2008 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoals hier Vriendje maakt het uit tijdens pakjesavond![]()
Ow hellup hahaha, het zal je overkomen! Wat een eikel maar aan de andere kant: wel weer goed gevondenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoals hier Vriendje maakt het uit tijdens pakjesavond![]()
Ventje heeft wel lef (of hij is gewoon dom)quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ow hellup hahaha, het zal je overkomen! Wat een eikel maar aan de andere kant: wel weer goed gevonden![]()
wel weer terecht de deur uitgetrapt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |